ტოდიბომ "ბარსელონას" უთხრა, რომ გუნდიდან წასვლა სურს

  • 20-09-2020, 18:15
  • ტოდიბომ "ბარსელონას" უთხრა, რომ გუნდიდან წასვლა სურს

    ავტორიტეტული ფრანგული გამოცემის, L'Equipe-ს ინფორმაციით, 20 წლის ფრანგ ცენტრალურ მცველს, ჟან-კლერ ტოდიბოს "ბარსელონას" დატოვების სურვილი აქვს და მან ამის შესახებ აკტალონიელებს უკვე აცნობა.

    წყაროს ცნობით, ტოდიბოსა და "ბარსელონას" წარმომადგენლებს გამართულ შეხვედრაზე ფეხბურთელმა განაცხადა, რომ სათამაშო დროის მისაღებად მას კლუბის გამოცვლა სურს, პასუხად კი მიიღო, რომ ის როტაციის ფეხბურთელად განიხილება.

    ფრანგი ჟურნალისტების ცნობით, "ბლაუგრანა" ახალგაზრდა უკანახაზელის იჯარით გაშვების წინააღმდეგ არაა, მის მიმართ ინტერესს კი "ევერტონი", "ვულვზი", "ლესტერი" და "ბენფიკა" იჩენენ.

    ჟან-კლერ ტოდიბო "ბარსელონამ" 2019 წლის იანვარში, "ტულუზიდან" იყიდა. მან "ბლაუგრანაში" 5 თამაშის ჩატარება მოასწრო, გასული სეზონის მე-2 ნახევარი კი, იჯარით, "შალკეში" გაატარა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Giorgi99 წევრი [?]

    20 სექტემბერი 2020 22:41

    FloweN,
    ციტატა: FloweN
    ამის თამაში მართლა მოგწონთ ვინმეს?
    ბარსაშიც და შალკეშიც რამდენიც ვუყურე იმდენჯერ ფაფხურობდა.

    ფიზიკურ კონდიციებში ძლიერია , ახალგაზრდაა და საკმაოდ პერსპექტიული. მონდომებაც აქ და კაი უნარებიც. დღევანდელ პიკეს მაინც მირჩევნია. პიკეს იმედზე როგორ უნდა ვიყოთ, ადამიანი ან დგას ან პროსტა დადის ინერციით. რამდენი ბავარიამ ბარსას შეუტია, გამეორებებზე ნახე პიკეს არც ქონია სურვილი ტიპი უყურებდა გოლებს როგორ უყრიდნენ. პუიოლი მანდ რომ ყოფილიყო ზედ შეაკვდებოდა ბურთს.

    0
    --------------------
    ⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽ 🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅👻👻👻👻👻👻👻
    გასულია
    ხავი ლეგენდა გულშემატკივარი [?]

    20 სექტემბერი 2020 21:29

    ციტატა: გვარდიოლა-სავიოლა
    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    აჰა თურმე კუმანის ბარსელომა ტოტალურ ფეხბურთს არ თამაშობს. 😂

    აბა ვალვერდეს ბარსელონა თამაშობდა ტოტალურ ფეხბურთს?
    ადამიანს როცა უციტირებთ ცოტა დაუფიქრდით ხოლმე

    მოდი რა მოგობარო შენი ირონია შენთვის შეინახე, მერე მეორე თუარგინდა დაგიციტირონ მაშინ ნუ დაწერ საერთო კომენტარს , და ბოლოს ჯერ გაიგე რას ნიშნავს ტოტალური ფეხბურთი და მერე ვისაუბროთ დანარჩენს რას თამაშობს კუმანის ბარსა. ბებერი ბუსკეცით და დეიონგით გინდა მარტო ტოტალური ფეხბურთის თამაშიი? მართლა გაგეცინება კაცს.. 2 ჩამშლელით თამაშობს გუნდი რა ტოტალური ფეხბურთი :დ ბურთის ფლობა მოურინიოს რეალსაც ქონდა ელჩეს დონის კლუბებთან :დ

    ესეიგი მე უნდა გავიგო რა არის ტოტალური ფეხბურთი? 😂
    ჯერ შენ გაერკვიე რა არის ტოყალური ფეხბურთი და მერე დამიციტირე.ვერ ვიტან უაზრო გამოხტომებს

    0
    გასულია
    გვარდიოლა-სავიოლა წევრი [?]

    20 სექტემბერი 2020 20:38

    ტიაგო სილვამ უფასოდ დატოვა პარიზი, მოეყვანათ რას კარგავდნენ, ასაკისაა მარა ლანგლეს მილიონჯერ აჯობებდა, პიკეს გვერდით კარგად ითამაშებდა, ბოლობოლო სკამზე სილვა რომ გეყოლება რაღაცას ნიშნავს უკვე..

    1
    გასულია
    Mes cue un club 1899 წევრი [?]

    20 სექტემბერი 2020 20:30

    გამიხარდება თუ პრემიერ ლიგის რომელიმე კლუბში ვიხილავ კარგ გამოცდილებას მიიღებს ჩემი აზრით მომავალ წელს რო პიკე გაგაზავს ეს ლენგლე და არუახო შეუბერავენ კლუბში ყველაზე ჯანზეა ვერ ვხვდები რატო ამჯობინებენ ასეთ მცველებს მაღალ და გამხდარ მცველებს მინიმუმ არაუხოს მაინც ჯობია და მოედანზე ძაან წყნარია გამიხარდება თუ მართლა დატოვებს გუნდს და წავა სხვაგან სამ ოთხ წელიწადში ინანებენ

    0
    გასულია
    Memphis Depay წევრი [?]

    20 სექტემბერი 2020 20:27

    და ორი თამაშით საერთოდ გაიგეთ კუმანი როგორ ათამაშებს ბარსელონას? მე მაგალითად ვერც ტოტალური ფეხბურთი ვნახე, ვერც კონტრაზე თამაში არც ვიცი რა დავარქვა და იმედია მომდევნო მატჩებში გავიგებ. დღეს ლივეს იგრას დავაკვირდი და აჰა კლოპი რატოა დონი ტრენერი, იმიტო რო საჭირო ტრანაფერებს ითხოვს. ფაბინიოს სახით რა მუშა იგროკი ჰყავს, იგივე ვეინალდუმი. აი ესენი რო იდიოტურ ტრანაფერებს აკეთებენ, სემედუს რო უშვებენ უკეთესი გვყავს ვინმე? დავცვას რატო არ აძლიერებენ, ალბას კონკურენტი რატო არ მოუყვანეს? რატო არ იყიდეს ფორვარდი? მუდამ პერსპექტიული დემბელე გვყავს და ყოველ წელს ველოდებით მის გახსნას.

    3
    გასულია
    გვარდიოლა-სავიოლა წევრი [?]

    20 სექტემბერი 2020 20:15

    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    აჰა თურმე კუმანის ბარსელომა ტოტალურ ფეხბურთს არ თამაშობს. 😂

    აბა ვალვერდეს ბარსელონა თამაშობდა ტოტალურ ფეხბურთს?
    ადამიანს როცა უციტირებთ ცოტა დაუფიქრდით ხოლმე

    მოდი რა მოგობარო შენი ირონია შენთვის შეინახე, მერე მეორე თუარგინდა დაგიციტირონ მაშინ ნუ დაწერ საერთო კომენტარს , და ბოლოს ჯერ გაიგე რას ნიშნავს ტოტალური ფეხბურთი და მერე ვისაუბროთ დანარჩენს რას თამაშობს კუმანის ბარსა. ბებერი ბუსკეცით და დეიონგით გინდა მარტო ტოტალური ფეხბურთის თამაშიი? მართლა გაგეცინება კაცს.. 2 ჩამშლელით თამაშობს გუნდი რა ტოტალური ფეხბურთი :დ ბურთის ფლობა მოურინიოს რეალსაც ქონდა ელჩეს დონის კლუბებთან :დ

    0
    გასულია
    shu1987 ფანი [?]

    20 სექტემბერი 2020 19:25

    ტოდიბო და არაუხო ერთად ათამაშოს ერთი თამაში მაინც ტოო მაგრად მაინტერესებს... ჩემი აზრით გარსიას ეს ბევრად ჯობია თავზეც უკეთესია და ფიზიკურადაც გაცილებით მყარადაა...

    5
    გასულია
    ხავი ლეგენდა გულშემატკივარი [?]

    20 სექტემბერი 2020 19:13

    აჰა თურმე კუმანის ბარსელომა ტოტალურ ფეხბურთს არ თამაშობს. 😂

    აბა ვალვერდეს ბარსელონა თამაშობდა ტოტალურ ფეხბურთს?
    ადამიანს როცა უციტირებთ ცოტა დაუფიქრდით ხოლმე

    2
    გასულია
    Erekle წევრი [?]

    20 სექტემბერი 2020 19:11

    ამათი დედები რომ... ტოგრც მინას გაიკეთეს 5 მაჩი ჩაატარებინეს რა დაინახეს ამაში ცუდი ტიპმა 5 თამაში ითამაშა და მშვენიერი შთაეჭდილება დატოვე ინტერთან შეჭამა მარტინესი და გა და წავიდეს ტრამვიანი უმტიტი და მისცენ შანსი ტიპი მომავალია

    5
    გასულია
    FloweN გულშემატკივარი [?]

    20 სექტემბერი 2020 19:11

    ამის თამაში მართლა მოგწონთ ვინმეს?
    ბარსაშიც და შალკეშიც რამდენიც ვუყურე იმდენჯერ ფაფხურობდა.

    1
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    20 სექტემბერი 2020 19:03

    არა რაა დებილები სხედან ხელმძღვანელობაში სრული ჩამოყალიბებული დებილები ასეთ პერსპექტიულ ფეხბურთელს რო სათამაშო დროზე აწუწუნებ დებილი ხარ აბა რა ხარ

    6
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Giorgi99 წევრი [?]

    20 სექტემბერი 2020 18:58

    kendricklamar,
    რატო რა ვალვერდემ რომ დააყენა ინტერთან მაშინ მეორე შემადგენლობა ძაან მაგრა ითამაშეს. პიკეს აღარც სისწრაფე აქ,აღარ ჟინი, ტოპ გუნდებთან კი ისეთ სისულელეებს აკეთებს თავს შეგაზიზღებს. არც ლიდერად არ ვარგა.

    6
    --------------------
    ⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽ 🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅👻👻👻👻👻👻👻
    გასულია
    kendricklamar ფანი [?]

    20 სექტემბერი 2020 18:36

    ციტატა: Giorgi99
    დავიჯერო ეს პიკეს არ ჯობია?

    გაიზარდეთ..

    6
    გასულია
    Giorgi99 წევრი [?]

    20 სექტემბერი 2020 18:30

    დავიჯერო ეს პიკეს არ ჯობია?

    6
    --------------------
    ⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽ 🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅👻👻👻👻👻👻👻
    გასულია
    გვარდიოლა-სავიოლა წევრი [?]

    20 სექტემბერი 2020 18:23

    .ვულვზიში წავიდეს

    5
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV