ბართომეუს წინააღმდეგ შეგროვებული 5 ათასი ხმა, შესაძლოა, გაუქმდეს

  • 20-09-2020, 16:46
  • ბართომეუს წინააღმდეგ შეგროვებული 5 ათასი ხმა, შესაძლოა, გაუქმდეს

    ჟოზეპ მარია ბართომეუს უნდობლობის საკითხის აღძვრის მოთხოვნით შეგროვებული 20 ათასი ხელმოწერიდან 5 ათასი, შესაძლოა, არავალიდურად ცნონ, რაც პრეზიდენტის გადაყენების პროცედურას შეაჩერებს.

    რამდენიმე დღის წინ, საინიციატივო ჯგუფმა 20 ათასზე მეტი ხელმოწერა შეაგროვა. ხელმომწერთა სურვილია გაიმართოს რეფერენდუმი, რომელიც ბართომეუს ბედს გადაწყვეტს. რეფერენდუმზე კლუბის წევრების 2/3-ის ხმების შეგროვების შემთხვევაში, ბართომეუს მოუწევს თანამდებობა დატოვოს.

    რამდენიმე წუთის წინ COPE-მ საინტერესო ინფორმაცია გაავრცელა. კატალონიური გამოცემის ცნობით, "ბარსელონას" მმართველობაში მიაჩნიათ, რომ დაახლოებით 5 ათასი ხმა არავალიდურია და მათ მისაღებად ორგანიზატორებმა ფული გადაიხადეს. თუ მათი მოლოდინი გამართლდა და ხმები არავალიდურად ცნეს, ბართომეუს მარტის არჩევნებამდე გადაყენების საკითხი დღის წესრიგიდან მოიხსნება.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    MARI=BARCA-fan ფანი [?]

    21 სექტემბერი 2020 10:39

    ისე, თვითონ ფეხბურთელებმა რომ პირდაპირ კამპ-ნოუზე დაბეგვონ არაა???
    სათითაო ძვალი უნდა გადაუთვალონ..ბართოს მოუწყონ "ბართოლომეუს ღამე",
    რა ვიცი, არც დღისით იქნებოდა ურიგო, პირდაპირ ეთერში ამის ხილვა
    😂 😂 😂

    0
    გასულია
    kako წევრი [?]

    20 სექტემბერი 2020 23:33

    C.PC5,
    ეს ისეთი ახვარია და წურბელაა მარტშიდაც არ წავა.და დარჩება ბარსაში ისევ

    1
    გასულია
    MARADONA1968 წევრი [?]

    20 სექტემბერი 2020 22:54

    5 კილო კართოფილიიიიი 😂 😂 😂

    1
    გასულია
    Lasha71 Culé [?]

    20 სექტემბერი 2020 21:03

    ახლა "არავალიდური " ქართულად როგორაა დაგავიწყდათ თყ შეგნებულად ჭედავთ?!

    1
    გასულია
    Bola Culé [?]

    20 სექტემბერი 2020 20:21

    თან მაინდამაინც 5 ათასამდე :დ რაც ყოფნის კაკრას ეს პროექტი რომ ჩააგდოს იმდენი აღმოჩნდებაა ვალიდური :დ

    0
    გასულია
    shu1987 ფანი [?]

    20 სექტემბერი 2020 19:28

    აჰა აამუშავა ყანდიაშვილი-რამიშვილის ბოტები, უკვე ხმა გაავრცელებინა თითქოს იყიდეს ხმები და გადადგა ნაბიჯი რომ გააბათილოს... ამ დონის ვირთხა პიროვნულად რავიცი რაა...

    5
    გასულია
    C.PC5 წევრი [?]

    20 სექტემბერი 2020 18:54

    აჰა აამოქმედა კონტრშეტევის გეგმა წურბელამ, მარტო 5000 კიარა ყველას გააბათილებს. საერთოდაც შეეშვან ახლა, სეზონი დაიწყო და აწი გუნდს მეტს ვეღარაფერს დამართებს მარტში მშვიდობიანად მოაშორებენ ასე მარტო სახელს უფუჭებენ გუნდს

    2
    გასულია
    გვარდიოლა-სავიოლა წევრი [?]

    20 სექტემბერი 2020 18:28

    ისედაც განადგურებულ ბარსას უფრო ანადგურებენ, ბოლომდე უტეხავენ რეპუტაციას, მარტშიბარჩევნებია, ვაფშე არაა საჭირო ამ უნდობლობის საკითხის დაყენება.. მოეშვნენ და გუნდზე იმუშავონ, იქნება არჩევნები და გამოჩნდება ყველაფერი

    1
    გასულია
    jack slater Culé [?]

    20 სექტემბერი 2020 17:09

    ფუ ამათი დ##ა მივავალვერდე ბლიად!!!

    1
    გასულია
    cezo45 Culé [?]

    20 სექტემბერი 2020 17:04

    რას გავს ეს გამოყშტერებული ბიჯო ხოვერ მოვიშორეთ ტიპი რაა

    1
    გასულია
    პავლოვიჩი56 გულშემატკივარი [?]

    20 სექტემბერი 2020 16:58

    ჰა,ჰა,ჰააა.

    1
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV