ოფიციალურად: მარტინ ბრეითუეიტი ტრავმირებულია

  • 20-09-2020, 16:25
  • ოფიციალურად: მარტინ ბრეითუეიტი ტრავმირებულია

    კატალონიის "ბარსელონა" ოფიციალურად ადასტურებს ინფორმაციას, რომ პირველი გუნდის ფეხბურთელს, მარტინ ბრეითუეიტს ტრავმა აქვს.

    სამედიცინო ცნობით, დანიელს დაზიანება მარცხენა ბარძაყის სწორ კუნთზე აქვს. "ბლაუგრანას" ცნობით, დაზიანება მოთამაშემ გუშინ, "ელჩესთან" დაპირისპირების შემდეგ გამართულ ვარჯიშზე მიიღო. 

    ამ დროისათვის უცნობია, რა პერიოდი გაუცდება მარტინს. ყველაფერი მისი რეაბილიტაციის დროზეა დამოკიდებული.

    AS-ი ირწმუნება, რომ მარტინი თამაშს 3 კვირის განმავლობაში ვერ შეძლებს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    shu1987 ფანი [?]

    20 სექტემბერი 2020 19:31

    ეს რისთვისაც იყიდეს გასაგებია მ მომენტში სუარესს ტრანმვა ქონდა, ახლა ტეხავს სუარესს არ ათამაშებდე და ამის იმედი გქონდეს ??? თუ მოიყვანენ ნორმალურ ფორვარდს მეც ვემხრონბი სუარესს 23-მილიონი ხელფასი და სკამზე არ გამოვა უნდა წავიდეს ან გაინახევროს და იყოს ...ეს გასაშვებია სანამ ვინმე იყიდის..

    1
    გასულია
    C.PC5 წევრი [?]

    20 სექტემბერი 2020 18:51

    ეს კიდე ჩვენს გუნდშია?

    0
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    20 სექტემბერი 2020 17:03

    ეს გასაყიდია შანსი არ აქვს უბრალოდ რომ თუნდაც ბოლო 10-15 წუთი ათამაშონ. ეს, რაფინია და უმტიტი რომ გაყიდონ ერთ მაღალი დონის ცენტრალურ მცველს იყიდიან + არაფრის მაქნისებუსგან გაწმედენ გუნდს

    2
    გასულია
    cezo45 Culé [?]

    20 სექტემბერი 2020 17:02

    ციტატა: Ronaldinho..
    ამას ტოვებენ? არც მახსოვდდაა.
    ცოდოა და გაყიდონ ერთ 10 მილიონად მაინც ტყვილა ხელფასის. ხდა თან სუ სკამზე ყოფნა,10 მილიონს მაინც აიღებენ გარსიაზე მიამატონ

    რა 10 მილიონად ძმაა რაკიტიჩი და ვიდალი თითო მილიონად გაყიდეს ამ პიტალოებმა და ამას ბართომეუ ვაბშე ისე გაყიდის იქით დაუმატებს ერთ ათ მილიონს

    1
    გასულია
    Mes cue un club 1899 წევრი [?]

    20 სექტემბერი 2020 16:55

    არმეგონა ამს თუ ოდესმე ვიტყოდი მაგრამ შანსი სუარესს რომ განაცხადში მოხვდეს

    0
    გასულია
    Ronaldinho.. წევრი [?]

    20 სექტემბერი 2020 16:47

    ამას ტოვებენ? არც მახსოვდდაა.
    ცოდოა და გაყიდონ ერთ 10 მილიონად მაინც ტყვილა ხელფასის. ხდა თან სუ სკამზე ყოფნა,10 მილიონს მაინც აიღებენ გარსიაზე მიამატონ

    0
    გასულია
    Andria გულშემატკივარი [?]

    20 სექტემბერი 2020 16:36

    ჯერ უცნობი რამდენ ხანს არ იჯდება სკამზე ვითომ 90 წუთს თამაშობდეს ტიპი :dd ისე ცუდია

    1
    გასულია
    forca barcA წევრი [?]

    20 სექტემბერი 2020 16:36

    დონეცკის შახტარში რომ ვინმეს ტრაამვა მიეღო იმაზე უფრო ვიდარდებდი.

    1
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV