რა შემადგენლობით ითამაშებს "ბარსა" ლა ლიგის პირველ მატჩს

რა შემადგენლობით ითამაშებს "ბარსა" ლა ლიგის პირველ მატჩს

კატალონიის "ბარსელონამ" პრესეზონი "ელჩესთან" დაპირისპირებით დაამთავრა. ახლა რონალდ კუმანის ბიჭები პრიმერა დივიზიონზე უნდა ფოკუსირდნენ, რომელიც "ბლაუგრანასთვის" 27 სექტემბერს იწყება.

თბილისის დროით 23:00 საათზე "კამპ ნოუ" "ვილიარეალს" უმასპინძლებს. ესპანური გამოცემა AS გვთავაზობს პოტეცნიურ თერთმეტეულს, რომელსაც 57 წლის ნიდერლანდელი სპეციალისტი ლა ლიგის პირველ მატჩში გამოიყვანს.

ნეტუ, სერჟი რობერტო, ჟერარ პიკე, კლემან ლანგლე, ჟორდი ალბა, სერჟიო ბუსკეტსი, ფრენკი დე იონგი, ანტუან გრიზმანი, ფილიპე კოუტინიო, ანსუ ფატი და ლიონელ მესი.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #9 20 სექტემბერი 2020 18:48
    0
    დემბელეზე საერთოდ არ ფიქრობს ეს კაცი? თუარ ათამაშა რა ჯანდაბად გვინდა?! ფატის რატომ ტვირთავს ასე?! გახსნით თამაშში არამგონია ვილიარეალი უმოტივაციოდ გამოვიდეს.
    L.Z
    წევრი [?]
    #8 20 სექტემბერი 2020 16:04
    0
    რა ნეტო ეგ უნდა გაყიდონ ვაფშე ჩაისვარა ამ ბოლო დროს პენია უნდა დააყენონ და პირველ გუნდში უნდა დააწინაურონ.
    პენია
    სემედო პიკე ლანგლე
    ალბა
    დე იონგი პიანიჩი
    გრიზმანი
    მესი კოუტინიო
    სუარესი
    გულშემატკივარი [?]
    #7 20 სექტემბერი 2020 15:52
    4
    მე ვფიქრობ რო ბუსკე-დე იონგი და წინ მესი გრიზო კოუ და წინ სუა (თუ დარჩა)
    შეცვლები ფატი პიანიჩი დემბელე ტრნიკკაო რობერტო პუჩი ,სუპერ კამანდა ვვყავს ამ კამანდითაც თუ ვერ მოვიგეთ რამე და მართლა ამათი ...მეტი რაღა უნდათ ყველა პოზიციაზე. ვარსკვლავია პლიუს სკამიც ვარსკვლავური და რავიცი
    წევრი [?]
    #6 20 სექტემბერი 2020 15:18
    5
    3 წელია არ უთამაშია დემბელეს რა დემბელეს იმედი ხოარ გაგიჟდნენ მართლა ეს ჩემისები?და კუმანი 4 2 3 1 თუ აპირებს მარტო თამაშს მთელი სეზონი კარგად გვქონია საქმე.პუჩის გაშვება შეიძლება ძლივს აკადემიიდან ვარსკვლავმა გამოანათა.
    წევრი [?]
    #5 20 სექტემბერი 2020 14:59
    9
    სუა უნდა იდგეს გრიზმანის ნაცვლად ფორვარდზე
    გულშემატკივარი [?]
    #4 20 სექტემბერი 2020 14:38
    0
    ნეტუ
    სემედო არაუხო ლენგლე ალბა
    დეიონგი ბუსი
    მესი კოუტინიო დემბელე
    გრიზმანი
    ფანი [?]