კუმანმა რიკი პუჩს აცნობა, რომ გუნდის გეგმებში არ შედის

  • 19-09-2020, 14:58
  • კუმანმა რიკი პუჩს აცნობა, რომ გუნდის გეგმებში არ შედის

    RAC1-ის ჟურნალისტის, ჟერარ რომეროს ინფორმაციით, "ბარსელონას" მთავარმა მწვრთნელმა, რონალდ კუმანმა, რიკი პუჩს აცნობა, რომ მისი გუნდის გეგმებში არ შედის. 

    კუმანმა ახალგაზრდა ნახევარმცველს გუნდის დატოვებაზე ფიქრი ურჩია. 

    ეს ცნობა საკმაოდ არარეალური ჩანს, თუმცა აღსანიშნავია, რომ პუჩი "ჟირონას" წინააღმდეგ დღევანდელი მატჩის განაცხადში ვერ მოხვდა და ეს ტრავმით გამოწვეული არ ყოფილა. 

    RAC1-ის კიდევ ერთი ჟურნალისტის, ჩავი ერნანდეს ნავაროს ცნობით, კუმანის გადაწყვეტილებამ კლუბის ხელმძღვანელებსა და მოთამაშეებს შორის გაოცება გამოიწვია. სიახლე თავად პუჩისთვისაც მოულოდნელი აღმოჩნდა. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 33 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    20 სექტემბერი 2020 00:37

    ციტატა: ANSU FATI..
    ალენია :)

    კიდეკაი რომ რჩება

    0
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    19 სექტემბერი 2020 21:14

    ალენია :)

    1
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    Barca1980 გულშემატკივარი [?]

    19 სექტემბერი 2020 20:58

    ნეტა რის დამტკიცებას აპირებს კუმანი , რომ სისულელე იყო ამდენი წლის განმავლობაში 4-3-3 სქემით თამაში , თუ აღიარებს წინასწარ , რომ შემტევი სქემით და ტაქტიკით თამაშის ეშინია , რადგან მეტი არ იცის . არ არის ეს არც საუთჰემპტონი და არც ევერტონი , და არც ჰოლანდიის ნაკრები , ეს არის ბარსელონა , ეს არის გუნდი , რომლის წინააღმდეგაც მოწინააღმდეგე იმაზე კი არ უნდა ფიქრობდეს როგორ შეგიტიოს , იმაზე უნდა ათენებდეს ღამეებს , თავი როგორმე დაიცვას , თამაშინ წინ უნდა ქონდეს წაგებული უკვე ემოციურად , გვახსოვს ეს ბედნიერი დღეები , რაც კუმანს არც შეუძლია და ვერც ვერასოდეს გააკეთებს , ინტელექტი არ ეყოფა სამაგისოდ . იმედია გაა.....ვავს სათვალებიანი და ყველანი უკან გაყვებით ერთხელ და სამუდამოდ დამლაგებლიანად .

    0
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    19 სექტემბერი 2020 18:50

    გულის შეტევა აქვს ნახევარ ბარსამანიას თუ მეტს არა
    ჭკვიანია ნიდერლანდელი ალენია რომ აირჩია
    გენიოსია ჰოლანდიელი ალენიას რომ ტოვებს
    მიდი ტრიპლედი უნდა დადო კუმან

    0
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    პავლოვიჩი56 გულშემატკივარი [?]

    19 სექტემბერი 2020 18:49

    კუმანი,ბართომეუ-როსელს ეხმარება გუნდის ნგრევაში. იმედია ეს ფეიკია და პუჩი დაღჩება.

    0
    გასულია
    vegassi54 Culé [?]

    19 სექტემბერი 2020 18:44

    სისულელეა.

    0
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    19 სექტემბერი 2020 17:45

    ეხლა ფონტის როგორ ვუქომაგო ეს რეებს ბჟუტურობს

    0
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    Henry წევრი [?]

    19 სექტემბერი 2020 17:31

    გაიბრახუნა ბართომ კარები ამისი დანიშვნით რაც დანიშნეს იმის მერე ვიძახი რო ცუდი მწვრთნელიათქო. ხალხმა ხიპიში ამიტეხა რაის პოჩეტინოო აგერ ამ კაცს ერე დივიონი აქ 2 ჯერ მოგებულიო. ტიაგოს გაშვებით რაც გააკეთეს იგივეს იზავენ ეხლაც ამათი დებილი .........

    5
    გასულია
    OLD
    OLD გულშემატკივარი [?]

    19 სექტემბერი 2020 17:25

    იმედია ტყუილია მარა გამპერის თასზე რატო არარი განაცხადში ეს მაეჭვებს ნუ კაროჩე კუმანმა იცის ჩვენზე უკეთ იმედია

    1
    გასულია
    Ronaldinho.. წევრი [?]

    19 სექტემბერი 2020 17:23

    ციტატა: nikusha
    ციტატა: M10 S9 D11
    კუმანმა ხომ არ ჩამოცხო არა ალენია ჯობია და რაფინია კიდე

    რაფინია არა და ალენია კი ჯობს

    Love

    უმაგრესი ბიჭია და ამის დაკარგვა იქნება გამოუსწორებელი შეცდომა,მარა არც ამის ტაქტიკაშია ამის ადგილი მარა ნუ რაღაცა უნდა მოუფიარონ რა .ხონშეიძლება ხანდახან 4-3-3 დაჭირდეს ან თასებზე ან ტრავმებკ გვაკლია თუ რა,მოკლედ მაგრა გამოგვადგება ეს ბიჭი და ყველაზე ცუდ ვარიანტში იჯარა 1-2 წელი პრემიერ ლიგა ან ლალიგა და სათამაშო ბევრი დრო

    0
    გასულია
    Prometheus წევრი [?]

    19 სექტემბერი 2020 17:17

    რაღაც ჟურნალისტების მონაგონი მგონია

    0
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    19 სექტემბერი 2020 17:07

    ციტატა: M10 S9 D11
    კუმანმა ხომ არ ჩამოცხო არა ალენია ჯობია და რაფინია კიდე

    რაფინია არა და ალენია კი ჯობს

    1
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    19 სექტემბერი 2020 16:57

    ეხლაც რო ვინმემ თქვას, მაგარი "ტრენერი" მოიყვანაო ბართომ, გავგიჟდები. აფსუს ვალვერდე.......

    4
    საიტზეა
    pedro rodrigez 27-17-7 საიტის ლეგენდა  [?]

    19 სექტემბერი 2020 16:55

    საღო მზეოოო

    2
    --------------------
    graceas pep
    გასულია
    cezo45 Culé [?]

    19 სექტემბერი 2020 16:51

    მალადეც კუმანს ოფიციალური თამაშები ჯერ არ ქონია მარა ტიპი ასე მალე უკვე იმსახურებს გინებებს დდშვც

    6
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    19 სექტემბერი 2020 16:40

    ხო ვამბობდი ვან გაალ მეორეა თქო. გასაგებია რომ 4 2 3 1 ით თამაშობს მაგრამ ცუდი ის არის რომ სხვა სქემას მთელი სეზონის განმავლობაში, ან კონკრეტულ გუნდებთან, ან თამაშის დროს სქემის ცვლილებებს საერთოდ არ გაინიხილავს, ანუ საჭიროების შემთხვევაში გუნდის გადაწყობას არც გეგმავს.

    4
    გასულია
    Alien messi ფანი [?]

    19 სექტემბერი 2020 16:34

    არტური გავუშვით ამას უშვებენ ცოტა ხანში ფატისაც მიაყოლებენ რაც მთავარია გრიზმანს და დემბელეს ვიტოვებთ მაგათში 260 მილიონია გადახდილი ხო არ იზარალებენ🤬 ეს არაა კლუბი ეს ბარსა აღარაა ყველაზე მეტად მესიზე მწყდება გული გუნდში სხვა არაფერზე ისე მაგის გუნდში დარჩენა იყო უდიდესი ტრაგედია მისთვის სავარაუდოდ ვერაფერს ვეღარ მოიგებს დარჩენილი კარიერა მაქსიმუმ ლა ლიგა და ისეთი აღარ ექნება კარიერის ფინიში როგორსაც ველოდით ძნელია იყო ასეთი გუნდის გულშემატკივარი მაგრამ რას იზამ😔

    2
    გასულია
    BaKuRa Culé [?]

    19 სექტემბერი 2020 16:28

    გაშვებას ნამდვილად არ მივესალმები, უდავოდ ზენიჭიერია მარა აი ამ ფიზიკას რა ვერ უშველა🤦🏻‍♂️ მეგონა კუმანი მიხედავდა და ცოტა ჯანზე მოიყვანდა, ეს კიდე უშვებს🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️

    0
    გასულია
    Niclaus გულშემატკივარი [?]

    19 სექტემბერი 2020 16:21

    არსად არ არის გასაშვები, მაგ @@@ნერს არ ჭამს იმედია კუმანი. 3 ტიტულისთვის იბრძვის კლუბი ყოველთვის, ტრამვიანობა ჩვენ არ გვაკლია ხოლმე და როტაციაში ამაზე კარგს ვის ჩასვავს როგორ მაინტერესებს. 10 იანზეც დადგება და საყრდენზეც, არც ერთი არ გაუჭირდება აგერ ნახავთ ისეთი ცოცხალი და ნიჭიერია.

    5
    გასულია
    giorgi0828 წევრი [?]

    19 სექტემბერი 2020 16:14

    ალბათ იმის გათ ალისწინრბით რო განაცხადში არ არი სიმართლეა
    იქნებ არენდით წავიდეს იმ იმედით შემდეგ წელს xavi მოვა
    და არ აიცრუებს გულს გუნდზე უდიდესი ნიჭის პატრონია ეს ბიჭი

    5
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV