ბარსელონა-ელჩე 1:0

  • 19-09-2020, 12:04
  • ბარსელონა-ელჩე 1:0

      ბარსელონა ელჩე
    ნეტუ, ს. რობერტო, პიკე, ლანგლე, ალბა, ფ. დე იონგი, ბუსკეტსი, კოუტინიო, მესი, გრიზმანი, ფატი
    ედგარ ბადია, კალვო, კარმონა, ფერნანდეს პომარესი, ფიდელი, მფულუ, მილია, ნინო, ხოსე სანჩესი, ტეტე, ვერდუ
    პენია, ტენასი, სემედუ, არაუხო, ალენია, პიანიჩი, დემბელე, ტრინკაუ, ბრეითუეიტი,ფირპო, პედრი, კონრადი  
     რონალდ კუმანი  ხორხე ალმირონი
     1-0 გრიზმანი 2

     ბუსკეტსი - პიანიჩი
     ფატი - დემბელე
     გრიზმანი - ტრინკაუ
     კოუტინიო - პედრი

     

     ლანგლე 57

     
     
     
       

    Barca TV+, SporTV.ws

    სტატისტიკა
    ბურთის ფლობა
      დარტყმა  
      ზუსტი დარტყმა  
      კუთხური  
      თამაშგარე  
      სეივი  
      ჯარიმა  
      გაფრთხილება  
      პასი  

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 201 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    CHEPE ფანი [?]

    20 სექტემბერი 2020 10:08

    ციტატა: ousmane dembele 11
    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: ousmane dembele 11
    აუუ პიანიჩი მძორია რა,დემბელემ არწყევია მცველს

    არწყრინა თორე მეკარეს სულ სეივები არაკეთებინა პრიჟოკშიი😁😁😁😁
    არ მესმის რამოგწონთ მაგაში ტიპს აქვს დაუნის სინდომი უტვინოა

    ფატიმ რო აკეთებინა რა ხეირი?

    რა ხეირიი?? მათ შორის თუ განსხვავებას ვერ ხედავ კარგად გქონია საქმე ჯიგარო...
    17 წლის ღლაპი 23 წლის ვირს რომ აჯობებს სათქმელი აღარაფერია მანდ

    1
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    20 სექტემბერი 2020 00:36

    ციტატა: shu1987
    ციტატა: basa7
    მოკლედ არ იქნებაჩვენი საშველი რა. ისე ხალხნო ვისაც მესის წასვლა გინდოდათ რა დარხეული გვაქვს მერე რამოდენიმე წელი აცნობიერებთ?

    თუარა რომ არის ბოლო 4-სეზონია ლიგას ლიგაზე იგებს გუნდი, ახალგაზრდებს უნდა მიეცეს მეტი დრო და გაახალგაზრდავდეს გუნდი მაინც ვერ მოიგებენ ამ თამაშით ვერაფერს და იქნება ახაალგაზრდები უკეთ შეთამაშდნენ და უკეთესი შედეგიც დადონ, ნუ მესი დარჩა მაგრამ ფაქტია ძაან დაძაბულია სიტუაცია ისედაც არ კონტაქტობდა ნორმალურად სუარესის გარდა არავისთან და ახლა ჩანს საერთოდ არავის ელაპარაკება მთელი 90-წუთი , მეც დავწერე იმ სიტუაციიდან რაც იყო და რაც იწერებოდა რა დაძაბულობაც იყო და მხოლოდ სუარესს და ვიდალს უნდოდათ მესის დარჩენა ამ ყველაფრის გათვალისწინებით გუნდისთვის უკეთესიც შეიძლება ყოფილიყო მაგრამ გამოვიდა და გასაგებად ილაპარაკა როგორც იქნა პირდაპირ ბართომეუს დაარტყა და შედეგიც მოიტანა აი მასე უნდა ეთქვა რომას მერე და ეხლა შეიძლება უკეთეს სიტუაციაში ყოფილიყო თვითონაც და გუნდიც..მესი როგორც ფეხბურთელი გენიოსია საუკეთესო ისტორიაში და ლეგენდა ამას ვინც არ აღიარებს ფეხბურთი არ უყვარს, ხოლო პიროვნულად ??? გუნდის ლეგენდა ლიდერი და კაპიტანი გუნდელებთან არ კონტაქტობს რავიცი .....თუმცა მ მჯერა ორი მაქსიმუმ სამი თამაში ჭირდება გუნდს და დალაგდებიან ეს სამი თამაში რაც ითამაშეს ყველა უმნიშვნელო იყო მაინც..

    ციტატა: basa7
    ციტატა: Bakero
    ციტატა: basa7
    ციტატა: M10 S9 D11
    მოკლედ 4-2-3-1 ტაქტიკა არაა ბარსასი მითუმეტეს უფორვარდო ბარსასი ისევ 4-3-3 ტაქტიკაზე უნდა გადაიყვანოს გუნდი და თორე ესეთი აჯაფსანდალი იქნება მთელი სეზონი ხელს უშლის ერთმანეთს შტეტევაში აფსოლიტურად ყველა

    მეც ეგ მეეჭვება მინდა გითხრა რო ვერ გაამართლებს ეს ტაქტიკა

    ციტატა: basa7
    ციტატა: M10 S9 D11
    მოკლედ 4-2-3-1 ტაქტიკა არაა ბარსასი მითუმეტეს უფორვარდო ბარსასი ისევ 4-3-3 ტაქტიკაზე უნდა გადაიყვანოს გუნდი და თორე ესეთი აჯაფსანდალი იქნება მთელი სეზონი ხელს უშლის ერთმანეთს შტეტევაში აფსოლიტურად ყველა

    მეც ეგ მეეჭვება მინდა გითხრა რო ვერ გაამართლებს ეს ტაქტიკა

    დააცადე ჰოლანდიის ნაკრებს აკეთებს ვეინალდუმის გარეშე 😂 😂 😂 😂 😂 😂 ....რაც მე ორი საყრდენით თამაში მეზიზღება ☹️ ☹️

    აბა კაცო, მე გეტყვი ახლა გაუშვი კოუტინიო, გრიზმანი. გრიზმანი ხო საერთოდ არაა ახლოს ბარსასთან, მერე ამ ფულით იყიდე ერთი ძალიან ჭკვიანი შემტევი ნახევარმცველი. მარჯვენა მცველი სწრაფი ძალიან და ცენტალური მცველი, თუნდაც უპამეკანო. გასატყიდებიც მიაყიდე სხვები. ამის მერე უნდა დაიწყო გუნდის დაყენება

    კოუტინიოს რომ ყიდი უკეთესი ვინ მოგყავს ??? აცადე ჯერ სეზონი არ დაუწყია ტიპი რა ფიზიკურ ფორმაშია ყველას სჯობს, კრეატიულია კაი პასით და დარტყმით მასზე უკეთესს ვერავის მოიყვანენ , თუ გგონიათ დებრუინს 150-მილიონზე ნაკლებად ვინმე გაყიდის ცდებით საერთოდ არ გაყიდიან.. სწრაფი მცველი რას ქვია? სწრაფი სემედუცაა მაგრამ უნიჭო, სწრაფი რომელიმე კიარ უნდა იყოს ინდივიდუალურად არამედ გუნდის სათამაშო ტემპი უნდა იყოს სწრაფი, მიულერი ლევანდოვსკი გორეცკა ზულე და რავიცი 70-% ბაიერნის არ არიან სწრაფები მაგრამ დაბალანსებულ და გააზრებულ ფეხბურთს თამაშობენ, მთელი გუნდი როგორც ერთი ისე მოძრაობს გააზრებულად ...ბარსას აკლია თამაშის ტემპი და ბალანსი ეს უაზრო ბურთის გორობა თანდათან დათმეს და იმედია მოუმატებენ აგრესიულ თამაშს.. ტიკი-ტაკა წარსულს ჩაბარდა დაივიწყედ მაგ საქმეს მხოლოდ ხავი-ინიესტა აკეთებდა იდეალურად მორჩა...ლივერპულმაც მაღალი პრესინგით და მაღალი თამაშის ტემპით დაბალანსებული თამაშით მოიგო და ბაიერნმაც...

    მე რასაც ვწერ მაგას გამგები გებულობს, ვიცი ვისთვისაც არის განკუთვნილი და იქ არ მჭირდება დეტალური ახსნები რა როგორ და როგორი მცველი მწირდება. შენთვის და შენი წონითი კატეგურიისთვის საიტის სხვა წევრები არსებობენ. ასე რომ თავს ნუ იწუხებ მაინც ვერ გებულობ მე რაზე ვწერ.

    0
    გასულია
    shu1987 ფანი [?]

    19 სექტემბერი 2020 23:23

    ციტატა: basa7
    მოკლედ არ იქნებაჩვენი საშველი რა. ისე ხალხნო ვისაც მესის წასვლა გინდოდათ რა დარხეული გვაქვს მერე რამოდენიმე წელი აცნობიერებთ?

    თუარა რომ არის ბოლო 4-სეზონია ლიგას ლიგაზე იგებს გუნდი, ახალგაზრდებს უნდა მიეცეს მეტი დრო და გაახალგაზრდავდეს გუნდი მაინც ვერ მოიგებენ ამ თამაშით ვერაფერს და იქნება ახაალგაზრდები უკეთ შეთამაშდნენ და უკეთესი შედეგიც დადონ, ნუ მესი დარჩა მაგრამ ფაქტია ძაან დაძაბულია სიტუაცია ისედაც არ კონტაქტობდა ნორმალურად სუარესის გარდა არავისთან და ახლა ჩანს საერთოდ არავის ელაპარაკება მთელი 90-წუთი , მეც დავწერე იმ სიტუაციიდან რაც იყო და რაც იწერებოდა რა დაძაბულობაც იყო და მხოლოდ სუარესს და ვიდალს უნდოდათ მესის დარჩენა ამ ყველაფრის გათვალისწინებით გუნდისთვის უკეთესიც შეიძლება ყოფილიყო მაგრამ გამოვიდა და გასაგებად ილაპარაკა როგორც იქნა პირდაპირ ბართომეუს დაარტყა და შედეგიც მოიტანა აი მასე უნდა ეთქვა რომას მერე და ეხლა შეიძლება უკეთეს სიტუაციაში ყოფილიყო თვითონაც და გუნდიც..მესი როგორც ფეხბურთელი გენიოსია საუკეთესო ისტორიაში და ლეგენდა ამას ვინც არ აღიარებს ფეხბურთი არ უყვარს, ხოლო პიროვნულად ??? გუნდის ლეგენდა ლიდერი და კაპიტანი გუნდელებთან არ კონტაქტობს რავიცი .....თუმცა მ მჯერა ორი მაქსიმუმ სამი თამაში ჭირდება გუნდს და დალაგდებიან ეს სამი თამაში რაც ითამაშეს ყველა უმნიშვნელო იყო მაინც..

    ციტატა: basa7
    ციტატა: Bakero
    ციტატა: basa7
    ციტატა: M10 S9 D11
    მოკლედ 4-2-3-1 ტაქტიკა არაა ბარსასი მითუმეტეს უფორვარდო ბარსასი ისევ 4-3-3 ტაქტიკაზე უნდა გადაიყვანოს გუნდი და თორე ესეთი აჯაფსანდალი იქნება მთელი სეზონი ხელს უშლის ერთმანეთს შტეტევაში აფსოლიტურად ყველა

    მეც ეგ მეეჭვება მინდა გითხრა რო ვერ გაამართლებს ეს ტაქტიკა

    ციტატა: basa7
    ციტატა: M10 S9 D11
    მოკლედ 4-2-3-1 ტაქტიკა არაა ბარსასი მითუმეტეს უფორვარდო ბარსასი ისევ 4-3-3 ტაქტიკაზე უნდა გადაიყვანოს გუნდი და თორე ესეთი აჯაფსანდალი იქნება მთელი სეზონი ხელს უშლის ერთმანეთს შტეტევაში აფსოლიტურად ყველა

    მეც ეგ მეეჭვება მინდა გითხრა რო ვერ გაამართლებს ეს ტაქტიკა

    დააცადე ჰოლანდიის ნაკრებს აკეთებს ვეინალდუმის გარეშე 😂 😂 😂 😂 😂 😂 ....რაც მე ორი საყრდენით თამაში მეზიზღება ☹️ ☹️

    აბა კაცო, მე გეტყვი ახლა გაუშვი კოუტინიო, გრიზმანი. გრიზმანი ხო საერთოდ არაა ახლოს ბარსასთან, მერე ამ ფულით იყიდე ერთი ძალიან ჭკვიანი შემტევი ნახევარმცველი. მარჯვენა მცველი სწრაფი ძალიან და ცენტალური მცველი, თუნდაც უპამეკანო. გასატყიდებიც მიაყიდე სხვები. ამის მერე უნდა დაიწყო გუნდის დაყენება

    კოუტინიოს რომ ყიდი უკეთესი ვინ მოგყავს ??? აცადე ჯერ სეზონი არ დაუწყია ტიპი რა ფიზიკურ ფორმაშია ყველას სჯობს, კრეატიულია კაი პასით და დარტყმით მასზე უკეთესს ვერავის მოიყვანენ , თუ გგონიათ დებრუინს 150-მილიონზე ნაკლებად ვინმე გაყიდის ცდებით საერთოდ არ გაყიდიან.. სწრაფი მცველი რას ქვია? სწრაფი სემედუცაა მაგრამ უნიჭო, სწრაფი რომელიმე კიარ უნდა იყოს ინდივიდუალურად არამედ გუნდის სათამაშო ტემპი უნდა იყოს სწრაფი, მიულერი ლევანდოვსკი გორეცკა ზულე და რავიცი 70-% ბაიერნის არ არიან სწრაფები მაგრამ დაბალანსებულ და გააზრებულ ფეხბურთს თამაშობენ, მთელი გუნდი როგორც ერთი ისე მოძრაობს გააზრებულად ...ბარსას აკლია თამაშის ტემპი და ბალანსი ეს უაზრო ბურთის გორობა თანდათან დათმეს და იმედია მოუმატებენ აგრესიულ თამაშს.. ტიკი-ტაკა წარსულს ჩაბარდა დაივიწყედ მაგ საქმეს მხოლოდ ხავი-ინიესტა აკეთებდა იდეალურად მორჩა...ლივერპულმაც მაღალი პრესინგით და მაღალი თამაშის ტემპით დაბალანსებული თამაშით მოიგო და ბაიერნმაც...

    0
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    19 სექტემბერი 2020 23:05

    ციტატა: Bakero
    ციტატა: basa7
    ციტატა: M10 S9 D11
    მოკლედ 4-2-3-1 ტაქტიკა არაა ბარსასი მითუმეტეს უფორვარდო ბარსასი ისევ 4-3-3 ტაქტიკაზე უნდა გადაიყვანოს გუნდი და თორე ესეთი აჯაფსანდალი იქნება მთელი სეზონი ხელს უშლის ერთმანეთს შტეტევაში აფსოლიტურად ყველა

    მეც ეგ მეეჭვება მინდა გითხრა რო ვერ გაამართლებს ეს ტაქტიკა

    ციტატა: basa7
    ციტატა: M10 S9 D11
    მოკლედ 4-2-3-1 ტაქტიკა არაა ბარსასი მითუმეტეს უფორვარდო ბარსასი ისევ 4-3-3 ტაქტიკაზე უნდა გადაიყვანოს გუნდი და თორე ესეთი აჯაფსანდალი იქნება მთელი სეზონი ხელს უშლის ერთმანეთს შტეტევაში აფსოლიტურად ყველა

    მეც ეგ მეეჭვება მინდა გითხრა რო ვერ გაამართლებს ეს ტაქტიკა

    დააცადე ჰოლანდიის ნაკრებს აკეთებს ვეინალდუმის გარეშე 😂 😂 😂 😂 😂 😂 ....რაც მე ორი საყრდენით თამაში მეზიზღება ☹️ ☹️

    აბა კაცო, მე გეტყვი ახლა გაუშვი კოუტინიო, გრიზმანი. გრიზმანი ხო საერთოდ არაა ახლოს ბარსასთან, მერე ამ ფულით იყიდე ერთი ძალიან ჭკვიანი შემტევი ნახევარმცველი. მარჯვენა მცველი სწრაფი ძალიან და ცენტალური მცველი, თუნდაც უპამეკანო. გასატყიდებიც მიაყიდე სხვები. ამის მერე უნდა დაიწყო გუნდის დაყენება

    1
    გასულია
    Bakero Culé [?]

    19 სექტემბერი 2020 23:01

    ციტატა: basa7
    ციტატა: M10 S9 D11
    მოკლედ 4-2-3-1 ტაქტიკა არაა ბარსასი მითუმეტეს უფორვარდო ბარსასი ისევ 4-3-3 ტაქტიკაზე უნდა გადაიყვანოს გუნდი და თორე ესეთი აჯაფსანდალი იქნება მთელი სეზონი ხელს უშლის ერთმანეთს შტეტევაში აფსოლიტურად ყველა

    მეც ეგ მეეჭვება მინდა გითხრა რო ვერ გაამართლებს ეს ტაქტიკა

    ციტატა: basa7
    ციტატა: M10 S9 D11
    მოკლედ 4-2-3-1 ტაქტიკა არაა ბარსასი მითუმეტეს უფორვარდო ბარსასი ისევ 4-3-3 ტაქტიკაზე უნდა გადაიყვანოს გუნდი და თორე ესეთი აჯაფსანდალი იქნება მთელი სეზონი ხელს უშლის ერთმანეთს შტეტევაში აფსოლიტურად ყველა

    მეც ეგ მეეჭვება მინდა გითხრა რო ვერ გაამართლებს ეს ტაქტიკა

    დააცადე ჰოლანდიის ნაკრებს აკეთებს ვეინალდუმის გარეშე 😂 😂 😂 😂 😂 😂 ....რაც მე ორი საყრდენით თამაში მეზიზღება ☹️ ☹️

    0
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    19 სექტემბერი 2020 23:00

    ციტატა: M10 S9 D11
    მოკლედ 4-2-3-1 ტაქტიკა არაა ბარსასი მითუმეტეს უფორვარდო ბარსასი ისევ 4-3-3 ტაქტიკაზე უნდა გადაიყვანოს გუნდი და თორე ესეთი აჯაფსანდალი იქნება მთელი სეზონი ხელს უშლის ერთმანეთს შტეტევაში აფსოლიტურად ყველა

    მეც ეგ მეეჭვება მინდა გითხრა რო ვერ გაამართლებს ეს ტაქტიკა

    ციტატა: M10 S9 D11
    მოკლედ 4-2-3-1 ტაქტიკა არაა ბარსასი მითუმეტეს უფორვარდო ბარსასი ისევ 4-3-3 ტაქტიკაზე უნდა გადაიყვანოს გუნდი და თორე ესეთი აჯაფსანდალი იქნება მთელი სეზონი ხელს უშლის ერთმანეთს შტეტევაში აფსოლიტურად ყველა

    ციტატა: Messi_Goat 10❤
    დემბელე გასაშვებია კლუბიდან და მაგ ფულით ლაუტარო მოსაყვანი

    ვინმე ნორმალური გეთქვა რა ლაუტარო

    აბაა მბაპე მაინც გეთქვა კაცო:))))

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    19 სექტემბერი 2020 22:59

    მოკლედ 4-2-3-1 ტაქტიკა არაა ბარსასი მითუმეტეს უფორვარდო ბარსასი ისევ 4-3-3 ტაქტიკაზე უნდა გადაიყვანოს გუნდი და თორე ესეთი აჯაფსანდალი იქნება მთელი სეზონი ხელს უშლის ერთმანეთს შტეტევაში აფსოლიტურად ყველა

    ციტატა: Messi_Goat 10❤
    დემბელე გასაშვებია კლუბიდან და მაგ ფულით ლაუტარო მოსაყვანი

    ვინმე ნორმალური გეთქვა რა ლაუტარო

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    19 სექტემბერი 2020 22:57

    ისე რატო არ უხარიათ ამ იდიოტებს გამპერის თასის მოგება, სხვა თასის მომგები მაინც არ არიან წელს და?

    2
    გასულია
    kendricklamar ფანი [?]

    19 სექტემბერი 2020 22:56

    ძალიან მოწყენილი უმეგობრო გუნდი გახდა ბარსელონა.. თითქოს სტადიონს გარეთ არავის შეხება არ აქვს ერთმანეთთან

    1
    გასულია
    ousmane dembele 11 გულშემატკივარი [?]

    19 სექტემბერი 2020 22:55

    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: ousmane dembele 11
    აუუ პიანიჩი მძორია რა,დემბელემ არწყევია მცველს

    არწყრინა თორე მეკარეს სულ სეივები არაკეთებინა პრიჟოკშიი😁😁😁😁
    არ მესმის რამოგწონთ მაგაში ტიპს აქვს დაუნის სინდომი უტვინოა

    ფატიმ რო აკეთებინა რა ხეირი?

    0
    გასულია
    CHEPE ფანი [?]

    19 სექტემბერი 2020 22:54

    ციტატა: ousmane dembele 11
    აუუ პიანიჩი მძორია რა,დემბელემ არწყევია მცველს

    არწყრინა თორე მეკარეს სულ სეივები არაკეთებინა პრიჟოკშიი😁😁😁😁
    არ მესმის რამოგწონთ მაგაში ტიპს აქვს დაუნის სინდომი უტვინოა

    1
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    19 სექტემბერი 2020 22:54

    მოკლედ არ იქნებაჩვენი საშველი რა. ისე ხალხნო ვისაც მესის წასვლა გინდოდათ რა დარხეული გვაქვს მერე რამოდენიმე წელი აცნობიერებთ?

    2
    გასულია
    Messi_Goat 10❤ გულშემატკივარი [?]

    19 სექტემბერი 2020 22:54

    დემბელე გასაშვებია კლუბიდან და მაგ ფულით ლაუტარო მოსაყვანი

    3
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    19 სექტემბერი 2020 22:53

    ციტატა: rivaldo80
    დემბელეე რა სასაცილო მედუზააა იმენაა ტიპიიი ჰაჰაჰაჰაჰა

    ისე რაღაცაა ჯანზეა აშკარად და ეგება თვინიც გაეხსნას ცოტა

    3
    გასულია
    ousmane dembele 11 გულშემატკივარი [?]

    19 სექტემბერი 2020 22:53

    აუუ პიანიჩი მძორია რა,დემბელემ არწყევია მცველს

    1
    გასულია
    rivaldo80 ფანი [?]

    19 სექტემბერი 2020 22:52

    დემბელეე რა სასაცილო მედუზააა იმენაა ტიპიიი ჰაჰაჰაჰაჰა

    1
    გასულია
    Aron ralston გულშემატკივარი [?]

    19 სექტემბერი 2020 22:52

    ციტატა: Messiah
    ყოველ წელს უარესი გუნდი გვყავს .... წელს კიდე უფრო უარესია და ალბათ 10-0 წავაგებთ სადმე და ეგ იქნება

    ასეთი საცოდავი ბარსელონა რასაც ბოლო 2 წელია ვუყურებ უნდა გაუკვეხო ამ უჯიშო ხელმძღვანელობას უკან :))) ნეიმარი დაკარგეს აკადემია ჩაკლეს ტიკი ტაკა მოსპეს ენრიკე გაუშვეს და ვალოდია და კიკე სტეინებით გატენეს გუნდი და ეხა კიდე კუმანი დაამატეს რომელიც საერთოდ არაა ახლოს ბარსას ფილოსფიასთან

    1
    --------------------
    "Don't try to describe him. Don't try to write about him. Just watch him."
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    19 სექტემბერი 2020 22:50

    ციტატა: Aron ralston
    ციტატა: basa7
    ციტატა: Aron ralston
    ციტატა: basa7
    ციტატა: Aron ralston
    ციტატა: basa7
    ციტატა: M10 S9 D11
    მესი აწია ფორვარდად

    როგორც იქნა

    იმედია ლეოს ფორვადობას არ მიუსჯის მთელი სეზონი კუმანი

    ნეტავი მიუსჯიდეს. სწორედ ფირვარდობის დროს გაიტანა სეზონზე 73 გოლი

    ლეო ყოველთვსი ცრუ ფორვადათ იყო მერე მეორე სულ მისდიოდა ბურთი ჩავისგან ინიესტასგან ალვეშისგან გუნდი კარგად ამარაგებდა ლეოს და მესი ხშირ შემთხვევაში მარჯვენა ფალნგიკსენ იწევდა და იქედან უტევდა ან იწყებდა შეტევებს ხოლო 3-4 სეზონია ნახევარდცვა აღარ ყავს ბარსას საგოლე პასები აღარ მოდის ნახევარდაცვიდან ბოლოს და ბოლოს ბურთი ვერ აქვთ მაღლა და ცენტრს ვერ აკონტროლებენ მესიმდე საერთოდ ვერ მივა პასები და სად გუარდიოლას სისტემა და ფეხბურთელები და სად ეს დაქცეული ბარსელონა ასევე კუმანის სტილი და ფილოსოფია განსხვავდება

    აი იმ სეზონე არ იყო ცრუ ფოორვარდი, ეს ის პერიოდია როცა იბრაგიმოვიჩი წავიდა და მესი გახდა ფორვარდი ასეთი წყობა იყო ვილია მესი პედრო. გვარდიოლას ბოლო ორი სეზონი თუ სწორად მახსოვს ფორვარდად ითამაშა 2011/12 ში გაიტანა მგონი 73 გოლი ან 12/13 ში

    მერე სად ის ბარსა და ეს ბარსელონა ეხა ლეოს ასაკიც აქვს შეიცვალა უფრო დაიხვეწა გოლებთან ერთად საგოლე გადაცემებს მოუმატა კეი პასები მასზე მოდის სულ ლეოს ამოაქვს ბურთი მაღლა და მესის შეტევასთან ერთად ნახევარდაცვაში ბოდიალიც უწევს ეს იმის ბრალია რომ გუნდს ნახევარდცვა არ ყავს და ეხა წარმოიდგინე მესი ფორვარდათ? უარესი იქნება ბარსასთვის მაშინდელი ბარსელონა ყველას ანგრედა და ეხა კიდე კვდება

    მაგას მე წლებია ვამბობ მაგრამ კინაღამ მცემეს მესი რო მიდიოდა მაშინ, არ თამაშობს ძველებურად მესიო მაგრამ მე სხვა რამეს ვამბო. მესიზე ზედმეტად დამოკიდებულებას ვერ მოვხვსნით სხვანაირად. როცა მესი ფორვარდი იქნება მინიმუმ 2 კაცს გააუქმებს, ზოგჯერ სამსაც. ამ იდიოტებს კიდე სივრცეები გაეხსნებათ და ეგება ისწავლონ თამაში თქო:))))))))))))))))

    0
    გასულია
    shu1987 ფანი [?]

    19 სექტემბერი 2020 22:45

    ალბა რამდენაცავ კარგი იყო პირველ ტაიმში მეორეში იმდენად ცუდია და სივრცეებს ტოვებს ეზარება უკან ჩამოსვლა დროულად, ლენგლე უნიჭოა ტიპი და არც პოზიციურად არაა ძლიერი არაუხოს მეტი შანსი, პიკე დღეს სტაბილურია, ტრინკაოს რამდენ მომენტში არ მიცეს პასი და აქეთ შეტენეს სხვას დაიკარგა, დემბელეს კიდე რაუნდოდა მეტი მესის პასი იდეალური იყო და არც დაარტყა დაკარგა ნუ შლანგი უფროა ვიდრე ფეხბურთელი ფატისთან ნიჭით ახლოსაც არაა...

    4
    გასულია
    Aron ralston გულშემატკივარი [?]

    19 სექტემბერი 2020 22:44

    ციტატა: basa7
    ციტატა: Aron ralston
    ციტატა: basa7
    ციტატა: Aron ralston
    ციტატა: basa7
    ციტატა: M10 S9 D11
    მესი აწია ფორვარდად

    როგორც იქნა

    იმედია ლეოს ფორვადობას არ მიუსჯის მთელი სეზონი კუმანი

    ნეტავი მიუსჯიდეს. სწორედ ფირვარდობის დროს გაიტანა სეზონზე 73 გოლი

    ლეო ყოველთვსი ცრუ ფორვადათ იყო მერე მეორე სულ მისდიოდა ბურთი ჩავისგან ინიესტასგან ალვეშისგან გუნდი კარგად ამარაგებდა ლეოს და მესი ხშირ შემთხვევაში მარჯვენა ფალნგიკსენ იწევდა და იქედან უტევდა ან იწყებდა შეტევებს ხოლო 3-4 სეზონია ნახევარდცვა აღარ ყავს ბარსას საგოლე პასები აღარ მოდის ნახევარდაცვიდან ბოლოს და ბოლოს ბურთი ვერ აქვთ მაღლა და ცენტრს ვერ აკონტროლებენ მესიმდე საერთოდ ვერ მივა პასები და სად გუარდიოლას სისტემა და ფეხბურთელები და სად ეს დაქცეული ბარსელონა ასევე კუმანის სტილი და ფილოსოფია განსხვავდება

    აი იმ სეზონე არ იყო ცრუ ფოორვარდი, ეს ის პერიოდია როცა იბრაგიმოვიჩი წავიდა და მესი გახდა ფორვარდი ასეთი წყობა იყო ვილია მესი პედრო. გვარდიოლას ბოლო ორი სეზონი თუ სწორად მახსოვს ფორვარდად ითამაშა 2011/12 ში გაიტანა მგონი 73 გოლი ან 12/13 ში

    მერე სად ის ბარსა და ეს ბარსელონა ეხა ლეოს ასაკიც აქვს შეიცვალა უფრო დაიხვეწა გოლებთან ერთად საგოლე გადაცემებს მოუმატა კეი პასები მასზე მოდის სულ ლეოს ამოაქვს ბურთი მაღლა და მესის შეტევასთან ერთად ნახევარდაცვაში ბოდიალიც უწევს ეს იმის ბრალია რომ გუნდს ნახევარდცვა არ ყავს და ეხა წარმოიდგინე მესი ფორვარდათ? უარესი იქნება ბარსასთვის მაშინდელი ბარსელონა ყველას ანგრედა და ეხა კიდე კვდება

    0
    --------------------
    "Don't try to describe him. Don't try to write about him. Just watch him."
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV