Ser: ფეხბურთელები ვარჯიშის ტემპით გაკვირვებულები არიან

  • 18-09-2020, 18:42
  • Ser: ფეხბურთელები ვარჯიშის ტემპით გაკვირვებულები არიან

    რონალდ კუმანი "ბარსელონაში" 2020/21 წლების სეზონის დასაწყისში დაინიშნა და საქმეს თავიდანვე სერიოზულად მოეკიდა - ჰოლანდიელმა სპეციალისტმა ვარჯიშის სტილი შეცვალა, ფიზიკური დატვირთვა გაზარდა, ამხანაგურ მატჩებში ბევრი ფეხბურთელი გამოსცადა და განაცხადა, რომ სურს, ლა ლიგის სტარტს გუნდი საუკეთესო ფორმაში შეხვდეს. 

    Cadena Ser-ის ინფორმაციით, ფეხბურთელები კუმანის სავარჯიშო სესიების ინტენსივობით სასიამოვნოდ გაოცებულები არიან. ერთ-ერთმა მათგანმა ისიც კი თქვა, რომ "ბარსელონას" მოთამაშეებს ვარჯიშებზე ამხელა დატვირთვა უკვე წლებია, არ მიუღიათ. 

    ამასთან ერთად, რონალდ კუმანმა სესიის დასაწყისში რონდოს თამაშის ტრადიცია შეცვალა და ამის ნაცვლად, ფეხბურთელებს ფიზიკურად ავარჯიშებს. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Gugagabi წევრი [?]

    18 სექტემბერი 2020 23:12

    იმედია გაამართლებს ეს კაცი

    3
    საიტზეა
    CHEPE ფანი [?]

    18 სექტემბერი 2020 20:55

    ციტატა: nika 54
    ციტატა: CHEPE
    დემბელე არ დავიანახო ძირითადში და დალშე ვინც გინდა გინდა ის დააყენე ბულდოგ👌👌👌 ვეღარ ვიტან უკვე მის სლეურ სათამაშო სტილს 3 წელი აღარ გვეყოო რომ ამასაც მოვესწარით..
    კორნადი რომ დააწინაურონ ის ყველაზე მეტად მირჩევნია ეგ და ფატი მაგარ კონკურენციას გაუწევს ნუ სანამ მესი იქნება მის ფლანგზე ვერავინ ითამაშებს მაინც თორე კორნადი ორივე ფლაგზე თამაშობს

    დემბელე ბარსას მომავალია...

    ნეტა ვინ დაგილაიქა დემბუზას ფანმაა😁😁😁😁 როდის ნეტა მალე რომ გაასხმევინებენ ბარსელონადად მაშინ😁😁

    5
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    18 სექტემბერი 2020 20:18

    ორმა წინამორბედმა გამოაჩლუნგა ფეხბურთელები.

    0
    გასულია
    Futbol Club Barcelona ფანი [?]

    18 სექტემბერი 2020 20:11

    Დემბელე ბარსას კი არა კიევის დინამოს მომავალიც ვერ იქნება ერთი მარტივი მიზეზის გამო, იმიტომ რომ არის უნიჭოზე უნიჭო კაცი, ნული პერსპექტივით და ტრავმები არაფერ შუაშია, ტიპი სულ უნიჭო იყო რენშიც და დორტმუნდშიც და უბრალოდ სასაცილოა სად დაუნახეთ მაგას ნიჭი, გენგამის და ტულუზას დონის კაცია. Განა მართლა მაგდენი გადაიხადა ოჯახაფეთქებულთომეუმ მაგაში, მაქსიმუმ 40 მილიონს გადაიხდიდა დალშე 100 მილიონი გაათეთრა და ჯიბეში გაუშვა, მაგალითად კონრადი ან ნებისმიერი ბარსა ბ-ს საშუალო ტალანტი ჯობია 10 თავით

    4
    გასულია
    Bakero Culé [?]

    18 სექტემბერი 2020 20:02

    კარგია 👍 იმედია სამედიცინო შტაბის მეთვალყურეობის ქვეშ იქნებიან და თუ სათამაშო კონდიციებს მოუმატებენ მაგას რა ჯობია იმედია სეირნობიდან გადავალთ სირბილზე 😀

    7
    გასულია
    Pirat❤️💙 წევრი [?]

    18 სექტემბერი 2020 19:49

    ისე დებლერე რომ დაცვაში ჩავაყენოთ მარჯვენა მხარეს შეიძლება გაქაჩოს სწრაფია და დაცვაში მონდომებული ცდად ღირს

    4
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    18 სექტემბერი 2020 19:46

    კარგია კარგია ეყოფათ საჩკაობა დროა სერიოზულად მოიხოდონ და დადონ ტიტულები

    10
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Griezzy7 ფანი [?]

    18 სექტემბერი 2020 19:26

    გაიფორმა ლივემ 20 მილიონად ტიაგო. ეხლა ბაიერნი მაგ 20 მილიონით დესტს იყიდის და დავრჩებით ჩვენ სემედუს და რობერტოს იმედზეე 😞😞 აუ რაააა

    8
    გასულია
    BarcelloNista გულშემატკივარი [?]

    18 სექტემბერი 2020 19:25

    ძალიან კარგი ეყოთ რაც ისაჩკავეს

    2
    გასულია
    Griezzy7 ფანი [?]

    18 სექტემბერი 2020 19:22

    nika 54,
    საიდან გამომდინარე არის ბარსას მომავალი? 3 წელია არაფერი გაუკეთებია! სულ ტრამვა ქონდა ტიპს და თუ არ ქონდა მარტო ჩატეხვებს აკეთებდა ტიპი თამაშში. გუნდურ ფეხბურთში ტიპს ვერანაირად ვერ გამოიყენებ აი ვერანაირად!!! განა ვინც ვიძახით არ ვარგა თქო არგვინდა რო კარგად ათამაშდეს??? 🤨 უბრალოდ ჯერ ისეთი არაფერი გაუკეთებია რაც იმის საფუძველს მოგცემს რომ დსინაცო ამბიჭში რამე. ვინც მაგის გჯერათ კიდე უბრალოდ გჯერათ ანაირი მიზეზისგამო. ალბათ სტილი მოგწონთ რავი. არვიცი.

    იმედია ათამაშდება მაგრამ მე ძაან მეეჭვება!

    4
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    18 სექტემბერი 2020 19:13

    ციტატა: CHEPE
    დემბელე არ დავიანახო ძირითადში და დალშე ვინც გინდა გინდა ის დააყენე ბულდოგ👌👌👌 ვეღარ ვიტან უკვე მის სლეურ სათამაშო სტილს 3 წელი აღარ გვეყოო რომ ამასაც მოვესწარით..
    კორნადი რომ დააწინაურონ ის ყველაზე მეტად მირჩევნია ეგ და ფატი მაგარ კონკურენციას გაუწევს ნუ სანამ მესი იქნება მის ფლანგზე ვერავინ ითამაშებს მაინც თორე კორნადი ორივე ფლაგზე თამაშობს

    დემბელე ბარსას მომავალია...

    2
    საიტზეა
    CHEPE ფანი [?]

    18 სექტემბერი 2020 18:56

    დემბელე არ დავიანახო ძირითადში და დალშე ვინც გინდა გინდა ის დააყენე ბულდოგ👌👌👌 ვეღარ ვიტან უკვე მის სლეურ სათამაშო სტილს 3 წელი აღარ გვეყოო რომ ამასაც მოვესწარით..
    კორნადი რომ დააწინაურონ ის ყველაზე მეტად მირჩევნია ეგ და ფატი მაგარ კონკურენციას გაუწევს ნუ სანამ მესი იქნება მის ფლანგზე ვერავინ ითამაშებს მაინც თორე კორნადი ორივე ფლაგზე თამაშობს

    7
    გასულია
    Messi, Iniesta ფანი [?]

    18 სექტემბერი 2020 18:46

    კარგია, მომწონს შემართება, ტაქტიკა, ფიზიკური მომზადება! იმედი მაქვს რომ წელს ამოიქაჩება ბარსა მაგრამ ვინმე კარგი მცველი უნდა დავიმატოთ თორემ ისევ პრობლემები იქნება დაცვაში! მცველის დამატების შემდეგ გუნდი სრულ მზადყოფნაში იქნება!

    9
    საიტზეა
    ikamach გულშემატკივარი [?]

    18 სექტემბერი 2020 18:44

    ეგრე რააა

    5
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV