"ლივერპულს" უსმან დემბელეს გადაბირება სურს | Sport

  • 18-09-2020, 13:01
  • "ლივერპულს" უსმან დემბელეს გადაბირება სურს | Sport

    კატალონიის "ბარსელონას" ფეხბურთელის, უსმან დემბელეს შეძენით "ლივერპული" ინტერესდება. ინგლისელებს მსოფლიოს ჩემპიონის წაყვანა იჯარის წესით სურთ.

    Sport-ის ინფორმაციით, "ბლაუგრანა" ამ შეთავაზებას არ დათანხმდება, მიუხედავად იმისა, რომ პრემიერ ლიგაში მოთამაშე კლუბი ფრანგის ხელფასისა და ბონუსების გადახდას აპირებს.

    უსმანი "ლურჯ-ბროწეულისფერთა" რიგებში უკვე მე-4 სეზონს ატარებს. როგორც ჩანს, მისი დროებით გუნდიდან გაშვება არ იგეგმება.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    JasoN გულშემატკივარი [?]

    19 სექტემბერი 2020 01:32

    ეს სანიტარი კიდე ბარსას ფეხბურთელია?

    1
    გასულია
    CHEPE ფანი [?]

    18 სექტემბერი 2020 18:42

    ჰოო მომავალიაა ჰოო ხელი არ დაედოს მიცვალებულის წაბილწვა როგორ შეიძლება😏😏😏 მაოცებთ ხალხო მაოცებ ოპტიმალურად ყველაფრის შეხედვაა გეგონება სამოთხეა დედამიწა

    1
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    18 სექტემბერი 2020 17:22

    ციტატა: ANSU FATI..
    ე ბიჯო თუ ყიდით გაყიდეთ თუარა და დაანებეთ თავი იჯარა არა ის კიდე

    ციტატა: basa7
    რა ბედნიერებაა რომ ამდენი კლოპზე უფრო ჭკვიანი გვყავს საიტზე:))))))))))

    დარწმუნებულიხარ რო ეს სიმართლეა რაც დაიწერა ? მანეს ყიდის ან სალახს ეს რო წაიყვანოს ? თუ ზამენისთვის უნდა ? ესეც რომ არ იყოს ხალხი მეოთხე წელია ელოდება და რა გიკვირს რო აევსოთ მოთმინების ფიალა
    მე ამის კრიტიკოსი ვიყავი მარა თუ მოიხოდება და გუნდს გამოადგება რატომაც არა
    ირონიას ჯობია ერთად ვილოცოთ იმაზე რამე არ მოიტეხოს კიდე თორე დაიწყებს მართლა ამდენი მერე აბა მეხუთე წელიცო რაა იმიტო რო რომც არ გინდოდეს აღარავინ წაიყვანს მერე

    აქ ისე იწერება გაატანეთ ხელი არ დაედოს თითქოს იქ ესმოდეს ვინმეს ან აინტერესებდეს აქ დაწერილი ჩვენი აზრი

    ღმერთმა ისე ქნას მოიქოქოს დაიცვას დისციპლინა და გუნდს ტიტულები მოაგებინოს და ვისაც ეგ ეწყინოს ის იყოს კლოდ მაკელელე :):)

    რაშია იცი საქმე? როცა ადამიანი გამოვა და იტყვის რომ ამ დემბელე ხშირი ტრამვიანობაა აქვს , ამის გამო გუნდი ვერაფერ სარგებელს ვერ ნახულობს და მოდი ამიტომ გავყიდოთ ასეთ ადამიანს ორი ხელის აწევით დავეთანხმები, მაგრამ როცა წერენ რომ ეს უვარგისი, უნიჭო და ასე შემდეგ, მითუმეტეს ის ხალხი ვინც კოუტინიოს აღმერთებს და მის დარჩენას ითხოვს(მეც მომწონს მაგარამ ბარსაში ვერ ვხედავ) როცა ამ დემბელეს კოუტინიოზე ნაკლები აქვს ნათამაშები და გოლიც და ასისტიც ორჯერ მეტი აქვს ზუსტად იმ ხალხს ეკუთვნის ეს ირონია. რაც შეეხება ლივერპულს მართლა ცდილობს დემბელეს ყიდვას რადგან მანეს წასვლა უნდა

    1
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    18 სექტემბერი 2020 16:01

    ციტატა: me da barca
    დემბუზა ბარსას მომავალია. 😉

    😍

    0
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    18 სექტემბერი 2020 14:19

    ე ბიჯო თუ ყიდით გაყიდეთ თუარა და დაანებეთ თავი იჯარა არა ის კიდე

    ციტატა: basa7
    რა ბედნიერებაა რომ ამდენი კლოპზე უფრო ჭკვიანი გვყავს საიტზე:))))))))))

    დარწმუნებულიხარ რო ეს სიმართლეა რაც დაიწერა ? მანეს ყიდის ან სალახს ეს რო წაიყვანოს ? თუ ზამენისთვის უნდა ? ესეც რომ არ იყოს ხალხი მეოთხე წელია ელოდება და რა გიკვირს რო აევსოთ მოთმინების ფიალა
    მე ამის კრიტიკოსი ვიყავი მარა თუ მოიხოდება და გუნდს გამოადგება რატომაც არა
    ირონიას ჯობია ერთად ვილოცოთ იმაზე რამე არ მოიტეხოს კიდე თორე დაიწყებს მართლა ამდენი მერე აბა მეხუთე წელიცო რაა იმიტო რო რომც არ გინდოდეს აღარავინ წაიყვანს მერე

    აქ ისე იწერება გაატანეთ ხელი არ დაედოს თითქოს იქ ესმოდეს ვინმეს ან აინტერესებდეს აქ დაწერილი ჩვენი აზრი

    ღმერთმა ისე ქნას მოიქოქოს დაიცვას დისციპლინა და გუნდს ტიტულები მოაგებინოს და ვისაც ეგ ეწყინოს ის იყოს კლოდ მაკელელე :):)

    3
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    18 სექტემბერი 2020 14:09

    რა ბედნიერებაა რომ ამდენი კლოპზე უფრო ჭკვიანი გვყავს საიტზე:))))))))))

    3
    გასულია
    jack slater Culé [?]

    18 სექტემბერი 2020 13:52

    ამ უვარგის ( ინვალიდ ) ხორცის ნაჭერს თუ ვინმე ითხოვს,გაატანონ სასწრაფოდ.

    4
    გასულია
    Barca_MNS ფანი [?]

    18 სექტემბერი 2020 13:43

    ციტატა: Truxilio
    სალაჰში გადაიცვალოს ! დაიდოს სალაჰი 🦾

    სალაჰი ამაზე უკეთესი არ იყო რომაში; არც დრიბლინგით, არც პასით, არც სისწრაფით (ცოტა შეიძლება ვერ შეადარებ მამენტ სისწრაფეს) რეალიზაცია ხო რას ამბობ - ლივეში ისწავლა გატანა. ერთადერთი ტრამვიანობისადმი გამძლეობააქ სალაჰს.
    - ამით იმის თქმა მინდა, რომ დემბელეც შეიძლება სერიოზული ფეხბურთელი გამოვიდეს კლოპის ხელში.

    3
    გასულია
    Truxilio გულშემატკივარი [?]

    18 სექტემბერი 2020 13:25

    სალაჰში გადაიცვალოს ! დაიდოს სალაჰი 🦾

    0
    გასულია
    გვარდიოლა-სავიოლა წევრი [?]

    18 სექტემბერი 2020 13:22

    ოღონ ამ ინვალიდს ვინმე იყიდიდეს და სიამოვნებით გაატანეთ, უმაქნისი და უვარგისია ტიპი

    5
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    18 სექტემბერი 2020 13:17

    დემბუზა ბარსას მომავალია. 😉

    3
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    18 სექტემბერი 2020 13:12

    ხელი არ დაედოს დემბელეს

    4
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV