ოფიციალურად: ბართომეუს წინააღმდეგ საკმარისი რაოდენობის ხმები შეგროვდა

  • 17-09-2020, 20:17
  • WinGs
  • 9
ოფიციალურად: ბართომეუს წინააღმდეგ საკმარისი რაოდენობის ხმები შეგროვდა

რამდენიმე წუთის წინ, პლატფორმა Mes que una Mocio-მ მონაცემები განაახლა: ჟოზეპ მარია ბართომეუს წინააღმდეგ ზუსტად 20 731 ხელმოწერა შეგროვდა, რაც მინიმალურ მოთხოვნას ბევრად აღემატება. 

ასე რომ, ინიციატივის ორგანიზატორებმა, ანუ პრეზიდენტობის კანდიდატებმა, მიზანს მიაღწიეს: "ბარსელონას" ხელმძღვანელებისთვის უნდობლობის გამოცხადება ოფიციალურად განიხილება. დღეს, მათ დოკუმენტები "კამპ ნოუზე" წარმოადგინეს. 

თუ კლუბი ხმების შეგროვების დროს მომხდარ დარღვევას არ გამოავლენს, ჩატარდება რეფერენდუმი, რომლის შედეგადაც პრეზიდენტისა და ბორდის პოსტიდან გადაყენება იქნება შესაძლებელი. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    ფანი [?]
    17 სექტემბერი 2020 20:54
    2
    გ....ი რა დროზე რა წადით შენ და სეტიენი ძროხებთან ჯოკერი ეთამაშეთ
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    Culé [?]
    17 სექტემბერი 2020 20:51
    1
    შანსი არაა ბარტომეუ ახლა მოიშორონ მიტო რომ ვერ მოგროვდება მისი გადასაყენად საჭირო 66% სოსიოს-დელეგატი, რაღაც 16 ათასი ხელმოწერა ძლივს მოგროვდა და 66%-ტი წინააღმდეგი დელეგატი მოგროვდება?, უძირავია ეს შობელძაღლი და კატალონიელები კი ტუპიაკები,
    ფანი [?]
    17 სექტემბერი 2020 20:50
    0
    ციტატა: nika 54
    რით ვეღარ დასრულდა ეგ გადამოწმებები, ჩვენთან ქვეყნის პრეზიდენტის გადაყენებას არ უნდა ამდენი ჩალიჩი. და ამ უქნარა და კლუბის პარაზიტის მოცილება რა გახდა. ბებია ელპიტესი არ იყოს: "რაც მე ჰიტლერს ვწყევლი, რაფერ უდგას სული-ო" აი ამაზეა ნათქვამი.

    😂 😂 😂 ბრავოოო..მოვკვდი სიცილით, ელპიტე მაგარი იყოო..
    გაუმარჯოს ლაპორტას!!! 😄 😄 😂
    წევრი [?]
    17 სექტემბერი 2020 20:46
    1
    მოქმედი ბორდი რომ უნდა წავიდეს ეს გასაგებია, მაგრამ მთელი რესურსი თუ ამ ყველაფერზე დაიხარჯა "ესენი" გადადგნენ "ისინი" მოვიდნენ, გუნდის სატრანსფერო პოლიტიკაზე ვინ განსაზღვრას ? წამსვლელებს, მომსვლელებს... ? დასრულებულიყო სატრანსფერო ფანჯარა, დაწყებულიყო სეზონი, ჩემპიონატი...
    როცა ჯერ არავინ წასულა და არც მოსულა. გაუგებარია
    Culé [?]
    17 სექტემბერი 2020 20:42
    2
    კიდევ შესაძლებელი, კიდევ კითხვის ნიშნები.
    ბართო ისტოტიაში შეხვედი, როგორც სამარცხვინო პრეზიდენტი, წადი და თავი მოიკალე შე მძოროო.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    17 სექტემბერი 2020 20:38
    7
    დედა მიუცენზურა მესიმ ამ ოთხთვალას ❤️❤️❤️
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    17 სექტემბერი 2020 20:36
    2
    უნდობლობა ვინ უნდა წაუყენოს? რისმა 2/3-მა? ბართომეუს ბორდის? ეგენი არ წაუყენებენ იასნია, თავისი ხალხია და რა 2/3ზეა საუბარი ვინმემ მითხარით
    ფანი [?]
    17 სექტემბერი 2020 20:22
    4
    ხოდა იდი ნ**** ***კაც!!🤬
    Culé [?]
    17 სექტემბერი 2020 20:22
    5
    რით ვეღარ დასრულდა ეგ გადამოწმებები, ჩვენთან ქვეყნის პრეზიდენტის გადაყენებას არ უნდა ამდენი ჩალიჩი. და ამ უქნარა და კლუბის პარაზიტის მოცილება რა გახდა. ბებია ელპიტესი არ იყოს: "რაც მე ჰიტლერს ვწყევლი, რაფერ უდგას სული-ო" აი ამაზეა ნათქვამი.