მესი და სუარესი დღევანდელ ვარჯიშზე ერთად მივიდნენ (ვიდეო)

  • 17-09-2020, 17:10
  • მესი და სუარესი დღევანდელ ვარჯიშზე ერთად მივიდნენ (ვიდეო)

    "ბარსელონას" ლიდერები, ლიონელ მესი და ლუის სუარესი, დღეს "სიუტატ ესპორტივაზე" ერთად გამოცხადნენ, ბაზაზე შესვლამდე კი ფეხბურთელები კამერებმა მესის ავტომობილში საკმაოდ კარგ განწყობაზე გაღიმებული სახეებით დააფიქსირეს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Mes cue un club 1899 წევრი [?]

    17 სექტემბერი 2020 19:00

    გული ნუ დაგწყდებათ თუ სუარესი იუვენტუსში გადავა დაიკიდეთ თუ დესტი
    ბაერნში გადავიდა დაიკიდეთ თუ ისევ ამ დაცვით მოგვიწევს თამაში მთავარია ბართომეუ გადადგეს დღეს ამინ!

    1
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    17 სექტემბერი 2020 18:29

    ეგ ჰო მარა ახალი ვიდეო ნახეთ ტვიტერზე ? სუა იტალიაშია უკვე პერუჯაში

    https://twitter.com/MediaBarcaTimes?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1306530219797278720%7Ctwgr%5Eshare_3&ref_url=https%3A%2F%2Fbarcamania.ge%2Fnews%2F63307-mesi-da-suaresi-dghevandel-varjishze-erthad-mividnen-video.html

    0
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    Memphis Depay წევრი [?]

    17 სექტემბერი 2020 18:18

    ციტატა: Griezzy7
    აუუ დესტმა ბაიერნთან შეათანხმა კონტრაქტიოოო აუუუუუ რააა მეზიზღებაა უკვე ყველაა ტოოო.
    ღირსები კიარიან რო გადააგვატ*ნას ბაიერნმააა კიდე ერთი 20-2

    ფეხებს ვერ მოგვჭამს ბავარია აწი ბრატ. გული დამწყდება მეც თუ მანდ წავიდა, მარა არაუშავს. სემედუ იქნებ აათამაშოს კუმანმა, არაა ცუდო იგროკი ნაღდად და მაქვს მისი იმედი. ყველაფერი კარგად იქნება დამიჯერე. ამ სეზონში ყველა გრანდს დავიხევთ ზედ. და ტიაგოს დაკარგვით ბავარიამ რამხელა ძალა დაკარგაა, გუნდის ტვინი დაკარგეს. როგორც ერთ დროს ტონი კროსი.

    2
    გასულია
    Griezzy7 ფანი [?]

    17 სექტემბერი 2020 18:12

    აუუ დესტმა ბაიერნთან შეათანხმა კონტრაქტიოოო აუუუუუ რააა მეზიზღებაა უკვე ყველაა ტოოო.
    ღირსები კიარიან რო გადააგვატ*ნას ბაიერნმააა კიდე ერთი 20-2

    2
    გასულია
    ikamach გულშემატკივარი [?]

    17 სექტემბერი 2020 18:07

    ციტატა: ჯერემი რენერი
    ყველა კითხვას პასუხობს ეს კადრები ლუის სუარესთან დაკავშირებით 😊
    თუ რაიმე შეიცვალა და მაინც გაუშვეს ამ კომენტარს წავშლი xD

    ეხლა ვნახე კადრები სუარესის რომ იტალიაში ჩავიდა

    1
    გასულია
    ousmane dembele 11 გულშემატკივარი [?]

    17 სექტემბერი 2020 17:47

    სუარესი იტალიაშია
    https://www.<<არასანქცირებული რეკლამა>>/news/8320-luis-suaresi-italiashia-pirveli-kadrebi-video

    1
    გასულია
    Griezzy7 ფანი [?]

    17 სექტემბერი 2020 17:22

    თუ დეპაი ვერმოყავთ წელს მაშინ ბრეიტვეიტი გაუშვან და სუა დატოვონ ერთი წლით და შემდეგ წელს რომოიყავნენ დეპაის მერე გაუშვან. ესე სჯობს მგონი... 🙄

    0
    გასულია
    პავლოვიჩი56 გულშემატკივარი [?]

    17 სექტემბერი 2020 17:19

    ძალიანაც კარგი. როსელ-ბართომეუს ბანდას + კუილას(კუმანს) მალე პანჩური და ...ეშველება ბარსას.

    4
    გასულია
    ჯერემი რენერი რედაქტორი [?]

    17 სექტემბერი 2020 17:12

    ყველა კითხვას პასუხობს ეს კადრები ლუის სუარესთან დაკავშირებით 😊
    თუ რაიმე შეიცვალა და მაინც გაუშვეს ამ კომენტარს წავშლი xD

    3
    --------------------
    “No Matter Where Are You I Will Always Support And Love You ♥ ..”

    No Country for Old Men ❤️
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV