მიზანი მიღწეულია

  • 17-09-2020, 12:59
  • მიზანი მიღწეულია

    როგორც იცით, უკანასკნელი 14 სამუშაო დღის განმავლობაში Mes que una Mocio ჟოზეპ მარია ბართომეუსა და "ბარსელონას" ხელმძღვანელობის მიმართ უნდობლობის გამოსაცხადებლად ხელმოწერებს აგროვებდა.

    ბოლო მონაცემებით, მიზანი მიღწეულია და წამოწყების ორგანიზატორებს, კატალონიური კლუბის ოფიციალური წევრებისაგან, 16 250 ხმა უკვე აქვთ შეგროვილი, რაც მიზნისათვის, წესით, საკმარისია.

    თუმცა, აღსანიშნავია ისიც, რომ ინიციატორებს სურთ, კლუბში 18 000 ხელმოწერა წარადგინონ. ამის მიზეზი ისაა, რომ ხმები გადამოწმდება და ზოგიერთი არავალიდურად გამოცხადდება. სტატისტიკურად, შესაძლოა, ხმათა 10% იურიდიულად ძალადაკარგული აღმოჩნდეს.

    ხელმოწერები კლუბში დღეს, თბილისის დროით 20:00 საათზე უნდა წარადგინონ. ხვალ კი, 14:00 საათზე კანდიდატების მიერ პრესკონფერენცია გაიმართება.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 19 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    საბა მიქელაძე გულშემატკივარი [?]

    17 სექტემბერი 2020 20:32

    ციტატა: Memphis Depay
    იმის იქეთ წასულა, მარა გუნდს ბოლომდე დედა სადამ არ უტირა მანამდე ვერ მოიფიქრეს რო ასე მოქცეულიყვნენ?

    ადრე ბენედიტო აკეთებდა იგივეს, მაგრამ ხელმოწერათა საჭირო რაოდენობა ვერ შეაგროვა.

    0
    გასულია
    kako წევრი [?]

    17 სექტემბერი 2020 19:18

    ხვალ იტყვიან 20 000 ი ხმა იყო საჭიროო.და ასე დარჩება ბოზანდარა ბათლომეუ მარტამდე.რა მოუშორებელი ჭირა ეგ შობელძაღლი....

    0
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    17 სექტემბერი 2020 16:32

    ციტატა: Pavlika
    ეგ ყველაფერი კარგი მაგრამ მემგონი ისევ ამის დარჩენა გვირჩევნია ვიდრე წასვლა. ეს რო წავიდესო ფონტი მოვაო და მესისგაუშვებს 120 მილიონადო და ეგ რა მაfიაა?

    მასეთ იდიოტობებს რო იძახის მოვა მარა ჩემ ფეხე@ს კიდე ბევრი თქვას მსგავსი ყოველი მისი ესეთი გამოხტომა ყოველჯერზე დამატებით პლიუსია ლაპორტასთვის .

    იძახოს ძაანაც კაი

    0
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    Pavlika გულშემატკივარი [?]

    17 სექტემბერი 2020 16:12

    ეგ ყველაფერი კარგი მაგრამ მემგონი ისევ ამის დარჩენა გვირჩევნია ვიდრე წასვლა. ეს რო წავიდესო ფონტი მოვაო და მესისგაუშვებს 120 მილიონადო და ეგ რა მაfიაა?

    0
    გასულია
    MARI=BARCA-fan ფანი [?]

    17 სექტემბერი 2020 15:52

    ციტატა: GioKakiashvili
    Gilocavt imedia simartleaa♥️

    ჯერ ვნახოთ ხმების ოფიციალური გადამოწმება რამდენს გააბათილებს...
    ბართოს რომ ცოტა ნამუსი მაინც ჰქონდეს შემორჩენილი, ეხლა სადმე ოკეანეში უნდა იყოს ჩაძირულ-გადაკარგული.

    1
    გასულია
    I.S. Culé [?]

    17 სექტემბერი 2020 15:49

    სურათი კარგი შერჩეულია, გადარეცხილი ბართუშა😊

    2
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    17 სექტემბერი 2020 15:23

    ცოდოა ეს კაცი, რას ერჩით. 500 მილიონზე მეტი დახარჯა ტრანსფერებში...

    0
    გასულია
    Ronaldinho.. წევრი [?]

    17 სექტემბერი 2020 14:56

    მოიცა მოიცა,არ გამოვყ..ლევდე ეხა

    წაეთ...ესლება კაროჩე ?? თუ რა დვიჟენიაა თქვით რა

    3
    გასულია
    პავლოვიჩი56 გულშემატკივარი [?]

    17 სექტემბერი 2020 14:53

    ბართომეუ-როსელი და მათი ბანდა...ციხეში.

    ციტატა: Mes cue un club 1899
    თუ ფონტი დაინიშნა მას შეეძლება მესი 120 მილიონად გაუშვას სიტიში თუ ეს მოხდა არვიცი ვის მოიყვანენ მაგრამ ფული რო გვექნება და კარგი ფეხბურთელების ყიდვას შევძლებთ მაგაზე ორი აზრი არაა პირველი ალბათ დეპაი იქნება მეორე გარსია ასე თუ ისე კარგი გუნდი იქნება ყველა თანაბარი კლასის ჯობია ახლავე შეეგუვნონ მესის გარეშე თამაშს

    კაცურად ამიხსენი,ასე ადვილია მესის შეცვლა...?!

    6
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    17 სექტემბერი 2020 14:16

    დაგერ@ა ბართუშ
    წადი შორს წადი იქნებ სულაც გადაგვავიწყდე
    ჩვენ სანუგეშოთ სანუკვარი მოვლენიები
    მაგრამ შენს თვალებს და ნამოქმედარს რა დაგვავიწყებს
    ვინც მოგიგონოს ყველა დღე სიზმარში არ დაგავიწყდეს

    6
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    Mes cue un club 1899 წევრი [?]

    17 სექტემბერი 2020 14:02

    თუ ფონტი დაინიშნა მას შეეძლება მესი 120 მილიონად გაუშვას სიტიში თუ ეს მოხდა არვიცი ვის მოიყვანენ მაგრამ ფული რო გვექნება და კარგი ფეხბურთელების ყიდვას შევძლებთ მაგაზე ორი აზრი არაა პირველი ალბათ დეპაი იქნება მეორე გარსია ასე თუ ისე კარგი გუნდი იქნება ყველა თანაბარი კლასის ჯობია ახლავე შეეგუვნონ მესის გარეშე თამაშს

    2
    გასულია
    Memphis Depay წევრი [?]

    17 სექტემბერი 2020 14:00

    იმის იქეთ წასულა, მარა გუნდს ბოლომდე დედა სადამ არ უტირა მანამდე ვერ მოიფიქრეს რო ასე მოქცეულიყვნენ?

    6
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    17 სექტემბერი 2020 13:59



    ლურჯ მაისურზე წითლად ზოლები
    მწვანე მინდორზე ჭრელი ფორმები,
    ბევრი შეტევა ,ბევრი გოლები
    ეს ხომ ბარსაა ჩვენი ლომები

    იმედია ამ სიტყვებს ყველა ერთად ვიტყვით ამაყად ახალი სეზონიდან

    ჯერ არსასდროს არ ყოფილა მესი ასე ჩქარი
    მდუმარებით შემოსილი კარში ზუსტი დარტყმით
    ქროლვით იწვევს რეალ მადრიდს და გოლებში ახჩობს
    ასე გიჟი ასე მხეცი მესი მე არ მახსოვს

    18
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    რივალდო-მესი გულშემატკივარი [?]

    17 სექტემბერი 2020 13:54

    ციტატა: ♠️Spooky♠️
    Fontis dedac vatire dge da game... Laporta unda movides,vicit mainc ro ukve ertxel aakvava gundi, finansuri kutxitac nakleb shecdomas daushvebs, mashin axalgazrda iko da gamoucdeli dzalian... Es fonti kai gaidzveraa vinmea, laporta unda movides da kumans 2 weli acados, mere tu ver gaqacha guardiola moagdos ar gauchirdeba magas, an vinme kai axalgazrda treneri, riskiani kia da mwvrtnelebis archevac gamodis... Rac sheexeba xavis magan erti 5 weli im qatarshii gaaagorebinos burti da mere europashi gaitestos tavi!

    100% ჩემი სათქმელი თქვი

    5
    გასულია
    ♠️Spooky♠️ წევრი [?]

    17 სექტემბერი 2020 13:50

    Fontis dedac vatire dge da game... Laporta unda movides,vicit mainc ro ukve ertxel aakvava gundi, finansuri kutxitac nakleb shecdomas daushvebs, mashin axalgazrda iko da gamoucdeli dzalian... Es fonti kai gaidzveraa vinmea, laporta unda movides da kumans 2 weli acados, mere tu ver gaqacha guardiola moagdos ar gauchirdeba magas, an vinme kai axalgazrda treneri, riskiani kia da mwvrtnelebis archevac gamodis... Rac sheexeba xavis magan erti 5 weli im qatarshii gaaagorebinos burti da mere europashi gaitestos tavi!

    9
    გასულია
    GioKakiashvili ფანი [?]

    17 სექტემბერი 2020 13:44

    Gilocavt imedia simartleaa♥️

    1
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    17 სექტემბერი 2020 13:35

    ციტატა: M10 S9 D11
    მოეხაზა ბართომეუს მესიმ მოინელა ეს ოთხთვალა ❤️❤️

    მართალიხარ გეთანხმები თუმცა ისეკი ვაღიაროთ რომ არ დაება სრული ამ სიტყვის მნიშვნელობით ბართომეუს და ბორდს მესი ახლა ბარსას ფეხბურთელი აღარ იქნებოდა ეს ისე ,ამ ზომამდე ისევ ამ კამანდამ მიიყვანა ჩვენი ლომი და საუკეთესოთა შორის საუკეთესო ისე მას ეს ზეწოლა აქამდეც შეეძლო მაგრამ სჯობს გვიან ვიდრე არასდროს ლეო ჩვენი ლომია ბარსა და ლეო ერთი სხეულია და რომარა ის ეს ასე არ მოხდებოდა მართალიხარ სწორედაც რომ მოინელა .
    რაც არ გვკლავს გვაძლიერებს და იმედია ყველაფერი მივა თავის ლოგიკურ დასასრულამდე და დავბრუნდებით იქ სადაც უნდა ვიყოთ

    ვამოს ლაპორტა

    ვისკა ბარსა

    5
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    Futbol Club Barcelona ფანი [?]

    17 სექტემბერი 2020 13:20

    Va, va, dzaan sainteresoa, ar megona ragac am mkvdrebs rame tu sheedzlot. Tu ase moxda es nishnavs sul axal bords laportati an fontit. Dzireuli cvkikebebi ver moeswreba radgan koronastan ertad bartomeumac gaakotra barca da fuli ar aqvt saertod, magram moemzadebian mainc momaval wlistvis, arc xavi mova shua sezonshi da datoveben albat kumans sezonis bolomde mere ukve magasac naax

    2
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    17 სექტემბერი 2020 13:07

    მოეხაზა ბართომეუს მესიმ მოინელა ეს ოთხთვალა ❤️❤️

    15
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV