მიზანი თითქმის მიღწეულია: 16 250 "ბარსელონელი" ბართომეუს წინააღმდეგ

  • 17-09-2020, 10:11
  • მიზანი თითქმის მიღწეულია: 16 250 "ბარსელონელი" ბართომეუს წინააღმდეგ

    დღევანდელი დილის მონაცემებით, Mes que una Mocio-ს 16 250 ხელმოწერა აქვს შეგროვებული - ეს იმას ნიშნავს, რომ ჟოზეპ მარია ბართომეუსა და "ბარსელონას" ბორდისთვის უნდობლობის გამოცხადებამდე კიდევ 271 ხმაა საჭირო. 

    ხელმოწერების შეგროვება რამდენიმე საათია დარჩენილი და დიდი ალბათობით, ორგანიზატორები "ბარსელონას" ოფიციალური წევრების მხრიდან საკმარისი მხარდაჭერის მიღებას მოახერხებენ. 

    როგორც იცით, გუშინ 14 100 ხელმოწერა იყო დაფიქსირებული, ამის შემდეგ კი აქტიურობა საგრძნობლად გაიზარდა. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Bakero Culé [?]

    17 სექტემბერი 2020 17:06

    მიდით ბიჭო მიდით მიდით რა მოაშორეთ ეგ ჭირი 271 ხმაც და ვადამდელი ეგრევე 👍 აღარ მოგვიწევს 21 მარტამდე მაგის ყურება

    0
    გასულია
    MARI=BARCA-fan ფანი [?]

    17 სექტემბერი 2020 12:54

    ხავის დიდი სიყვარულის მიუხედავად მე პრეზიდენტად ლაპირტა მინდა..

    0
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    17 სექტემბერი 2020 12:50

    ლაპორტას ტვიტერზე მიმართვამ სადაც მან თქვა 20 ათასი ხმა რო მქონდეს ოცივეს მივცემდიო და აქტიურობისკენ რომ მოუწოდა ვისაც ეხებოდა ყველას სწორედ ეს იყო გადამწყვეტი და მიზეზი ჩემი აზრით ბოლო საათებში ასეთი აქტიურობის ..მინდა რო მოვიდეს ლაპორტა მაგრამ ხავი და ფონტი ერთ კამანდაშია ხავის მესი უჭერს ალბათ მხარს და ფონტიც არაა ადვილი დასამარცხებელი მაგრამ ვნახოთ რამოხდება მაგრა მინდა პეპის დაბრუნება ნუ ადრე თუ გვიან აი ამიტომაც მინდა ლაპორტა თან გამოცდილია იცის საქმე ვიცით ვინცაა ფონტი კი ამბობს ხავიო მარა მოსვლის მერე რას იზამს კაცმა არ იცის და ლაპორტა უმაგრესი ვარიანტია

    0
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    lesane C ფანი [?]

    17 სექტემბერი 2020 12:02

    ციტატა: totti10
    ციტატა: lesane C
    იმედია ფონტი არ მოვა,ეგრევე არ გააგდოს კუმანი მაგ დუყლაყმა :დ


    კუმანი ოფიციალურად არაა ჯერ ბარსელონას ტრენერი :დ ოფიციალურად სეტიენია ისევ :)))

    უი ხო,მითუმეტეს სულ დაიკიდებს კუმანს :დ

    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: totti10
    ციტატა: lesane C
    იმედია ფონტი არ მოვა,ეგრევე არ გააგდოს კუმანი მაგ დუყლაყმა :დ


    კუმანი ოფიციალურად არაა ჯერ ბარსელონას ტრენერი :დ ოფიციალურად სეტიენია ისევ :)))

    ხოდა მაგ რომ ვთქვი აქ დამიწყეს რას ეწევი ამნაირს იქნებ მეც მომცეო😁😁😁 დედას ვფიცავარ უმეტესი ბავშვია ამ საიტზე ეტყობა 2000 იანების მერე დაბადებულები

    იქნებ მოსაწევი უნდოდათ და შორიდან მოგიარეს? :D:D

    4
    გასულია
    totti10 წევრი [?]

    17 სექტემბერი 2020 11:15

    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: totti10
    ციტატა: lesane C
    იმედია ფონტი არ მოვა,ეგრევე არ გააგდოს კუმანი მაგ დუყლაყმა :დ


    კუმანი ოფიციალურად არაა ჯერ ბარსელონას ტრენერი :დ ოფიციალურად სეტიენია ისევ :)))

    ხოდა მაგ რომ ვთქვი აქ დამიწყეს რას ეწევი ამნაირს იქნებ მეც მომცეო😁😁😁 დედას ვფიცავარ უმეტესი ბავშვია ამ საიტზე ეტყობა 2000 იანების მერე დაბადებულები


    ბბს ზე წავიკითხე გუშინ რომ დიდი ალბათობით ბარსელონა ოფიციალურ მატჩში ტრენერის გარეშე ჩაატარებს მატჩსო თუ იქამდე არ შეიცვალა რამეო, რადგან ოფიციალური დოკუმენტი ჯერ არაა გამზადებული სეტიენის განთავისუფლების და ასევე კუმანის დანიშვნისო, რომ ვამბობ მეც რომ ბავშვიათქო მეუბნებიან არ გესმის ფეხბურთიო :დ მესი სუარესი რომ გონიათ მარტო ბარსელონა და მომავალს აბუჩად უყურებენ მიტომაც არის ასე კარგად გუნდის საქმე :დ

    0
    გასულია
    DyBaLa21 ფანი [?]

    17 სექტემბერი 2020 10:57

    Giorgi99,
    კიი, წავიკითხე ესპანურადაც რომ რობერტოს ამჯობინებსო და მისი სარფიანად გაყიდვის შემთხვევაში მისი ფავორიტი დესტი იქნებაო

    1
    გასულია
    Giorgi99 წევრი [?]

    17 სექტემბერი 2020 10:47

    კუმანს სემედუ არ მოწონს და გაშვება უ დაო მართალია?

    0
    --------------------
    ⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽ 🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅👻👻👻👻👻👻👻
    გასულია
    CHEPE ფანი [?]

    17 სექტემბერი 2020 10:44

    ციტატა: totti10
    ციტატა: lesane C
    იმედია ფონტი არ მოვა,ეგრევე არ გააგდოს კუმანი მაგ დუყლაყმა :დ


    კუმანი ოფიციალურად არაა ჯერ ბარსელონას ტრენერი :დ ოფიციალურად სეტიენია ისევ :)))

    ხოდა მაგ რომ ვთქვი აქ დამიწყეს რას ეწევი ამნაირს იქნებ მეც მომცეო😁😁😁 დედას ვფიცავარ უმეტესი ბავშვია ამ საიტზე ეტყობა 2000 იანების მერე დაბადებულები

    0
    გასულია
    totti10 წევრი [?]

    17 სექტემბერი 2020 10:31

    ციტატა: lesane C
    იმედია ფონტი არ მოვა,ეგრევე არ გააგდოს კუმანი მაგ დუყლაყმა :დ


    კუმანი ოფიციალურად არაა ჯერ ბარსელონას ტრენერი :დ ოფიციალურად სეტიენია ისევ :)))

    0
    გასულია
    LUIS-SUAREZ Culé [?]

    17 სექტემბერი 2020 10:28

    აქამდე შეეგროვებინათ უკეთესი არ იქნებოდა?

    2
    --------------------
    სიამაყით ბარსელონელი
    გასულია
    lesane C ფანი [?]

    17 სექტემბერი 2020 10:23

    იმედია ფონტი არ მოვა,ეგრევე არ გააგდოს კუმანი მაგ დუყლაყმა :დ

    2
    გასულია
    gio.mm ფანი [?]

    17 სექტემბერი 2020 10:14

    მემგონი მოშორდა გუნდს ეს აჩკარიკაა

    1
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV