"ბარსელონა" სერჟინიო დესტისთვის ბრძოლაში ფავორიტია

  • 17-09-2020, 02:07
  • "ბარსელონა" სერჟინიო დესტისთვის ბრძოლაში ფავორიტია

    ამსტერდამის "აიაქსის" და ამერიკის შეერთებული შტატების ეროვნული ნაკრების მცველი, სერჟინიო დესტი, შესაძლოა "ბარსელონაში" ვიხილოთ. 

    ჟურნალისტი მაიკ მაკგრატის ინფორმაციით, დესტის ტრანსფერში კატალონიელები ფავორიტები არიან და კონკურენციაში იმარჯვებენ "ბაიერნთან" და "მანჩესტერ სიტისთან", რომლებიც 19 წლის მცველით ინტერესდებიან.

    ბოლო ცნობებით, "ბარსელონა" დესტის შეძენას ნელსონ სემედუს დარჩენის შემთხვევაშიც აპირებს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Bakero Culé [?]

    17 სექტემბერი 2020 17:00

    ფეხბურთელის მოყვანაზე როცა მორიგი ინფოა უკვე მაგრად ვხალისობ 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 რა დესტი ბიჭო სეტიენი ჯერ კიდევ ბარსელონას მწვრთნელია და ხელფასს ითხოვს 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂

    0
    გასულია
    პენდრაგონი გულშემატკივარი [?]

    17 სექტემბერი 2020 14:01

    ტერ შტეგენი - პიკე, ლენგლე, დესტი, ალბა - დე იონგი, პიანიჩი - კოუტინიუ - მესი, დეპაი, ფატი

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    17 სექტემბერი 2020 13:05

    მოიყვანეთ რა მოიყვანეთ

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    8-I N I E S T A-8 წევრი [?]

    17 სექტემბერი 2020 11:50

    ციტატა: nikusha
    ციტატა: 8-I N I E S T A-8
    შტეგენი,დესტი,უპამეკანო,არაუხო,დევისი,დე იონგი,პედრი,პუჩი,ტრინკი,ფატი და ფორვარდი იყოს ლაუტარო ასაკის გამო.სუპერ შემადგენლობა გვარდიოლასთან ერთად.😎

    ალენია?>

    ალენიას რა უნდა ან ბარსელონაში და ან ძირითადში?

    5
    გასულია
    nukri1996 ახალბედა [?]

    17 სექტემბერი 2020 10:34

    serxi robertos gajmevinet da semedo da desti xan erti iqneba sastavshi xan meore es sezonis shuashi ki desti gaxdeba dziritafis igroki imedia moiyvanen es msxletajogebi

    1
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    17 სექტემბერი 2020 10:22

    ციტატა: 8-I N I E S T A-8
    შტეგენი,დესტი,უპამეკანო,არაუხო,დევისი,დე იონგი,პედრი,პუჩი,ტრინკი,ფატი და ფორვარდი იყოს ლაუტარო ასაკის გამო.სუპერ შემადგენლობა გვარდიოლასთან ერთად.😎

    ალენია?>

    1
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    BARCELONA FOREVER გულშემატკივარი [?]

    17 სექტემბერი 2020 09:26

    ეხა ფავორიტია მერე იტყვიან ფული არა აქ კლუბს და ისევ ბაიერნი წაიყვანს იმას 10 მილიონად ისეთს იზამს 😀

    6
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    გასულია
    marco reus 11 Culé [?]

    17 სექტემბერი 2020 08:13

    ოღონდ სემედოს ნუდავინახავ და მოიყვანეთ ვინც გინდათ ნორმალური.
    გრიზმანს რაც შეეხება, ერთადერთი სიმართლე გრიზმანზე ისაა , რო გულიანია მშრომელია კარგი ფეხბურთელია ,მაგრამ ჩვენ არ გვჭირდება. ცენტრფორვარდი ტიპური არაა, ფლანგზე საერთოდ ნულია. ჩვენ გვჭირდებოდა ვინგერი ჰაერივით როცა გრიზმანში 100 მილიონი გაისროლეს დებილებივით. აი აბიდალზე როგორ არ უნდა მოგეშალოს ნერვები კაცს ,ამდენს რო ვერ მიხვდები

    15
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    kortoxa23 Culé [?]

    17 სექტემბერი 2020 06:36

    აუცილებლად მოსაყვანია

    4
    --------------------
    მესი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს (ჩავი ერნანდესი)
    გასულია
    OLD
    OLD გულშემატკივარი [?]

    17 სექტემბერი 2020 03:25

    დესტი გარსია და დეპაი ეს სამიდა ეგარი რა პიზდე.ი გუნდი ეწყობა

    4
    გასულია
    8-I N I E S T A-8 წევრი [?]

    17 სექტემბერი 2020 02:31

    შტეგენი,დესტი,უპამეკანო,არაუხო,დევისი,დე იონგი,პედრი,პუჩი,ტრინკი,ფატი და ფორვარდი იყოს ლაუტარო ასაკის გამო.სუპერ შემადგენლობა გვარდიოლასთან ერთად.😎

    5
    გასულია
    Griezzy7 ფანი [?]

    17 სექტემბერი 2020 02:30

    ეს ძირითადში უნდა დადგეს თუ მოვა! 💓 ძაან ნიჭიერი ბიჭია

    3
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV