რონალდ კუმანი, შესაძლოა, სეტიენის გამო ოფიციალურ თამაშებზე ჯერ ვერ ვიხილოთ | COPE

  • 17-09-2020, 01:54
  • რონალდ კუმანი, შესაძლოა, სეტიენის გამო ოფიციალურ თამაშებზე ჯერ ვერ ვიხილოთ | COPE

    COPE-ს ინფორმაციით, კატალონიის "ბარსელონას" ახალ მთავარ მწვრთნელს, რონალდ კუმანს ოფიციალურ მატჩებში კლუბის გაძღოლის უფლება არ აქვს.

    უფრო ზუსტად რომ ვთქვათ, ესპანეთის ფეხბურთის ფედერაციას ნიდერლანდელი სპეციალისტის საქმე ჯერ არ აღუძრავს, ვინაიდან, "ბარსას" ყოფილ თავკაცთან, კიკე სეტიენთან ჯერ ყველაფერი არ მოუგვარებია.

    წყაროს ცნობით, სეტიენი "ლურჯ-ბროწეულისფერებისაგან" გასული სეზონის სრულ ხელფასს მოითხოვს, რაზეც, ჯერჯერობით, მხარეები ვერ თანხმდებიან.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Bakero Culé [?]

    17 სექტემბერი 2020 16:55

    😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 აუ აჩკარიკ შენ ასტროლოგიურად რა ხარ ? არა მე კი ვიცი უბრალოდ აქ ვერ დავწერ 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂

    0
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    17 სექტემბერი 2020 16:46

    ნუუ, თუ ვერ თანხმდებიან, მაშინ დავტოვოთ. იქნებ წელს მაინც დადოს ლიგა. კუმანი კი მგონია ვერაფერს ვერ შეცვლის. ეეხ ნეტა ვცდებოდე. თუმცა კიდევაა ერთი ვარიანტი: ვალვერდე, ლა ლიგას მაინც მოიგებს და კლასიკოებს.

    ციტატა: Pirat❤️💙
    ციტატა: geniosi
    😂 😂😂 😂😂 😂😂 😂😂 😂😂 😂😂 😂😂 😂

    სეტიენმა უნდა გაწრთვნას მაშ ესე გამოდის? :D :D

    არა უბრალოდ თამაშზე მწვრთნელის გარეშე იქნება გუნდი

    ან კუმანი მოამზადებ და მეძროხე გამორეკავს ბალახზე გუნდს.

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    17 სექტემბერი 2020 13:04

    რა ვერ გაუშვით ეს კაცი ფერმაში

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    MARI=BARCA-fan ფანი [?]

    17 სექტემბერი 2020 12:51

    kako,
    50 ძროხა იმედია ეყოფა. 😓
    სულ მაინტერესებს, საერთოდ რატომ იბადებიან ასეთი უსირცხვილოები!!!
    მგონი ფული აქეთ აქვს გადასახადი იმის გამო რაც გუნდს გაუკეთა..😠 😠 😠
    ასე ყველასთან შეიძლება გუნდის პრეზიდენტს ფინანსური პრობლემები ჰქონდეს?
    ერთი კარგი იურისტი გაქრა ბარსას თვის???

    0
    გასულია
    o.dembele11 გულშემატკივარი [?]

    17 სექტემბერი 2020 12:44

    რაიყოთ ხალხო რამ დაგაპანიკათ ტყუილად არდატოვებდა კუმანი ნაკრებს მეოსწრება ჯერ დროა

    0
    საიტზეა
    CHEPE ფანი [?]

    17 სექტემბერი 2020 10:26

    ის სადარის ეხლა რაო რას ეწევიო ამნაირსოო😏😏😁 ბიჭო რაღაცას რომ გაიკაიფებთ ადამიანზე ჯერ გაარკვიეთ მართლა ღლაპია ან მოწეულშია თუ უბრალოდ ესეთი სტატიები ახსოვს და იმაზე კაიფობს... როგორ მიშლის ნერვებს ზოგიერთი მაგრამ არც მიკვირს ქართველისგან მეტი რასუნდა ელოდო

    2
    გასულია
    BARCELONA FOREVER გულშემატკივარი [?]

    17 სექტემბერი 2020 09:23

    რას არ გაიგებს კაცი ხელფასს ითხოვსო და რაში იქნებ გვითხრას ჩვენც 😀

    3
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    გასულია
    Truxilio გულშემატკივარი [?]

    17 სექტემბერი 2020 09:19

    არა რა რეგვენები არიან ტრენერსაც ვერ უშვებენ ესეც რო მოიყვანეს სასწაულია ...

    2
    გასულია
    jack slater Culé [?]

    17 სექტემბერი 2020 08:30

    ე ბიჯო უყიდეთ ათი ძროხა იმ კაცს და გაგანებებთ თავს.

    9
    გასულია
    kortoxa23 Culé [?]

    17 სექტემბერი 2020 06:37

    ეხლაც არ გვანებებს ეს მეჯოგე თავს?

    4
    --------------------
    მესი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს (ჩავი ერნანდესი)
    გასულია
    kako წევრი [?]

    17 სექტემბერი 2020 03:28

    ვაააა.მიეცით იმ კაცს კომბალი და გაუშვით თავის ნახირში.თუ არ აქვთ კომბალი მივცემ და მოგვშორდეს.

    4
    გასულია
    Pirat❤️💙 წევრი [?]

    17 სექტემბერი 2020 03:04

    ციტატა: geniosi
    😂 😂😂 😂😂 😂😂 😂😂 😂😂 😂😂 😂😂 😂

    სეტიენმა უნდა გაწრთვნას მაშ ესე გამოდის? :D :D

    არა უბრალოდ თამაშზე მწვრთნელის გარეშე იქნება გუნდი

    2
    გასულია
    geniosi Culé [?]

    17 სექტემბერი 2020 02:32

    😂 😂😂 😂😂 😂😂 😂😂 😂😂 😂😂 😂😂 😂

    სეტიენმა უნდა გაწრთვნას მაშ ესე გამოდის? :D :D

    0
    გასულია
    frenkie dejong21 ფანი [?]

    17 სექტემბერი 2020 02:15

    ცირკი

    6
    გასულია
    Griezzy7 ფანი [?]

    17 სექტემბერი 2020 02:03

    აუუუ გამოგაააშტერებენ ესენი ადამიანსსს 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂

    4
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV