ბარსელონა-ჟირონა 3-1: შეფასებები

  • 16-09-2020, 22:58
  • WinGs
  • 20
ბარსელონა-ჟირონა 3-1: შეფასებები

სეზონის მეორე ამხანაგურ მატჩში "ბარსელონამ" "ჟირონა" 3-1 დაამარცხა. წარმოგიდგენთ რონალდ კუმანის გუნდის ფეხბურთელების შეფასებებს კატალონიური Sport-ის ვერსიით. 

  • ნეტუ - 5
  • რობერტო - 6
  • პიკე - 6
  • არაუხო - 7
  • ალბა - 6
  • ბუსკეტსი - 6
  • დე იონგი - 6
  • ტრინკაუ - 7
  • გრიზმანი - 5
  • კოუტინიო - 8
  • მესი - 8
  • სემედუ - 5
  • ლანგლე - 6
  • ფირპო - 5
  • პუჩი - 7
  • ალენია - 6
  • დემბელე - 5
  • პედრი - 8
  • დე ლა ფუენტე - 7
  • ბრეითუეიტი - 5

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 20 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    წევრი [?]
    17 სექტემბერი 2020 11:44
    1
    არაუხო,რომ დიდი მცველი დადგება მაგაში ეჭვიც აღარ მეპარება უკვე🥰გარსიაში 20 მილიონის გადახდას ეგ ბიჭი დააწინაურონ ჯობია🙃
    Culé [?]
    17 სექტემბერი 2020 03:04
    2
    ციტატა: Bola
    გრიზმანს ზოგჯერ უსამართლოდა ფასებენ. რასაც ეგ დარბის და შავ საქმეს აკეთებს ცოტა დაფასება ეკუთვნის

    ამ ლოგიკით, მაშინ მცველის პოზიციაზე დადგეს.
    Culé [?]
    17 სექტემბერი 2020 00:46
    1
    გრიზმანს ზოგჯერ უსამართლოდა ფასებენ. რასაც ეგ დარბის და შავ საქმეს აკეთებს ცოტა დაფასება ეკუთვნის
    Culé [?]
    16 სექტემბერი 2020 23:34
    1
    ციტატა: გვარდიოლა-სავიოლა
    დემბელე სემედუ ბრეთვეტი გააჩუქონ ჯობია. არაფრის მაქნისები არარიან. ფატის ტრინკაოს და დელაფუენტეს დრო უნდა მიეცეს

    პეპე გვარდიოლა ხარ?:)))))))))))))))))
    ფანი [?]
    16 სექტემბერი 2020 23:30
    2
    ციტატა: basa7
    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: basa7
    ციტატა: CHEPE
    არაუხო, პედრი, პუჩი, ტრინკაო, დე იონგი, დელაფუენტე და ფატი აი ესენი არიან მომავალი ბარსელონასი რათქმაუნდა გამოცდილებთან ეერთად...
    აი პედრი სასწაულია, ტრინკაო პუჩი რაც მომეწონა ამ თამაში დელაფუენტე მიიღებს თუ არა ბურთს გარბის მაშინვე თან სისწრაფე ნამეტანი კაი ქონია😃😃

    დელაფუენტე შენც მაგრა მოგეწონა ხო?

    კიი ფატიზე ნაკლებს არ თამაშობს ეგ ბიჭი მიხედვა უნდა ეხლა მაგასაც რომ დადგეს მომავალში ტოპ იგროკი თორე ან გაინათებს თვითონ თავს ან ჩაქრება.. ასეთებს უნდა მიაქციონ ყურადღება და არ დასჭირდებათ 200 მილიონიანი იგროკების მოყვანა ან რომ გაამართლებს ან არა

    თან ტქენიკა, ბურტს ფლობაც მომეწონა, წინა თამაშში ის ტრინკაოს პასით რო შეაგდო, რო არ ჩათვალეს ძალიან კლასნად შეასრულა

    ციტატა: totti10
    ციტატა: basa7
    ციტატა: totti10
    რომ დავწერე გუნდს ცენტრ ფოვარდი ჭირდებაო რაის ცენტრ ფოვარდიო :დ აჰა ბატონო როგორ ეტყობა რომ ამ გუნდს ჰაერივით ჭირდება ცენტრ პოვარდი, ისე კავანი უფასოდ რომ მიეყვანათ 1 წლით არაფერი დაშავდებოდა, ფლანგზე მესი ფატი ან რავიცი ვინც უფრო კარგად იქნება, უკან კოუტინიო და წინ ედინსონი, იფფ რა ბრდღვნა იქნებოდა, მაგრამ ამ ჩემისებმა წელიწადში 13 მილიონს ვერ მოგცემთო როცა იმ მძღნერის ბოჩკას 25 უხდიან :დ
    ანუ ამდენი ხანია იძახი რო სუარესი გაუშვანო და ახლა კავანი მოიყვანონ ხო? შენ გენაცვალე:))))))))))


    სუარესი და კავანი არ განსხვავდება??? ერთი ტიპიური ცენტრ პოვარდია და სუარესის ფლანგზე ზუსტად 5 კაცი გყავს :დ კავანი არის ზუსტად ლევანას და ჰარ ი კეინის სტილის

    რამდენი ხანია შენ ფეხბურთს უყურებ, რამდენი წლის ხარ დედას გაფიცებ თქვი. ან ვინ გითხრა რომ ლევანდოვსკი და ჰარი კეინი ერთი სტილია ჰა? კავანი და ლევანა კია თითქმის ერთნაირი მაგრამ კეინი კაცო?

    დე ლა ფუენტეს თამაშებს ბარსა ბე-ში ვუყურებდი როცა არ დამეზარებოდა. სულ მეგონა რო იქ გადაღებაც სხვაა მოედანიც და მეთქი ასე სწრაფი როგორაა. თან ხო ხვდებით იქ 17-18 წლის ხალხს რო გაექცევა სხვაობას ვერ აღიქვამ . ტიპი რას დაფრინავს . თან ყველა ზემოთ ჩამოთვლილს განვითარების პერსპექტივა როაქ ეგაა საკაიფო.
    წევრი [?]
    16 სექტემბერი 2020 23:30
    5
    დემბელე სემედუ ბრეთვეტი გააჩუქონ ჯობია. არაფრის მაქნისები არარიან. ფატის ტრინკაოს და დელაფუენტეს დრო უნდა მიეცეს
    Culé [?]
    16 სექტემბერი 2020 23:27
    0
    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: basa7
    ციტატა: CHEPE
    არაუხო, პედრი, პუჩი, ტრინკაო, დე იონგი, დელაფუენტე და ფატი აი ესენი არიან მომავალი ბარსელონასი რათქმაუნდა გამოცდილებთან ეერთად...
    აი პედრი სასწაულია, ტრინკაო პუჩი რაც მომეწონა ამ თამაში დელაფუენტე მიიღებს თუ არა ბურთს გარბის მაშინვე თან სისწრაფე ნამეტანი კაი ქონია😃😃

    დელაფუენტე შენც მაგრა მოგეწონა ხო?

    კიი ფატიზე ნაკლებს არ თამაშობს ეგ ბიჭი მიხედვა უნდა ეხლა მაგასაც რომ დადგეს მომავალში ტოპ იგროკი თორე ან გაინათებს თვითონ თავს ან ჩაქრება.. ასეთებს უნდა მიაქციონ ყურადღება და არ დასჭირდებათ 200 მილიონიანი იგროკების მოყვანა ან რომ გაამართლებს ან არა

    თან ტქენიკა, ბურტს ფლობაც მომეწონა, წინა თამაშში ის ტრინკაოს პასით რო შეაგდო, რო არ ჩათვალეს ძალიან კლასნად შეასრულა

    ციტატა: totti10
    ციტატა: basa7
    ციტატა: totti10
    რომ დავწერე გუნდს ცენტრ ფოვარდი ჭირდებაო რაის ცენტრ ფოვარდიო :დ აჰა ბატონო როგორ ეტყობა რომ ამ გუნდს ჰაერივით ჭირდება ცენტრ პოვარდი, ისე კავანი უფასოდ რომ მიეყვანათ 1 წლით არაფერი დაშავდებოდა, ფლანგზე მესი ფატი ან რავიცი ვინც უფრო კარგად იქნება, უკან კოუტინიო და წინ ედინსონი, იფფ რა ბრდღვნა იქნებოდა, მაგრამ ამ ჩემისებმა წელიწადში 13 მილიონს ვერ მოგცემთო როცა იმ მძღნერის ბოჩკას 25 უხდიან :დ
    ანუ ამდენი ხანია იძახი რო სუარესი გაუშვანო და ახლა კავანი მოიყვანონ ხო? შენ გენაცვალე:))))))))))


    სუარესი და კავანი არ განსხვავდება??? ერთი ტიპიური ცენტრ პოვარდია და სუარესის ფლანგზე ზუსტად 5 კაცი გყავს :დ კავანი არის ზუსტად ლევანას და ჰარ ი კეინის სტილის

    რამდენი ხანია შენ ფეხბურთს უყურებ, რამდენი წლის ხარ დედას გაფიცებ თქვი. ან ვინ გითხრა რომ ლევანდოვსკი და ჰარი კეინი ერთი სტილია ჰა? კავანი და ლევანა კია თითქმის ერთნაირი მაგრამ კეინი კაცო?
    წევრი [?]
    16 სექტემბერი 2020 23:23
    0
    ციტატა: basa7
    ციტატა: totti10
    რომ დავწერე გუნდს ცენტრ ფოვარდი ჭირდებაო რაის ცენტრ ფოვარდიო :დ აჰა ბატონო როგორ ეტყობა რომ ამ გუნდს ჰაერივით ჭირდება ცენტრ პოვარდი, ისე კავანი უფასოდ რომ მიეყვანათ 1 წლით არაფერი დაშავდებოდა, ფლანგზე მესი ფატი ან რავიცი ვინც უფრო კარგად იქნება, უკან კოუტინიო და წინ ედინსონი, იფფ რა ბრდღვნა იქნებოდა, მაგრამ ამ ჩემისებმა წელიწადში 13 მილიონს ვერ მოგცემთო როცა იმ მძღნერის ბოჩკას 25 უხდიან :დ
    ანუ ამდენი ხანია იძახი რო სუარესი გაუშვანო და ახლა კავანი მოიყვანონ ხო? შენ გენაცვალე:))))))))))


    სუარესი და კავანი არ განსხვავდება??? ერთი ტიპიური ცენტრ პოვარდია და სუარესის ფლანგზე ზუსტად 5 კაცი გყავს :დ კავანი არის ზუსტად ლევანას და ჰარ ი კეინის სტილის
    Culé [?]
    16 სექტემბერი 2020 23:22
    0
    ციტატა: shu1987
    ციტატა: GUGU MSN
    მე მესსი დემბელე ტრინკუას ტრიოს დავაყენებდი შეტევაში ჯეკას თუ არ ათამაშებენ მაგ მონტში ისე მესსი სუარესი დემბელე კარგი იქნებოდა ტრინკაოს და კოუტინიოს უკან დავაყენებდი

    დემბელეს აშკარად ეტყობა რომ ჯერ კიდე ვერ გაითავისა ბარსას ფეხბურთელი რომაა... დეპაი მაგიტო ჭირდება კუმანს უკეთ იცის ფორვარდად ათამაშებს მოძრავია კარგი დარტყმით და ტექნიკით... კოუტინიო10-ნომერზე კარგია კიდე მოუმატებს... მესი თავის პოზიციაზე უნდა იდგეს უკან ჩამოდიოდა კიდე და ცუდია წინ ეფექტს კარგავს... ტრინკაუ ცოდოა სანამ მესი იქნება ერთ პოზიციაზე არიან მაინც რაცარუნდა სხვაგან დააყენონ... პედრია მაგარი ბიჭი... აი გრიზმანი კი უნდა გაყიდონ დავიჯერო 80-90-მილიონს არ გადაიხდიან ??? დესტს 25-მილიონად აფასებენ და პლიუს დეპაი კიდე დარჩებოდათ ფული

    მანდ ერთი მომენტია, მესის წასვლის მერე ვინ უფრო გამოგადგება გრიზმანი თუ კოუტინიო ეშმაკმა იცის მარტო, ისე ფაქტია რომ ერთ ერთი უნდა წავიდეს ამათგან
    წევრი [?]
    16 სექტემბერი 2020 23:20
    5
    დე ლა ფუენტე მომენტებში ძაან კარგი იყო , პედრი და ტრინკაოც ასევე და არაუხო ერთ-ერთი საუკეთესო იყო . მიხარია ახალგაზრდები ესე რო თამაშობენ
    Culé [?]
    16 სექტემბერი 2020 23:20
    2
    ციტატა: totti10
    რომ დავწერე გუნდს ცენტრ ფოვარდი ჭირდებაო რაის ცენტრ ფოვარდიო :დ აჰა ბატონო როგორ ეტყობა რომ ამ გუნდს ჰაერივით ჭირდება ცენტრ პოვარდი, ისე კავანი უფასოდ რომ მიეყვანათ 1 წლით არაფერი დაშავდებოდა, ფლანგზე მესი ფატი ან რავიცი ვინც უფრო კარგად იქნება, უკან კოუტინიო და წინ ედინსონი, იფფ რა ბრდღვნა იქნებოდა, მაგრამ ამ ჩემისებმა წელიწადში 13 მილიონს ვერ მოგცემთო როცა იმ მძღნერის ბოჩკას 25 უხდიან :დ
    ანუ ამდენი ხანია იძახი რო სუარესი გაუშვანო და ახლა კავანი მოიყვანონ ხო? შენ გენაცვალე:))))))))))
    ფანი [?]
    16 სექტემბერი 2020 23:20
    3
    ციტატა: GUGU MSN
    მე მესსი დემბელე ტრინკუას ტრიოს დავაყენებდი შეტევაში ჯეკას თუ არ ათამაშებენ მაგ მონტში ისე მესსი სუარესი დემბელე კარგი იქნებოდა ტრინკაოს და კოუტინიოს უკან დავაყენებდი

    დემბელეს აშკარად ეტყობა რომ ჯერ კიდე ვერ გაითავისა ბარსას ფეხბურთელი რომაა... დეპაი მაგიტო ჭირდება კუმანს უკეთ იცის ფორვარდად ათამაშებს მოძრავია კარგი დარტყმით და ტექნიკით... კოუტინიო10-ნომერზე კარგია კიდე მოუმატებს... მესი თავის პოზიციაზე უნდა იდგეს უკან ჩამოდიოდა კიდე და ცუდია წინ ეფექტს კარგავს... ტრინკაუ ცოდოა სანამ მესი იქნება ერთ პოზიციაზე არიან მაინც რაცარუნდა სხვაგან დააყენონ... პედრია მაგარი ბიჭი... აი გრიზმანი კი უნდა გაყიდონ დავიჯერო 80-90-მილიონს არ გადაიხდიან ??? დესტს 25-მილიონად აფასებენ და პლიუს დეპაი კიდე დარჩებოდათ ფული
    წევრი [?]
    16 სექტემბერი 2020 23:18
    1
    რომ დავწერე გუნდს ცენტრ ფოვარდი ჭირდებაო რაის ცენტრ ფოვარდიო :დ აჰა ბატონო როგორ ეტყობა რომ ამ გუნდს ჰაერივით ჭირდება ცენტრ პოვარდი, ისე კავანი უფასოდ რომ მიეყვანათ 1 წლით არაფერი დაშავდებოდა, ფლანგზე მესი ფატი ან რავიცი ვინც უფრო კარგად იქნება, უკან კოუტინიო და წინ ედინსონი, იფფ რა ბრდღვნა იქნებოდა, მაგრამ ამ ჩემისებმა წელიწადში 13 მილიონს ვერ მოგცემთო როცა იმ მძღნერის ბოჩკას 25 უხდიან :დ
    Culé [?]
    16 სექტემბერი 2020 23:17
    1
    ციტატა: CHEPE
    არაუხო, პედრი, პუჩი, ტრინკაო, დე იონგი, დელაფუენტე და ფატი აი ესენი არიან მომავალი ბარსელონასი რათქმაუნდა გამოცდილებთან ეერთად...
    აი პედრი სასწაულია, ტრინკაო პუჩი რაც მომეწონა ამ თამაში დელაფუენტე მიიღებს თუ არა ბურთს გარბის მაშინვე თან სისწრაფე ნამეტანი კაი ქონია😃😃

    დელაფუენტე შენც მაგრა მოგეწონა ხო?
    წევრი [?]
    16 სექტემბერი 2020 23:16
    3
    ციტატა: MALUMA
    ლენგლე ძაან მაგარი ფეხბურთელია თავითაც კარგად თამაშობს და დაცვაშიც საუკეთესოა იმედია ასე გააგრძელებს წესით ვერ უნდა ამოაგდოს ტრავმტიტიმ ლენგლე მაგრად მევასება ახლა უკვე ამ კონდიციებში პიკესაც მირჩევნია დაცვაში!

    როგორრა ლენგლე ძაან მაგარი ფეხბურთელი ან თუნდაც კარგი მცველი?! თავით მეტრი სამოცი მარკინიოსიც თამაშობს. კაი ბაიერნთან თამაშის მერე ხო მაინც გამოჩნდა რო ჩიგრინსკიზე უინტელექტო მცველია პოზიცის შერჩევაში არი - 150.
    წევრი [?]
    16 სექტემბერი 2020 23:10
    0
    მე მესსი დემბელე ტრინკუას ტრიოს დავაყენებდი შეტევაში ჯეკას თუ არ ათამაშებენ მაგ მონტში ისე მესსი სუარესი დემბელე კარგი იქნებოდა ტრინკაოს და კოუტინიოს უკან დავაყენებდი
    ფანი [?]
    16 სექტემბერი 2020 23:06
    3
    ლენგლე ძაან მაგარი ფეხბურთელია თავითაც კარგად თამაშობს და დაცვაშიც საუკეთესოა იმედია ასე გააგრძელებს წესით ვერ უნდა ამოაგდოს ტრავმტიტიმ ლენგლე მაგრად მევასება ახლა უკვე ამ კონდიციებში პიკესაც მირჩევნია დაცვაში!
    --------------------
    EL D10S DEL FÚTBOL
    გულშემატკივარი [?]
    16 სექტემბერი 2020 23:04
    5
    გასაშვები სია: ბართლომეო!!!! გრიზმანი, ბრეითვეითი, ლანგლე, რობერტო, სემედუ, ფირპო, მოსაყვანია: დეპაი მარცხენა და მარჯვენა მცველები ცენტრალური მცველი.
    ფანი [?]
    16 სექტემბერი 2020 23:01
    13
    მგონი სჯობს რომ გრიზმანი გაყიდონ სანამ დროა, არაა ბარსაში მაგის პოზიცია! დეპაინრომ მობა ზამენაზე უნდა დაჯდეს და ცოდოა. დეკბელეც ზამენისაა იმენა, ტრინკაო უკვე სჯობს
    წევრი [?]