მესი-გრიზმანი- ტრინკაუს კომბინაცია და ფილიპე კოუტინიოს გოლი! | ვიდეო

  • 16-09-2020, 21:29
  • მესი-გრიზმანი- ტრინკაუს კომბინაცია და ფილიპე კოუტინიოს გოლი! | ვიდეო

    პრესეზონის მე-2 მატჩში კატალონიის "ბარსელონა" "ჟირონას" უპისიპირდება. შეხვედრის მე-20-წუთზე ანგარიში "ლურჯ-ბროწეულისფერთა" რიგებიდან ფილიპე კოუტინიომ გახსნა.

    აღსანიშნავია, რომ გოლამდე "ბლაუგრანას" ვარსკვლავებმა, მესიმ, გრიზმანმა და ტრინკაუმ ლამაზი კომბინაცია გაითამაშეს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    GUGU MSN წევრი [?]

    16 სექტემბერი 2020 22:49

    აი ლეოს შედევრიც საღოლ ბიჭებს

    1
    გასულია
    neo222 Culé [?]

    16 სექტემბერი 2020 22:09

    Trinkausi meimedeba

    3
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    გასულია
    ana anukii ფანი [?]

    16 სექტემბერი 2020 22:00

    მაინც ძაანაც ნუ გავფრინდებით იმ მეძროხეზეც ასეთ იმედებს ვამყარებდით :დ

    0
    გასულია
    Nika92 ფანი [?]

    16 სექტემბერი 2020 22:00

    სასტავი იკვრება და გუნდიც იქოქება საღოლ კუმანს აშკარად დაეტყო გუნდს მისი ხელი.ფლანგის მცველებზე გვაქ პრობლემა ცოტა თორე დანარჩენ პოზიციებზე ნებისმერს მოუწევს ადგილისთბის ბრძოლა.

    8
    გასულია
    Fsicofat წევრი [?]

    16 სექტემბერი 2020 21:59

    ალეx,
    ძველ იგრებს რო ვუყურებ მესის რო არ არტყმებინებდენ ხოლმე ჯარიმებს აქამდე 900 გოლი ექნებოდა ვაფასებ კრისტიანოსაც მაგარი იგროკია თავისი ასაკის მხრივ მაგრამ ვფიქრობ მესი უფრო ბევრად ჭკვიანია ამდენი ხანია ბარსა იმენა მარტო მესია ტრინკაოების და ფატი ნათიას იმედი არამაქ ეს გრიზმანიც რავი კოუ გაქაჩავს წელს ვფიქრობ

    1
    საიტზეა
    ალეx გულშემატკივარი [?]

    16 სექტემბერი 2020 21:52

    საღოლ ძაან მომწონს ბარსას თამაში პრესინგი და ბურთის კონტროლი არაა აქ მარტო მესიზე ჩამოკიდებული გუნდი საღოლ კუმანს

    9
    გასულია
    Fsicofat წევრი [?]

    16 სექტემბერი 2020 21:47

    საღოლ კამანდას , მარა ეს ფერი რა უბედურებაა ამდენი კაი ფერია და რა ღა ესსს რააა

    1
    გასულია
    Andria გულშემატკივარი [?]

    16 სექტემბერი 2020 21:38

    როგორ შეილება იმედი არ გქონდეს მე ძააან ოპტიმისტურად ვარ განწყობილი და მგონია მაგარი სეზონი იქნება ❤️❤️

    17
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV