როგორაა განწყობილი ლეო მესი რონალდ კუმანის ახალი გეგმის მიმართ? | Sport

  • 16-09-2020, 15:04
  • როგორაა განწყობილი ლეო მესი რონალდ კუმანის ახალი გეგმის მიმართ? | Sport

    მას შემდეგ, რაც "ბარსელონას" ლიდერი, ლიონელ მესი კლუბის დატოვებზე დაფიქრდა, გულშემატკივრები ღელავენ, თუ როგორ შეძლებს იგი ახალ პროექტში ჩართვასა და მომავლის კვლავ "ბარსასთან" დაკავშირებას.

    თუმცა, El Chiringuito-ს ინფორმაციით, ეჭვგარეშეა, რომ არგენტინელი კატალონიური გრანდის მაისურით მომავალშიც ბედნიერი იქნება. წყარომ მოიპოვა ინფორმაცია, რომ პირველ რიგში, ამას რონალდ კუმანის ტაქტიკა განაპირობებს, რომელსაც იგი ნაკრებში იყენებდა, ახლა კი "ბლაუგრანაშიც" ნერგავს.

    როგორც იცით, ნიდერლანდელი სპეციალისტი 4-2-3-1 სქემით თამაშს აპირებს, რომელშიც ფრენკი დე იონგი და მირალემ პიანიჩი უკანახაზის წინ, საყრდენ ზონაში განლაგდებიან, ხოლო შეტევაში ანსუ ფატის და უსმან დემბელეს ან პედრის ვიხილავთ.

    ხსენებულ ტაქტიკაში ლეოს საშუალება ექნება, ცენტრალური თავდამსხმელის უკან (შესაძლოა იგი მემფის დეპაი აღმოჩნდეს) იმოქმედოს, სრული თავისუფლება მიიღოს და საკუთარი შესაძლებლობების მაქსიმალური დემონსტრირება შემოგვთავაზოს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: ლეო მესი
    კომენტარები [ 9 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    alen halilovic ფანი [?]

    16 სექტემბერი 2020 20:31

    ციტატა: nika 54
    ციტატა: alen halilovic
    ანუ ისევ მესის ვკიდებთ შეტევის შექმნას, რაც არაა ეფექტური ჩემი აზრით. ბოლო მონაკვეთში უნდა იღებდეს მესი ბურთს, უკვე ოდნავ გამწვავებულ შეტევაში (სადაც დაცვა უკვე მთლიანად მესის ვეღარ უყურებს) და მერე უკვე თავისას იზამს რწყილიც.

    მოკლედ ერთი წელი გაძლოს როგორმე, იშრომოს, იქნებ რამე მოვიგოთ კიდეც და მერე ისეთი პროექტი უნდა შეიქმნას რომ ძველი ბარსა დაბრუნდეს და მესისგანაც მაქსიმუმი მივიღოთ

    და ვინ გაამწვავებს იმ შეტევას რო მესის ბოლო პასი გაუკეთონ.

    მე მგონია რომ კოუტინიომ უნდა აიღოს ძირითადად ეგ ფუნქცია, ასევე დე იონგსაც შეუძლია სიღრმიდან გაამწვავოს და რიკი პუჩსაც

    ციტატა: Tsitsi
    ციტატა: nika 54
    როგორაა განწყობილი ლეო მესი რონალდ კუმანის ახალი გეგმის მიმართ?

    ძალიან ყურადღებით წავიკითხე სტატია და ერთი კითხვა გამიჩნდა მხოლოდ: ნეტავ როგორაა განწყობილი ლეო მესი რონალდ კუმანის ახალი გეგმის მიმართ.
    თუ ვინმემ ამოიკითხეთ აქ, ლეოს განწყობა კუმანის ახალი გეგმის მიმართ მადლობელი ვიქნები თუ მეც გამაგებინებთ.

    ინებეთ, ბ.ნ-ო ნიკა

    El Chiringuito-ს ინფორმაციით, ეჭვგარეშეა, რომ არგენტინელი კატალონიური გრანდის მაისურით მომავალშიც ბედნიერი იქნება. წყარომ მოიპოვა ინფორმაცია, რომ პირველ რიგში, ამას რონალდ კუმანის ტაქტიკა განაპირობებს, რომელსაც იგი ნაკრებში იყენებდა, ახლა კი "ბლაუგრანაშიც" ნერგავს.

    პირადი პატივისცემის მიუხედავად არც მე მესმის როგორ უნდა დავადგინოთ მესის განწყობა EL Chiringuito-ს ინფორმაციის მიხედვით. ამაზე ან თვითნ უნდა ილაპარაკოს, ან ახლოს მყოფმა პირმა. და დანარჩენმა უბრალოდ აზრი შეიძლება გამოთქვას
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: forca barcA
    მესიმ ცენტრში იმოძრაოს კიარა დაეტიოს იმ მარჯვენა ფლანგზე ჯობია, ხიმნასტიქთან პედრი იდგა ფორვარდის უკან და ეტენებოდა ეს მესი, ხანს მარჯვნივ დადიოდა ხან მარცხნივ,სუ კიდია მარტო დადის ტიპი.კოუტინიოს ფორვარდისნუკან გამწესებას რა აზრი აქვს თუ მესი ყველგან შეეტენება.თქვენი არვიცი მაგრამ ეს მესის გარშემო გუნდის აწყობა მაგარი მეyლევება

    ძველი ბარსას სტილის დაბრუნება დიდად არ მინდა მითუმეტეს ჩავის და ინიესტას გარეშე,ყველამ ისწავლა ეგეთი ტიპის ფეხვურთს როგორ უნდა გაუმკლავდეს ახალი სტილის და პროექტის დანერგვა უნდა დაიწყოს გუნდში

    ვინგერობას რო სისწრაფე სჭირდება ჯერ არ უთქვამთ შენთვის? თუ მესი ისევ 22 წლის გგონია ყოველთვის ცენტრში შემოდიოდა მესი როცა თამაშობდა და ამდენი წლის მერე ეგ ეხლა შეატყვე?

    მესის სისწრაფე ისევ აქვს, კარანტინის მერე პირველ თამაშებში თუნდაც კარგად ჩანდა, უბრალოდ რამდენად ექნება მონდომება და ხალისი, მაგაზეა დამოკიდებული

    0
    გასულია
    CuleMan7 გულშემატკივარი [?]

    16 სექტემბერი 2020 19:14

    M10 S9 D11,
    იმედი მაქ ირონიული კომენტარი იყო

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    16 სექტემბერი 2020 17:56

    ციტატა: forca barcA
    მესიმ ცენტრში იმოძრაოს კიარა დაეტიოს იმ მარჯვენა ფლანგზე ჯობია, ხიმნასტიქთან პედრი იდგა ფორვარდის უკან და ეტენებოდა ეს მესი, ხანს მარჯვნივ დადიოდა ხან მარცხნივ,სუ კიდია მარტო დადის ტიპი.კოუტინიოს ფორვარდისნუკან გამწესებას რა აზრი აქვს თუ მესი ყველგან შეეტენება.თქვენი არვიცი მაგრამ ეს მესის გარშემო გუნდის აწყობა მაგარი მეyლევება

    ძველი ბარსას სტილის დაბრუნება დიდად არ მინდა მითუმეტეს ჩავის და ინიესტას გარეშე,ყველამ ისწავლა ეგეთი ტიპის ფეხვურთს როგორ უნდა გაუმკლავდეს ახალი სტილის და პროექტის დანერგვა უნდა დაიწყოს გუნდში

    ვინგერობას რო სისწრაფე სჭირდება ჯერ არ უთქვამთ შენთვის? თუ მესი ისევ 22 წლის გგონია ყოველთვის ცენტრში შემოდიოდა მესი როცა თამაშობდა და ამდენი წლის მერე ეგ ეხლა შეატყვე?

    4
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    meno789 ახალბედა [?]

    16 სექტემბერი 2020 17:30

    ერთი და იგივე კომენტარს რამოდენიმეჯერ რატო აჩვნებს?

    1
    გასულია
    Tsitsi რედაქტორი [?]

    16 სექტემბერი 2020 17:04

    ციტატა: nika 54
    როგორაა განწყობილი ლეო მესი რონალდ კუმანის ახალი გეგმის მიმართ?

    ძალიან ყურადღებით წავიკითხე სტატია და ერთი კითხვა გამიჩნდა მხოლოდ: ნეტავ როგორაა განწყობილი ლეო მესი რონალდ კუმანის ახალი გეგმის მიმართ.
    თუ ვინმემ ამოიკითხეთ აქ, ლეოს განწყობა კუმანის ახალი გეგმის მიმართ მადლობელი ვიქნები თუ მეც გამაგებინებთ.

    ინებეთ, ბ.ნ-ო ნიკა

    El Chiringuito-ს ინფორმაციით, ეჭვგარეშეა, რომ არგენტინელი კატალონიური გრანდის მაისურით მომავალშიც ბედნიერი იქნება. წყარომ მოიპოვა ინფორმაცია, რომ პირველ რიგში, ამას რონალდ კუმანის ტაქტიკა განაპირობებს, რომელსაც იგი ნაკრებში იყენებდა, ახლა კი "ბლაუგრანაშიც" ნერგავს.

    3
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    16 სექტემბერი 2020 16:27

    როგორაა განწყობილი ლეო მესი რონალდ კუმანის ახალი გეგმის მიმართ?

    ძალიან ყურადღებით წავიკითხე სტატია და ერთი კითხვა გამიჩნდა მხოლოდ: ნეტავ როგორაა განწყობილი ლეო მესი რონალდ კუმანის ახალი გეგმის მიმართ.
    თუ ვინმემ ამოიკითხეთ აქ, ლეოს განწყობა კუმანის ახალი გეგმის მიმართ მადლობელი ვიქნები თუ მეც გამაგებინებთ.

    6
    გასულია
    forca barcA წევრი [?]

    16 სექტემბერი 2020 16:16

    მესიმ ცენტრში იმოძრაოს კიარა დაეტიოს იმ მარჯვენა ფლანგზე ჯობია, ხიმნასტიქთან პედრი იდგა ფორვარდის უკან და ეტენებოდა ეს მესი, ხანს მარჯვნივ დადიოდა ხან მარცხნივ,სუ კიდია მარტო დადის ტიპი.კოუტინიოს ფორვარდისნუკან გამწესებას რა აზრი აქვს თუ მესი ყველგან შეეტენება.თქვენი არვიცი მაგრამ ეს მესის გარშემო გუნდის აწყობა მაგარი მეyლევება

    ძველი ბარსას სტილის დაბრუნება დიდად არ მინდა მითუმეტეს ჩავის და ინიესტას გარეშე,ყველამ ისწავლა ეგეთი ტიპის ფეხვურთს როგორ უნდა გაუმკლავდეს ახალი სტილის და პროექტის დანერგვა უნდა დაიწყოს გუნდში
    ციტატა: nika 54
    ციტატა: alen halilovic
    ანუ ისევ მესის ვკიდებთ შეტევის შექმნას, რაც არაა ეფექტური ჩემი აზრით. ბოლო მონაკვეთში უნდა იღებდეს მესი ბურთს, უკვე ოდნავ გამწვავებულ შეტევაში (სადაც დაცვა უკვე მთლიანად მესის ვეღარ უყურებს) და მერე უკვე თავისას იზამს რწყილიც.

    მოკლედ ერთი წელი გაძლოს როგორმე, იშრომოს, იქნებ რამე მოვიგოთ კიდეც და მერე ისეთი პროექტი უნდა შეიქმნას რომ ძველი ბარსა დაბრუნდეს და მესისგანაც მაქსიმუმი მივიღოთ

    და ვინ გაამწვავებს იმ შეტევას რო მესის ბოლო პასი გაუკეთონ.

    3
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    16 სექტემბერი 2020 16:00

    ციტატა: alen halilovic
    ანუ ისევ მესის ვკიდებთ შეტევის შექმნას, რაც არაა ეფექტური ჩემი აზრით. ბოლო მონაკვეთში უნდა იღებდეს მესი ბურთს, უკვე ოდნავ გამწვავებულ შეტევაში (სადაც დაცვა უკვე მთლიანად მესის ვეღარ უყურებს) და მერე უკვე თავისას იზამს რწყილიც.

    მოკლედ ერთი წელი გაძლოს როგორმე, იშრომოს, იქნებ რამე მოვიგოთ კიდეც და მერე ისეთი პროექტი უნდა შეიქმნას რომ ძველი ბარსა დაბრუნდეს და მესისგანაც მაქსიმუმი მივიღოთ

    და ვინ გაამწვავებს იმ შეტევას რო მესის ბოლო პასი გაუკეთონ.

    0
    გასულია
    alen halilovic ფანი [?]

    16 სექტემბერი 2020 15:40

    ანუ ისევ მესის ვკიდებთ შეტევის შექმნას, რაც არაა ეფექტური ჩემი აზრით. ბოლო მონაკვეთში უნდა იღებდეს მესი ბურთს, უკვე ოდნავ გამწვავებულ შეტევაში (სადაც დაცვა უკვე მთლიანად მესის ვეღარ უყურებს) და მერე უკვე თავისას იზამს რწყილიც.

    მოკლედ ერთი წელი გაძლოს როგორმე, იშრომოს, იქნებ რამე მოვიგოთ კიდეც და მერე ისეთი პროექტი უნდა შეიქმნას რომ ძველი ბარსა დაბრუნდეს და მესისგანაც მაქსიმუმი მივიღოთ

    1
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV