MD: მოსალოდნელი ცვლილებები შემადგენლობაში

  • 16-09-2020, 12:09
  • MD: მოსალოდნელი ცვლილებები შემადგენლობაში

    კუმანის გადაწყვეტილებით „ბარსა“ თამაშის დღესაც ივარჯიშებს და მხოლოდ ამის შემდეგ გამოქვეყნდება განაცხადი. მთავარი კითხვა ლუის სუარესის მიმართ დაისმის, MD ვარაუდობს, რომ სუარესი არც დღეს ითამაშებს და საერთოდ კატალონელები ვარაუდობენ, რომ რონალდ კუმანი უკან არ დაიხევს.

    უკვე ცნობილია, რომ განაცხადში ვერ მოხვდებიან ვიდალი და ანსუ ფატი. ვიდალი თითქმის უკვე „ინეტრშია“, მცირე ხანში ტრანსფერი გაოფიციალურდება, ხოლო ფატიმ გამოჯანმრთელება ვერ მოასწრო.

    ყველა დარწმუნებულია, რომ კუმანი კვლავ იგივე ტაქტიკას გამოიყენებს, მაგრამ ვარაუდობენ, რომ ამჯერად შემადგენლობა შეიცვლება. ჰოლანდიელმა წესით და რიგით, ის შემადგენლობა უნდა გაიყვანოს მინდორზე, რომელსაც ძირითადისთვის განიხილავს.

    MD-ს ვარაუდით კი ეს შემადგენლობა ასე გამოიყურება:

    ნეტო, სერჟი რობერტო, პიკე, ლანგლე, ალბა, დე იონგი, პიანიჩი, კოუტინიო, დემბელე, გრიზმანი, მესი.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Griezzy7 ფანი [?]

    16 სექტემბერი 2020 14:18

    Pirat❤️💙,
    კიმიხს არავინ გამოუშვებს იქიდან და არამგონია თვითონაც წამოვიდეს. ეგ ბიჭი მომავალ კაპიტნად მოიაზრება მანდ. 😏 არადა გამისწორდებოდა მაგრად.
    დესტი მოიყვანონ აქ ძაან ნიჭიერი ჩანს აი ძაან. და აცადონ 2-3 წელი და დადგება კარგი ფეხბურთელი თან დაცვაშიც ნორმალურია ვარდნასაც აკეთებს კარგად პპლიუს ძაან სწრაფი სხარტი მოქნილი და ტექნიკურია! 😍 თან 15-20 მილიონად დავითევთ. 19 წლისაა თან

    3
    გასულია
    Pirat❤️💙 წევრი [?]

    16 სექტემბერი 2020 14:10

    ციტატა: o.dembele11
    ციტატა: koxregio
    ციტატა: ozbeta
    ანუ რობერტო ისევ მცველია? აკი არ განიხილავს კუმანი მცველადო :)))

    მეც ეგ გამიკვირდა🙃მაგრამ ვერც სემედუმ ვერ ივარგა, ვერც ვერავინ მოიყვანეს და ისევ რობერტო დაგვრჩა 😶😶😶

    არნოლდი გვინდა მარა ესენი მაგას ვერ მოიყვანენ ლივერპულიდან

    კიმიხის მოყვანა ჯობია გადაიხადონ 80-90 მოგვცემენ ❤️😎თან უნივერსალია

    1
    გასულია
    გვარდიოლა-სავიოლა ახალბედა [?]

    16 სექტემბერი 2020 13:54

    სემედოს საერთოდ რა უნდა ბარსაში რისთვისაა, კიდე რობერტომ თუ სკამი ახეხინა თავის ნებით წავიდეს და თავი დაიბრიდოს

    0
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    16 სექტემბერი 2020 13:35

    პიანიჩი ახალი ჩამოსულიაა და შესაძლოა არ ათამაშოს ვაფშე

    0
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    o.dembele11 გულშემატკივარი [?]

    16 სექტემბერი 2020 13:22

    ციტატა: koxregio
    ციტატა: ozbeta
    ანუ რობერტო ისევ მცველია? აკი არ განიხილავს კუმანი მცველადო :)))

    მეც ეგ გამიკვირდა🙃მაგრამ ვერც სემედუმ ვერ ივარგა, ვერც ვერავინ მოიყვანეს და ისევ რობერტო დაგვრჩა 😶😶😶

    არნოლდი გვინდა მარა ესენი მაგას ვერ მოიყვანენ ლივერპულიდან

    0
    გასულია
    koxregio გულშემატკივარი [?]

    16 სექტემბერი 2020 12:53

    ციტატა: ozbeta
    ანუ რობერტო ისევ მცველია? აკი არ განიხილავს კუმანი მცველადო :)))

    მეც ეგ გამიკვირდა🙃მაგრამ ვერც სემედუმ ვერ ივარგა, ვერც ვერავინ მოიყვანეს და ისევ რობერტო დაგვრჩა 😶😶😶

    2
    გასულია
    ფეოლა მწერალი [?]

    16 სექტემბერი 2020 12:51

    ციტატა: ozbeta
    ანუ რობერტო ისევ მცველია? აკი არ განიხილავს კუმანი მცველადო :)))


    ეგრე გამოდის. წინაზეც დაცვაში ათამაშა.
    სემედუს საერთოდ არ ენდობა, მეტი მარჯვენა მცველი არ ჰყავს და ნახევარდაცვაში ისეთი ამბები ხდება, დარჩება რობერო უთამაშებელი : )

    ამიტომ, მოუწევს დაცვაში.

    1
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    16 სექტემბერი 2020 12:45

    ამ სეზონისგან არაფერს ველოდები. ეს სეზონი იქნება შეთამაშების, ტაქტიკის და შემადგენლობის დატესტვის წელი. მომავალი სეზონიდან ახალი პრეზიდენტი მოვა და იქ გამოჩნდება ვინ დარჩება და ვინ მოვა.

    4
    გასულია
    ozbeta საიტის ლეგენდა  [?]

    16 სექტემბერი 2020 12:43

    ანუ რობერტო ისევ მცველია? აკი არ განიხილავს კუმანი მცველადო :)))

    1
    გასულია
    alexx გულშემატკივარი [?]

    16 სექტემბერი 2020 12:36

    ყველაზე ტრაგიკული ისაა, რომ იმ გუნდში, სადაც მესი თამაშობს, ცხრა მოთამაშეა ათიანის პოზიციაზე

    5
    გასულია
    Jemo-barca გულშემატკივარი [?]

    16 სექტემბერი 2020 12:33

    აუ ნეტა ამ შემადგენლობით ითამაშოს მართლა. მაგრად მაინტერესებს ეს თერთმეტეული როგორ ითამაშებს

    2
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV