გადამწყვეტი დღე: ბართომეუს წინააღმდეგ ხმების შეგროვება სრულდება

  • 16-09-2020, 11:04
  • გადამწყვეტი დღე: ბართომეუს წინააღმდეგ ხმების შეგროვება სრულდება

    პლატფორმა Mes que una Mocio-მ მონაცემები ახლახანს განაახლა: ჟოზეპ მარია ბართომეუსთვის უნდობლობის გამოცხადების ოქმს 14 100 ხელმოწერა აქვს. 

    ხელმოწერების შეგროვებამდე ერთი დღეა დარჩენილი და იმისთვის, რომ ბორდის გადარჩევის საკითხი აღიძრას, კიდევ დაახლოებით 2 ათასი ხმაა საჭირო. 

    როგორც იცით, ხელმოწერები კლუბის ოფიციალური წევრებისგან (Socios) გროვდება, რომლებმაც დოკუმენტი მატერიალური სახით უნდა შეავსონ. 


    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 7 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    mesi_10 Culé [?]

    16 სექტემბერი 2020 13:06

    რაღაც მეეჭვება ეს ახვარი ვადაზე ადრე მოაშორონ .. კუს ნაბიჯებით მიდიან წინ თან ხვალამდე განა რამდენი ხმა შეემატება 2000 უკვე ბევრათ მეჩვენება...

    0
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    16 სექტემბერი 2020 12:25

    რატოა ვადები ასე შემცირებული? რატო არ შეიძლება ეს ხელმოწერები ელექტრონულად მოხდეს? იმიტომ, რომ დამპალი კანონია, რათა ვერ მოხერხდეს ბართოსნაირი მავნებლების გაგდება, რომლის მსგავსი ვირთხა პრეზიდენტი სამწუხაროდ კიდევ ეყოლება ბარსას მომავალში და თუ არ შეცვალეს ეს კანონი კლუბისთვისაა ცუდი.

    0
    გასულია
    geobcn33 წევრი [?]

    16 სექტემბერი 2020 12:20

    ციტატა: CHEPE
    არადა ხალხისთვის რომ მიეცათ ნება მილიონობით ხმები შეგრობდებოდა...
    ასეთი დამპალი ციხიდანაც არუნდა გამოასუნინო გარეთ დაალპო კარცერში მზის კიარა ლამპოჩკის შუქიც უნდა მოანატრო

    შეუძლიაიმათ ვისაც ბარსელონაში ცხოვრების უფლება და თავისი ნომერი აქვს! ადგილობრივს უპრობლემოდ შეუძლია, უბრალოდ ამ კორონამ შეაფერხაო😀 არადა ქუჩაში აგროვებენ ხმებს უპრობლემოდ

    0
    გასულია
    პავლოვიჩი56 გულშემატკივარი [?]

    16 სექტემბერი 2020 12:11

    ციტატა: CHEPE
    არადა ხალხისთვის რომ მიეცათ ნება მილიონობით ხმები შეგრობდებოდა...
    ასეთი დამპალი ციხიდანაც არუნდა გამოასუნინო გარეთ დაალპო კარცერში მზის კიარა ლამპოჩკის შუქიც უნდა მოანატრო

    100% ...თანაც როსელთან ერთად.

    1
    გასულია
    MARADONA1968 წევრი [?]

    16 სექტემბერი 2020 11:27

    ჩვენ, როგორც საქართველოს მხრიდან ფანებს, ხმების მიცემის უფლება გვააქვს? გთხოვთ დაწვრილებით გაგვარკვიოთ!!!
    ან ვინმემ იცით, ამის შესახებ?

    0
    გასულია
    ozbeta საიტის ლეგენდა  [?]

    16 სექტემბერი 2020 11:13

    ანუ კიდე ვერ შეაგროვეს :)))

    1
    გასულია
    CHEPE ფანი [?]

    16 სექტემბერი 2020 11:12

    არადა ხალხისთვის რომ მიეცათ ნება მილიონობით ხმები შეგრობდებოდა...
    ასეთი დამპალი ციხიდანაც არუნდა გამოასუნინო გარეთ დაალპო კარცერში მზის კიარა ლამპოჩკის შუქიც უნდა მოანატრო

    3
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV