ბარსელონა-ჟირონა, 3-1

  • 16-09-2020, 11:09
  • ბარსელონა-ჟირონა, 3-1

      ბარსელონა (4-2-3-1) ჟირონა
    ნეტუ, პიკე, არაუხო, ბუსკეტსი, გრიზმანი, მესი, კოუტინიო, ტრინკაუ, ალბა, რობერტო, დე იონგი ხუან კარლოსი, კალავერა, ალკალა, ბერნარდო, მოხიკა, გუმბაუ, იბრაჰიმა კებე, ფერნანდესი, საისი, ისკიერდო, ტურმო
    ინიაკი პენია, არნაუ ტენასი, სემედუ, დემბელე, ლანგლე, ბრეითუეიტი, ჟუნიორი, ალენია, პედრი, რიკი პუჩი, კუენკა, კონრადი
    ბუენო, დელგადო, დიამანკა, ფრანკესა, გალიარი, გრანელი, ლოპესი, მორილია, პრიეგო, რამალიო, სუარესი, ვილია, სებალიოსი
     რონალდ კუმანი  ფრანსისკო როდრიგესი
     1-0 კოუტინიო 20', 2-0  მესი 45'. 2-1 საისი 48' 3-1 მესი 51'

    ს. რობერტო - სემედუ

    პიკე - ლანგლე

    ალბა - ფირპო

    ბუსკეტსი - პუჩი

    კოუტინიო - ალენია

    ტრინკაუ - პედრი

    მესი - დემბელე

    დე იონგი - კონრადი

    გრიზმანი - ბრეითუეიტი

       ტურმო 38', 
     იოჰან კრუიფი
     
     ფატი, ტერ შტეგენი  

    SportTV.ws, Barca TV

    სტატისტიკა
    ბურთის ფლობა
      დარტყმა  
      ზუსტი დარტყმა  
      კუთხური  
      თამაშგარე  
      სეივი  
      ჯარიმა  
      გაფრთხილება  
      პასი  

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: ჟირონა
    კომენტარები [ 180 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    17 სექტემბერი 2020 00:48

    ციტატა: shu1987
    basa7,
    ვერ გამაგებინებ კიარა ფაქტი სახეზეა. სამი კაცის კიარა თავის ფუნქცია აქვს დაკარგული და თავის საქმეს ვეღარ აკეთებს მე კიარა შენ გჯერა იმის რომ ბუსკეცი ნახევარდაცვაში ყველაფერია, მე თუ ჩახედული არ ვარ მაშინ მანახე ვინაა ??? მე თვითონ წლები ვთამაშობდი და ეხლა კიდე ვასწავლი ტაქტიკურადაც და ფიზიკურადაც ბუსკეცი ნახევარიც არაა დარჩენილი და ამის გაგება შენ არ გსურს... აი დაიწყება სეზონი და ნახავ ბუსკეცს სკამზე და დეიონგს გაცილებით უკეთესად ათამაშებულს ხოლო ბუსკეცი როცა ითამაშებს გუნდის ტემპს დააკვირდი .. ხერხემალი იყო ეხლა კიდე მალების დაშორება ჭირს მაგ შენს ბუსკეცს სკამი ან წავა ... აი ბურთი და მოედანი გამოჩნდება.. და თუ შენ იმ დიდ სირცხვილში ბუსკეცის შეცდომები ვერ ნახე და ყველაფერს ეგ აკეთებდა მხოლოდ სამი კაცის საქმეს მაშინ გაანებე ფეხბურთის ყურებას თავი ჯობია...

    ვერც ფეხბურთის ნათამაშებს ვერ გატყობ და ვერც ტაქტიკურ განსწავლულობას, რევანდელ თამაშში რო ბუსკეტსზე იტყვი არ ვარგოდაო და ფრენკი იყო კარგიო რავიცი, კიდევ ამ დღეეში იმდენი განსწავლულობა წავიკითხე შენი ნაწერი მიკვირს ამდენი ხანი როგორ არ წაგიყვანეს სადმე. 33 წლის კაცი ან სკამზე რო დაჯდება აწი და ან რო წავა მაგას დიდი ფილოსოფია არ უნდა, მაგრამ მაგის სკამზე დაჯდომაზე არ გვქონია ჩვენ ლაპარაკი, ლაპარაკი იმაზე იყო რო მთელი ეს სამი წელი ბუსკეტსის პრობლემა კი არა სხვა ნახევარდაცვის მწვრთვნელის პრობლემა იყო. კაცი რო იმას დამიწერ ნახევარდაცვა რაკიტიჩს მიყავდაო საერთოდ რაზე უნდა გელაპარაკო, ჯერ მარტო მესიზე რაც იფანტაზიორე ეგ ხო ვაფშე თემა იყო. მე კი არა შენ შეეშვი ბიძიკო ყურებას თორე სამი შენხელა სტაჟი მაქვს მე ბარსას ბალეშიკობის, ფეხბურთის თამაშისაც და ერთ ერთი უმაღლესი ლიგის ფეხბურთის გუნდის მეწილეც გახლდი წლების განმავლობაში და შენნარ სტრატეგს და ტაქტიკოს ერთი დღე არ გავაჩერებდი გუნდში. ბარსას ფანი ხა და დღემდე გგონია რო მესის 120 მილიონი აქვს, ან მიზანმიმართულად, დისკრედიტაციის გამო წერ ამას და ან თვლა არ იცი. ეგ მე თუ არ ვიცი აბა ვინ იცის გღუპავს ზუსტად. ვინ იცის და დაბერდა ამ საიტზე ხალხი და ბევრმა იცის შენზე გაცილებით მეტი მარა შენსავით არავის უფრქვევია ეს სიბრძნეები, ერთი ტოტი 10 როა ეგ გერევა მარტო და ეგეც პატარა ბავშვი ჩანს.

    2
    გასულია
    gurgenidze Culé [?]

    17 სექტემბერი 2020 00:07

    Tsitsi,
    Mcveli tu ar iyides... mcveli kiaea mcvelebi araperi gamouva.

    1
    გასულია
    philipe coutinho ფანი [?]

    16 სექტემბერი 2020 23:43

    ციტატა: shu1987
    basa7,
    ვერ გამაგებინებ კიარა ფაქტი სახეზეა. სამი კაცის კიარა თავის ფუნქცია აქვს დაკარგული და თავის საქმეს ვეღარ აკეთებს მე კიარა შენ გჯერა იმის რომ ბუსკეცი ნახევარდაცვაში ყველაფერია, მე თუ ჩახედული არ ვარ მაშინ მანახე ვინაა ??? მე თვითონ წლები ვთამაშობდი და ეხლა კიდე ვასწავლი ტაქტიკურადაც და ფიზიკურადაც ბუსკეცი ნახევარიც არაა დარჩენილი და ამის გაგება შენ არ გსურს... აი დაიწყება სეზონი და ნახავ ბუსკეცს სკამზე და დეიონგს გაცილებით უკეთესად ათამაშებულს ხოლო ბუსკეცი როცა ითამაშებს გუნდის ტემპს დააკვირდი .. ხერხემალი იყო ეხლა კიდე მალების დაშორება ჭირს მაგ შენს ბუსკეცს სკამი ან წავა ... აი ბურთი და მოედანი გამოჩნდება.. და თუ შენ იმ დიდ სირცხვილში ბუსკეცის შეცდომები ვერ ნახე და ყველაფერს ეგ აკეთებდა მხოლოდ სამი კაცის საქმეს მაშინ გაანებე ფეხბურთის ყურებას თავი ჯობია...

    მართალი ხარ ძმაო ბუსკეცი რომ იმის ნახევარიც აღარაა რაც სამი წლის წინ იყო მაგას რად უნდა კამათი, ბუსკეცია ლეგენდაა და გვიყვარს თორე დღევანდელ ბარსას ძირითადში არაა მაგ კაცის ადგილი, სწრაფი არასდროს ყოფილა მაგრამ მოქნილი იყო ბურთს კარგად მალავდა და პასი ქონდა(აქვს კიდეც) ჭკვიანური რაც ფარავდა მის სინელეს მაგრამ ახლა დრო გავიდა ფიზიკურად ვეღარაა ისეთ ფორმაში(რაც გადამეყვეტია ბურთის “გაქრობის” ასპექტში) და მოქნილობაც დაკარგა მარტო პასი აქვს დარჩენილი, კორპუსს ვეღარ აყენებს და წამოსულ კონტრშეტევას ვერ მოსდევს, ერთი მარტივი მაგალითით დაგანახებ ყველაფერს, თუ არ გახსოვთ სამი-ოთხი წლის წინანდელი თამაშები მოძებნეთ უყურეეთ და ნახავთ როგორ დგებოდა მცველებს შორის და იქედან დირიჟორობდა შეტევას მოქონდა ბურთი ორ კაცს აქრობდა და უპირატესობას უქმნიდა შემტევებს თან ამას ისე აკეთებდა რომ არ დაკვირვებოდი ვერც შეამჩნევდი და ბურთი თუ დაიკარგებოდა უკვე უკან იყო და სირბილში თავის მოკვლაც არ უწევდა, ახლა კიდე როდის ნახეთ ბოლოს ეგეთი ბუსკეცი? მცველებს შორის მდგარი და შეტევის დამწყები? პრესინგის დროს გუნდის დირიჟორი? ბოლო წლები მაგას რაკიტიჩი შვებოდა ვისაც არ შეეხლო ეგ ყველაფერი არ ყოფნიდა საფეხბურთო აიქიუ და მაგიტო იყო მაგდენი შეცდომა რომ ქონდა ახლა კიდე დეიონგს უწევს მაგის კეთება, გვიჭირს აღიარება მაგრამ აღარ შეუძლია ბუსის და მკვდარია მაგის ფეხბურთი სამწუხაროდ

    5
    --------------------
    Forca Barca!!!
    გასულია
    Clever liar გულშემატკივარი [?]

    16 სექტემბერი 2020 23:40

    ციტატა: basa7
    აბა კაცო სად იყო რო თხარა, არადა ეგ რო გაეტანა რა დერსკი გოლი გამოუვიდოდა

    რო გაეტანა სულ სხვა პლასტიკა ჩაირთვებოდა აქ ჩემი თამადობით :D

    0
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    16 სექტემბერი 2020 23:33

    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: shu1987
    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: ggiiorgi
    არა ბასას ვენაცვალე მანამდეც მაქვს რამდენიმე თამაში ნანახი :-D (ოღონდ იუთუბზე არა მომენტებს რო უყურებენ ხოლმე) აბა როცა იქნება წავა მესი და გამოდის ვეღარასდროს ითამაშებს ბარსა ნორმალურ თამაშს. როცა იქნება წავა მაინც ეს მესი და მერე შევეშვათ ბარსას გულშემატკივრობას :-)

    კი ბევრი გაყვებოდა მესი რომ წასულიყო სითიში😁😁😁 როგორც იუვეს ფანები მომრავლდნენ პენოს გამო😁😁😁

    კი მასეა იმასაც წერდნენ ბარსა მესითააო და მესიმ შეგაყვარადო... კი ბევრი გაყვებოდა წერდნენ კიდეც მისი პერსო ფანები..

    ეჰ მე დიდი ხანია ვუყურებ ფეხბურთს ზოგადად 1995 იანი ვარ მესიმდეც მიყვარდა რონალდინიომდეც და მის ქვემოთ ვინც იყო მაგრამ ეს ესეა მიდიან და მოდიამ ბარსა კი ბარსად რჩება ნმდვილი კულეს გულში თუნდაც ჭ დივიზიონში დავარდეს

    იმედია მე არ მგულისხმობთ :))))))))))

    0
    გასულია
    Tsitsi რედაქტორი [?]

    16 სექტემბერი 2020 23:31

    ნახევრი სააათი გავიდა თამაშის დასრულებიდან და ზოგიერთი ფეხბურთელი კიდემოედანზეა, კიდე ვარჯიშობენ... <3 ყოჩაღ კუმანს, იმედია პირველივე წელსვე გამოუვა:)

    3
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    16 სექტემბერი 2020 23:31

    ციტატა: Clever liar
    დემბელე მთელი ეს ლაზარათის პერიოდი ვინიციუსის ჰაილაითებზე იჯდა თუ საიდან შემოიტანა ეს პენოპლასტის კარში დარტყმები. მაგარი დოდოლაევსკის მომავალი აქ მაგას

    აბა კაცო სად იყო რო თხარა, არადა ეგ რო გაეტანა რა დერსკი გოლი გამოუვიდოდა

    0
    გასულია
    Bakero Culé [?]

    16 სექტემბერი 2020 23:29

    ციტატა: philipe coutinho
    ციტატა: Truxilio
    ნუ დეიონგის ქება დიდება მიდის სულ ვერ ვანხე მაგის ნათამაშები მე.

    ჩააგდო თამაში დღეს ყველაზე სუსტი იყო პირველი ნახევრის შემადგენლობიდან, რამდენჯერმე ვერ დაყენებუკი კორპუსი ვერ მოგებული პოზიცია და არაზუსტი პასები კიდე ბუსკეცს რატო ბრალდება ვერ მივხვდი. ძააან მიყვარს ფრენკი მაგრამ დღესრო უსუსტესი იყო ფაქტია, არაუშავს ერთი ვის არ ჩაუგდია შემდეგი მატჩიდან ორმაგად მოიხოდება მაგის ამბავი რომ ვიცი.

    100% 👍 👍 👍

    1
    გასულია
    shu1987 ფანი [?]

    16 სექტემბერი 2020 23:29

    basa7,
    ვერ გამაგებინებ კიარა ფაქტი სახეზეა. სამი კაცის კიარა თავის ფუნქცია აქვს დაკარგული და თავის საქმეს ვეღარ აკეთებს მე კიარა შენ გჯერა იმის რომ ბუსკეცი ნახევარდაცვაში ყველაფერია, მე თუ ჩახედული არ ვარ მაშინ მანახე ვინაა ??? მე თვითონ წლები ვთამაშობდი და ეხლა კიდე ვასწავლი ტაქტიკურადაც და ფიზიკურადაც ბუსკეცი ნახევარიც არაა დარჩენილი და ამის გაგება შენ არ გსურს... აი დაიწყება სეზონი და ნახავ ბუსკეცს სკამზე და დეიონგს გაცილებით უკეთესად ათამაშებულს ხოლო ბუსკეცი როცა ითამაშებს გუნდის ტემპს დააკვირდი .. ხერხემალი იყო ეხლა კიდე მალების დაშორება ჭირს მაგ შენს ბუსკეცს სკამი ან წავა ... აი ბურთი და მოედანი გამოჩნდება.. და თუ შენ იმ დიდ სირცხვილში ბუსკეცის შეცდომები ვერ ნახე და ყველაფერს ეგ აკეთებდა მხოლოდ სამი კაცის საქმეს მაშინ გაანებე ფეხბურთის ყურებას თავი ჯობია...

    1
    გასულია
    philipe coutinho ფანი [?]

    16 სექტემბერი 2020 23:26

    ციტატა: Truxilio
    ნუ დეიონგის ქება დიდება მიდის სულ ვერ ვანხე მაგის ნათამაშები მე.

    ჩააგდო თამაში დღეს ყველაზე სუსტი იყო პირველი ნახევრის შემადგენლობიდან, რამდენჯერმე ვერ დაყენებუკი კორპუსი ვერ მოგებული პოზიცია და არაზუსტი პასები კიდე ბუსკეცს რატო ბრალდება ვერ მივხვდი. ძააან მიყვარს ფრენკი მაგრამ დღესრო უსუსტესი იყო ფაქტია, არაუშავს ერთი ვის არ ჩაუგდია შემდეგი მატჩიდან ორმაგად მოიხოდება მაგის ამბავი რომ ვიცი.

    1
    --------------------
    Forca Barca!!!
    გასულია
    CHEPE ფანი [?]

    16 სექტემბერი 2020 23:26

    ციტატა: shu1987
    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: ggiiorgi
    არა ბასას ვენაცვალე მანამდეც მაქვს რამდენიმე თამაში ნანახი :-D (ოღონდ იუთუბზე არა მომენტებს რო უყურებენ ხოლმე) აბა როცა იქნება წავა მესი და გამოდის ვეღარასდროს ითამაშებს ბარსა ნორმალურ თამაშს. როცა იქნება წავა მაინც ეს მესი და მერე შევეშვათ ბარსას გულშემატკივრობას :-)

    კი ბევრი გაყვებოდა მესი რომ წასულიყო სითიში😁😁😁 როგორც იუვეს ფანები მომრავლდნენ პენოს გამო😁😁😁

    კი მასეა იმასაც წერდნენ ბარსა მესითააო და მესიმ შეგაყვარადო... კი ბევრი გაყვებოდა წერდნენ კიდეც მისი პერსო ფანები..

    ეჰ მე დიდი ხანია ვუყურებ ფეხბურთს ზოგადად 1995 იანი ვარ მესიმდეც მიყვარდა რონალდინიომდეც და მის ქვემოთ ვინც იყო მაგრამ ეს ესეა მიდიან და მოდიამ ბარსა კი ბარსად რჩება ნმდვილი კულეს გულში თუნდაც ჭ დივიზიონში დავარდეს

    1
    გასულია
    Truxilio გულშემატკივარი [?]

    16 სექტემბერი 2020 23:23

    ნუ დეიონგის ქება დიდება მიდის სულ ვერ ვანხე მაგის ნათამაშები მე.

    0
    გასულია
    shu1987 ფანი [?]

    16 სექტემბერი 2020 23:22

    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: ggiiorgi
    არა ბასას ვენაცვალე მანამდეც მაქვს რამდენიმე თამაში ნანახი :-D (ოღონდ იუთუბზე არა მომენტებს რო უყურებენ ხოლმე) აბა როცა იქნება წავა მესი და გამოდის ვეღარასდროს ითამაშებს ბარსა ნორმალურ თამაშს. როცა იქნება წავა მაინც ეს მესი და მერე შევეშვათ ბარსას გულშემატკივრობას :-)

    კი ბევრი გაყვებოდა მესი რომ წასულიყო სითიში😁😁😁 როგორც იუვეს ფანები მომრავლდნენ პენოს გამო😁😁😁

    კი მასეა იმასაც წერდნენ ბარსა მესითააო და მესიმ შეგაყვარადო... კი ბევრი გაყვებოდა წერდნენ კიდეც მისი პერსო ფანები..

    0
    გასულია
    Clever liar გულშემატკივარი [?]

    16 სექტემბერი 2020 23:18

    დემბელე მთელი ეს ლაზარათის პერიოდი ვინიციუსის ჰაილაითებზე იჯდა თუ საიდან შემოიტანა ეს პენოპლასტის კარში დარტყმები. მაგარი დოდოლაევსკის მომავალი აქ მაგას

    1
    გასულია
    CHEPE ფანი [?]

    16 სექტემბერი 2020 23:17

    ციტატა: ggiiorgi
    არა ბასას ვენაცვალე მანამდეც მაქვს რამდენიმე თამაში ნანახი :-D (ოღონდ იუთუბზე არა მომენტებს რო უყურებენ ხოლმე) აბა როცა იქნება წავა მესი და გამოდის ვეღარასდროს ითამაშებს ბარსა ნორმალურ თამაშს. როცა იქნება წავა მაინც ეს მესი და მერე შევეშვათ ბარსას გულშემატკივრობას :-)

    კი ბევრი გაყვებოდა მესი რომ წასულიყო სითიში😁😁😁 როგორც იუვეს ფანები მომრავლდნენ პენოს გამო😁😁😁

    0
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    16 სექტემბერი 2020 23:14

    ციტატა: shu1987
    ციტატა: basa7
    ციტატა: shu1987
    ციტატა: basa7
    ციტატა: ousmane dembele 11
    ციტატა: basa7
    ციტატა: shu1987
    ციტატა: basa7
    ციტატა: shu1987
    ციტატა: rivaldo80
    ბუსკეთსი ხელს უშლის თურმე დეიონგს რას არ წაიკითხავ....))))))))))))))))))) კოუს ადგილო არა ამ შემადგენლობაში სამი 10 ნომერი ერთ გუნდში ნამეტანია...გრიზი ცრუ 9 უფროა არც ეგ არ მომწონს...მოკლედ დრო უნდა ამ ტაკტიკას რომ შეეჩვიოს გუნდი

    ბუსკეცი რომ ბოლო ორი სეზონია მინიმუმ ვერ თამაშობს და დადის ვერ ხედავ ??? ან არ უყურებ დეიონგი გაცილებით უკეთესია მეწყვილედ სხვა რომ ყავს...კოუტინიოს კიარა გრიზმანის ადგილი არაა ამ შემადგენლობაში კოუტინიო რომ უფრო ძლიერი და კრეატიული 10-იანია ვიდრე გრიზმანი ეჭვი გეპარება ??? ისე ყველას თავისი ხედვა აქვს და აზრის დაფიქსირების თავისუფლება..

    ხედვა არაა აქ შუაში , აქ არის ერთი მომენტი, როცა საყრდენ ნახევარმცველს უწევს ცენტრალური და შემტევი ნახევარმცველების განავლის წმენდა თავის საქმესთან ერთად, ბუსკეტსის ასაკში კი არა დე იონგის ასაკშიც დაუშვებს შეცდომებს რაც არუნდა გენიოსი იყოს. ახლ თუ მართლა გსმის ფეხბურთი ქე მიხვდები რაც გითხარი და თუ არა და უყურე და წერე რაც გინდა

    რომ ვეღარ წმენდს ეგაა საქმე აღარ შეუძლია ტიპი კვდება ტემპი და სისწრაფე ხო კლავს საერთოდ... თორე ხავის და ინიესტას უკან ნებისმიერი მაგარი ტიპი გამოჩნდებოდა-ბუსკეცს არ ვაკნინებ სამი წლის უკან კი ბატონო ნებისმიერს არაფერს ვეტყოდი პირველი იყო მაგრამ ბოლო სამი წელია მოიცა რა ბუსკეცის ჩასვრილის წმენდა რომ დაცვას და მეკარეს უწევთ ხოლმე ????

    ზუსტად მაგიტო ვერ წმენდავს მერე, ვერ ასწრებს, მთელი სამი წელია რაკიტიჩის, ვიდალის და ჩვენი ჩასვრილი ნახევარდაცვის ფუნქციები აქ ტავის თავზე აღებული. ერთი მხრივ ბუსკეტს თუ სკამზე დასვამ იმიტო უნდა დასვა რო დაისვენოს ერთი სამი თვე. რასაც მაგაბნ გაუძლო ეს ბოლოსამი წელი რა ვიცი, იგივე ჭირდა სუარესს და მესისაც, პრაქტიკულად თავის საქმეს ვერ აკეთებდნენ ნახევარდაცვის გამო. ნახევარდაცვაა გუნდში ხერხემალი.
    რაც შეეხება ხავი იიესტას უკან ყველას მაგარ ტიპობას დელ ბოსკეს ნათქვამს გაგახსენებ: როცა თამაშს ვუყურებ ბუსკეტსი არ ჩანსო, მაგრამ როცა ბუსკეტს ვუყურებ მთელი თამაში ჩანსო. ვინ რა გამოჩნდებოდა ახლა შენ გადაწყვიტე:))))))

    ამდენის დაწერას არ გირჩევნიათ თამაშს უყუროთ?

    ვინ გითხრა რომ არ ვუყურებბ?

    ციტატა: Futbol Club Barcelona
    ციტატა: basa7
    ციტატა: shu1987
    ციტატა: basa7
    ციტატა: shu1987
    ციტატა: rivaldo80
    ბუსკეთსი ხელს უშლის თურმე დეიონგს რას არ წაიკითხავ....))))))))))))))))))) კოუს ადგილო არა ამ შემადგენლობაში სამი 10 ნომერი ერთ გუნდში ნამეტანია...გრიზი ცრუ 9 უფროა არც ეგ არ მომწონს...მოკლედ დრო უნდა ამ ტაკტიკას რომ შეეჩვიოს გუნდი

    ბუსკეცი რომ ბოლო ორი სეზონია მინიმუმ ვერ თამაშობს და დადის ვერ ხედავ ??? ან არ უყურებ დეიონგი გაცილებით უკეთესია მეწყვილედ სხვა რომ ყავს...კოუტინიოს კიარა გრიზმანის ადგილი არაა ამ შემადგენლობაში კოუტინიო რომ უფრო ძლიერი და კრეატიული 10-იანია ვიდრე გრიზმანი ეჭვი გეპარება ??? ისე ყველას თავისი ხედვა აქვს და აზრის დაფიქსირების თავისუფლება..

    ხედვა არაა აქ შუაში , აქ არის ერთი მომენტი, როცა საყრდენ ნახევარმცველს უწევს ცენტრალური და შემტევი ნახევარმცველების განავლის წმენდა თავის საქმესთან ერთად, ბუსკეტსის ასაკში კი არა დე იონგის ასაკშიც დაუშვებს შეცდომებს რაც არუნდა გენიოსი იყოს. ახლ თუ მართლა გსმის ფეხბურთი ქე მიხვდები რაც გითხარი და თუ არა და უყურე და წერე რაც გინდა

    რომ ვეღარ წმენდს ეგაა საქმე აღარ შეუძლია ტიპი კვდება ტემპი და სისწრაფე ხო კლავს საერთოდ... თორე ხავის და ინიესტას უკან ნებისმიერი მაგარი ტიპი გამოჩნდებოდა-ბუსკეცს არ ვაკნინებ სამი წლის უკან კი ბატონო ნებისმიერს არაფერს ვეტყოდი პირველი იყო მაგრამ ბოლო სამი წელია მოიცა რა ბუსკეცის ჩასვრილის წმენდა რომ დაცვას და მეკარეს უწევთ ხოლმე ????

    ზუსტად მაგიტო ვერ წმენდავს მერე, ვერ ასწრებს, მთელი სამი წელია რაკიტიჩის, ვიდალის და ჩვენი ჩასვრილი ნახევარდაცვის ფუნქციები აქ ტავის თავზე აღებული. ერთი მხრივ ბუსკეტს თუ სკამზე დასვამ იმიტო უნდა დასვა რო დაისვენოს ერთი სამი თვე. რასაც მაგაბნ გაუძლო ეს ბოლოსამი წელი რა ვიცი, იგივე ჭირდა სუარესს და მესისაც, პრაქტიკულად თავის საქმეს ვერ აკეთებდნენ ნახევარდაცვის გამო. ნახევარდაცვაა გუნდში ხერხემალი.
    რაც შეეხება ხავი იიესტას უკან ყველას მაგარ ტიპობას დელ ბოსკეს ნათქვამს გაგახსენებ: როცა თამაშს ვუყურებ ბუსკეტსი არ ჩანსო, მაგრამ როცა ბუსკეტს ვუყურებ მთელი თამაში ჩანსო

    Busquets ro rehresiaa egeti arcert fexburtels araaq saertod, nulze davida tipi, satadarigosac agar imsaxurebs saertod, ra buaketsi magis brakia romac baiernic da liverpulic!

    ხო ბუსკეტსის და ტერ შტეგენის ბრალია ეგ თამაშები, აბა რა:))))))))))))

    დელბოსკემ როდის და სად თქვა კარგად მახსოვს და კი გითხარი სამი წლის უკან და კიდე უფრო ადრე 2010-2016 წლები ხო არ გეკამათები მაგრამ დელბოსკეს ნათქვამის მერე ტიპი ნულია მხოლოდ კლასის ხარჯზე ბურთის გორაობა აღარ იგებს თამაშებს...მესისაც და მთელ გუნდს აკლია სამი კაცი პუიოლი-ხავი-ინიესტა ნუ პლიუს ალვესი(რაც წავიდა მოკვდა მარჯვენა ფლანგი)... რაკიტიჩი არ ევასებოდა აქ ბევრს მაგრამ ბუსკეცზე მეტად იხარჯებოდა ამ ბოლო წლებში...არ ვკამათობ მე რასაც ვუყურებ დასკვნას იქედან ვაკეთებ და რაც გახსოვთ ის აღარაა არც ის მესი აღარაა ეს მესი ასე რომ... მე მირჩევნია მეტი ნდობა ახალგაზრდებს რომ ბარსა მილანს არ დაემსგავსოს და დროულად გაახალგაზრდავდეს გუნდი...

    მოკლედ ტყუილად გელაპარაკე, ხო გითხარი თუ გაიგე ხო კაი თუ არადა წერე და უყურეთო ვა. ამ იხარჯებოდას რას ეზახი ბიძიკო, ტყუილა რო დარბოდა უაზროდ და მილიონ შეცდომას რო უშვებდა მაგას? როგორ ფიქრობ ეგრეთი რეგრესი რო ქონდეს ბუსკეტს თქვენ რომ გგონიათ და რეალობას ვერ აღიქვამთ ნაკრებში დაუზახებდა ენრიკე?

    ბუსკეცის შეცდომები ნაკლები გაქვს ნანახი ???? და ნაკრებში სკამს ხეხავს ძირითადად ან ისეთი კამანდაა ბუსკეცი კიარა დელბოსკეც ითამაშებდა... მე კარგად გავიგე და ვუყურე კიდეც :) კარგი ბაიერნთან ყველამ ჩაისვარა მაგრამ რომასთან ბუსკეცმა რა ქნა გადაახვიე და ნახავ ან ლივერპულთან ფაბინიომ შეჭამა... ბუსკეცი კიბატონო ჭკვიანია და წლებ ის უკან ვერავინ დაუდგებოდა და კი აკეთებდა დებდა შედეგს მაგრამ ეხლა სიარულის და ბურთის გორაობის მეტი აღარ შეუძლია ტიპს და წმენდავსო წერ თავის-თავისთვის ვერ გამოუწმენდია და სხვას წმენდავ საღოლლ...

    არ გეწყინოს მაგრამ აზრი არ აქვს, ვერ გებულობ რას გწერ, რო გაიგო უფრო ჩახედული უნდა იყო, ელემენტალურად ვერ მიგახვედრე რომ სამი კაცის ფუნქციები აქვს აღებული და იმასაც ვერ ხედავ სად და როდის აქ ეს ფუნქციები აღებული. მწერ ერტი და იგივეს, არ დაიღალე? რაც არ უნდა გითხრა ვერ გაიგებ იმ დონეზე ხარ დარწმუნებული რასაც ამბობ წყალი რომ არ გაუვა იმაში.

    ციტატა: ggiiorgi
    არა ბასას ვენაცვალე მანამდეც მაქვს რამდენიმე თამაში ნანახი :-D (ოღონდ იუთუბზე არა მომენტებს რო უყურებენ ხოლმე) აბა როცა იქნება წავა მესი და გამოდის ვეღარასდროს ითამაშებს ბარსა ნორმალურ თამაშს. როცა იქნება წავა მაინც ეს მესი და მერე შევეშვათ ბარსას გულშემატკივრობას :-)

    ვერ ითამაშებს თქო არ მითქვამს მარა სანამ გყავს გამოიყენე შე დალოცვილო ბოლომდე თორე დამიჯერე მეორე მესის შეიძლება ჩვენ ვერც მოვესწროთ:))))))))))))))))))

    1
    გასულია
    ggiiorgi გულშემატკივარი [?]

    16 სექტემბერი 2020 23:08

    არა ბასას ვენაცვალე მანამდეც მაქვს რამდენიმე თამაში ნანახი :-D (ოღონდ იუთუბზე არა მომენტებს რო უყურებენ ხოლმე) აბა როცა იქნება წავა მესი და გამოდის ვეღარასდროს ითამაშებს ბარსა ნორმალურ თამაშს. როცა იქნება წავა მაინც ეს მესი და მერე შევეშვათ ბარსას გულშემატკივრობას :-)

    0
    გასულია
    shu1987 ფანი [?]

    16 სექტემბერი 2020 23:05

    ციტატა: basa7
    ციტატა: shu1987
    ციტატა: basa7
    ციტატა: ousmane dembele 11
    ციტატა: basa7
    ციტატა: shu1987
    ციტატა: basa7
    ციტატა: shu1987
    ციტატა: rivaldo80
    ბუსკეთსი ხელს უშლის თურმე დეიონგს რას არ წაიკითხავ....))))))))))))))))))) კოუს ადგილო არა ამ შემადგენლობაში სამი 10 ნომერი ერთ გუნდში ნამეტანია...გრიზი ცრუ 9 უფროა არც ეგ არ მომწონს...მოკლედ დრო უნდა ამ ტაკტიკას რომ შეეჩვიოს გუნდი

    ბუსკეცი რომ ბოლო ორი სეზონია მინიმუმ ვერ თამაშობს და დადის ვერ ხედავ ??? ან არ უყურებ დეიონგი გაცილებით უკეთესია მეწყვილედ სხვა რომ ყავს...კოუტინიოს კიარა გრიზმანის ადგილი არაა ამ შემადგენლობაში კოუტინიო რომ უფრო ძლიერი და კრეატიული 10-იანია ვიდრე გრიზმანი ეჭვი გეპარება ??? ისე ყველას თავისი ხედვა აქვს და აზრის დაფიქსირების თავისუფლება..

    ხედვა არაა აქ შუაში , აქ არის ერთი მომენტი, როცა საყრდენ ნახევარმცველს უწევს ცენტრალური და შემტევი ნახევარმცველების განავლის წმენდა თავის საქმესთან ერთად, ბუსკეტსის ასაკში კი არა დე იონგის ასაკშიც დაუშვებს შეცდომებს რაც არუნდა გენიოსი იყოს. ახლ თუ მართლა გსმის ფეხბურთი ქე მიხვდები რაც გითხარი და თუ არა და უყურე და წერე რაც გინდა

    რომ ვეღარ წმენდს ეგაა საქმე აღარ შეუძლია ტიპი კვდება ტემპი და სისწრაფე ხო კლავს საერთოდ... თორე ხავის და ინიესტას უკან ნებისმიერი მაგარი ტიპი გამოჩნდებოდა-ბუსკეცს არ ვაკნინებ სამი წლის უკან კი ბატონო ნებისმიერს არაფერს ვეტყოდი პირველი იყო მაგრამ ბოლო სამი წელია მოიცა რა ბუსკეცის ჩასვრილის წმენდა რომ დაცვას და მეკარეს უწევთ ხოლმე ????

    ზუსტად მაგიტო ვერ წმენდავს მერე, ვერ ასწრებს, მთელი სამი წელია რაკიტიჩის, ვიდალის და ჩვენი ჩასვრილი ნახევარდაცვის ფუნქციები აქ ტავის თავზე აღებული. ერთი მხრივ ბუსკეტს თუ სკამზე დასვამ იმიტო უნდა დასვა რო დაისვენოს ერთი სამი თვე. რასაც მაგაბნ გაუძლო ეს ბოლოსამი წელი რა ვიცი, იგივე ჭირდა სუარესს და მესისაც, პრაქტიკულად თავის საქმეს ვერ აკეთებდნენ ნახევარდაცვის გამო. ნახევარდაცვაა გუნდში ხერხემალი.
    რაც შეეხება ხავი იიესტას უკან ყველას მაგარ ტიპობას დელ ბოსკეს ნათქვამს გაგახსენებ: როცა თამაშს ვუყურებ ბუსკეტსი არ ჩანსო, მაგრამ როცა ბუსკეტს ვუყურებ მთელი თამაში ჩანსო. ვინ რა გამოჩნდებოდა ახლა შენ გადაწყვიტე:))))))

    ამდენის დაწერას არ გირჩევნიათ თამაშს უყუროთ?

    ვინ გითხრა რომ არ ვუყურებბ?

    ციტატა: Futbol Club Barcelona
    ციტატა: basa7
    ციტატა: shu1987
    ციტატა: basa7
    ციტატა: shu1987
    ციტატა: rivaldo80
    ბუსკეთსი ხელს უშლის თურმე დეიონგს რას არ წაიკითხავ....))))))))))))))))))) კოუს ადგილო არა ამ შემადგენლობაში სამი 10 ნომერი ერთ გუნდში ნამეტანია...გრიზი ცრუ 9 უფროა არც ეგ არ მომწონს...მოკლედ დრო უნდა ამ ტაკტიკას რომ შეეჩვიოს გუნდი

    ბუსკეცი რომ ბოლო ორი სეზონია მინიმუმ ვერ თამაშობს და დადის ვერ ხედავ ??? ან არ უყურებ დეიონგი გაცილებით უკეთესია მეწყვილედ სხვა რომ ყავს...კოუტინიოს კიარა გრიზმანის ადგილი არაა ამ შემადგენლობაში კოუტინიო რომ უფრო ძლიერი და კრეატიული 10-იანია ვიდრე გრიზმანი ეჭვი გეპარება ??? ისე ყველას თავისი ხედვა აქვს და აზრის დაფიქსირების თავისუფლება..

    ხედვა არაა აქ შუაში , აქ არის ერთი მომენტი, როცა საყრდენ ნახევარმცველს უწევს ცენტრალური და შემტევი ნახევარმცველების განავლის წმენდა თავის საქმესთან ერთად, ბუსკეტსის ასაკში კი არა დე იონგის ასაკშიც დაუშვებს შეცდომებს რაც არუნდა გენიოსი იყოს. ახლ თუ მართლა გსმის ფეხბურთი ქე მიხვდები რაც გითხარი და თუ არა და უყურე და წერე რაც გინდა

    რომ ვეღარ წმენდს ეგაა საქმე აღარ შეუძლია ტიპი კვდება ტემპი და სისწრაფე ხო კლავს საერთოდ... თორე ხავის და ინიესტას უკან ნებისმიერი მაგარი ტიპი გამოჩნდებოდა-ბუსკეცს არ ვაკნინებ სამი წლის უკან კი ბატონო ნებისმიერს არაფერს ვეტყოდი პირველი იყო მაგრამ ბოლო სამი წელია მოიცა რა ბუსკეცის ჩასვრილის წმენდა რომ დაცვას და მეკარეს უწევთ ხოლმე ????

    ზუსტად მაგიტო ვერ წმენდავს მერე, ვერ ასწრებს, მთელი სამი წელია რაკიტიჩის, ვიდალის და ჩვენი ჩასვრილი ნახევარდაცვის ფუნქციები აქ ტავის თავზე აღებული. ერთი მხრივ ბუსკეტს თუ სკამზე დასვამ იმიტო უნდა დასვა რო დაისვენოს ერთი სამი თვე. რასაც მაგაბნ გაუძლო ეს ბოლოსამი წელი რა ვიცი, იგივე ჭირდა სუარესს და მესისაც, პრაქტიკულად თავის საქმეს ვერ აკეთებდნენ ნახევარდაცვის გამო. ნახევარდაცვაა გუნდში ხერხემალი.
    რაც შეეხება ხავი იიესტას უკან ყველას მაგარ ტიპობას დელ ბოსკეს ნათქვამს გაგახსენებ: როცა თამაშს ვუყურებ ბუსკეტსი არ ჩანსო, მაგრამ როცა ბუსკეტს ვუყურებ მთელი თამაში ჩანსო

    Busquets ro rehresiaa egeti arcert fexburtels araaq saertod, nulze davida tipi, satadarigosac agar imsaxurebs saertod, ra buaketsi magis brakia romac baiernic da liverpulic!

    ხო ბუსკეტსის და ტერ შტეგენის ბრალია ეგ თამაშები, აბა რა:))))))))))))

    დელბოსკემ როდის და სად თქვა კარგად მახსოვს და კი გითხარი სამი წლის უკან და კიდე უფრო ადრე 2010-2016 წლები ხო არ გეკამათები მაგრამ დელბოსკეს ნათქვამის მერე ტიპი ნულია მხოლოდ კლასის ხარჯზე ბურთის გორაობა აღარ იგებს თამაშებს...მესისაც და მთელ გუნდს აკლია სამი კაცი პუიოლი-ხავი-ინიესტა ნუ პლიუს ალვესი(რაც წავიდა მოკვდა მარჯვენა ფლანგი)... რაკიტიჩი არ ევასებოდა აქ ბევრს მაგრამ ბუსკეცზე მეტად იხარჯებოდა ამ ბოლო წლებში...არ ვკამათობ მე რასაც ვუყურებ დასკვნას იქედან ვაკეთებ და რაც გახსოვთ ის აღარაა არც ის მესი აღარაა ეს მესი ასე რომ... მე მირჩევნია მეტი ნდობა ახალგაზრდებს რომ ბარსა მილანს არ დაემსგავსოს და დროულად გაახალგაზრდავდეს გუნდი...

    მოკლედ ტყუილად გელაპარაკე, ხო გითხარი თუ გაიგე ხო კაი თუ არადა წერე და უყურეთო ვა. ამ იხარჯებოდას რას ეზახი ბიძიკო, ტყუილა რო დარბოდა უაზროდ და მილიონ შეცდომას რო უშვებდა მაგას? როგორ ფიქრობ ეგრეთი რეგრესი რო ქონდეს ბუსკეტს თქვენ რომ გგონიათ და რეალობას ვერ აღიქვამთ ნაკრებში დაუზახებდა ენრიკე?

    ბუსკეცის შეცდომები ნაკლები გაქვს ნანახი ???? და ნაკრებში სკამს ხეხავს ძირითადად ან ისეთი კამანდაა ბუსკეცი კიარა დელბოსკეც ითამაშებდა... მე კარგად გავიგე და ვუყურე კიდეც :) კარგი ბაიერნთან ყველამ ჩაისვარა მაგრამ რომასთან ბუსკეცმა რა ქნა გადაახვიე და ნახავ ან ლივერპულთან ფაბინიომ შეჭამა... ბუსკეცი კიბატონო ჭკვიანია და წლებ ის უკან ვერავინ დაუდგებოდა და კი აკეთებდა დებდა შედეგს მაგრამ ეხლა სიარულის და ბურთის გორაობის მეტი აღარ შეუძლია ტიპს და წმენდავსო წერ თავის-თავისთვის ვერ გამოუწმენდია და სხვას წმენდავ საღოლლ...

    0
    გასულია
    Henry წევრი [?]

    16 სექტემბერი 2020 23:04

    აი ჟირონასთან რა დასკვნები უნდა გამოიტანო, მაგრამ ერთი რაც შემიძლია ვთქვა ისაა რო აშკარად უფრო სწრაფად თამაშობენ.27 წუთსა და 22 წამზე საოცრება მოხდა თავისუფალი მესი იდგა უკან და პასი არ მიცეს წინ წაიღეს ბურთი ეგ იმას ნიშნავს რო სავრაუდოდ ყველა ბურთს მესის აღარ შეტენიან. ამოაგდოს ამ არაუხომ ეხლა ეს უინტელექტო ლენგლე ძირითადიდან და კმაყოფილი ვიქნები. გრიზმანი მესის 9 იანზე როტაციას აპირებს მემგონი, მოკლედ ძაან მეეჭვება რო ამ ტაქტიკამ იმუშავოს მაგრამ წინსსვლები არი აშკარად.

    0
    გასულია
    Ronaldinho.. წევრი [?]

    16 სექტემბერი 2020 23:04

    ძმებო თამაშისთვის არ მიყურებია და ვინ როგოტ იტამაშეს დაწერრთ რა

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV