რაკიტიჩის დაბრუნება "სევილიაში": 10-იანი და გამარჯვების გოლი ბოლო წუთზე [ვიდეო]

  • 16-09-2020, 01:05
  • რაკიტიჩის დაბრუნება "სევილიაში": 10-იანი და გამარჯვების გოლი ბოლო წუთზე [ვიდეო]

    ცოტა ხნის წინ, "სევილიამ" "ლევანტესთან" ამხანაგური მატჩი გამართა, რომელშიც მონაწილეობა ივან რაკიტიჩმა მიიღო. ხორვატმა ნახევარმცველმა "ბარსელონა" რამდენიმე დღის წინ დატოვა და თავის ყოფილ კლუბს სიმბოლური თანხის სანაცვლოდ შეუერთდა. 

    რაკიტიჩის დაბრუნება შთამბეჭდავი გამოდგა: მან 10-ნომრიანი მაისური და კაპიტნის სამკლავური მოირგო, შეხვედრის ბოლო წამებზე კი თავის გუნდისთვის გამარჯვების მომტანი გოლი გაიტანა. 

    როგორც იცით, "ბარსა" ივანს 1.5 მილიონი ევროს (+9 ბონუსების სახით) სანაცვლოდ შეელია. ის რონალდ კუმანის გეგმებში არ შედიოდა. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Barca_MNS ფანი [?]

    16 სექტემბერი 2020 11:25

    ციტატა: nika 54
    ციტატა: JasoN
    ციტატა: BARCELONA FOREVER
    ხო წავიდა ბარსადან ეხა ბომბარდირთა სიის ხუთეულში იქნება ეგერ ნახავთ სეზონის ბოლოს ვინც აქედან მიდის ყველა ბომბარდირობისთვის იბრძვის მერე და აქ რა ჭირთ არვიცი 😀

    აქ რა ჭირთ და მესი ჭირთ....სტადიონზე მკვდარიც და ცოცხალიც სუყველა მას ეძებს და კარში დარტყმას ვერ ბედავენ

    ციტატა: JasoN
    ციტატა: BARCELONA FOREVER
    ხო წავიდა ბარსადან ეხა ბომბარდირთა სიის ხუთეულში იქნება ეგერ ნახავთ სეზონის ბოლოს ვინც აქედან მიდის ყველა ბომბარდირობისთვის იბრძვის მერე და აქ რა ჭირთ არვიცი 😀

    აქ რა ჭირთ და მესი ჭირთ....სტადიონზე მკვდარიც და ცოცხალიც სუყველა მას ეძებს და კარში დარტყმას ვერ ბედავენ

    მერე "მოეცილებინათ" ეს ჭირი რა პრობლემა იყო, მაგრამ არა ბართო ჭკვიანია არ გაუშვა 200 არ იკმარა, წელს გუნდი ვერაფერს იზავს და გაისად უფასოდ წავა. ეგ უნდოდა იმ პრეზიდენტს, თუმცა რაში აინტერესებს თვითონ უფრო ადრე გაასხავს აქედან და მერე იტყვის მე რა შუაში ვარო.

    მაგის გარდა რაკიტიჩი გამტანი ნახევარმცველი იყო აქ კიდე საყრდენი და მილიონი შავი სამუშაო ქონდა. იქ კიდე შედარებით დავისუფლადაა. ისე რა საცოდაობა სტადიონია და რა საშიენელბა იქნება მაგათ მოედანზე ფეხბურთის ყურება დააბურნონ იქნებ მალე მაყურებლები თორე ეს რაარი. ვარჯიში.
    პს. მაგის მაგალითად ერთი მახსენდება უცებ ზინჩენკო - სიტიში მცველია უკრაინაში ფორვარდი 🤣

    0
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    16 სექტემბერი 2020 11:10

    ციტატა: JasoN
    ციტატა: BARCELONA FOREVER
    ხო წავიდა ბარსადან ეხა ბომბარდირთა სიის ხუთეულში იქნება ეგერ ნახავთ სეზონის ბოლოს ვინც აქედან მიდის ყველა ბომბარდირობისთვის იბრძვის მერე და აქ რა ჭირთ არვიცი 😀

    აქ რა ჭირთ და მესი ჭირთ....სტადიონზე მკვდარიც და ცოცხალიც სუყველა მას ეძებს და კარში დარტყმას ვერ ბედავენ

    ციტატა: JasoN
    ციტატა: BARCELONA FOREVER
    ხო წავიდა ბარსადან ეხა ბომბარდირთა სიის ხუთეულში იქნება ეგერ ნახავთ სეზონის ბოლოს ვინც აქედან მიდის ყველა ბომბარდირობისთვის იბრძვის მერე და აქ რა ჭირთ არვიცი 😀

    აქ რა ჭირთ და მესი ჭირთ....სტადიონზე მკვდარიც და ცოცხალიც სუყველა მას ეძებს და კარში დარტყმას ვერ ბედავენ

    მერე "მოეცილებინათ" ეს ჭირი რა პრობლემა იყო, მაგრამ არა ბართო ჭკვიანია არ გაუშვა 200 არ იკმარა, წელს გუნდი ვერაფერს იზავს და გაისად უფასოდ წავა. ეგ უნდოდა იმ პრეზიდენტს, თუმცა რაში აინტერესებს თვითონ უფრო ადრე გაასხავს აქედან და მერე იტყვის მე რა შუაში ვარო.

    0
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    16 სექტემბერი 2020 10:54

    ანუ ძველ პოზიციაზე დააბრუნეს? ნახევარმცველი აღარაა რა

    ეს სვილიაში სუფთა ათ ნომერზე თამაშობდა ძველად, სუფთა ფლეიმეიკერს და ბევრად უკეთესი და ეფექტური იყო ვიდრე ბარსაში. ბარსაში იმენნა გააფუჭეს რასაც ქვია

    1
    გასულია
    DyBaLa21 ფანი [?]

    16 სექტემბერი 2020 09:38

    ვაფასებ ამ კაცს, როგორც პ8როვნებას და ბარსელონაში მოღვაწეობის გამოც, გულიანი ტიპია

    7
    გასულია
    Berlinetta♥ Culé [?]

    16 სექტემბერი 2020 05:03

    ფეხბურთელებს არ ვარიგებთ, მაღალხელფასიან ფეხბურთელებს ვარიგებთ

    3
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    გასულია
    MARI=BARCA-fan ფანი [?]

    16 სექტემბერი 2020 03:42

    ვინმემ თუ იცით ამიხსენით რაა - რა ზაფხული გვაქვს ამისთანა რომ ფეხბურთელები უფასოდ დავარიგეთ, ფიფას აქციაში მოხვდნენ 99%-იანი ფასდაკლებით თუ რა ხდება?
    თან ბართო სულ წუწუნებს ფული არ არის რომ მაღალი დონის ფეხბურთელები მოვიყვანოთო, გამაგიჟა ამ კაცმა..

    8
    საიტზეა
    JasoN გულშემატკივარი [?]

    16 სექტემბერი 2020 03:26

    ციტატა: BARCELONA FOREVER
    ხო წავიდა ბარსადან ეხა ბომბარდირთა სიის ხუთეულში იქნება ეგერ ნახავთ სეზონის ბოლოს ვინც აქედან მიდის ყველა ბომბარდირობისთვის იბრძვის მერე და აქ რა ჭირთ არვიცი 😀

    აქ რა ჭირთ და მესი ჭირთ....სტადიონზე მკვდარიც და ცოცხალიც სუყველა მას ეძებს და კარში დარტყმას ვერ ბედავენ

    7
    გასულია
    BARCELONA FOREVER გულშემატკივარი [?]

    16 სექტემბერი 2020 01:11

    ხო წავიდა ბარსადან ეხა ბომბარდირთა სიის ხუთეულში იქნება ეგერ ნახავთ სეზონის ბოლოს ვინც აქედან მიდის ყველა ბომბარდირობისთვის იბრძვის მერე და აქ რა ჭირთ არვიცი 😀

    8
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV