ლეო მესი კოპა ამერიკის მოგებაში დარწმუნებულია

  • 15-09-2020, 23:45
  • ლეო მესი კოპა ამერიკის მოგებაში დარწმუნებულია

    "ბარსელონას" ვარსკვლავი ლიონელ მესი, ჯერჯერობით, სანაკრებო კარიერის დასრულებას არ აპირებს.

    Goal-ის მტკიცებით, 33 წლის ფეხბურთელს არგენტინის ნაკრებთან ერთად დიდი გეგმები აქვს. მესი "ალბისელეტეს" მომავალს ოპტიმისტურად უყურებს. "ლა პულგას" სჯერა, რომ არაერთი იმედგაცრუების შემდეგ მისი ნაკრები 2021 წელს კოპა ამერიკის მოგებას შეძლებს. ამასთანავე, ლეო მესი მსოფლიოს 2022 წლის ჩემპიონატზე მონაწილეობასაც აპირებს.

    იგივე წყარო ირწმუნება, რომ მესი არგენტინის ნაკრების მთავარი მწვრთნელის, ლიონელ სკალონისა და მისი შტაბის მხრიდან დიდ მხარდაჭერას გრძნობს, რაც ლეოსთვის დამატებითი მოტივაციაა.

    ამრიგად, ლიონელ მესი "ალბისელეტეს" შესაძლებლობებში დარწმუნებულია და მომდევნო დიდი გამოწვევისთვის, სამხრეთ ამერიკის ჩემპიონატის მოგებისთვის, მზადაა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 7 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    16 სექტემბერი 2020 11:48

    მიდი ლომო წელს მემგონი ბოლო შანსი გაქვს და უეჭველი უნდა მოიგო

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Messiah ფანი [?]

    16 სექტემბერი 2020 01:25

    ჩილესთან ფინალი რა დასანანი იყო ... ფინალამდე ყველა მატჩში ღმერთკაცი იყო ... ფინალშიც არანორმალური რამეები აკეთება... მაგრამ სამწუხაროდ პენალტი გამაზა... არადა რა სასწაულ ფორმაში იყო და რა სასწაულ პერფორმანსებს დებდა

    15
    --------------------
    ჩემი სტატია ფორუმზე ^^ -

    ⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇

    https://barcamania.ge/forum/62918-chemi-revolutsia.html


    Leo Messi - The GOD of football!

    We 61D it!

    ForçaBarça
    გასულია
    BARCELONA FOREVER გულშემატკივარი [?]

    16 სექტემბერი 2020 01:18

    Griezzy7,
    თუ არ ვცდები არმანის მაგივრად ძირითადში ემილიანო მარტინესი იქნება

    3
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    გასულია
    Griezzy7 ფანი [?]

    16 სექტემბერი 2020 00:42

    არადა მშვენიერი შემადგენლობა ყავთ უბრალოდ გუნდი არარის გაამართული! კარგი მწვრტNელი უნდათ და ვსო... 😏
    აგუერო
    დიბალა---მესი---დი მარია
    ლო სელსო---პარედესი
    ტალიაფიკო---ოტამენდი---პეცელა---ფოიტი
    არმანი

    სკამიც მშვენიერია
    მეკარეები
    ანდრადა და კაბალიერო

    მცველები
    მარკოს როხო. კანემანი. პერესი

    ნახევარ მცველები
    დე პაული. აკუნია. ლამელა. ანხელ კორეა

    შემტევები
    ალარიო. ოკამპოსი. ლაუტარო. იკარდი

    8
    გასულია
    BARCELONA FOREVER გულშემატკივარი [?]

    16 სექტემბერი 2020 00:40

    დარწმუნებული ვარ ყველა ჩვენგანს ყველა ბარსას ფანს უნდა რომ მესიმ მოიგოს მსოფლიო მაგრამ ძალიან გაჭირდება კოპას რაც შეეხება მეც მაგრად მგონია რო მოიგებს

    8
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    გასულია
    BaKuRa Culé [?]

    16 სექტემბერი 2020 00:34

    რეალური შანსი აქვთ და იმედია გამოუვათ.. მსოფლიო სამწუხაროდ არამგონია🤷🏻‍♂️

    4
    გასულია
    Giorgi99 წევრი [?]

    15 სექტემბერი 2020 23:57

    რაღაც ფიზიკურად არ არის კარგ ფორმაში. მალე უნდა აკრიფოს სეზონია კარს მომდგარი.

    9
    --------------------
    ⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽ 🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅👻👻👻👻👻👻👻
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV