მწვრთნელი ლუის სუარესით კმაყოფილია

  • 15-09-2020, 18:43
  • მწვრთნელი ლუის სუარესით კმაყოფილია

    ურუგვაული გამოცემა Ovacion Digital-ის ინფორმაციით, "ბარსელონას" მთავარი მწვრთნელი ლუის სუარესის ვარჯიშით კმაყოფილია. 

    კუმანმა 33 წლის თავდამსხმელს უთხრა რომ თუ კლუბში დარჩება, მასზე იმედს დაამყარებს. 

    სუარესის გაშვება "ბარსამ" ახალი მწვრთნელის მოსვლისას გადაწყვიტა, თუმცა ფეხბურთელის ფინანსური მოთხოვნების დაკმაყოფილება ძნელი აღმოჩნდა და იმის შანსი, რომ ლუისი "ბლაუგრანას" მაისურით კიდევ ერთ სეზონს ითამაშებს, მნიშვნელოვნად გაიზარდა. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Nika92 გულშემატკივარი [?]

    15 სექტემბერი 2020 23:43

    ამ ინფოს ურუგვაული გამოცემა თუ დაწერდა მარტო სად ნახეს კუმანის კმაყოფილება ან გაუმჯობესებული ჯეკა სხვადასხვა კომპონენტებში??ბოლო ვარჯიშის ვიდეოს უყურონ და ნახავენ ტიპი დათვის ბელივით დაბაჯბაჯებს მოედანზე სასწრაფოდ აქ წონაში დასაკლები

    0
    გასულია
    Albicelecte ფანი [?]

    15 სექტემბერი 2020 22:39

    ბავარიასთან 2:8 თუ ვინმე ფიქრობს, რომ ჯეკას უნდა დაბრალდეს, ძალიან სცდება
    გოლი ჯეკამ შეაგდო და ალაბას ავტოგოლიც მის გამო გავიდა, ანუ ორივე გოლი მის ანგარიშზეა ფაქტიურად...
    უბრალოდ, ცენტრფორვარდის პოზიცია მხოლოდ მასზედ არ უნდა ჩამოკიდო და ანსუს გადაწევა სწორი სვლაა ამისთვის
    მთავარია, რომ იმ შეხვედრებში, როდესაც მოედანზე იქნება, ფორმაში იყოს და თუკი სათამაშო დროის 30-35% მიიღებს, მისი საუკეთესოდ ჩატარება ჯობსა მუდამ ძირითადში ყოფნას, სადაც გადაღლილობისა თუ ტრამვების გამო ვერ გაქაჩავს

    აი გრიზმანი სად უნდა იყოს ოპტიმალური, ეს ცოტა რთული გასარკვევია
    დემბელე კიდევ უფრო უკეთეს ტამაშს აჩვენებს მის მომდევნო კლუბში, ასე მგონია

    0
    გასულია
    marco reus 11 Culé [?]

    15 სექტემბერი 2020 21:46

    ციტატა: nika 54
    სუარესის გაშვება "ბარსამ" ახალი მწვრთნელის მოსვლისას გადაწყვიტა, თუმცა ფეხბურთელის ფინანსური მოთხოვნების დაკმაყოფილება ძნელი აღმოჩნდა და იმის შანსი, რომ ლუისი "ბლაუგრანას" მაისურით კიდევ ერთ სეზონს ითამაშებს, მნიშვნელოვნად გაიზარდა.

    აი რა გავიგოთ აქედან? 1. ფეხბურთელის ფინანსური მოთხოვნების დაკმაყოფილება ძნელი აღმოჩნდა და ...... 2. ...და იმის შანსი, რომ ლუისი "ბლაუგრანას" მაისურით კიდევ ერთ სეზონს ითამაშებს, მნიშვნელოვნად გაიზარდა.
    რა წინადადებებია გადაბმული, რა აზრი გამოვიტანოთ, ფინანსურად ვერ ვაკმაყოფილებთ და დარჩენის შანსი გაიზარდა??? დაფიქრდით რას წერთ, მართლა საბვშვო ბაღში ხომ არა ვართ.

    მემგონი ,საკმაოდ იოლი მისახვედრია ,რო ვისაც უნდა ეყიდა იმან ვერ დააკმაყოფილა :დ იზი რაღაცებზე ნუგაჭედავთ ხალხო რაიყო :დ

    1
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    BARCELONA FOREVER გულშემატკივარი [?]

    15 სექტემბერი 2020 21:25

    ტვინი მო...ნა უკვე ამ ჭორებით საქმე არ აქვთ იმ ვითომ ჟურნალისტებს არსად არ წავა სუა კიდე უნდა წაკუზოს ბევრჯერ რეალი და სხვა გუნდები და რაც მთავარია ბარსას მეორე ბომბარდირი უნდა გახდეს

    6
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    15 სექტემბერი 2020 21:17

    აუ, როდის დამთავრდება სატრანსფერო დრო, რომ ყველამ დაისვენოს ამ ჭორებისგან.

    0
    გასულია
    Barca_MNS ფანი [?]

    15 სექტემბერი 2020 20:25

    მე ერთი ეგოსიტურად მინდა ბარსას მე2 ბომბარდირი გახდეს მეტი არაფერი. სუ რამდენიმე გოლი აკლია არადა 1 სეზონის ამბავია

    7
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    15 სექტემბერი 2020 20:15

    სუარესის გაშვება "ბარსამ" ახალი მწვრთნელის მოსვლისას გადაწყვიტა, თუმცა ფეხბურთელის ფინანსური მოთხოვნების დაკმაყოფილება ძნელი აღმოჩნდა და იმის შანსი, რომ ლუისი "ბლაუგრანას" მაისურით კიდევ ერთ სეზონს ითამაშებს, მნიშვნელოვნად გაიზარდა.

    აი რა გავიგოთ აქედან? 1. ფეხბურთელის ფინანსური მოთხოვნების დაკმაყოფილება ძნელი აღმოჩნდა და ...... 2. ...და იმის შანსი, რომ ლუისი "ბლაუგრანას" მაისურით კიდევ ერთ სეზონს ითამაშებს, მნიშვნელოვნად გაიზარდა.
    რა წინადადებებია გადაბმული, რა აზრი გამოვიტანოთ, ფინანსურად ვერ ვაკმაყოფილებთ და დარჩენის შანსი გაიზარდა??? დაფიქრდით რას წერთ, მართლა საბვშვო ბაღში ხომ არა ვართ.

    3
    გასულია
    totti10 წევრი [?]

    15 სექტემბერი 2020 19:58

    დეპაი, სუარესი, გრიზმანი, ფატი, დემბლე ბრაიტვეი, ტრინკაო, მესი :დ :დ ხომ არ გაუგლევეს ამათმა ? სკამზე დაჯდესო რომ წერთ სკამზე ჯდომისთვის უხადონ 25 მილიონი?? ეგ იცი რას ნიშანვს რომ გაისად შეიძლება ვაფშე ვერავინ მოიყვანოს ბარსელონამ, რადგან 5 ისეთი ფეხბურთელი ყავს რომელსაც კოლოსალური ხელფასი აქვს: მესი, სუარესი, პიკე ბუსკესი და თუ არ ვცდები მეხუთე გრიზმანია თუ ალბა აღარ მახსოვს. დაცვაში კიდე ალბას და სემედუს ზამენა არ ყავს :დ რა ჩამოსხმა ტრენერია ესეც, ჯერ არიქა და ვუშვებო, ახლა საჭიროაო, მერე ძირითადში დავაყენებო და მოკლავს ახალგაზრდების კარიერას :დ მოკლედ ესეც კაი ჩამოსხმა ჩანს ;)

    8
    გასულია
    ალეx გულშემატკივარი [?]

    15 სექტემბერი 2020 19:53

    alexx,
    ზუსტად იგივეს ვიტყოდი მეც ალბათ ნომერი პირველი პრიორიტეტი იქნებოდა ამის დამატება

    0
    გასულია
    GioKakiashvili ფანი [?]

    15 სექტემბერი 2020 19:36

    როგორც მოგეხსენებათ, "ბარსელონას" გერმანელმა გოლკიპერმა, მარკ ანდრე ტერ შტეგენმა დაახლოებით ერთი თვის წინ ოპერაცია გაიკეთა.

    AS წერს, რომ ამის გამო 28 წლის მეკარე "ბლაუგრანას" ნოემბრამდე არ ეყოლება, რა პერიოდშიდაც გუნდის კარს ნეტო დაიცავს.

    ბრაზილიელი კიპერი "ვილიარეალის", "სელტას", "სევილიას", "რეალის" წინააღმდეგ ითამაშებს.

    გარდა ამისა, იგი მონაწილეობას ჩემპიონთა ლიგის ჯგუფური ეტაპის სამ მატჩში მიიღებს.

    შეგახსენებთ, რომ ნეტო "ლურჯ-ბროწეულისფერებმა" 2019 წლის ზაფხულში, "ვალენსიადან" დაიმატეს.
    Magari rtuli igrebi gvaqvs satamasho da imedia netu kargad gamoachens tavs

    0
    გასულია
    ousmane dembele 11 გულშემატკივარი [?]

    15 სექტემბერი 2020 19:31

    ციტატა: kushinho
    ციტატა: ousmane dembele 11
    აუ კუმან უკანალს ათამაშებ ახლა რა ბუშტი გაგისკდა რო დიდ იმედებს ამყარეაბ?

    და რატო არ უნდა დაამყაროს? კაცრამდენი ხანი გაუცდა და ამ სეზონსჰი 22 გოლი და 11 ასისტი მაინც მოაგროვა.

    მე ის კიარ მითქვია რო რატო ამყარებთქო მე დავწერე აქამდე არამყარებდი და ახლა რატო ამყარებთქო.

    4
    გასულია
    alexx გულშემატკივარი [?]

    15 სექტემბერი 2020 19:22

    ეს ისეთ ასაკშია, ბარსაში რომც არ იყოს, ბარსას სატრანსფერო პრიორიტეტი იქნებოდა 😂

    16
    გასულია
    Griezzy7 ფანი [?]

    15 სექტემბერი 2020 19:03

    დატოვონ ზამენისთვის და ბრეიტვეიტი გაუშვან.
    და დეპაის მოყვანა მაინც შეეძლებათ და შემდეგ წელს გაუშვან სუა 😐

    მესი სუარეზი გრიზმანი დემბელე დეპაი ფატი ტრინკაო აეეეეე 😂 💘

    5
    გასულია
    kushinho წევრი [?]

    15 სექტემბერი 2020 18:57

    ციტატა: ousmane dembele 11
    აუ კუმან უკანალს ათამაშებ ახლა რა ბუშტი გაგისკდა რო დიდ იმედებს ამყარეაბ?

    და რატო არ უნდა დაამყაროს? კაცრამდენი ხანი გაუცდა და ამ სეზონსჰი 22 გოლი და 11 ასისტი მაინც მოაგროვა.

    11
    გასულია
    ousmane dembele 11 გულშემატკივარი [?]

    15 სექტემბერი 2020 18:54

    აუ კუმან უკანალს ათამაშებ ახლა რა ბუშტი გაგისკდა რო დიდ იმედებს ამყარეაბ?

    1
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV