მატჩამდე რონალდ კუმანმა რჩევა მომცა - ფრანსიშკუ ტრინკაუ

  • 13-09-2020, 01:14
  • მატჩამდე რონალდ კუმანმა რჩევა მომცა - ფრანსიშკუ ტრინკაუ

    დღეს "ჟიმნასტიკის" წინააღმდეგ გამართულ ამხანაგურ მატჩში კატალონიის "ბარსელონას" ახალვწულის, ფრანსიშკუ ტრინკაუს დებიუტი შედგა.

    ფეხბურთელმა გულშემატკივრებზე საკმაოდ კარგი შთაბეჭდილება დატოვა. ახალგაზრდა ამომავალი ვარსკვლავი მატჩის შემდეგ ჟურნალისტებთან საუბრობს:

    "ლურჯ-ბროწეულისფერთა" რიგებში პირველი სათამაშო წუთების მიღებით ბედნიერი ვარ. მოედანზე ყველაფერი კარგად წარიმართა.

    მატჩამდე რონალდ კუმანმა მითხრა, რომ როდესაც მინდორზე გავიდოდი, მხოლოდ საკუთარი თავი ვყოფილიყავი", - აცხადებს პორტუგალიელი.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Barca_MNS ფანი [?]

    13 სექტემბერი 2020 12:53

    ციტატა: azulgerana
    რა სუარესი ბიჭო ვერ დარბის ვერ ატყუებს, ერთადერთი თუ მომენტს ჩაიგდებს რომ დაარტყას მეტი რაღა შეცდომებზე გინდათ ლაპარაკი ეგ კი არა მესი ატეხა რომ ბარსა დაეტოვებინა დიდი გველი ბიჭია რომ იცოდეთ და არამგონია დიდი ღვაწლი ქონდეს ბაღდაძე გაწეული როგორიც რონალდინიომ და რივალდომ გაწია თუნდაც პატრიკ კლუვერტმა და სამუელ ეტომ. სუარესის გუნდიდან წასვლას 3 წელია ვყვირივარ და რაკი ამის შანსი მოვიდა ბედნიერი ვარ. საერთოდ ვერ დარბის საერთოდ ვერ ცდება ვერავის და ვერც ატყუებს ვერავის მარტო დარტყმა გაიკეთოს ტრაკში და თუ ესე უყვარს გუნდი დაედოს სკამზე განახევრებული ხელფასით. იუვეში წავა თორე სასტარტოში არ დააყენონ და ოქროს ჯილდოები არ მისცენ კვირის ბოლოს. გაღორებული ნაბიჭვარია რომელიც ბუნტის ამგორებელია გუნდში და მესის კარიერის ნახევარი დააკარგვინა ვითომ მეგობრობაში, სწორედ სუარესის ატეხილი იყო მესი ამ ზაფხულს და მერე ეტყობა მამამისმა გადააფიქრებინა თორე უეჭველი წასვლა უნდოდა და ეგ იქნებოდა ვირთხა სუარესის ბრალი რომელმაც ბუნტის მოწყობა ცადა

    მომენტი, როცა ''კულეს- წოდება'' (თუ რაცაა) დაწერილი კომენტარების რაოდენობით განისაზღვრება, ბარსას მაისურით 198 გოლიაქ შეგდებული და 108 საგოლე პასი - მეტი ღვაწლი რაუნდა ქნას ფორვარდმა მესის გუნდში? ტიპიური ქართული თემაა, აი წარმოდგენა არ მაქ საიდან შეიძლება დაასკვნა, რომ სუარესის გამო მიდოდა მესი, ან მესის კარიერა სუარესმა დააკარგვინაო როგორ უნდა თქვა, რომელ ფორვარდთან იყო უკეთესად შეთამაშებული, მოკლდ მილიონი რამის წერა შეილება ისედაც ბევრი ვწერე მგონი, უბრალოდ ასეთი უაზრო კომენტარები მაღიზიანებს, ჰალას ვემსგავსებით, და კულეები ვართო იძახით. პ.ს არ ვიძახი რო სუარესი უნდა დარჩეს უბრალოდ უზომოდ ალოგიკური რამეები ითქვა

    11
    გასულია
    პავლოვიჩი56 გულშემატკივარი [?]

    13 სექტემბერი 2020 12:43

    ვააჰ,რა მაგარი რჩევა მიუცია. ყველა კი ვერ მისცემს მასეთ რჩავას...ეგ "ტვინიკოსების" ხვედრია...მააშ.

    1
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    13 სექტემბერი 2020 10:54

    ციტატა: azulgerana
    რა სუარესი ბიჭო ვერ დარბის ვერ ატყუებს, ერთადერთი თუ მომენტს ჩაიგდებს რომ დაარტყას მეტი რაღა შეცდომებზე გინდათ ლაპარაკი ეგ კი არა მესი ატეხა რომ ბარსა დაეტოვებინა დიდი გველი ბიჭია რომ იცოდეთ და არამგონია დიდი ღვაწლი ქონდეს ბაღდაძე გაწეული როგორიც რონალდინიომ და რივალდომ გაწია თუნდაც პატრიკ კლუვერტმა და სამუელ ეტომ. სუარესის გუნდიდან წასვლას 3 წელია ვყვირივარ და რაკი ამის შანსი მოვიდა ბედნიერი ვარ. საერთოდ ვერ დარბის საერთოდ ვერ ცდება ვერავის და ვერც ატყუებს ვერავის მარტო დარტყმა გაიკეთოს ტრაკში და თუ ესე უყვარს გუნდი დაედოს სკამზე განახევრებული ხელფასით. იუვეში წავა თორე სასტარტოში არ დააყენონ და ოქროს ჯილდოები არ მისცენ კვირის ბოლოს. გაღორებული ნაბიჭვარია რომელიც ბუნტის ამგორებელია გუნდში და მესის კარიერის ნახევარი დააკარგვინა ვითომ მეგობრობაში, სწორედ სუარესის ატეხილი იყო მესი ამ ზაფხულს და მერე ეტყობა მამამისმა გადააფიქრებინა თორე უეჭველი წასვლა უნდოდა და ეგ იქნებოდა ვირთხა სუარესის ბრალი რომელმაც ბუნტის მოწყობა ცადა

    აჰა ახლა სუარესძე გადაერთეთ რო ვითომ მესის ამართლებთ?:))))))))) აი რეებს წერ ვაფშე შენ თვითონ გჯერა რასაც წერ? ჯერ მესი ჩააწვინეთ ახლა სუარესი, რასაც წერ იმის საწინააღმდეგოს რო ამბობს სტატისტიკა დავიჯერო ვერ ხედავ? ვიღაც ახალი ბავშვები რო წერდნენ ამას კიდე ჰო მაგრამ შენ და რამოდენიმე დაბერდით მგონი ამ საიტზე და ისედაც არ გეკადრება ასეთი ბეზპადობნი ფანტაზიის წერა.

    8
    გასულია
    Nika92 ფანი [?]

    13 სექტემბერი 2020 10:39

    კუმანი ბევრი ხანი არაა რაც მივიდა გუნდში მაგრამ უკვე აშკარად ეტყობა გუნდს პროგრესი და ტრენერი ხელი იმედია ასე გააგრძელებს და ლაღ ლამაზ ფეხბურთს გვაჩვენებს რასაც მიჩვეულები ვართ

    5
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    13 სექტემბერი 2020 08:00

    ციტატა: azulgerana
    რა სუარესი ბიჭო ვერ დარბის ვერ ატყუებს, ერთადერთი თუ მომენტს ჩაიგდებს რომ დაარტყას მეტი რაღა შეცდომებზე გინდათ ლაპარაკი ეგ კი არა მესი ატეხა რომ ბარსა დაეტოვებინა დიდი გველი ბიჭია რომ იცოდეთ და არამგონია დიდი ღვაწლი ქონდეს ბაღდაძე გაწეული როგორიც რონალდინიომ და რივალდომ გაწია თუნდაც პატრიკ კლუვერტმა და სამუელ ეტომ. სუარესის გუნდიდან წასვლას 3 წელია ვყვირივარ და რაკი ამის შანსი მოვიდა ბედნიერი ვარ. საერთოდ ვერ დარბის საერთოდ ვერ ცდება ვერავის და ვერც ატყუებს ვერავის მარტო დარტყმა გაიკეთოს ტრაკში და თუ ესე უყვარს გუნდი დაედოს სკამზე განახევრებული ხელფასით. იუვეში წავა თორე სასტარტოში არ დააყენონ და ოქროს ჯილდოები არ მისცენ კვირის ბოლოს. გაღორებული ნაბიჭვარია რომელიც ბუნტის ამგორებელია გუნდში და მესის კარიერის ნახევარი დააკარგვინა ვითომ მეგობრობაში, სწორედ სუარესის ატეხილი იყო მესი ამ ზაფხულს და მერე ეტყობა მამამისმა გადააფიქრებინა თორე უეჭველი წასვლა უნდოდა და ეგ იქნებოდა ვირთხა სუარესის ბრალი რომელმაც ბუნტის მოწყობა ცადა

    ეს პარალელური სამყაროს კომენტარია? თუ მე წავიკითხე რამე არასწორად

    13
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    azulgerana Culé [?]

    13 სექტემბერი 2020 06:51

    რა სუარესი ბიჭო ვერ დარბის ვერ ატყუებს, ერთადერთი თუ მომენტს ჩაიგდებს რომ დაარტყას მეტი რაღა შეცდომებზე გინდათ ლაპარაკი ეგ კი არა მესი ატეხა რომ ბარსა დაეტოვებინა დიდი გველი ბიჭია რომ იცოდეთ და არამგონია დიდი ღვაწლი ქონდეს ბაღდაძე გაწეული როგორიც რონალდინიომ და რივალდომ გაწია თუნდაც პატრიკ კლუვერტმა და სამუელ ეტომ. სუარესის გუნდიდან წასვლას 3 წელია ვყვირივარ და რაკი ამის შანსი მოვიდა ბედნიერი ვარ. საერთოდ ვერ დარბის საერთოდ ვერ ცდება ვერავის და ვერც ატყუებს ვერავის მარტო დარტყმა გაიკეთოს ტრაკში და თუ ესე უყვარს გუნდი დაედოს სკამზე განახევრებული ხელფასით. იუვეში წავა თორე სასტარტოში არ დააყენონ და ოქროს ჯილდოები არ მისცენ კვირის ბოლოს. გაღორებული ნაბიჭვარია რომელიც ბუნტის ამგორებელია გუნდში და მესის კარიერის ნახევარი დააკარგვინა ვითომ მეგობრობაში, სწორედ სუარესის ატეხილი იყო მესი ამ ზაფხულს და მერე ეტყობა მამამისმა გადააფიქრებინა თორე უეჭველი წასვლა უნდოდა და ეგ იქნებოდა ვირთხა სუარესის ბრალი რომელმაც ბუნტის მოწყობა ცადა

    5
    --------------------
    ღადობარსა :)))
    გასულია
    Griezzy7 ფანი [?]

    13 სექტემბერი 2020 01:35

    Barca_MNS,
    ათამაშა ერთია და როგორ ათამაშა მეორე 🙂

    2
    გასულია
    Clever liar ფანი [?]

    13 სექტემბერი 2020 01:34

    დენაიერი მიყიდეთ რაააა პორფავოოორ.

    0
    გასულია
    Barca_MNS ფანი [?]

    13 სექტემბერი 2020 01:21

    ციტატა: Griezzy7
    👏 მარტო იმიტო მირჩევნია უკვე კუმანი ვალვერდეს და სეტიენს ერთად რომ ამდენი ახალგაზრდა ათამაშა (კუენკა. არაუხო. პუჩი. პედრი. ტრინკაო. დე ლაფუენტე. და 4-2-3-1 სქემაზე რომ გადავიდა. 😍 😍 😍 ავტორიტეტიც აქვს გუნდში 👏 სულ რომ ვერაფერი ვერ მოიგოს წელს მაინც უნდა დატოვონ სანამ ხავი არმოვა თუნდაც 3 წელი.

    ეჰ, ვალვერდემ გვარდიოლაზე მეტი ლამასიელი ათამაშა მარა რა ხეირი? : 🤣 ავტორიტეტი ბაზარი არაა.

    8
    გასულია
    Griezzy7 ფანი [?]

    13 სექტემბერი 2020 01:17

    👏 მარტო იმიტო მირჩევნია უკვე კუმანი ვალვერდეს და სეტიენს ერთად რომ ამდენი ახალგაზრდა ათამაშა (კუენკა. არაუხო. პუჩი. პედრი. ტრინკაო. დე ლაფუენტე. და 4-2-3-1 სქემაზე რომ გადავიდა. 😍 😍 😍 ავტორიტეტიც აქვს გუნდში 👏 სულ რომ ვერაფერი ვერ მოიგოს წელს მაინც უნდა დატოვონ სანამ ხავი არმოვა თუნდაც 3 წელი.

    3
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV