რონალდ კუმანი "ჟიმნასტიკთან" მატჩის შემდეგ

რონალდ კუმანი "ჟიმნასტიკთან" მატჩის შემდეგ

"ჟიმნასტიკის" წინააღმდეგ გამართული მატჩის (3-1) შემდეგ, "ბარსელონას" მთავარმა მწვრთნელმა, რონალდ კუმანმა, რომლისთვისაც ეს შეხვედრა ახალ თანამდებობაზე პირველი იყო, კომენტარი გააკეთა. 

"ნახევარდაცვის განსხვავებული სისტემით ვითამაშეთ, მაგრამ გუნდი ასეთ განლაგებას ადვილად მოერგო. 

ეს პრესეზონის პირველი თამაში იყო და ამიტომ, ყველამ 45 წუთი ითამაშა. მთავარი ფეხბურთელების ფორმაში ჩადგომა და ტემპის აკრეფა იყო, ანგარიშს კი ნაკლები მნიშვნელობა ჰქონდა. 

მეორე ტაიმში პირველთან შედარებით უფრო ინტენსიურად ვითამაშეთ, საერთო ჯამში კი ყველაფერი კარგად გამოვიდა. რა თქმა უნდა, მომატება ყოველთვის შეიძლება, მაგრამ ამ 2-კვირიან პერიოდში ბიჭების მუშაობით, ზოგადად, კმაყოფილი ვარ. 

ეს ჩვეულებრივი პრესეზონი არაა. 6-ის ნაცვლად მხოლოდ 4 კვირა გვაქვს, ამას კი სანაკრებო პაუზაც ემატება. ეს რთულია, მაგრამ უნდა მოვახერხოთ, რომ ფეხბურთელები ფიზიკურად კარგ კონდიციებში იყვნენ. მომდევნო ორი კვირის განმავლობაში სხვადასხვა ტაქტიკით ვივარჯიშებთ იმისთვის, რომ ლიგის დაწებისთვის მზად ვიყოთ". - ციტირებს კუმანის სიტყვებს Sport. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #16 13 სექტემბერი 2020 12:32
    2
    ფიზიკურ მომსაზებაში დემბელეს აშკარა ოროგრესი აქვს და იმედია ყველას ასე ექნება და დემბოსაც ეშველა მგონი ამის მოსვლით
    ფანი [?]
    #15 13 სექტემბერი 2020 10:01
    3
    კუმანს კარგად უმუშავია👏ყოჩაღ ბოსს❤️
    ფანი [?]
    #14 13 სექტემბერი 2020 09:02
    7
    კუმანს საღოლ რა ახალგაზრდები იმენა მაგრა მოხოდა
    --------------------
    კულე სამუდამოდ
    OLD
    გულშემატკივარი [?]
    #13 13 სექტემბერი 2020 01:34
    8
    ამათმა ესე თუ გააგრძელეს პუჩმა და პედრიმ ბუსკეცს მოედანზე გასვლა მოენატრება მიუხედავად იმისა რო მაგარი გიჟი იგროკია ძირითადისთვის უკვე მობერებულია კიდევ არაუხო ათამაშოს უფროხშირად არამგონია პიკეზე ნაკლები ითამაშოს მაგან. ტრინკაუც მაგარი კაცია მოკლედ კარგ მომავალ თაობას გვიწინსწარმეტყველებს ეს ყველაფერი. 🤣 და აწი ვნახოთ რაიქნება კაროჩე ალბას კაიშემცვლელია მოსაყვანი და დეპაიც მინდარო დაითრიონ ლაუტაროც კარგია მარა დეპაიუფრო გაამართლებს ბარსაში ესე მგონია და ეგარი რა უნდა ითამაშონ ამათმა ფეხბურთი კუმანის ხელში დემბელეს იმედი არმაქ რაღაც ამოუცნობად თამაშობს 😂😂
    Culé [?]
    #12 13 სექტემბერი 2020 00:53
    0
    BARCELONA FOREVER,
    უპამეკანომ კონტრაქტი წელს გაახანგრძლივა და გამოსასყიდი 45-50 მილიონია და მაგზე შეიძლება დაფიქრდე კაციდა მოითმინო 1-2 წელი მარა აი გარსიაზე და დესტზე არც უნდა დაფიქრდე ისე უნდა მოიყვანო. და გრიმალდოც დასაბრუნებელია.

    ესენი გაყიდონ და დავიჯერო 50 მილიონსაც ვერ ამოიღებენ? 😂
    ფირპო..მირანდა..მუსა ვაგე...ორიოლ ბუსკეცი..ვიდალი.რაფინია.ალენია.სუარეზი

    და 10 მილიონი დაამატონ და გარსია გრიმალდო და დესტი თავისუფლად მოვლენ. მითუემტეს გარსიაზე თუმოიცადეს შეიძლება უფასოდაც მოვიდეს. 😐 ვნახოთ რაიქნებაა...

    რივალდო-მესი,
    ალბას ნორმალური შემცვლელიც მოსაყვანია ( ტალიაფიკო ან გრიმალდო)
    ფანი [?]
    #11 13 სექტემბერი 2020 00:52
    1
    უპამენკო ან დევრეი + დესტი და ემერსონის დაბრუნება. მერი არაფერი არ უნდა ამ გუნდ და თუ ამას კუმანი ვერ ხვდება კარგი კიტრი ყოფილა ეგეც. მაძირალაზე არაფერს ვიტყვი ეგ ბოროტებუს და იდიოტობის იდიალური ნაძავი სანამ არ წავა საჭირო ტრანსფერებიც არ გაკეთდება. უფრო პირიქით.
    ფანი [?]
    #10 13 სექტემბერი 2020 00:45
    5
    Griezzy7,
    დაცვა რო არის სუსტი რგოლი ეს ფაქტია და ფორვარდზე რატო ჩალიჩობენ ესენი ვერ გავიგე როცა დაცვაში მკვდარი სულები არიან უპამეკანოს რატო არ ყიდულობენ ან დესტსზე რატო არ ამბობენ არაფერს მიაკვდნენ დეპაის და ლაუტაროს როცა დაცვა ნულია იმედია ისევ რობერტოს არ ვნახავთ დაცვაში თორე აი იქ დაერხა გუნდს საბოლოოდ
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    Culé [?]
    #9 13 სექტემბერი 2020 00:30
    3
    Fati,
    ხო მართლა ძაან მაგარი ბიჭები არიან 😍 აი მარტო რიკი პუჩი და პედრი მირჩევნია ბუსკეცც რაკიტიჩს და ვიდალს ერთად.
    წევრი [?]
    #8 13 სექტემბერი 2020 00:30
    4
    sagol ku kai iyo axallgazrdebi mondomebulebi da yvela aketebs rac sheudzliat da es sheni damsaxureba aris da iqneba wlis bolosac
    წევრი [?]
    #7 13 სექტემბერი 2020 00:28
    19
    იმედი მაქ ფატის პედრის ტრინკაოს და რიკის სათამაშო დრო მიეცემათ.სასწაულები არიან ❤️❤️არაუხოს გამოვყოფდი ძალიან კარგია
    Culé [?]
    #6 13 სექტემბერი 2020 00:27
    6
    BARCELONA FOREVER,
    დაცვაა სუსტი წერტილი თორე ნახევარმცველებიდა შეტევა იფრენენ იმენა. 💘
    ალბას კარგი შემცვლელია მოსაყვანი.
    პიკე ვაფშე წასასვლელია და კარგი მცველია მოსაყვანი (დე ვრაი ან უპამეკანო)
    ლენგლეც ბევრ შეცდომას უშვებს მაგრამ შეიძლება ჩამოყალიბდეს უფრო. თან თუ რამეა არაუხო შეცვლის.
    სემედუც სუსტი წერტილია დაცვაში და ალბათ ვერც ვერავის ვერვიპოვით ისეთს რომელიც დაცვაშც და შეტევაშიც კარგად ითამაშებს მაგრამ უფრო დაცვაში. 😐
    ფანი [?]
    #5 13 სექტემბერი 2020 00:24
    10
    თამაშით ნამდვილად კარგად ითამაშეს განსაკუთრებით ახალწვეულებმა სულ არ ეტყობოდათ რომ პირველ თამაშს თამაშობდნენ ეს პირველი თამაში იყო მომავალში უფრო მაგრად ითამაშებენ წელს მაგარი სეზონი გველის ასე რომ მოვემზადოთ ტიტულებისთვის
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    Culé [?]
    #4 12 სექტემბერი 2020 23:57
    4
    ესენი წავიდნენნ მირანდა. მუსა ვაგე. ორიოლ ბუსკეცი. ვიდალი. ალენია. რაფინია. სუარეზი.

    ესენი სკამზე პიკე. ბუსკეცი.
    ფანი [?]
    #3 12 სექტემბერი 2020 23:53
    12
    რომ შემეძლოს ამ ადამიანზე ერთი რაღაცის თხოვნა მხოლოდ პიკეს გაშვებას ვთხოვდი
    წევრი [?]
    #2 12 სექტემბერი 2020 23:50
    23
    ამ თამაშითაც გამოჩნდა რო ვალვერდე და სეტიანი არ განმეორდება, სრულიად სხვა ტაქტიკის მიუხედავად პრესეზონის პირველივე მატჩში ახალი მწვრთნელის ხელი ასე ეტყობოდეს გუნდის თამაშს რავი კაია ძაან. ნუ პირველი ტაიმის დაცვას ისევ მეორე ტაიმის ღლაპები მირჩევნია ასი თავით :|
    Culé [?]
    #1 12 სექტემბერი 2020 23:45
    12
    წარმატებები... იმედია სეტიენის და ვალვერდეს რიგებს არშეუერთდება :)))