Cuatro: კუმანმა ანსუ ფატის უთხრა, რომ სასტარტო შემადგენლობაში ათამაშებს

Cuatro: კუმანმა ანსუ ფატის უთხრა, რომ სასტარტო შემადგენლობაში ათამაშებს

რონალდ კუმანი გეგმავს, რომ ანსუ ფატი ძირითადი შემადგენლობის წევრად აქციოს - ამ ინფორმაციას Cuatro ავრცელებს. 

"ბარსელონას" მთავარი მწვრთნელი ანსუს თამაშით მოხიბლულია და 17 წლის თავდამსხმელს უთხრა, რომ ახალ სეზონში მას ენდობა. 

შესაძლოა, სეზონის დასაწყისში ამ გეგმის განხორციელებას პრობლემა შეექმნას. რამდენიმე წუთის წინ ოფიციალურად დადასტურდა, რომ ფატის ტრავმა აქვს და ჯერჯერობით უცნობია, რა დრო გაუცდება ესპანელ ფეხბურთელს. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #9 12 სექტემბერი 2020 14:45
    0
    ციტატა: ousmane dembele 11
    ციტატა: Barca_MNS
    ციტატა: ousmane dembele 11
    აბა დეფაი რათუნდა?

    ცრუ ცხრიანად სავარაუდოდ მაგრამ გრიზმანი რადუნდა მაშინ ვერ ვხვდები.. აი ლეჯენდს რო თამაშობ პესსში და 40 ფეხბურთელი გყავს მარა ყველა გკიდია ვინც კარგ ფორმაშია იმას აყენებ, მაგ პრინციპით თამაშობს 😂

    გრიზმანს ცხრიანზე რო ათამაშებს თვითონ თქვა დემბელე და კოუტინიო მისი გეგმის ნაწილიაო და მათზე დიდ იმედებს ვამყარებო ეგეც თქვა ფატი ძირითადში ვათამაშებო და დეფაი კიდე სკამზე არ მოვა ალბათ 15კაცით გადის თუ რახდება აზრზე არ ვარ

    იმედია დემბელე და ფატი ფლანგის ნახევარმცვლელებად არუნდა, 3 მცველი, 4 ნახევარმცველი (ფლანგებზე ფატი + დემბელე) წინ კოუ ფლეიმეიქერად და უფრო წინ გრიზმანი დეპაი - სხვანაირად ეგენი ვერ დაეტევიან მოედანზე :D :( ამ ტაქტიკას რა მომავალიაქ ღმერთმა იცის :) 🤣
    ფანი [?]
    #8 11 სექტემბერი 2020 23:15
    1
    არ იქნება სერიოზული.. სეზონისთვის მზად იქნება..
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 11 სექტემბერი 2020 18:45
    3
    ისევ თავიდან იწყება ბლ-იად. ვაქებთ, ვაქებთ, ამ დროს ოდნავი დატვირთა არ ქონია და ცაზე აგვყავს. ცოტა რო გვეცლია ხო არ აჯობებდა? აგერ დემბელე 3 წელია იწყებს და ორ-სამ თამაშზე მეტს ვერ ქაჩავს ზედიზედ.
    ფანი [?]
    #6 11 სექტემბერი 2020 17:07
    3
    ამას ტრავმა აქვს დემბელეც ან იქნება ან არა და ვის იმედად დავრჩეთ. ისევ მესის. მაგიტომ არის ზუსტად დეპაი მოსაყვანი
    Culé [?]
    #5 11 სექტემბერი 2020 17:02
    3
    იმსახურებს შანსის მიცემას ... მალე 18 წლის ხდება ..უნდა იგრძნოს რო კლუბი , თანაგუნდელები და მწრთვნელი ენდობა ! <3
    --------------------

    ForçaBarça
    მწერალი [?]
    #4 11 სექტემბერი 2020 16:31
    1
    ციტატა: ousmane dembele 11
    ციტატა: Barca_MNS
    ციტატა: ousmane dembele 11
    აბა დეფაი რათუნდა?

    ცრუ ცხრიანად სავარაუდოდ მაგრამ გრიზმანი რადუნდა მაშინ ვერ ვხვდები.. აი ლეჯენდს რო თამაშობ პესსში და 40 ფეხბურთელი გყავს მარა ყველა გკიდია ვინც კარგ ფორმაშია იმას აყენებ, მაგ პრინციპით თამაშობს 😂

    გრიზმანს ცხრიანზე რო ათამაშებს თვითონ თქვა დემბელე და კოუტინიო მისი გეგმის ნაწილიაო და მათზე დიდ იმედებს ვამყარებო ეგეც თქვა ფატი ძირითადში ვათამაშებო და დეფაი კიდე სკამზე არ მოვა ალბათ 15კაცით გადის თუ რახდება აზრზე არ ვარ


    მესის აპაშოლებს 😂
    ფანი [?]
    #3 11 სექტემბერი 2020 15:57
    0
    ციტატა: Barca_MNS
    ციტატა: ousmane dembele 11
    აბა დეფაი რათუნდა?

    ცრუ ცხრიანად სავარაუდოდ მაგრამ გრიზმანი რადუნდა მაშინ ვერ ვხვდები.. აი ლეჯენდს რო თამაშობ პესსში და 40 ფეხბურთელი გყავს მარა ყველა გკიდია ვინც კარგ ფორმაშია იმას აყენებ, მაგ პრინციპით თამაშობს 😂

    გრიზმანს ცხრიანზე რო ათამაშებს თვითონ თქვა დემბელე და კოუტინიო მისი გეგმის ნაწილიაო და მათზე დიდ იმედებს ვამყარებო ეგეც თქვა ფატი ძირითადში ვათამაშებო და დეფაი კიდე სკამზე არ მოვა ალბათ 15კაცით გადის თუ რახდება აზრზე არ ვარ
    Culé [?]
    #2 11 სექტემბერი 2020 15:54
    0
    ციტატა: ousmane dembele 11
    აბა დეფაი რათუნდა?

    ცრუ ცხრიანად სავარაუდოდ მაგრამ გრიზმანი რადუნდა მაშინ ვერ ვხვდები.. აი ლეჯენდს რო თამაშობ პესსში და 40 ფეხბურთელი გყავს მარა ყველა გკიდია ვინც კარგ ფორმაშია იმას აყენებ, მაგ პრინციპით თამაშობს 😂
    ფანი [?]
    #1 11 სექტემბერი 2020 15:49
    0
    აბა დეფაი რათუნდა?