ბართომეუსთვის უნდობლობის გამოცხადების ვებგვერდზე კიბერშეტევა განხორციელდა

  • 8-09-2020, 16:30
  • ბართომეუსთვის უნდობლობის გამოცხადების ვებგვერდზე კიბერშეტევა განხორციელდა

    Mes que un Mocio-ს მიერ 7 500 ხელმოწერის შეგროვების დაანონსებიდან მალევე, პლატფორმის ვებგვერდზე კიბერშეტევა განხორციელდა. ეს ინფორმაცია ორგანიზაციამ სოციალურ ქსელში გაავრცელა. 

    ორგანიზაციის ვებგვერდი (mocio2020.cat) ამჟამად ისევ ხელმისაწვდომია. 

    "ბარსელონას" პრეზიდენტობის კანდიდატებისა და კლუბის წევრების ნაწილის მიერ შედგენილ ოქმს, 17 სექტემბრამდე, კიდევ დაახლოებით 8-9 ათასი ხელმოწერა სჭირდება იმისთვის, რომ ჟოზეპ მარია ბართომეუსა და ბორდის უნდობლობის საკითხი ოფიციალურად დადგეს. 

    როგორც ჩანს, გარკვეული ძალა ცდილობს, პროცესი შეაფერხოს და ხელმოწერების საკმარისი რაოდენობის შეგროვებას ხელი შეუშალოს. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    saba17 წევრი [?]

    9 სექტემბერი 2020 10:59

    ეს ვინაა ჩემი მოუშორებელი ჭირია.სხვას რაში უნდა ხელის შეშლა თუ არა იმ სათვალიანს.

    0
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    8 სექტემბერი 2020 23:36

    ნეტა ვინ აკეთებს ამას? გველია ეს კაცი და სანამ არ გასრისავ ვერ მოისვენებს.

    0
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    8 სექტემბერი 2020 19:35

    როგორც ჩანს, გარკვეული ძალა ცდილობს, პროცესი შეაფერხოს და ხელმოწერების საკმარისი რაოდენობის შეგროვებას ხელი შეუშალოს.

    სხვა ვინ იქნებოდა აბა ვისაც ეგ აწყობს ეგენია როსელ ბართომეოს კლანი

    ბართომეუ არის პერესის შახიდი აი როგორც პუტინისთვის ივანიშვილია აქ (ეს ჩემი პირადი აზრია სხვას მისი აქვს) აბა ბიჭს მერე ლალიგის პრეზიდენტობა უნდა და ვინ გაუშვებს ბარსელონელს მანდ მითუმეტეს კატალონია და ესპანეთი ჭამენ ერთმანეთს სანამ გეგმას არ შეასრულებს ბართოშა ხოლო ბართოსთვის კი როსელი არი როგორც იმავე ივანიშვილისთვის რამიშვილ ყანდიაშვილი არი სხვა ვინ იქნებოდა აბა მეხოარ შევუტევდი....ტრანსფერებში გააკეთაო კი მარა სწორედ მაგიტოა დურაკი რო ისეთი პოზიციების იგროკებში ჩაყარა ფული რომელი ადგილიც დაკავებული იყო ერთადერთი სწორი დემბელე იყო პოზიციურად მარა რადგინდა ისიც გამოდგა ტრავმატოლოგი პლიუს ისეთი ტრენერები მოყარა (ბოლო ორი) რო რაღაა სალაპარაკო იმხელა ფულის ყრას მწვრთნელი მოეყვანა წესიერი და ის ვისაც ეტყოდა ის ეყიდა და არა ის ვინც მას მოწონდა და აბიდალს არ უნდა ერეოდეს ტრანსფერში და მწვრთნელის საქმეებში და კი ბატონო მარა მაგი სრულ კონტროლს ახორციელებს იქედანაც (ტრანსფერები) წილი ექნებოდა არა ბიჯო თუნდაც პაულინიოს ისტორია რად ღირს და მალკომის ტრანსფერი მერე და ათასი გაქცეული ლამასიელი კლუბიდან

    1
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    gio 001 წევრი [?]

    8 სექტემბერი 2020 19:12

    ეს არაკაცი იმდენს მაინც გააკეთებს რომ არჩევნებამდე ვერ გააგდონ

    0
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    8 სექტემბერი 2020 19:10

    ბართოს ბოტები არიან.

    ციტატა: basa7
    ციტატა: German football-საქართველო
    ისე ტიპმა დემბელეში 105 მილიონი გრიზმანში 120 მილიონი და კოუტინიოში 140 მილიონი ისე გადაიხადა არც დანანებია პლიუს ყველაზე მაღალ ხელფასებსაც ბარსა უხსის ფეხბურთელებს და მაინც ცუდი პტეზიდენტია და ყველა აგინებს მაინც. მაგის საქმეს რაცაა ფეხბურთელების მოყვანა მაგაში ცუდს ვერ ეტყვი სამ იგროკში 500 მილიონამდე ისე გაისროლა ერთხელაც არ დაუჟმოტია და დალშე ეხლა ფეხბურთელი როგორ ითამაშებს და ტრამვას მიიღებს თუ არა კლუბის პრეზიდენტის ბრალი ნაკლებად არის.

    დემბელეს გარდა რომელი იყო გამართლებული ტრანსფერი, ანუ პოზიციურად სწორი, გრიზმანი თუ კოუტინიო, კოუტინიო იყო გარემარბი და მარცხენა შემტევი ნახევარმცველი თუ გრიზმანია ფორვარდი?

    ეგა თქვი, დემბელემ მაგრად გაამართლა. ეყიდათ მაშინვე ობემიანგი რა.

    2
    საიტზეა
    neo222 Culé [?]

    8 სექტემბერი 2020 18:35

    Es uvargisi hakerobs turme. Tingica maimuni

    1
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    საიტზეა
    130581 ახალბედა [?]

    8 სექტემბერი 2020 17:24

    ციტატა: basa7
    ციტატა: German football-საქართველო
    ისე ტიპმა დემბელეში 105 მილიონი გრიზმანში 120 მილიონი და კოუტინიოში 140 მილიონი ისე გადაიხადა არც დანანებია პლიუს ყველაზე მაღალ ხელფასებსაც ბარსა უხსის ფეხბურთელებს და მაინც ცუდი პტეზიდენტია და ყველა აგინებს მაინც. მაგის საქმეს რაცაა ფეხბურთელების მოყვანა მაგაში ცუდს ვერ ეტყვი სამ იგროკში 500 მილიონამდე ისე გაისროლა ერთხელაც არ დაუჟმოტია და დალშე ეხლა ფეხბურთელი როგორ ითამაშებს და ტრამვას მიიღებს თუ არა კლუბის პრეზიდენტის ბრალი ნაკლებად არის.

    დემბელეს გარდა რომელი იყო გამართლებული ტრანსფერი, ანუ პოზიციურად სწორი, გრიზმანი თუ კოუტინიო, კოუტინიო იყო გარემარბი და მარცხენა შემტევი ნახევარმცველი თუ გრიზმანია ფორვარდი?

    იქნებ ამ გადახდილი თანხებიდან წილსაც იღებს?

    4
    გასულია
    romani23 Culé [?]

    8 სექტემბერი 2020 17:06

    ანუ... ბარტომეუ ბედავს იმდენს რამდენიც გაუდის და გაუდის მიტო რომ სოსიოსები არიან ჩმორები.მოკლედ უძირავია ეს შობელძაღლი.

    2
    გასულია
    getsby Culé [?]

    8 სექტემბერი 2020 16:49

    პერესიც იქნება ჩარეული და ლალიგის პრეზიდენტიც ამ საქმეში ეს მარტო ამდენს ვერ იზამდა, აშკარაა რომ ერთიანი ძალებით უტევენ ბარსას და შედეგსაც მიაღწიეს იმედია ვინც ამის შემდეგ მოვა ისიც არიქნება გარეული ამ ბინძურ პოლიტიკაში

    16
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    8 სექტემბერი 2020 16:46

    ციტატა: German football-საქართველო
    ისე ტიპმა დემბელეში 105 მილიონი გრიზმანში 120 მილიონი და კოუტინიოში 140 მილიონი ისე გადაიხადა არც დანანებია პლიუს ყველაზე მაღალ ხელფასებსაც ბარსა უხსის ფეხბურთელებს და მაინც ცუდი პტეზიდენტია და ყველა აგინებს მაინც. მაგის საქმეს რაცაა ფეხბურთელების მოყვანა მაგაში ცუდს ვერ ეტყვი სამ იგროკში 500 მილიონამდე ისე გაისროლა ერთხელაც არ დაუჟმოტია და დალშე ეხლა ფეხბურთელი როგორ ითამაშებს და ტრამვას მიიღებს თუ არა კლუბის პრეზიდენტის ბრალი ნაკლებად არის.

    დემბელეს გარდა რომელი იყო გამართლებული ტრანსფერი, ანუ პოზიციურად სწორი, გრიზმანი თუ კოუტინიო, კოუტინიო იყო გარემარბი და მარცხენა შემტევი ნახევარმცველი თუ გრიზმანია ფორვარდი?

    2
    გასულია
    German football-საქართველო ახალბედა [?]

    8 სექტემბერი 2020 16:44

    ისე ტიპმა დემბელეში 105 მილიონი გრიზმანში 120 მილიონი და კოუტინიოში 140 მილიონი ისე გადაიხადა არც დანანებია პლიუს ყველაზე მაღალ ხელფასებსაც ბარსა უხსის ფეხბურთელებს და მაინც ცუდი პტეზიდენტია და ყველა აგინებს მაინც. მაგის საქმეს რაცაა ფეხბურთელების მოყვანა მაგაში ცუდს ვერ ეტყვი სამ იგროკში 500 მილიონამდე ისე გაისროლა ერთხელაც არ დაუჟმოტია და დალშე ეხლა ფეხბურთელი როგორ ითამაშებს და ტრამვას მიიღებს თუ არა კლუბის პრეზიდენტის ბრალი ნაკლებად არის.

    3
    გასულია
    Lionel Messi - 10 Culé [?]

    8 სექტემბერი 2020 16:37

    ეს ამ კრისას ნაჩალიჩარია ხო იასნია. ამის ბოლო როგორიც მე წარმომიდგენია იმედია ისეთი იქნება 😁

    5
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV