უნდობლობის გამოცხადების დოკუმენტს 7 500 ხელმოწერა აქვს

  • 8-09-2020, 10:35
  • უნდობლობის გამოცხადების დოკუმენტს 7 500 ხელმოწერა აქვს

    ჟოზეპ მარია ბართომეუსთვის უნდობლობის გამოცხადების ორგანიზატორებმა უკვე 7 500 ხელმოწერა შეაგროვეს - ეს ინფორმაცია პლატფორმა Més que una Mocio-მ რამდენიმე წუთის წინ გაავრცელა. 

    როგორც იცით, იმისთვის, რომ მოთხოვნა დაკმაყოფილდეს, დაახლოებით 16 000 ხმაა საჭირო. ხელმოწერების შეგროვება 17 სექტემბრამდე გაგრძელდება. 

    ინიციატივას მხარს ოფიციალურად "ბარსელონას" პრეზიდენტობის სამი კანდიდატი უჭერს - ჟორდი ფარე, ლუის ფერნანდესი და ვიქტორ ფონტი. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Bakero Culé [?]

    9 სექტემბერი 2020 02:37

    ტფუ თქვენი დედაც რა ! კიდევ ჩაისვარეს ბარსა ბარსელონას გარეთ უფრო უყვართ ვიდრე თითონ ბარსელონაში

    0
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    8 სექტემბერი 2020 22:18

    ციტატა: პავლოვიჩი56
    ძველი ინფორმაციაა.როდესაც ლაპორტა აწერდა ხელს, პეტიციაზე 13 000 მეტი ციფრი ჩანდა.

    ეს ეტყობა სხვა რაღაცას ნიშნავდა.

    0
    გასულია
    ozbeta საიტის ლეგენდა  [?]

    8 სექტემბერი 2020 13:36

    დიდი ალბათობით კვლავ ვერ მოაგროვებენ.

    1
    გასულია
    Johan cruyff13 Culé [?]

    8 სექტემბერი 2020 12:32

    რემკა,
    სოსიო, 182 ათასი ყავს. ბარსას ე. წ. კლუბის მეწილეები. 16 ათასს რომ ვერ მოაგროვებ სირცხვილია დღევანდელ ფონზე

    2
    --------------------
    მე ფეხბურთს ვუყურებ, ვისაც შედეგი აინტერესებს უყუროს ტაბლოს.
    გასულია
    romani23 Culé [?]

    8 სექტემბერი 2020 11:30

    ხალხი... ვგულისხმობ მასას ბრბოა, ვინც არ უნდა იყოს, გინდ ქართველები ამერიკელები რუსები კატალონიელები... სულ ერთია ვინ, საკითხავი მხოლოდ პროპორციაა ადეკვატებ და არაადეკვატებ შორის, აბა როცა გუნდ კროიფ-ლაპორტას "გაცვლი" (სოსიოს-დელეგატებს ვგულისხმობ) გუნდზე როსელ-ბარტომეუს ზნაჩიტ არაადეკვატთა პროპორციული რაოდენობამ "გადაახურა" ნემეტნავად, ეს კიდევ არაფელი... 2 წლის უკან ბარტომეუ ისევ აღმოჩნდა ანალოგიურ მდგომარეობაში და ვიფიქრე ახლა მაინც გაისტუმრებენ ბარტომეუს იმ ყველაფერის შემდეგ სანაგვეში მაგრამ ნურას უკაცრავად... სულთლა გამოსირებულმა სოსიოსებმა ისევ ენდეს ბარტომეუს და მივხვდი რომ კატალონიელებზე უფრო გონიერები ვყოფილვართ ჩვენ ქართველები, ეს აქაური რეაქციიდან და ბარტომეუსადმი მიდგომიდანაც კარგად ჩანს და ცოტა ხნის წინად მე აქ დავწერე რომ ბარტომეუს ყველაფრის მიუხედავად ბარსელონაში ახლაც აქვს დიდი მხარდაჭერა, თქვენ ვერასდროს ნახავთ კატალონიური პრესაში (ელექტრონული იყოს და გინდ ბეჭდური) ოდნავი კრიტიკასაც ბარტომეუს მიმართ და ამას გრძნობს ბარტომეუც და "ატრაკებს" შესაბამისად და მერწმუნეთ რომ არც ახლა შეგროვდება საკმარისი ხელმოწერა თორემ ეგრევე არ უნდა მოგროვებული იყო საჭირო რაოდენობა და ვინც იყო წინააღმდეგი მან უკვე დააფიქსირა პოზიცია თავისი ხელმოწერით. ასე რომ ბარტომეუს ატანა მარტამდის მოგვიწევს და ყველაფერი ხალხის (ძირითადი მასას) ბრბოობის გამო.

    1
    გასულია
    getsby Culé [?]

    8 სექტემბერი 2020 11:23

    რაგინდა რო ქნა.დ კიდიათ რა მგონი ბარსელომაში კიდიათ თვითონ ფეხბურთი და ჩვენც აღარ ვინერვიულოთ.დ

    2
    გასულია
    პავლოვიჩი56 გულშემატკივარი [?]

    8 სექტემბერი 2020 11:20

    ძველი ინფორმაციაა.როდესაც ლაპორტა აწერდა ხელს, პეტიციაზე 13 000 მეტი ციფრი ჩანდა.

    2
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    8 სექტემბერი 2020 11:07

    ამ დღეში როა კლუბი ეგ ხელმოწერები ერთ დღეში მაქსიმუმ ორ დღეში უნდა შეგროვილიყო მეტი რაღა უნდა მოხდეს კიდე იმედია მოასწრებენ და ერთხელ და სამუდამოდ მოშორდება ეს კოშმარი გუნდს ისე კი მაგარი დაუნი ხალხია იქაური ფანობა

    1
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    რემკა ახალბედა [?]

    8 სექტემბერი 2020 10:56

    ამას ვინ აწერს ხელს ხომ არ იცით ჩვეულებრივი მოქალაქეები? თუ კულეები აწერენ როგორ ვერ უნდა მოაგროვონ 16000 ხელმოწერა. დანი ალვეში, ნეიმარი, მესი მიდიოდა და სუას აგდებენ ამას პლიუს გვარდიოლას წასვლა და ხავის არ მოსვლა და ეს რველაფერი ამ სათვალიანი ყ......ის გამო ხდება და როგორ ვერ ავლენ 16000 ხელმოწერამდე.

    1
    გასულია
    gio.mm ფანი [?]

    8 სექტემბერი 2020 10:47

    კიდე ვერ მოაგროვებენ, ძალიან დიდი ვირთხა არის ბართომეუ ჯერ კიდევ იქიდან როცა პირადი ბიზნესის გამო პაულინიო 1 წლით იყიდა და გაუშვა

    3
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV