ლუის სუარესს დარჩენა სურს | Onda Cero

ლუის სუარესს დარჩენა სურს | Onda Cero

Onda Cero-ს ინფორმაციით, კატალონიის "ბარსელონას" ურუგვაელი შემტევი, ლუის სუარესი რთულ სიტუაციაშია. "ელ პისტოლეროს" "ბლაუგრანას" დატოვება არ სურს. 

წყაროს ცნობით, სამხრეთ ამერიკელი ფეხბურთელი გუნდისაგან განცალკევებით რონალდ კუმანის გადაწყვეტილების გამო ვარჯიშობს.

როგორც ესპანური პრესა იუწყებოდა, სპეციალისტმა ლუისს უკვე განუცხადა, რომ მისი წასვლის დროა.

სრულიად საპირისპირო ამბავს ვიგებთ Cuatro-სგან, რომელიც ამბობს, რომ სუარესს ლა ლიგაში დარჩენა სურს და ის "ატლეტიკოს" დაუკავშირდა. თუმცა, უნდა აღვნიშნოთ, რომ ბოლო წყარო არცთუ სანდოა. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 34 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #34 8 სექტემბერი 2020 18:52
    0
    ციტატა: basa7
    ციტატა: totti10
    ციტატა: რემკა
    ციტატა: totti10
    ციტატა: რემკა
    totti10,
    უმტიტი რა შუაშია აქ?

    ციტატა: totti10
    ციტატა: 7. 10. 11
    ციტატა: totti10
    ამის დარჩენის პრინციპი რა არის ძროხასავით გასიებული რომ არის უკვე? არც სირბილი რომ შეუძლია და არც არაფერი? როგორც მახსოვს ლიგაზე ბოლოს გოლი გასვლაზე 3-4 წლის წინ გაიტანა, დაიწყო უკვე მესის დაკრიშვები? დარჩა და მოუნდა ბიჭს დარჩენა, კლუბია თუ საძმაკაცოთა შეკრება, გასაგებია ძალიან მაგარი იყო ადრე, მაგრამ ახლა ძაან დაკლდა კლასი, მოტივაცია, სირბილი და დაბოდიალობს სტადიონზე, სუარესი, გრიზმანი მესი ფატი, უმტიტი , დეპაი, ნამეტანზე ნამეტანი ხომ არაა? ანუ ფატის მოუკლეს კარიერა? ნახეთ ბავშვი რა ცეცხლია? ახლა ამის გამო უნდა დასვან სკამზე და მერე რომ მოუნდება წასვლა აგინეთ რატო მიდისო, გრიზმანს რას უშვებიან? რომ წერთ ვერ გაამართლაო ათამაშეს იქ სადაც მისი ადგილია? ან ამ დემბლეს რას უშვებიან? მოკლედ რაა სადაც საწიროა იმას არაქცევენ ყურადღებას და სადაც ძალიან ბევრი ხალხია იქ მიყავთ ხალხი :)

    თვითონაც გჯერა რაც დაწერე? 😂😂😂😂


    რა არის აქ დაუჯერებელი? აქ ბარსელონას ბალეშიკები კი არა მესის და სუარესის ბალეშიკები უფრო ხართ, რა სუარესი რის სუარესი, ტიპი 3 წელია მოედანზე დადის, ფატი რატომ უნდა დაღუპო მესის საძმაკაცოს გამო? ან მერე გიკვირთ რაზე მიდიან? ტობიდო რაზე წავიდა? რადგან პიკე სულ ძირითადში უნდა ყოფილიყო, რატომ არ მოდის არავინ ძალიან ახალგაზრდა ძლიერი მომავლის მქონე ბარსელონაში? რადგან იციან რომ არ ათამაშებენ, მაგიტომ უნდოდა აქ მყოფის 80% მესის წასვლა რომ გუნდი გუნდურზე გადასულიყო და არა მესის ძებნაზე, ამის დარჩენის პრინციპი მითხარი? აი იგივე უნიათო თამაში ისევ დაკრიშვა და მერე აგინეთ ბართოს ხალხი არ მოყავს, კუმანი გლეა და ამბები

    უმტიტი რა შუაშია აქ?


    უმტიტი სადმე წერია? :)))

    კი წერია


    კარგად წაიკითხე აბა უმტიტი საერთოდ რომ არ მიხსენებია :))))))) მგონი არასწორედ წაიკითხე ნამეტანი :დ

    ციტატა: 7. 10. 11
    ნუ მოკლედ ფეხბურთი და ბარსამანია ძალზედ შორიშორსაა. ერთი გადავიდეს მართლა იუვეში. მერე იყავით სანიტარი დემბელეს და აბიტურიენტი ფატის იმედზე. ძალით დატოვებული მესის მოტივაციაზე იქნება დამოკიდებული მეორეზე გავა ბარსა თუ მესამეზე. ლიგაზე ოცნება შეიძლება მხოლოდ. 33 წლის ცენტრფორვარდი სუარესი რომ ბებერია და 31 წლის ნახევარმცველი პიანიჩი გუნდის ხერხემალი 😂😂😂😂.
    ისე ტოტი ბატონო რონალდოს წასვლის მერე რეალს ყველა რომ უდ ებს თუ ხედავ?? ლა ლიგაც ბარსამ წააგო და არა რეალმა მოიგო.


    ლა ლიგა მოიგო? თასი მოიგო? სუპერ თასი მოიგო??? პრიორიტეტი ლიგა არ იქნება რეალისთვის კიდე 1-2 წელი და ლა ლიგას მიაწვებიან გადახედე რამდენი თასი აქვს რეალს და მერე სხვა დანარჩენს :დ ლალიგა უფრო პრიეტიტეტულია უკვე მაგათთვის რადგან ნამეტანი ბევრი მოიგო ბარსელონამ ბოლო 15 წელში და ზიდანი რაც დაბრუნდა სულ გაიძახის რომ ლიგა პრიორიტეტული აღარაა ამ ეტაპზე, და რა წააგეს მერე რონალდო რომ გაუშვეს? გუნდი გუნდურ თამაშზე გადავიდა და ნელნელა ეჩვევიან თამაშს და ბარსელონა მესითან ერთადაც კი ნეხვია, რადგან დადის მედანზე, ახლა ბართოს არ დააბრალო მაგის გაგდება უნდაო 2015 წლის მერე მაგ თვენ სუარეს გოლი არ გაუტანია გასვლაზე :დ რა 1-2 წელში მოიხოდება ახლა ამგას ელოდონ როდის მოიხოდება? აგერ ვერ ნახე იოვიჩი დაფრინავდა ბუნდსლიგაშ რეალში რამდენჯერაც დააყენეს დაბნეული იყო და ბენზემა მიტომ უყენიათ რა ზიდანმა მოსპო? ეს ბარსა რეალია იმაზე ემტს გთხოვენ ვიდრე სხვაგან და დღის სინათლეზე სანთლის შუქითაც კი გაკვირდებიან ერთი ჩავარდნა და დედმამას უტრიალებენ, აი ამ ფსიქოლოგიას უნდა გაუძლო. აქ კიდე თურმე როგორ თქვი სუარესი წავიდეს და რამე, ან ვინმე თქვა რომ პიანიჩიხერხემალი უნდა იყოს, მაგრამ პიანიჩის 10 თავით უფრო მაგარია ვიდრე დე იონგი და ვიდალი ბუსკესი, აი ეგეთი ნახ მცველი რომ ყოლოდა ბარსას ხავი ინიესტას წასვლის შემდეგ ასე სამარცხვინოდ არ წააგებდნენ გრანდებთან

    შენ ის არახარ ბუსკეტსის ადგიას კოუტინიო რო გინდა და მესი ბლოკავსო რო იძახდი? არაა ბიძია ფეხბურთი შენი საქე და რატო გვტანჯავ ამ გაუთავებელი სტატიებით, დაგიშავეთ რამე?


    არა მე ვკრიშავ ხალხს იცაკრდი მე გავაგდებინე ნაკრებიდან? ნაკრებიდნა მე წავედი რომ აკრიტიკებდნენ დ ამერე სანამ არ ეგრიჯნენ არ დაბრუნდა, ახლაც უფასოდ წასვლა უნდოდა და არ გამოუვიდა რადგან იურიტებმა ასე არასწორი იქნებაო ვირთახავით გაპარვა არ გამოუვიდა და ახლა ბარსა უყვარს, ბუსკესის ადგილას კოუტინიო რომ დამდგარიყო იცი რა აკრგი იქნებოდა, მაგრამ როგორ გაუტეხდა ვალვერდ ემესის, აბიდალმა დედმამა დაახურა მაგ ბუსი სუას და აეწვა როგორ გააკრიტიკაო და არიქა და გამოიყვანა აბიდალი დამნაშავე, დამნაშავე კი არა ამრთალი იყო რას გავს გუნდი რომდ ადიან მოედანზე გრანდი 8-2 რომ აგებს და ტაიმში 6-0 აგებს რავიცი ძმაო :დ :დ მოკლედ ვისაც მესის გაშვება უნდოდა და უნდა სუარესი და ასევე ახალგაზრდებს დრო მიცენ არავის ესმის ფეხბურთი, აქ ჩემო მეგობარო ბარსელონას ბალეშიკობენ და არა მესი სუარეს, და აქ ხალხს მაგრად კიდია მესის 5 ოქროს ბუცი ექნბა თუ 3 მთავარია ბარსელონას ტიტული ქონდეს და ინდივიდუალურობა მე100 ხარისხოვანია და ასე ვინც ფიქრობს არის ქომაგობა და შენთვის თუ მესის იდივიდუალურობა უფრო მთავარია და სუარესის 5 წლის წინანდელი სტატისტიკა არ ვიცი ;დ
    Culé [?]
    #33 8 სექტემბერი 2020 16:42
    2
    ციტატა: totti10
    ციტატა: რემკა
    ციტატა: totti10
    ციტატა: რემკა
    totti10,
    უმტიტი რა შუაშია აქ?

    ციტატა: totti10
    ციტატა: 7. 10. 11
    ციტატა: totti10
    ამის დარჩენის პრინციპი რა არის ძროხასავით გასიებული რომ არის უკვე? არც სირბილი რომ შეუძლია და არც არაფერი? როგორც მახსოვს ლიგაზე ბოლოს გოლი გასვლაზე 3-4 წლის წინ გაიტანა, დაიწყო უკვე მესის დაკრიშვები? დარჩა და მოუნდა ბიჭს დარჩენა, კლუბია თუ საძმაკაცოთა შეკრება, გასაგებია ძალიან მაგარი იყო ადრე, მაგრამ ახლა ძაან დაკლდა კლასი, მოტივაცია, სირბილი და დაბოდიალობს სტადიონზე, სუარესი, გრიზმანი მესი ფატი, უმტიტი , დეპაი, ნამეტანზე ნამეტანი ხომ არაა? ანუ ფატის მოუკლეს კარიერა? ნახეთ ბავშვი რა ცეცხლია? ახლა ამის გამო უნდა დასვან სკამზე და მერე რომ მოუნდება წასვლა აგინეთ რატო მიდისო, გრიზმანს რას უშვებიან? რომ წერთ ვერ გაამართლაო ათამაშეს იქ სადაც მისი ადგილია? ან ამ დემბლეს რას უშვებიან? მოკლედ რაა სადაც საწიროა იმას არაქცევენ ყურადღებას და სადაც ძალიან ბევრი ხალხია იქ მიყავთ ხალხი :)

    თვითონაც გჯერა რაც დაწერე? 😂😂😂😂


    რა არის აქ დაუჯერებელი? აქ ბარსელონას ბალეშიკები კი არა მესის და სუარესის ბალეშიკები უფრო ხართ, რა სუარესი რის სუარესი, ტიპი 3 წელია მოედანზე დადის, ფატი რატომ უნდა დაღუპო მესის საძმაკაცოს გამო? ან მერე გიკვირთ რაზე მიდიან? ტობიდო რაზე წავიდა? რადგან პიკე სულ ძირითადში უნდა ყოფილიყო, რატომ არ მოდის არავინ ძალიან ახალგაზრდა ძლიერი მომავლის მქონე ბარსელონაში? რადგან იციან რომ არ ათამაშებენ, მაგიტომ უნდოდა აქ მყოფის 80% მესის წასვლა რომ გუნდი გუნდურზე გადასულიყო და არა მესის ძებნაზე, ამის დარჩენის პრინციპი მითხარი? აი იგივე უნიათო თამაში ისევ დაკრიშვა და მერე აგინეთ ბართოს ხალხი არ მოყავს, კუმანი გლეა და ამბები

    უმტიტი რა შუაშია აქ?


    უმტიტი სადმე წერია? :)))

    კი წერია


    კარგად წაიკითხე აბა უმტიტი საერთოდ რომ არ მიხსენებია :))))))) მგონი არასწორედ წაიკითხე ნამეტანი :დ

    ციტატა: 7. 10. 11
    ნუ მოკლედ ფეხბურთი და ბარსამანია ძალზედ შორიშორსაა. ერთი გადავიდეს მართლა იუვეში. მერე იყავით სანიტარი დემბელეს და აბიტურიენტი ფატის იმედზე. ძალით დატოვებული მესის მოტივაციაზე იქნება დამოკიდებული მეორეზე გავა ბარსა თუ მესამეზე. ლიგაზე ოცნება შეიძლება მხოლოდ. 33 წლის ცენტრფორვარდი სუარესი რომ ბებერია და 31 წლის ნახევარმცველი პიანიჩი გუნდის ხერხემალი 😂😂😂😂.
    ისე ტოტი ბატონო რონალდოს წასვლის მერე რეალს ყველა რომ უდ ებს თუ ხედავ?? ლა ლიგაც ბარსამ წააგო და არა რეალმა მოიგო.


    ლა ლიგა მოიგო? თასი მოიგო? სუპერ თასი მოიგო??? პრიორიტეტი ლიგა არ იქნება რეალისთვის კიდე 1-2 წელი და ლა ლიგას მიაწვებიან გადახედე რამდენი თასი აქვს რეალს და მერე სხვა დანარჩენს :დ ლალიგა უფრო პრიეტიტეტულია უკვე მაგათთვის რადგან ნამეტანი ბევრი მოიგო ბარსელონამ ბოლო 15 წელში და ზიდანი რაც დაბრუნდა სულ გაიძახის რომ ლიგა პრიორიტეტული აღარაა ამ ეტაპზე, და რა წააგეს მერე რონალდო რომ გაუშვეს? გუნდი გუნდურ თამაშზე გადავიდა და ნელნელა ეჩვევიან თამაშს და ბარსელონა მესითან ერთადაც კი ნეხვია, რადგან დადის მედანზე, ახლა ბართოს არ დააბრალო მაგის გაგდება უნდაო 2015 წლის მერე მაგ თვენ სუარეს გოლი არ გაუტანია გასვლაზე :დ რა 1-2 წელში მოიხოდება ახლა ამგას ელოდონ როდის მოიხოდება? აგერ ვერ ნახე იოვიჩი დაფრინავდა ბუნდსლიგაშ რეალში რამდენჯერაც დააყენეს დაბნეული იყო და ბენზემა მიტომ უყენიათ რა ზიდანმა მოსპო? ეს ბარსა რეალია იმაზე ემტს გთხოვენ ვიდრე სხვაგან და დღის სინათლეზე სანთლის შუქითაც კი გაკვირდებიან ერთი ჩავარდნა და დედმამას უტრიალებენ, აი ამ ფსიქოლოგიას უნდა გაუძლო. აქ კიდე თურმე როგორ თქვი სუარესი წავიდეს და რამე, ან ვინმე თქვა რომ პიანიჩიხერხემალი უნდა იყოს, მაგრამ პიანიჩის 10 თავით უფრო მაგარია ვიდრე დე იონგი და ვიდალი ბუსკესი, აი ეგეთი ნახ მცველი რომ ყოლოდა ბარსას ხავი ინიესტას წასვლის შემდეგ ასე სამარცხვინოდ არ წააგებდნენ გრანდებთან

    შენ ის არახარ ბუსკეტსის ადგიას კოუტინიო რო გინდა და მესი ბლოკავსო რო იძახდი? არაა ბიძია ფეხბურთი შენი საქე და რატო გვტანჯავ ამ გაუთავებელი სტატიებით, დაგიშავეთ რამე?
    წევრი [?]
    #32 8 სექტემბერი 2020 16:11
    1
    ციტატა: totti10
    ციტატა: რემკა
    ციტატა: totti10
    ციტატა: რემკა
    totti10,
    უმტიტი რა შუაშია აქ?

    ციტატა: totti10
    ციტატა: 7. 10. 11
    ციტატა: totti10
    ამის დარჩენის პრინციპი რა არის ძროხასავით გასიებული რომ არის უკვე? არც სირბილი რომ შეუძლია და არც არაფერი? როგორც მახსოვს ლიგაზე ბოლოს გოლი გასვლაზე 3-4 წლის წინ გაიტანა, დაიწყო უკვე მესის დაკრიშვები? დარჩა და მოუნდა ბიჭს დარჩენა, კლუბია თუ საძმაკაცოთა შეკრება, გასაგებია ძალიან მაგარი იყო ადრე, მაგრამ ახლა ძაან დაკლდა კლასი, მოტივაცია, სირბილი და დაბოდიალობს სტადიონზე, სუარესი, გრიზმანი მესი ფატი, უმტიტი , დეპაი, ნამეტანზე ნამეტანი ხომ არაა? ანუ ფატის მოუკლეს კარიერა? ნახეთ ბავშვი რა ცეცხლია? ახლა ამის გამო უნდა დასვან სკამზე და მერე რომ მოუნდება წასვლა აგინეთ რატო მიდისო, გრიზმანს რას უშვებიან? რომ წერთ ვერ გაამართლაო ათამაშეს იქ სადაც მისი ადგილია? ან ამ დემბლეს რას უშვებიან? მოკლედ რაა სადაც საწიროა იმას არაქცევენ ყურადღებას და სადაც ძალიან ბევრი ხალხია იქ მიყავთ ხალხი :)

    თვითონაც გჯერა რაც დაწერე? 😂😂😂😂


    რა არის აქ დაუჯერებელი? აქ ბარსელონას ბალეშიკები კი არა მესის და სუარესის ბალეშიკები უფრო ხართ, რა სუარესი რის სუარესი, ტიპი 3 წელია მოედანზე დადის, ფატი რატომ უნდა დაღუპო მესის საძმაკაცოს გამო? ან მერე გიკვირთ რაზე მიდიან? ტობიდო რაზე წავიდა? რადგან პიკე სულ ძირითადში უნდა ყოფილიყო, რატომ არ მოდის არავინ ძალიან ახალგაზრდა ძლიერი მომავლის მქონე ბარსელონაში? რადგან იციან რომ არ ათამაშებენ, მაგიტომ უნდოდა აქ მყოფის 80% მესის წასვლა რომ გუნდი გუნდურზე გადასულიყო და არა მესის ძებნაზე, ამის დარჩენის პრინციპი მითხარი? აი იგივე უნიათო თამაში ისევ დაკრიშვა და მერე აგინეთ ბართოს ხალხი არ მოყავს, კუმანი გლეა და ამბები

    უმტიტი რა შუაშია აქ?


    უმტიტი სადმე წერია? :)))

    კი წერია


    კარგად წაიკითხე აბა უმტიტი საერთოდ რომ არ მიხსენებია :))))))) მგონი არასწორედ წაიკითხე ნამეტანი :დ

    ციტატა: 7. 10. 11
    ნუ მოკლედ ფეხბურთი და ბარსამანია ძალზედ შორიშორსაა. ერთი გადავიდეს მართლა იუვეში. მერე იყავით სანიტარი დემბელეს და აბიტურიენტი ფატის იმედზე. ძალით დატოვებული მესის მოტივაციაზე იქნება დამოკიდებული მეორეზე გავა ბარსა თუ მესამეზე. ლიგაზე ოცნება შეიძლება მხოლოდ. 33 წლის ცენტრფორვარდი სუარესი რომ ბებერია და 31 წლის ნახევარმცველი პიანიჩი გუნდის ხერხემალი 😂😂😂😂.
    ისე ტოტი ბატონო რონალდოს წასვლის მერე რეალს ყველა რომ უდ ებს თუ ხედავ?? ლა ლიგაც ბარსამ წააგო და არა რეალმა მოიგო.


    ლა ლიგა მოიგო? თასი მოიგო? სუპერ თასი მოიგო??? პრიორიტეტი ლიგა არ იქნება რეალისთვის კიდე 1-2 წელი და ლა ლიგას მიაწვებიან გადახედე რამდენი თასი აქვს რეალს და მერე სხვა დანარჩენს :დ ლალიგა უფრო პრიეტიტეტულია უკვე მაგათთვის რადგან ნამეტანი ბევრი მოიგო ბარსელონამ ბოლო 15 წელში და ზიდანი რაც დაბრუნდა სულ გაიძახის რომ ლიგა პრიორიტეტული აღარაა ამ ეტაპზე, და რა წააგეს მერე რონალდო რომ გაუშვეს? გუნდი გუნდურ თამაშზე გადავიდა და ნელნელა ეჩვევიან თამაშს და ბარსელონა მესითან ერთადაც კი ნეხვია, რადგან დადის მედანზე, ახლა ბართოს არ დააბრალო მაგის გაგდება უნდაო 2015 წლის მერე მაგ თვენ სუარეს გოლი არ გაუტანია გასვლაზე :დ რა 1-2 წელში მოიხოდება ახლა ამგას ელოდონ როდის მოიხოდება? აგერ ვერ ნახე იოვიჩი დაფრინავდა ბუნდსლიგაშ რეალში რამდენჯერაც დააყენეს დაბნეული იყო და ბენზემა მიტომ უყენიათ რა ზიდანმა მოსპო? ეს ბარსა რეალია იმაზე ემტს გთხოვენ ვიდრე სხვაგან და დღის სინათლეზე სანთლის შუქითაც კი გაკვირდებიან ერთი ჩავარდნა და დედმამას უტრიალებენ, აი ამ ფსიქოლოგიას უნდა გაუძლო. აქ კიდე თურმე როგორ თქვი სუარესი წავიდეს და რამე, ან ვინმე თქვა რომ პიანიჩიხერხემალი უნდა იყოს, მაგრამ პიანიჩის 10 თავით უფრო მაგარია ვიდრე დე იონგი და ვიდალი ბუსკესი, აი ეგეთი ნახ მცველი რომ ყოლოდა ბარსას ხავი ინიესტას წასვლის შემდეგ ასე სამარცხვინოდ არ წააგებდნენ გრანდებთან

    მაგრამ ახლა ძაან დაკლდა კლასი, მოტივაცია, სირბილი და დაბოდიალობს სტადიონზე, სუარესი, გრიზმანი მესი ფატი, უმტიტი , დეპაი, ნამეტანზე ნამეტანი ხომ არაა? ანუ ფატის მოუკლეს კარიერა? ნახეთ ბავშვი რა ცეცხლია? ახლა ამის გამო უნდა დასვან. ეს შენ გიწერია თუ ვის.D. ხო კარგი რა ნნიშვნელი აქვს დაივიწყე.
    გულშემატკივარი [?]
    #31 8 სექტემბერი 2020 16:11
    0
    totti10,
    უმტიტიც კაი ცეცხლია დაცვაში დააყენეს და დაუნგრუეს კარიერა😄😄. რაც შეეხება სუარესს ამათი უაზრო ფულის ფლანგვის თემაა თირე სუაზე მაგარი რომელი გვყავს სკამზე დასასმელად თვითონაც არ აქვს უკვე პრეტენზია რომ ჩაანაცვლონ და ფატისთან ერთად გაიყოფდა დროს სანამ სრულიად მოერგებოდა ფატი ბევრსაც ისწავლიდა ..
    გულშემატკივარი [?]
    #30 8 სექტემბერი 2020 15:47
    0
    მხეცია სუა მხეციიიი მარა ამ ბოლოს უკმაყოფილოები არიან ყველანი მხეცის თამაშით ეს იმიტომ რომ ასაკშია 33 წლისაა პატარა აღარაა ე ბიჭო ცოტა წლები დარჩა და აცალეთ რაა სუას
    წევრი [?]
    #29 8 სექტემბერი 2020 15:01
    0
    ციტატა: რემკა
    ციტატა: totti10
    ციტატა: რემკა
    totti10,
    უმტიტი რა შუაშია აქ?

    ციტატა: totti10
    ციტატა: 7. 10. 11
    ციტატა: totti10
    ამის დარჩენის პრინციპი რა არის ძროხასავით გასიებული რომ არის უკვე? არც სირბილი რომ შეუძლია და არც არაფერი? როგორც მახსოვს ლიგაზე ბოლოს გოლი გასვლაზე 3-4 წლის წინ გაიტანა, დაიწყო უკვე მესის დაკრიშვები? დარჩა და მოუნდა ბიჭს დარჩენა, კლუბია თუ საძმაკაცოთა შეკრება, გასაგებია ძალიან მაგარი იყო ადრე, მაგრამ ახლა ძაან დაკლდა კლასი, მოტივაცია, სირბილი და დაბოდიალობს სტადიონზე, სუარესი, გრიზმანი მესი ფატი, უმტიტი , დეპაი, ნამეტანზე ნამეტანი ხომ არაა? ანუ ფატის მოუკლეს კარიერა? ნახეთ ბავშვი რა ცეცხლია? ახლა ამის გამო უნდა დასვან სკამზე და მერე რომ მოუნდება წასვლა აგინეთ რატო მიდისო, გრიზმანს რას უშვებიან? რომ წერთ ვერ გაამართლაო ათამაშეს იქ სადაც მისი ადგილია? ან ამ დემბლეს რას უშვებიან? მოკლედ რაა სადაც საწიროა იმას არაქცევენ ყურადღებას და სადაც ძალიან ბევრი ხალხია იქ მიყავთ ხალხი :)

    თვითონაც გჯერა რაც დაწერე? 😂😂😂😂


    რა არის აქ დაუჯერებელი? აქ ბარსელონას ბალეშიკები კი არა მესის და სუარესის ბალეშიკები უფრო ხართ, რა სუარესი რის სუარესი, ტიპი 3 წელია მოედანზე დადის, ფატი რატომ უნდა დაღუპო მესის საძმაკაცოს გამო? ან მერე გიკვირთ რაზე მიდიან? ტობიდო რაზე წავიდა? რადგან პიკე სულ ძირითადში უნდა ყოფილიყო, რატომ არ მოდის არავინ ძალიან ახალგაზრდა ძლიერი მომავლის მქონე ბარსელონაში? რადგან იციან რომ არ ათამაშებენ, მაგიტომ უნდოდა აქ მყოფის 80% მესის წასვლა რომ გუნდი გუნდურზე გადასულიყო და არა მესის ძებნაზე, ამის დარჩენის პრინციპი მითხარი? აი იგივე უნიათო თამაში ისევ დაკრიშვა და მერე აგინეთ ბართოს ხალხი არ მოყავს, კუმანი გლეა და ამბები

    უმტიტი რა შუაშია აქ?


    უმტიტი სადმე წერია? :)))

    კი წერია


    კარგად წაიკითხე აბა უმტიტი საერთოდ რომ არ მიხსენებია :))))))) მგონი არასწორედ წაიკითხე ნამეტანი :დ

    ციტატა: 7. 10. 11
    ნუ მოკლედ ფეხბურთი და ბარსამანია ძალზედ შორიშორსაა. ერთი გადავიდეს მართლა იუვეში. მერე იყავით სანიტარი დემბელეს და აბიტურიენტი ფატის იმედზე. ძალით დატოვებული მესის მოტივაციაზე იქნება დამოკიდებული მეორეზე გავა ბარსა თუ მესამეზე. ლიგაზე ოცნება შეიძლება მხოლოდ. 33 წლის ცენტრფორვარდი სუარესი რომ ბებერია და 31 წლის ნახევარმცველი პიანიჩი გუნდის ხერხემალი 😂😂😂😂.
    ისე ტოტი ბატონო რონალდოს წასვლის მერე რეალს ყველა რომ უდ ებს თუ ხედავ?? ლა ლიგაც ბარსამ წააგო და არა რეალმა მოიგო.


    ლა ლიგა მოიგო? თასი მოიგო? სუპერ თასი მოიგო??? პრიორიტეტი ლიგა არ იქნება რეალისთვის კიდე 1-2 წელი და ლა ლიგას მიაწვებიან გადახედე რამდენი თასი აქვს რეალს და მერე სხვა დანარჩენს :დ ლალიგა უფრო პრიეტიტეტულია უკვე მაგათთვის რადგან ნამეტანი ბევრი მოიგო ბარსელონამ ბოლო 15 წელში და ზიდანი რაც დაბრუნდა სულ გაიძახის რომ ლიგა პრიორიტეტული აღარაა ამ ეტაპზე, და რა წააგეს მერე რონალდო რომ გაუშვეს? გუნდი გუნდურ თამაშზე გადავიდა და ნელნელა ეჩვევიან თამაშს და ბარსელონა მესითან ერთადაც კი ნეხვია, რადგან დადის მედანზე, ახლა ბართოს არ დააბრალო მაგის გაგდება უნდაო 2015 წლის მერე მაგ თვენ სუარეს გოლი არ გაუტანია გასვლაზე :დ რა 1-2 წელში მოიხოდება ახლა ამგას ელოდონ როდის მოიხოდება? აგერ ვერ ნახე იოვიჩი დაფრინავდა ბუნდსლიგაშ რეალში რამდენჯერაც დააყენეს დაბნეული იყო და ბენზემა მიტომ უყენიათ რა ზიდანმა მოსპო? ეს ბარსა რეალია იმაზე ემტს გთხოვენ ვიდრე სხვაგან და დღის სინათლეზე სანთლის შუქითაც კი გაკვირდებიან ერთი ჩავარდნა და დედმამას უტრიალებენ, აი ამ ფსიქოლოგიას უნდა გაუძლო. აქ კიდე თურმე როგორ თქვი სუარესი წავიდეს და რამე, ან ვინმე თქვა რომ პიანიჩიხერხემალი უნდა იყოს, მაგრამ პიანიჩის 10 თავით უფრო მაგარია ვიდრე დე იონგი და ვიდალი ბუსკესი, აი ეგეთი ნახ მცველი რომ ყოლოდა ბარსას ხავი ინიესტას წასვლის შემდეგ ასე სამარცხვინოდ არ წააგებდნენ გრანდებთან
    წევრი [?]
    #28 8 სექტემბერი 2020 14:43
    1
    ციტატა: totti10
    ციტატა: რემკა
    totti10,
    უმტიტი რა შუაშია აქ?

    ციტატა: totti10
    ციტატა: 7. 10. 11
    ციტატა: totti10
    ამის დარჩენის პრინციპი რა არის ძროხასავით გასიებული რომ არის უკვე? არც სირბილი რომ შეუძლია და არც არაფერი? როგორც მახსოვს ლიგაზე ბოლოს გოლი გასვლაზე 3-4 წლის წინ გაიტანა, დაიწყო უკვე მესის დაკრიშვები? დარჩა და მოუნდა ბიჭს დარჩენა, კლუბია თუ საძმაკაცოთა შეკრება, გასაგებია ძალიან მაგარი იყო ადრე, მაგრამ ახლა ძაან დაკლდა კლასი, მოტივაცია, სირბილი და დაბოდიალობს სტადიონზე, სუარესი, გრიზმანი მესი ფატი, უმტიტი , დეპაი, ნამეტანზე ნამეტანი ხომ არაა? ანუ ფატის მოუკლეს კარიერა? ნახეთ ბავშვი რა ცეცხლია? ახლა ამის გამო უნდა დასვან სკამზე და მერე რომ მოუნდება წასვლა აგინეთ რატო მიდისო, გრიზმანს რას უშვებიან? რომ წერთ ვერ გაამართლაო ათამაშეს იქ სადაც მისი ადგილია? ან ამ დემბლეს რას უშვებიან? მოკლედ რაა სადაც საწიროა იმას არაქცევენ ყურადღებას და სადაც ძალიან ბევრი ხალხია იქ მიყავთ ხალხი :)

    თვითონაც გჯერა რაც დაწერე? 😂😂😂😂


    რა არის აქ დაუჯერებელი? აქ ბარსელონას ბალეშიკები კი არა მესის და სუარესის ბალეშიკები უფრო ხართ, რა სუარესი რის სუარესი, ტიპი 3 წელია მოედანზე დადის, ფატი რატომ უნდა დაღუპო მესის საძმაკაცოს გამო? ან მერე გიკვირთ რაზე მიდიან? ტობიდო რაზე წავიდა? რადგან პიკე სულ ძირითადში უნდა ყოფილიყო, რატომ არ მოდის არავინ ძალიან ახალგაზრდა ძლიერი მომავლის მქონე ბარსელონაში? რადგან იციან რომ არ ათამაშებენ, მაგიტომ უნდოდა აქ მყოფის 80% მესის წასვლა რომ გუნდი გუნდურზე გადასულიყო და არა მესის ძებნაზე, ამის დარჩენის პრინციპი მითხარი? აი იგივე უნიათო თამაში ისევ დაკრიშვა და მერე აგინეთ ბართოს ხალხი არ მოყავს, კუმანი გლეა და ამბები

    უმტიტი რა შუაშია აქ?


    უმტიტი სადმე წერია? :)))

    კი წერია
    ფანი [?]
    #27 8 სექტემბერი 2020 14:41
    0
    ბავშვებო ელემენტარული ლოგიკა არ გაგაჩნიათ? თუ მესი ამდენ რამეს წყვიტავს ბართომეუსთან პრობლემა კი არ შეექმნებოდა..რა კრიშვა რა ძმაკაცობის გამოო საიდან მოგაქვთ ეს ჭორებიი..ვიღაცა გაუნთლებელ ბლოგერების აზრებს ნუ აყვებით...საერთოდ არაფრის გადაწყვეტილებას მესიი არ იღებს წელს
    კიდევ ერთხელ დამტკიდცა...ერტადერთი კი ეკითხბეიან თავის აზრს.....ჯერ ადრე მესიის მოყავს ტრენერებიო...))))) ერთადერთი თქვა ტატაზე ტავის აზრი...რა საძმაკაცო რეებს იგონებთ რაკეტა 6 წელი იყო გუნნდში და იმასაც კი არ ქონდა ახლო ურთიერთობაა...ისე ლაპარაკობთ თითქოოს უბნის გუნდია საძმოო და რამე სასაცილოაა...რომ გაჰკივით გაყარეთ ყველა ვის ტოვებთ??? ალბაას რომ ასხამთ პირპო შეცვლის 100% ბუსკეთსი თურმე მკვდარია და აი რომ დაიმტვრეს დეიონგი მერე სად მიდიხართ?? ააა პრიანიკას იმედზე ხართ ??? 9 ნომრის გარეშე რომელი ნორმალური გუნდი თამაშობს ერთი ეგეც დაგვიწერეთ აბაა??? რა დეპაი 9 ნომერი გლეხი უფროაა...სუამ სკმაზე გადავჯდებიო არა პრობლემაო და ხელფასაც დავთამხდებიო ამაზე მაგარი კლასიის ფორვარდი არც არსებობს დღეს... ბავარიაში რომ იყოს ლევანაზე ნაკლებ გოლებს არ გაიტანდა...მოდი ჯერ უკეთესი მოიყვანონ მერე გაუშვან...
    წევრი [?]
    #26 8 სექტემბერი 2020 14:11
    3
    მესი კრიშავს და ძალით აგებს თამაშებს.სულ მკიდა სუარეაი ალბა ბუსი ძიროთადში უნდა იყვნენო ხო?რომის მერეც იგივე უთხრა ლივეს მერეც და ეხლა აღარ ეძმაკაცება და გარბის.ბარსამანიაზე თუ წაიკითხავ მსგავს.ჰალა რო ჰალაა იქაც არ წერენ მესის კრიშავსო.აქ ძაან დაბალი დონეა ცოდნის საფეხვურთო განათლების მხრივ.მესი საძმოო ნუ რაუნდა თქვა.მეორე მსოფლიო ომიც მესიმ დაიწყო მაგის ოჯახს ვტენე და ტიტანიკიც მესის ძმაკაც ჩაუძირია წონის გამო დაეზარა რაციასთან მისვლა რო ჩაეძახა აიზბერგიო.ჰალას ბოტები ყრიან აქ ვამჩნევ ვამჩნევ😎ბელი ლებედია ეა დადა ნაქაჩი მრიშავდეს თუ რატო ურტეხავთ კაცს სახელა.აი ყველანაირი კრიტიკა გამიგია მარა კრიშავს ფეხბურთელებსო აი ეს უკვე სხვა ლეველია.კრიშავს ნადგურდება ამ დაკრიშული ფეხბურთელებით და მაინც კრიშავს.სუარესის მსგავს თუ ნახავთ გინდ ძირითადში და გინდ ზამენაზე აგერ მე და აგერ თქვენ.გაგდების ღირსი არაა ეს კაცი.ლევანა არ მოვა ვერნერი წაგვართვეს ლაუტსრო სუას ნახევსრი არაა გრიზმანს 4 ერთად ჩაისვავს სუარესი.დასვან სკამზე ეს დედა ნატირები ვინმეს უშლის რამეს?მესი კრისავს ამ სიტყვაზე ბანი იყოს უკვე ტეხავს მსოფლიო ლეგენდა კაცს ასე ელაპარაკებოდნენ და იხსენიებდნენ.
    რაც ჭკუაში ვარ ინიესტა მევასება და ეხლა მესის ძმაკაცობას ნუ შემომტენით
    წევრი [?]
    #25 8 სექტემბერი 2020 13:58
    2
    ნუ მოკლედ ფეხბურთი და ბარსამანია ძალზედ შორიშორსაა. ერთი გადავიდეს მართლა იუვეში. მერე იყავით სანიტარი დემბელეს და აბიტურიენტი ფატის იმედზე. ძალით დატოვებული მესის მოტივაციაზე იქნება დამოკიდებული მეორეზე გავა ბარსა თუ მესამეზე. ლიგაზე ოცნება შეიძლება მხოლოდ. 33 წლის ცენტრფორვარდი სუარესი რომ ბებერია და 31 წლის ნახევარმცველი პიანიჩი გუნდის ხერხემალი 😂😂😂😂.
    ისე ტოტი ბატონო რონალდოს წასვლის მერე რეალს ყველა რომ უდ ებს თუ ხედავ?? ლა ლიგაც ბარსამ წააგო და არა რეალმა მოიგო.
    გულშემატკივარი [?]
    #24 8 სექტემბერი 2020 13:50
    0
    Messi_Goat 10❤,
    ორი სამი სეზონი? ტიპი 2015 მერე ვეღარ ქაჩავს
    წევრი [?]
    #23 8 სექტემბერი 2020 12:23
    0
    ციტატა: 8-I N I E S T A-8
    ციტატა: totti10
    რა არის აქ დაუჯერებელი? აქ ბარსელონას ბალეშიკები კი არა მესის და სუარესის ბალეშიკები უფრო ხართ, რა სუარესი რის სუარესი, ტიპი 3 წელია მოედანზე დადის, ფატი რატომ უნდა დაღუპო მესის საძმაკაცოს გამო? ან მერე გიკვირთ რაზე მიდიან? ტობიდო რაზე წავიდა? რადგან პიკე სულ ძირითადში უნდა ყოფილიყო, რატომ არ მოდის არავინ ძალიან ახალგაზრდა ძლიერი მომავლის მქონე ბარსელონაში? რადგან იციან რომ არ ათამაშებენ, მაგიტომ უნდოდა აქ მყოფის 80% მესის წასვლა რომ გუნდი გუნდურზე გადასულიყო და არა მესის ძებნაზე, ამის დარჩენის პრინციპი მითხარი? აი იგივე უნიათო თამაში ისევ დაკრიშვა და მერე აგინეთ ბართოს ხალხი არ მოყავს, კუმანი გლეა და ამბები

    1 კითხვა მაქ ოატივცემულო თქვენთან.როდესაც კომენტარს წერ ყიველთივის საიტის 90% შენი სიტყვების წინააღმდეგ მიდის.არ გიფიქრია რო ცუდი მხრიდან უყურებ ამ ყველაფერს და შესაბამისადაც გამოგაქ სხვანაირი აზრი ამა თუ იმ ფეხბურთელზე.როგორ ფიქრობ ესე საჯაროთ მოაღო პირი სირთომეუზე და მესი რო საძმაკაცოს კრიშავდეს ამ ყველაფერს სირთომეუ სრ იტყიდა მესისბსახელის ლაფში ამოსასვრელად როგორც მესიმ ამოუსვარა სირთოს სახელი?სუას ნაირი ფორრდი რო სრუნდა გაუშვა ეს ბრმის გარდა ყველა მიხვდება.სუაზე მაგარი ზამენა დამისახელთ ასნავოის რო შევეშვათ4 თვე გამოტოვა და 5 გოლიტ გაასწრო ბენზემამ
    ციტატა: shu1987
    მესის წასვლის მომხრეც ვიყავი იმიტომ რომ რაც იკადრა და გააკეთა უნდა წასულიყო და რომ არ გამოუვიდა იურისტებმაც 6 საათიანი კონსულტაციის მერე ურჩიეს დარჩენა რადგან გუნდს ვერ მოუგებდა გამოვიდა და სიყვარულის ახსნები დაიწყო უფრო გულისამრევად რადგან დაამტკიცა რომ პიროვნულად ნეხვია, მესი არ იყო გასულ წელს თუნდაც მანამდე წასვლის მუქარით გაბუტულმა ხელფასი მოამატებინა და კომფორტი შეიქმნა ?? მე ბარსას ვგულშემატკივრობ და ბარსას მიღწევა მიხარია ინდივიდუალურად მკიდია მესი რას იზამს..

    აი საიდან გამოტანე ის აზრი რო ხელფასის მომატებას ითხოვდა?მერე მოეორეც საიდან ასკვნი რო 120 ლიმონი ქონდა ხელფასი რქც სისულეკა.50 აქ და იღებს 35.120 საერთო მაჩვენებელია წლიური სპორტუდან შემოსავალი როგორც რონალდოს აქ ხან 135 ხან 115 რაარი ამაში გასაკვირი?რეკლამა პრემია 1000 რამეა რაშიც მესი აქეთ ეხმარება კლუბს.ჩაუყევი სტატიებს და წაიკითხავ შემოსავლის 50 პროცენტი მესის ხარჯზეა კლუბში.მესით უფრო ბევრს შოულობს ბარსელონა ვიდრე მესი კლუბით.კაცი გამოვიდა საჯაროთ თქვა ბართომეუსბტყვე ვარო.არ მისვებს როცა შემპირდა წასვლასო.მითხარი აქ ვინაა ვირთხა და კრისა?შეთანხმება იყო ასეთი ყოველი სეზონის დასრულების შემდეგ შეეძლებიდა წასვლა მესის უფასოთ უფასოოოოოთ ხა ეს ხელშეკრულება სირთომეუმ დაუდო 3 წლის უკქნ.და ეხლა დავა დაუწყო მესის 10 რატო არ მიტხარიო.დარჩა იმის გაკო რო 17 წელია ამ კლუბშია და უყვარს თავისთავად და ჩივილიც მაგიტო არ უნდოდა კლუბთან.მთელი საფეხბურთო სანყარო ამართლებს მესის.ესეიგი პუიოლი ხავი ინიესტა ჩვენი ლეგენდები მესის რო გვერდში უდგანან ეგენი სიკოები არიან.ძალიქნ სხვანაირად უყურებ ამ სიტუა იას უფრო როგორც გინდა ვიდრე როგორც არის.😎ჰალადან მაგონებ ვიყღაცას და იმედია ვცდები.


    იმიტომ რომ ეგ 90% ჩემო კარგო მესის და სუარესია ფანია ვიდრე ბარსელონასი, თორემ ბარსელონას გულშემატკვივრები კი ხვდებიან რასაც ვწერ, აგერ გადახედე რამდენმა დაწერა იგივე რაც მე და უფრო მეტიც დაამატეს, რომ წავიდა ეგ სუარესის დრო, რონალდო რაზე გაუშვა რეალმა? რომ იგივეს ვეღარ დადებდა და ტყვილა უაზრო ფულის ყრა აღარ უნდოდათ, ასევე რაზე გაუშვესდასვეს მარსელო სკამზე? იმიტომ რომ ახალგაზრდებს მიეცეს მეტი დროო, 1-2 სეზონი და ვსოო მარსელო სულ წავა, აგერ ნელნელა უკვე რამოსსაც გადასვამენ ევროპის მერე სკამზე და აქ კიდე პიკე ხელშეუხებელი ბუსი ხელსეუხებელი სუა ხელეუხებელი ალბა ხელშეუხებელი და ამ ხელშეუხებლობის გამო ვისაც არ ეზარება ყველა წინუკნიდან შვება, აი მითხარი პრესინგის არ მქონე თავდასხმელი ამ დროში გამოსადეგია? ვარჯიშის ვიდეო ნახე რამსისქეა ეგ ჩემისა? მართლაი თქვეს ქვემოთ ისე გაღორდა ბებიაძჩჩემი გაასწრებს უკვეო, ბარსელონაა ეს ინტერი და გორის დილა კი არა, აგერ ქეცბაია იძახდა წონის პრობლემა მაქო საქართველოს ნაკრებში და აზე ხარ ეგ ბარსელონაში რომ არის წონის ამბები რა თემააა? აი რატომ უნდა დარჩეს სუარესი რომ ოდესღაც კლასნი იყო? ვინმე დაობს რომ არაა კარგი მაგრამ ამოწურა თავისი რესურსი ამოწურა და რახან მესის უნდა ამგიტომ უნდა დატოვონ? მაგიტომ უნდოდა აქ ყველა ნაღდ ბარსელონას ბალეშიკს მესის წასვლა და თურმე აქ 4-5 წლის დაწყებულმა გულშემატკვირებმა რომელსაც მესი სუარესიმდე არააქვ ბარსა ანანხი როგორ ბედავთო, აღარაა ის დრო რომ დაკრიშვები იყოს აღარც მესის შეუძლია უკვე ამ კოლექტივთან თამაში, აი კოუ რატომ უნდა დაიჩაგროს ვერ ხვდები? ან ფატი? ან გირზმანი საეთოდ რომ იმის 10000 არაა რაც ატლეში იყო? აას რაზე არ უკვირდებით მერე გიკვირთ არავინ რომა რ მოდის გუნდში წესიერი

    ციტატა: totti10
    ციტატა: 8-I N I E S T A-8
    ციტატა: totti10
    რა არის აქ დაუჯერებელი? აქ ბარსელონას ბალეშიკები კი არა მესის და სუარესის ბალეშიკები უფრო ხართ, რა სუარესი რის სუარესი, ტიპი 3 წელია მოედანზე დადის, ფატი რატომ უნდა დაღუპო მესის საძმაკაცოს გამო? ან მერე გიკვირთ რაზე მიდიან? ტობიდო რაზე წავიდა? რადგან პიკე სულ ძირითადში უნდა ყოფილიყო, რატომ არ მოდის არავინ ძალიან ახალგაზრდა ძლიერი მომავლის მქონე ბარსელონაში? რადგან იციან რომ არ ათამაშებენ, მაგიტომ უნდოდა აქ მყოფის 80% მესის წასვლა რომ გუნდი გუნდურზე გადასულიყო და არა მესის ძებნაზე, ამის დარჩენის პრინციპი მითხარი? აი იგივე უნიათო თამაში ისევ დაკრიშვა და მერე აგინეთ ბართოს ხალხი არ მოყავს, კუმანი გლეა და ამბები

    1 კითხვა მაქ ოატივცემულო თქვენთან.როდესაც კომენტარს წერ ყიველთივის საიტის 90% შენი სიტყვების წინააღმდეგ მიდის.არ გიფიქრია რო ცუდი მხრიდან უყურებ ამ ყველაფერს და შესაბამისადაც გამოგაქ სხვანაირი აზრი ამა თუ იმ ფეხბურთელზე.როგორ ფიქრობ ესე საჯაროთ მოაღო პირი სირთომეუზე და მესი რო საძმაკაცოს კრიშავდეს ამ ყველაფერს სირთომეუ სრ იტყიდა მესისბსახელის ლაფში ამოსასვრელად როგორც მესიმ ამოუსვარა სირთოს სახელი?სუას ნაირი ფორრდი რო სრუნდა გაუშვა ეს ბრმის გარდა ყველა მიხვდება.სუაზე მაგარი ზამენა დამისახელთ ასნავოის რო შევეშვათ4 თვე გამოტოვა და 5 გოლიტ გაასწრო ბენზემამ
    ციტატა: shu1987
    მესის წასვლის მომხრეც ვიყავი იმიტომ რომ რაც იკადრა და გააკეთა უნდა წასულიყო და რომ არ გამოუვიდა იურისტებმაც 6 საათიანი კონსულტაციის მერე ურჩიეს დარჩენა რადგან გუნდს ვერ მოუგებდა გამოვიდა და სიყვარულის ახსნები დაიწყო უფრო გულისამრევად რადგან დაამტკიცა რომ პიროვნულად ნეხვია, მესი არ იყო გასულ წელს თუნდაც მანამდე წასვლის მუქარით გაბუტულმა ხელფასი მოამატებინა და კომფორტი შეიქმნა ?? მე ბარსას ვგულშემატკივრობ და ბარსას მიღწევა მიხარია ინდივიდუალურად მკიდია მესი რას იზამს..

    აი საიდან გამოტანე ის აზრი რო ხელფასის მომატებას ითხოვდა?მერე მოეორეც საიდან ასკვნი რო 120 ლიმონი ქონდა ხელფასი რქც სისულეკა.50 აქ და იღებს 35.120 საერთო მაჩვენებელია წლიური სპორტუდან შემოსავალი როგორც რონალდოს აქ ხან 135 ხან 115 რაარი ამაში გასაკვირი?რეკლამა პრემია 1000 რამეა რაშიც მესი აქეთ ეხმარება კლუბს.ჩაუყევი სტატიებს და წაიკითხავ შემოსავლის 50 პროცენტი მესის ხარჯზეა კლუბში.მესით უფრო ბევრს შოულობს ბარსელონა ვიდრე მესი კლუბით.კაცი გამოვიდა საჯაროთ თქვა ბართომეუსბტყვე ვარო.არ მისვებს როცა შემპირდა წასვლასო.მითხარი აქ ვინაა ვირთხა და კრისა?შეთანხმება იყო ასეთი ყოველი სეზონის დასრულების შემდეგ შეეძლებიდა წასვლა მესის უფასოთ უფასოოოოოთ ხა ეს ხელშეკრულება სირთომეუმ დაუდო 3 წლის უკქნ.და ეხლა დავა დაუწყო მესის 10 რატო არ მიტხარიო.დარჩა იმის გაკო რო 17 წელია ამ კლუბშია და უყვარს თავისთავად და ჩივილიც მაგიტო არ უნდოდა კლუბთან.მთელი საფეხბურთო სანყარო ამართლებს მესის.ესეიგი პუიოლი ხავი ინიესტა ჩვენი ლეგენდები მესის რო გვერდში უდგანან ეგენი სიკოები არიან.ძალიქნ სხვანაირად უყურებ ამ სიტუა იას უფრო როგორც გინდა ვიდრე როგორც არის.😎ჰალადან მაგონებ ვიყღაცას და იმედია ვცდები.


    იმიტომ რომ ეგ 90% ჩემო კარგო მესის და სუარესია ფანია ვიდრე ბარსელონასი, თორემ ბარსელონას გულშემატკვივრები კი ხვდებიან რასაც ვწერ, აგერ გადახედე რამდენმა დაწერა იგივე რაც მე და უფრო მეტიც დაამატეს, რომ წავიდა ეგ სუარესის დრო, რონალდო რაზე გაუშვა რეალმა? რომ იგივეს ვეღარ დადებდა და ტყვილა უაზრო ფულის ყრა აღარ უნდოდათ, ასევე რაზე გაუშვესდასვეს მარსელო სკამზე? იმიტომ რომ ახალგაზრდებს მიეცეს მეტი დროო, 1-2 სეზონი და ვსოო მარსელო სულ წავა, აგერ ნელნელა უკვე რამოსსაც გადასვამენ ევროპის მერე სკამზე და აქ კიდე პიკე ხელშეუხებელი ბუსი ხელსეუხებელი სუა ხელეუხებელი ალბა ხელშეუხებელი და ამ ხელშეუხებლობის გამო ვისაც არ ეზარება ყველა წინუკნიდან შვება, აი მითხარი პრესინგის არ მქონე თავდასხმელი ამ დროში გამოსადეგია? ვარჯიშის ვიდეო ნახე რამსისქეა ეგ ჩემისა? მართლაი თქვეს ქვემოთ ისე გაღორდა ბებიაძჩჩემი გაასწრებს უკვეო, ბარსელონაა ეს ინტერი და გორის დილა კი არა, აგერ ქეცბაია იძახდა წონის პრობლემა მაქო საქართველოს ნაკრებში და აზე ხარ ეგ ბარსელონაში რომ არის წონის ამბები რა თემააა? აი რატომ უნდა დარჩეს სუარესი რომ ოდესღაც კლასნი იყო? ვინმე დაობს რომ არაა კარგი მაგრამ ამოწურა თავისი რესურსი ამოწურა და რახან მესის უნდა ამგიტომ უნდა დატოვონ? მაგიტომ უნდოდა აქ ყველა ნაღდ ბარსელონას ბალეშიკს მესის წასვლა და თურმე აქ 4-5 წლის დაწყებულმა გულშემატკვირებმა რომელსაც მესი სუარესიმდე არააქვ ბარსა ანანხი როგორ ბედავთო, აღარაა ის დრო რომ დაკრიშვები იყოს აღარც მესის შეუძლია უკვე ამ კოლექტივთან თამაში, აი კოუ რატომ უნდა დაიჩაგროს ვერ ხვდები? ან ფატი? ან გირზმანი საეთოდ რომ იმის 10000 არაა რაც ატლეში იყო? აას რაზე არ უკვირდებით მერე გიკვირთ არავინ რომა რ მოდის გუნდში წესიერი
    წევრი [?]
    #22 8 სექტემბერი 2020 12:08
    1
    ციტატა: totti10
    რა არის აქ დაუჯერებელი? აქ ბარსელონას ბალეშიკები კი არა მესის და სუარესის ბალეშიკები უფრო ხართ, რა სუარესი რის სუარესი, ტიპი 3 წელია მოედანზე დადის, ფატი რატომ უნდა დაღუპო მესის საძმაკაცოს გამო? ან მერე გიკვირთ რაზე მიდიან? ტობიდო რაზე წავიდა? რადგან პიკე სულ ძირითადში უნდა ყოფილიყო, რატომ არ მოდის არავინ ძალიან ახალგაზრდა ძლიერი მომავლის მქონე ბარსელონაში? რადგან იციან რომ არ ათამაშებენ, მაგიტომ უნდოდა აქ მყოფის 80% მესის წასვლა რომ გუნდი გუნდურზე გადასულიყო და არა მესის ძებნაზე, ამის დარჩენის პრინციპი მითხარი? აი იგივე უნიათო თამაში ისევ დაკრიშვა და მერე აგინეთ ბართოს ხალხი არ მოყავს, კუმანი გლეა და ამბები

    1 კითხვა მაქ ოატივცემულო თქვენთან.როდესაც კომენტარს წერ ყიველთივის საიტის 90% შენი სიტყვების წინააღმდეგ მიდის.არ გიფიქრია რო ცუდი მხრიდან უყურებ ამ ყველაფერს და შესაბამისადაც გამოგაქ სხვანაირი აზრი ამა თუ იმ ფეხბურთელზე.როგორ ფიქრობ ესე საჯაროთ მოაღო პირი სირთომეუზე და მესი რო საძმაკაცოს კრიშავდეს ამ ყველაფერს სირთომეუ სრ იტყიდა მესისბსახელის ლაფში ამოსასვრელად როგორც მესიმ ამოუსვარა სირთოს სახელი?სუას ნაირი ფორრდი რო სრუნდა გაუშვა ეს ბრმის გარდა ყველა მიხვდება.სუაზე მაგარი ზამენა დამისახელთ ასნავოის რო შევეშვათ4 თვე გამოტოვა და 5 გოლიტ გაასწრო ბენზემამ
    ციტატა: shu1987
    მესის წასვლის მომხრეც ვიყავი იმიტომ რომ რაც იკადრა და გააკეთა უნდა წასულიყო და რომ არ გამოუვიდა იურისტებმაც 6 საათიანი კონსულტაციის მერე ურჩიეს დარჩენა რადგან გუნდს ვერ მოუგებდა გამოვიდა და სიყვარულის ახსნები დაიწყო უფრო გულისამრევად რადგან დაამტკიცა რომ პიროვნულად ნეხვია, მესი არ იყო გასულ წელს თუნდაც მანამდე წასვლის მუქარით გაბუტულმა ხელფასი მოამატებინა და კომფორტი შეიქმნა ?? მე ბარსას ვგულშემატკივრობ და ბარსას მიღწევა მიხარია ინდივიდუალურად მკიდია მესი რას იზამს..

    აი საიდან გამოტანე ის აზრი რო ხელფასის მომატებას ითხოვდა?მერე მოეორეც საიდან ასკვნი რო 120 ლიმონი ქონდა ხელფასი რქც სისულეკა.50 აქ და იღებს 35.120 საერთო მაჩვენებელია წლიური სპორტუდან შემოსავალი როგორც რონალდოს აქ ხან 135 ხან 115 რაარი ამაში გასაკვირი?რეკლამა პრემია 1000 რამეა რაშიც მესი აქეთ ეხმარება კლუბს.ჩაუყევი სტატიებს და წაიკითხავ შემოსავლის 50 პროცენტი მესის ხარჯზეა კლუბში.მესით უფრო ბევრს შოულობს ბარსელონა ვიდრე მესი კლუბით.კაცი გამოვიდა საჯაროთ თქვა ბართომეუსბტყვე ვარო.არ მისვებს როცა შემპირდა წასვლასო.მითხარი აქ ვინაა ვირთხა და კრისა?შეთანხმება იყო ასეთი ყოველი სეზონის დასრულების შემდეგ შეეძლებიდა წასვლა მესის უფასოთ უფასოოოოოთ ხა ეს ხელშეკრულება სირთომეუმ დაუდო 3 წლის უკქნ.და ეხლა დავა დაუწყო მესის 10 რატო არ მიტხარიო.დარჩა იმის გაკო რო 17 წელია ამ კლუბშია და უყვარს თავისთავად და ჩივილიც მაგიტო არ უნდოდა კლუბთან.მთელი საფეხბურთო სანყარო ამართლებს მესის.ესეიგი პუიოლი ხავი ინიესტა ჩვენი ლეგენდები მესის რო გვერდში უდგანან ეგენი სიკოები არიან.ძალიქნ სხვანაირად უყურებ ამ სიტუა იას უფრო როგორც გინდა ვიდრე როგორც არის.😎ჰალადან მაგონებ ვიყღაცას და იმედია ვცდები.
    წევრი [?]
    #21 8 სექტემბერი 2020 11:06
    1
    ციტატა: რემკა
    totti10,
    უმტიტი რა შუაშია აქ?

    ციტატა: totti10
    ციტატა: 7. 10. 11
    ციტატა: totti10
    ამის დარჩენის პრინციპი რა არის ძროხასავით გასიებული რომ არის უკვე? არც სირბილი რომ შეუძლია და არც არაფერი? როგორც მახსოვს ლიგაზე ბოლოს გოლი გასვლაზე 3-4 წლის წინ გაიტანა, დაიწყო უკვე მესის დაკრიშვები? დარჩა და მოუნდა ბიჭს დარჩენა, კლუბია თუ საძმაკაცოთა შეკრება, გასაგებია ძალიან მაგარი იყო ადრე, მაგრამ ახლა ძაან დაკლდა კლასი, მოტივაცია, სირბილი და დაბოდიალობს სტადიონზე, სუარესი, გრიზმანი მესი ფატი, უმტიტი , დეპაი, ნამეტანზე ნამეტანი ხომ არაა? ანუ ფატის მოუკლეს კარიერა? ნახეთ ბავშვი რა ცეცხლია? ახლა ამის გამო უნდა დასვან სკამზე და მერე რომ მოუნდება წასვლა აგინეთ რატო მიდისო, გრიზმანს რას უშვებიან? რომ წერთ ვერ გაამართლაო ათამაშეს იქ სადაც მისი ადგილია? ან ამ დემბლეს რას უშვებიან? მოკლედ რაა სადაც საწიროა იმას არაქცევენ ყურადღებას და სადაც ძალიან ბევრი ხალხია იქ მიყავთ ხალხი :)

    თვითონაც გჯერა რაც დაწერე? 😂😂😂😂


    რა არის აქ დაუჯერებელი? აქ ბარსელონას ბალეშიკები კი არა მესის და სუარესის ბალეშიკები უფრო ხართ, რა სუარესი რის სუარესი, ტიპი 3 წელია მოედანზე დადის, ფატი რატომ უნდა დაღუპო მესის საძმაკაცოს გამო? ან მერე გიკვირთ რაზე მიდიან? ტობიდო რაზე წავიდა? რადგან პიკე სულ ძირითადში უნდა ყოფილიყო, რატომ არ მოდის არავინ ძალიან ახალგაზრდა ძლიერი მომავლის მქონე ბარსელონაში? რადგან იციან რომ არ ათამაშებენ, მაგიტომ უნდოდა აქ მყოფის 80% მესის წასვლა რომ გუნდი გუნდურზე გადასულიყო და არა მესის ძებნაზე, ამის დარჩენის პრინციპი მითხარი? აი იგივე უნიათო თამაში ისევ დაკრიშვა და მერე აგინეთ ბართოს ხალხი არ მოყავს, კუმანი გლეა და ამბები

    უმტიტი რა შუაშია აქ?


    უმტიტი სადმე წერია? :)))
    წევრი [?]
    #20 8 სექტემბერი 2020 11:05
    1
    totti10,
    უმტიტი რა შუაშია აქ?

    ციტატა: totti10
    ციტატა: 7. 10. 11
    ციტატა: totti10
    ამის დარჩენის პრინციპი რა არის ძროხასავით გასიებული რომ არის უკვე? არც სირბილი რომ შეუძლია და არც არაფერი? როგორც მახსოვს ლიგაზე ბოლოს გოლი გასვლაზე 3-4 წლის წინ გაიტანა, დაიწყო უკვე მესის დაკრიშვები? დარჩა და მოუნდა ბიჭს დარჩენა, კლუბია თუ საძმაკაცოთა შეკრება, გასაგებია ძალიან მაგარი იყო ადრე, მაგრამ ახლა ძაან დაკლდა კლასი, მოტივაცია, სირბილი და დაბოდიალობს სტადიონზე, სუარესი, გრიზმანი მესი ფატი, უმტიტი , დეპაი, ნამეტანზე ნამეტანი ხომ არაა? ანუ ფატის მოუკლეს კარიერა? ნახეთ ბავშვი რა ცეცხლია? ახლა ამის გამო უნდა დასვან სკამზე და მერე რომ მოუნდება წასვლა აგინეთ რატო მიდისო, გრიზმანს რას უშვებიან? რომ წერთ ვერ გაამართლაო ათამაშეს იქ სადაც მისი ადგილია? ან ამ დემბლეს რას უშვებიან? მოკლედ რაა სადაც საწიროა იმას არაქცევენ ყურადღებას და სადაც ძალიან ბევრი ხალხია იქ მიყავთ ხალხი :)

    თვითონაც გჯერა რაც დაწერე? 😂😂😂😂


    რა არის აქ დაუჯერებელი? აქ ბარსელონას ბალეშიკები კი არა მესის და სუარესის ბალეშიკები უფრო ხართ, რა სუარესი რის სუარესი, ტიპი 3 წელია მოედანზე დადის, ფატი რატომ უნდა დაღუპო მესის საძმაკაცოს გამო? ან მერე გიკვირთ რაზე მიდიან? ტობიდო რაზე წავიდა? რადგან პიკე სულ ძირითადში უნდა ყოფილიყო, რატომ არ მოდის არავინ ძალიან ახალგაზრდა ძლიერი მომავლის მქონე ბარსელონაში? რადგან იციან რომ არ ათამაშებენ, მაგიტომ უნდოდა აქ მყოფის 80% მესის წასვლა რომ გუნდი გუნდურზე გადასულიყო და არა მესის ძებნაზე, ამის დარჩენის პრინციპი მითხარი? აი იგივე უნიათო თამაში ისევ დაკრიშვა და მერე აგინეთ ბართოს ხალხი არ მოყავს, კუმანი გლეა და ამბები

    უმტიტი რა შუაშია აქ?
    ფანი [?]
    #19 8 სექტემბერი 2020 10:59
    1
    ციტატა: Mr.freeman
    გამარჯობათ ახალი ვარ. ერთი მხრიდან როშევხედოთ მესის მერე გუნდის ყველაზე შედეგიანი ფეხბურთელია მაგრამ მეორე მხრივ დღევანდელ ფეხბურთში სადაც გუნდის ყველა მოთამაშე პრესიგზეა გადასული და 90წუთი ყველა დარბის სუარესი უკვე ზედმეტია. და მე პირადად ამის ყოფნას იგივე გრიზმანის ან დეპაის ნახვა მირჩევნია ფორვარდად .

    სუარესის კიარა მასეთ დროს მესიც ზედმეტია პრესინგის დროს ტიპი საერთოდ დაკარგულია, რომადან წამოსული სამი სეზონია ვინც პრესინგს და სწრაფ ფეხბურთს გვეთამაშება მესიდან დაწყებული ბუსკეცით დამთავრებული ვერაფერს შვრებიან სუარესი საერთოდ. აქ წერენ სუარესი მესის შემდეგ მეორე საუკეთესო შედეგიანიო და ა.შ. მაგრამ აბა დაწერონ ბოლოს როდის ქონდა გასვლაზე გატანილი და ლიგაზე გადამწყვეტი გოლი როდის გაიტანა რითიც გუნდს მოაგებინა ??? ფორვარდია აღარ სეუძლიად და მარტო კლასი რომ არ ყოფნით ფაქტია , მე ვფიქრობ რომ აუცილებლად უნდა წავიდეს არამარტო სუარესი გრიზმანიც და დემბელე თუ დისციპლინას არ შეეჩვევა გაიყოლონ, მესის წასვლის მომხრეც ვიყავი იმიტომ რომ რაც იკადრა და გააკეთა უნდა წასულიყო და რომ არ გამოუვიდა იურისტებმაც 6 საათიანი კონსულტაციის მერე ურჩიეს დარჩენა რადგან გუნდს ვერ მოუგებდა გამოვიდა და სიყვარულის ახსნები დაიწყო უფრო გულისამრევად რადგან დაამტკიცა რომ პიროვნულად ნეხვია, მესი არ იყო გასულ წელს თუნდაც მანამდე წასვლის მუქარით გაბუტულმა ხელფასი მოამატებინა და კომფორტი შეიქმნა ?? მე ბარსას ვგულშემატკივრობ და ბარსას მიღწევა მიხარია ინდივიდუალურად მკიდია მესი რას იზამს..
    გულშემატკივარი [?]
    #18 8 სექტემბერი 2020 10:58
    2
    სუარესზე უკეთესი ვინ მოგყავთ ბლიად კიდევ 2-3 სეზონი საკაიფოდ გაქაჩავს და მერე გავუშვათ
    --------------------
    Cule🤙🤙🤙🤙🤙
    Visca barca visca catalonya💙❤💙❤
    ფანი [?]
    #17 8 სექტემბერი 2020 10:55
    3
    რავი მე არ გავუშვებდი ამ კაცს მითუმეტეს უფასოდ+ზამენაზეც თანახმაა როგორც ადრე დაიწერა,სეზონზე 15 გოლს მაინც დადებს ჩემი აზრით(ზამენიდან)
    წევრი [?]
    #16 8 სექტემბერი 2020 10:44
    1
    ციტატა: 7. 10. 11
    ციტატა: totti10
    ამის დარჩენის პრინციპი რა არის ძროხასავით გასიებული რომ არის უკვე? არც სირბილი რომ შეუძლია და არც არაფერი? როგორც მახსოვს ლიგაზე ბოლოს გოლი გასვლაზე 3-4 წლის წინ გაიტანა, დაიწყო უკვე მესის დაკრიშვები? დარჩა და მოუნდა ბიჭს დარჩენა, კლუბია თუ საძმაკაცოთა შეკრება, გასაგებია ძალიან მაგარი იყო ადრე, მაგრამ ახლა ძაან დაკლდა კლასი, მოტივაცია, სირბილი და დაბოდიალობს სტადიონზე, სუარესი, გრიზმანი მესი ფატი, უმტიტი , დეპაი, ნამეტანზე ნამეტანი ხომ არაა? ანუ ფატის მოუკლეს კარიერა? ნახეთ ბავშვი რა ცეცხლია? ახლა ამის გამო უნდა დასვან სკამზე და მერე რომ მოუნდება წასვლა აგინეთ რატო მიდისო, გრიზმანს რას უშვებიან? რომ წერთ ვერ გაამართლაო ათამაშეს იქ სადაც მისი ადგილია? ან ამ დემბლეს რას უშვებიან? მოკლედ რაა სადაც საწიროა იმას არაქცევენ ყურადღებას და სადაც ძალიან ბევრი ხალხია იქ მიყავთ ხალხი :)

    თვითონაც გჯერა რაც დაწერე? 😂😂😂😂


    რა არის აქ დაუჯერებელი? აქ ბარსელონას ბალეშიკები კი არა მესის და სუარესის ბალეშიკები უფრო ხართ, რა სუარესი რის სუარესი, ტიპი 3 წელია მოედანზე დადის, ფატი რატომ უნდა დაღუპო მესის საძმაკაცოს გამო? ან მერე გიკვირთ რაზე მიდიან? ტობიდო რაზე წავიდა? რადგან პიკე სულ ძირითადში უნდა ყოფილიყო, რატომ არ მოდის არავინ ძალიან ახალგაზრდა ძლიერი მომავლის მქონე ბარსელონაში? რადგან იციან რომ არ ათამაშებენ, მაგიტომ უნდოდა აქ მყოფის 80% მესის წასვლა რომ გუნდი გუნდურზე გადასულიყო და არა მესის ძებნაზე, ამის დარჩენის პრინციპი მითხარი? აი იგივე უნიათო თამაში ისევ დაკრიშვა და მერე აგინეთ ბართოს ხალხი არ მოყავს, კუმანი გლეა და ამბები
    წევრი [?]
    #15 8 სექტემბერი 2020 10:44
    1
    გამარჯობათ ახალი ვარ. ერთი მხრიდან როშევხედოთ მესის მერე გუნდის ყველაზე შედეგიანი ფეხბურთელია მაგრამ მეორე მხრივ დღევანდელ ფეხბურთში სადაც გუნდის ყველა მოთამაშე პრესიგზეა გადასული და 90წუთი ყველა დარბის სუარესი უკვე ზედმეტია. და მე პირადად ამის ყოფნას იგივე გრიზმანის ან დეპაის ნახვა მირჩევნია ფორვარდად .