ლიონელ მესი ვარჯიშს დაუბრუნდა! [ვიდეო]

ლიონელ მესი ვარჯიშს დაუბრუნდა! [ვიდეო]

"ბარსელონას" ლიდერი ლიონელ მესი დღეს საწვრთნელ ბაზაზე პირველად გამოჩნდა.

არგენტინელი ფეხბურთელი, PCR ტესტის მეორედ ჩატარებამდე, ფილიპე კოუტინიოსთან ერთად გუნდისგან განცალკევებით ვარჯიშობს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #10 8 სექტემბერი 2020 14:58
    0
    ციტატა: o.dembele11
    ციტატა: M10 S9 D11
    დავაი ლომო მოიხოდე ტრიპლეტი უნდა დაგვადებინო

    ისე არაა გამორიცხული წელს ტრიპლეტი, ის აჩკებიანი ოთხთვალა ყველაფერს იზამს სკამი, რომ არდაკარგოს და გუნდს მგონია აათამაშებს,მაგრამ ეგეც ვერ უშველის არჩევნები ახლოვდება.🤣 ისე რა აზრის ხარ ძმა, დემბელე, კოუ, მესი და წინ გრიზმანა, ან სუა. ნახ დაცვა პიანიჩი, დე იონგი, დაცვის კი არვიცი რასფიქრობ დაცვაში შენ ძმა

    ის აჩკებიანი ოთხთვალა ვერაფერს ვერ იზამს, იმიტომ რომ მარტში მიდის ყველა ვარიანტში. და მარტამდე მაქსიმუმ პლეი ოფებს მოესწროს. პლეი ოფში თასს არავინ მოგვცემს.
    რედაქტორი [?]
    #9 8 სექტემბერი 2020 01:41
    0
    ❤️ ❤️ ❤️
    --------------------
    “No Matter Where Are You I Will Always Support And Love You ♥ ..”

    No Country for Old Men ❤️
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 7 სექტემბერი 2020 22:47
    3
    ციტატა: o.dembele11
    ციტატა: M10 S9 D11
    დავაი ლომო მოიხოდე ტრიპლეტი უნდა დაგვადებინო

    ისე არაა გამორიცხული წელს ტრიპლეტი, ის აჩკებიანი ოთხთვალა ყველაფერს იზამს სკამი, რომ არდაკარგოს და გუნდს მგონია აათამაშებს,მაგრამ ეგეც ვერ უშველის არჩევნები ახლოვდება.🤣 ისე რა აზრის ხარ ძმა, დემბელე, კოუ, მესი და წინ გრიზმანა, ან სუა. ნახ დაცვა პიანიჩი, დე იონგი, დაცვის კი არვიცი რასფიქრობ დაცვაში შენ ძმა

    4-3-3 უნდა ვითამაშოთ და პიანიჩი დე იონგი კოუტინიოს ტრიო უნდა დადგეს წინ მესი გრიზმანი დეპაი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #7 7 სექტემბერი 2020 22:41
    0
    ციტატა: M10 S9 D11
    დავაი ლომო მოიხოდე ტრიპლეტი უნდა დაგვადებინო

    ისე არაა გამორიცხული წელს ტრიპლეტი, ის აჩკებიანი ოთხთვალა ყველაფერს იზამს სკამი, რომ არდაკარგოს და გუნდს მგონია აათამაშებს,მაგრამ ეგეც ვერ უშველის არჩევნები ახლოვდება.🤣 ისე რა აზრის ხარ ძმა, დემბელე, კოუ, მესი და წინ გრიზმანა, ან სუა. ნახ დაცვა პიანიჩი, დე იონგი, დაცვის კი არვიცი რასფიქრობ დაცვაში შენ ძმა
    Culé [?]
    #6 7 სექტემბერი 2020 22:26
    0
    ციტატა: GIo-GxP-FCB
    გაიაზე ან რეგილიონზე რამე ხომ არ ისმის? ან ცენტრალურ მცველზე დაცვა არი ნომერ პირველი პრობლემა და არაფერი ისმის ახალი დავიჯერო?

    რეგილონს რაც ნალანძღავი ყავს ბარსა მაგას არავინ მოიყვანს, გაია შძლება მარჯვნის დესტი ცენტრშ გარსია, ფლანგელები ბერად უკეთესებია მაგრამ არც არავინ დაგვითმობს და არც ამათ აქვთ ტრაკი, ცენტრი კულიბალი ან უპამეკანო დაგვხატავდა, ნაზევარ დაცაში ალკანტარა რეალური არის თუ რათქმაუნდა მას სურს დაბრუნება, ლაუტაროს ან მემფის მე პირადად ფელიში მირჩევნია, არასწორ კლუბშია აშკარად
    --------------------
    მესი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს (ჩავი ერნანდესი)
    გულშემატკივარი [?]
    #5 7 სექტემბერი 2020 21:54
    0
    არ იქნება ადვილი მარა მესი ყველაფერს გააკეთებს ტიტულები მოიგოს რო ბართუმეუ უტიტულოდ არ გაუშვას ცოდვაა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 7 სექტემბერი 2020 21:03
    7
    დავაი ლომო მოიხოდე ტრიპლეტი უნდა დაგვადებინო
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #3 7 სექტემბერი 2020 20:56
    16
    ის რაც ბარსელონაში ხდება კუმანი კიარა რინუს მიხელსიც ვერ დაალაგებდა 1 წელიწადში, მაქსიმუმ ლა ლიგა დავდოთ წელს იქნება უღიმღამო სეზონი და ლეოს შეეტენება ყველაფერი, წამოვა დემაგოგური საუბრები; არ მოინდომა მაინც წასულია სხვა კლუბში, დაიკიდა ბარსელონა, სეირნობს და ასე შემდეგ....
    ჯობდა წასულიყავი შენ დღევანდელი ბარსელონა არ გიმსახურებს ყველადროის საუკეთესოვ !!!
    --------------------
    "ბარსელონას სარგებელს მხოლოდ ისეთი ფეხბურთელები მოუტანენ, რომელბიც კლუბში ბავშვობიდან იზრდებიან" - იოჰან კრუიფი.
    "ჩემს გუნდში რივალდო ყოფილიყო, მერწმუნეთ, იუნაიტედის ტიტულები დღეს ორმაგი იქნებოდა"
    💬 სერ ალექს ფერგიუსონი
    Culé [?]
    #2 7 სექტემბერი 2020 20:41
    0
    გაიაზე ან რეგილიონზე რამე ხომ არ ისმის? ან ცენტრალურ მცველზე დაცვა არი ნომერ პირველი პრობლემა და არაფერი ისმის ახალი დავიჯერო?
    --------------------
    5:0
    Messi 600
    ფანი [?]
    #1 7 სექტემბერი 2020 20:38
    12
    მიდი ლომო მოიხოდე და მოხოდე გუნდიც ❤❤❤