ლუის სუარესმა "იუვენტუსთან" კონტრაქტი შეათანხმა

ლუის სუარესმა "იუვენტუსთან" კონტრაქტი შეათანხმა

"ბარსელონას" თავდამსხმელი, ლუის სუარესი "იუვენტუსში" გადასვლასთან ახლოსაა.

Marca-ს ინფორმაციით, ურუგვაელმა ფეხბურთელმა ტურინულ კლუბთან პირადი კონტრაქტი შეათანხმა.

მხარეები "2+1" სქემით ხელშეკრულებაზე შეთანხმდნენ, ხოლო წლიური ანაზღაურება, გადასახადების გარდა, 10 მილიონ ევროს შეადგენს. ვრცელდება ცნობები, რომ "იუვენტუსს", ასეთი ხელფასისთვის სახსრების გამოსაყოფად იტალიური საგადასახადო კანონმდებლობა დაეხმარა, რომელიც ესპანურისგან განსხვავდება.

ტრანსფერი "ბარსელონასთან" კონტრაქტის გაწყვეტის პროცესის გამო ჭიანურდება. კატალონიურ კლუბთან სუარესის კონტრაქტს ვადა 2021 წლის ზაფხულში ეწურება, მაგრამ ასევე არსებობს პუნქტი ხელშეკრულების ერთი წლით ავტომატურად გახანგრძლივებაზე, თუ ის 2020/21 სეზონში მატჩების 60%-ში მიიღებს მონაწილეობას.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #11 6 სექტემბერი 2020 00:19
    1
    ამას რაღაცა რეკორდამდე დარჩა რამოდენიმე გოლი და დატოვებენ ერთი სეზონი მერე გაუშვებენ. პრინციპში მე ფეხებზე მკიდია რას იზამს. გული ამიცრუვდა ყვალასა და ყველაფერზე
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    Culé [?]
    #10 5 სექტემბერი 2020 23:51
    6
    სუა თუ დარჩა ზოგიერთი უეჭველი იტყვის მესიმ დაკრიშა და დაატოვებინაო. ესე როგორ შეიძლება და ამათი მეგობრობა გუნდს ავნებს და ასე შემდეგ. თუ წავიდა მესიმაც ვერ უშველა, რადგან მოსვეს თავის ადგილზეო.
    მოკლედ სურვილი იყოს და ლანძღვა-გინებას რა უნდა, თემა ყოველთვის გამოინახება.
    წევრი [?]
    #9 5 სექტემბერი 2020 21:58
    2
    კაროჩე მესიზე მორჩა ჭორაობა.ახლა სუარესია საჭორაო თემა.ჯერ არავინ იცის წავა თუ დარჩება.
    Culé [?]
    #8 5 სექტემბერი 2020 21:52
    10
    სუარესი დასასმელია სკამზე მაგრამ ასე ძაღლივით გაგდებას ას იმსახურებს . და კუმანი უკვე დიდ შეცდომას უშვებს. თუ წაგვეყარა სადმე ლიგაზე კოუტინიოსავით 6_2 ზე კიარგაგვიტანს ,მნიშვნელოვან მომენტში გაგვიტანს გული მიგრძნობს :დ
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    Culé [?]
    #7 5 სექტემბერი 2020 21:29
    3
    არ არის ეს კაცი გასაშვები ბევრჯერ მითქვია და კიდევ ვიტყვი მარა თუ მაინცადამაიც უშვებენ ფული მაინც აიღონ მის სანაცვლოთ ამ დედა მოტ.....ყ... ნულებმა ამათმა ბართომეუს რო მოვუ.....ყან ოჯახი...
    გულშემატკივარი [?]
    #6 5 სექტემბერი 2020 20:42
    5
    ფეხბურთელებიდან უპირველესი წასასვლელი-გასაგდები სუპერ ინტრიგანი პიკეა.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 5 სექტემბერი 2020 20:03
    0
    totti10 რო მკითხე სად ნახე ეგ სისულელე სუარესი იუვენტუსის 10 მილიონს რო დათანხმდაო ა ბატონო ეს სიაულელე

    პ.ს. დაუწიეთ ხელფასი და დატოვეთ თქვე იდიოტებო
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #4 5 სექტემბერი 2020 20:01
    10
    მაგარი დებილია აჩკარიკა ჯეკა რომ გაუშვა.,ერთ წელიწადში კაკრას ფატი მოუხდებოდა,წელს ერთმანეთს შეცლიდენ.მკვდარი ჯეკა ,მაგარ გრიზმანზე მეტ ყოველთვის გაიტანს
    ფანი [?]
    #3 5 სექტემბერი 2020 19:51
    8
    ციტატა: kingarturo
    --------შტეგო--------
    სემედუ-----უპამეკანო--ლანგლე--ალბა
    პიანიჩი------დე იონგი----კოუტინიო
    მესი---გრიზმანი-----დეპაი

    რას იტყვით ამ შემადგენლობაზე?


    რა დეპაი მანჩესტერში მგონი არ გინახავს მაგის თამაში, ტრამვირებული დემბელე ჯობია, საფრანგეთის დინის იგროკია და დარჩეს იქ სადაც არის ყველასთვის კარგი იქნება

    კოუტინიოს რაც შეეხება მგონია რომ ახალ სეზონში დახაზავს, მომატებული თბითშეფასებით უფრო დარწმუნებული იქნება მოედანზე ყოფნის დროს

    მგონია რომ გარემარბი საერთოდ არ გვჭირდება ანსუ ფატი და დემბელეა გუნდში საკმარისია, თორე ფატის განვითარებას ხელს შეუშლიან

    ნახრვარდაცვაშიც ყველაფერუ წესრიგშია რიკი პუჩისთან ერთად პიანიჩი დეიონგი და კოუტინიო კარგად დაალაგებენ ცენტრს, ბუსკეტსის დრო რა თქმა უნდა მირჩა

    დაცვას რაც შეეხება ყველა გასაყიდია ფლანგებიც და ცენტრიც,
    დავტოვებდი მხოლოდ ლენგლეს ისიც ზამენაზე ხმას არ ამოიღებს რამდენიმე წელი

    უმიტიტი პიკე ალბა რობერტო ფირპო ყველა უთავმოყვარეო ვირიშვულები არიან

    სუარესი მე თუ მკითხავთ ამ ნაგავი შემადგენლობიფან ყველაზე ბოლოს იყო გასაშვები იმის ფონზე რომ ამ სლეების ჯოგს ტოვებენ,
    Culé [?]
    #2 5 სექტემბერი 2020 19:51
    1
    kingarturo,
    კოუტინიო უფრო შემტევი სტილის ნახევარმცველია და გამოდის რომ 4 თავდამსხმელით თამაშობს მაგ სქემით ბარსა და ორი ნახევარმცველით და ეგ ბარსასთვის კატასტროფაა მითუმეტეს მაგ დაცვის ხაზთან ( უპამეკანოს არ ეხება) 😐
    Culé [?]
    #1 5 სექტემბერი 2020 19:46
    1
    ციტატა: kingarturo
    --------შტეგო--------
    სემედუ-----უპამეკანო--ლანგლე--ალბა
    პიანიჩი------დე იონგი----კოუტინიო
    მესი---გრიზმანი-----დეპაი

    რას იტყვით ამ შემადგენლობაზე?

    არა. დემბელე > დეპაი. კოუ ცენტრ ფროვარდი არაა. უპამეკანოს არავინ არ მოგვცემს ახლა