ანსუ ფატი ცენტრალურ თავდამსხმელად | 3 სახის ტაქტიკური მონახაზი

ანსუ ფატი ცენტრალურ თავდამსხმელად | 3 სახის ტაქტიკური მონახაზი

Mundo Deportivo-ს ინფორმაციით, რონალდ კუმანი ანსუ ფატის ცენტრალური თავდამსხმელის პოზიციაზე სათამაშოდ გამოცდის.

ჩვენ კი 3 შესაძლო ტაქტიკური მონახაზი შეგვიძლია, განვიხილოთ, სადაც 17 წლის ვუნდერკინდი შეტევაში, მოწინავე პოზიციაზე იდგება.

1. მესი-ფატი-გრიზმანიblog_imageამ შემთხვევაში ანსუ ლუის სუარესს პირდაპირ ჩაანაცვლებს, ხოლო მის გვერდით ფლანგებზე მესი და გრიზმანი იმოქმედებენ.

2. მესი-ფატი-დემბელე

blog_imageკუმანმა ახსენა, რომ ის გრიზმანის ფლანგზე თამაშს არ აპირებს, ამიტომ, შეიძლება, ფრანგი მისმა თანამემამულემ, უსმან დემბელემ ჩაანაცვლოს.

3. კუმანის საყვარელი 4-2-3-1

blog_imageრონალდ კუმანი ყველაზე ხშირად სწორედ 4-2-3-1 ტაქტიკას იყენებდა და ამ მონახაზს "ბარსელონას" შემადგენლობაც მოერგება, იმის გათვალისწინებით, რომ წინ ანსუ ფატი იმოქმედებს.

ასევე, ფილიპე კოუტინიოს ფლანგზე მოქმედება დაევალება. ამ პოზიციაზე ბრაზილიელი "ბაიერნში" თამაშობდა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #11 7 სექტემბერი 2020 19:11
    0
    ფატი ფორვარდად კიდე უფრო უკეთესი და სედეგიანი იქნება..
    გულშემატკივარი [?]
    #10 5 სექტემბერი 2020 23:34
    3
    Მეორე პუჩის და კოუს ცვლილებებით
    tdg
    ახალბედა [?]
    #9 5 სექტემბერი 2020 22:46
    4
    დაცვა ისევ ის სახეები რომაა მაგრად ტეხავს დირკა
    გულშემატკივარი [?]
    #8 5 სექტემბერი 2020 20:52
    2
    3 კაია უბრალოდ კოუ შემტევ ნახევარმცველად, გრიზი ფორვარდად და ფატი უნდა შეცვალოს ჯერჯერობით დემბელემ ფლანგზე
    Culé [?]
    #7 5 სექტემბერი 2020 20:00
    8
    სულ არ გამორიცხოთ რომ 4-2-3-1 ასეთი იქნეს. ყოველშემთხვევაში მე პირადად ასეთს ავაყენებდი თუ მაინცდამაინც ეს სქემა უნდა იქნეს. დაცვას არ დავწერ ისედაც ყველამ იცით და იმ ფეხბურთელებს ვწერ ვინც ახლა გვყავს:
    პიანიჩი-დე იონგი
    კოუტინიო/პუჩი
    გრიზმანი/ტრინკაუ დემბელე/ფატი
    მესი


    მესის დავაყენებდი წინ

    ციტატა: totti10
    უკემბეკანო ზამენაზე არ დაჯდება როცა გაისად ევროპაა და უნდა ფორმაში იყოს, წავა იქ სადაც 85% ძირითადში იქნება, თორემ ტობიდო არანაკლები ბიჭია მაგრამ პიკეს გამო გაუშვეს და ამ იჯარა იჯარაში ალბათ მოისპობა, სჯობდა ტობიდო დაეტოვებინათ და ის პოლიტიკოსი გლე სკამზე დაეგდოთ და ტობიდოსთვის მიეცთ განვითარების საშUალება ლენგლესთან არ გაუწირდებოდა დუეტი, როგოც რეალმა ქნა პეპე რომ დასვა სკამზე და რამოსისთვის ვარანი შეაწყვილა, 18 წლის ბავშვი რომ უკვე რეალის ძირითადის წევრად ითვლებოდა, არცერთი მაღალი დონის ფეხბურთელი არ მივა ბარსელონაში ზამენის გამო ნუ თავმოყვარე, მითუმეტეს ის ვისაც ევროპაზე უნდა თამაში, ტონალი იმიტომ არ წავიდა ინტერში რომ მაგას არავინ მიასუნინებდა ძირითადს, იმიტომ არ წავიდა ჰავერსი რეალში რომ არ ქონა გარანტირებული ძირითადი და მიტომ არ მიდიან ახალგაზრდები უკვე გრანდებში სანამ ბირთვი ჯერ კიდე მანდაა.

    მასე თავს ვერ დაიმკვიდრებ ვერსად ბიძიკო, ცოტა წერე ჯობია და ჭკვიანური. ხო კიდევ უკენბეკანი კი არა უპამეკანოა ეგ და არც ტობიდოა სწორი, ტოდიბოა ეგ
    ფანი [?]
    #6 5 სექტემბერი 2020 19:29
    1
    დემბელე და ფატი ერთად ზღაპარიაა...))))))) ცრუ ცხრიანად გრიზიი ალბათ ???? მაგრამ რაღა დროს ცრუ ცხრიანებია...სუას რა ლოგიკით უშვებენ გაუგებარია ან დეპაის 9 ნომრობა არ გაიშვაა...დეპაი სევილის დონის ფეხბურთელია ეგა მაგის მაქსიმუმი...და საერთოდ წინ რაღაცას ვიზამთ საკმაირისი ფეხბურთელია... დაცვაში თამაში უნდა დალაგდეს გასაგებია რომ ლანგლემ თავი შეგვაყვარა მაგრამ ნუ არა ბარსას დონეე პიკეს რომ ასხამთ პიკეს გარეშე სრულიად კოშმარია დაცვაა...და სემედუს ბევრი ფანია აქ მაგრამ ნუ აი ყველაზე სუსტია ჩემი აზრით ბარსაში ყველაზე უინტელექთო ფებხურთელიაა...ალბა სიჩქარის ხარჯზე მაინც ასწრებს რაღაცებს და ეს თავის სისწრაფესაც ვერ იყენებს...ამდენი ხანია თამაშობს და მაგის შედეგი მე ჯერ არ მინახავს..ნუ კუმანს დაცვა არ ეშლება და ალბათ მოხოდავს
    ფანი [?]
    #5 5 სექტემბერი 2020 19:12
    1
    ბიჭოოო რატო ვერ ხვდებიან რო დაცვაზეა მისახედი პირველ რიგში დაცვაზეეე.ნახევარსაცვაში და თავდასხმაში ასე თუ ისე არ გვაქვს პრობლემა.ეგ კიარა ძაან კაი ფეზბურთელებით ვართ დაკომპლექტებული მაგ პოზიციებზე.დაცვა საერთოდ არ ვარგა უპამეკანოა მოსაყვანი აუცილებლაად და ერთი ნორმალური მარჯვენა მცველი რა გახდა რატო არ ჩალიჩობენ მაგაზე ვერ ვხდები
    --------------------
    კულე სამუდამოდ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 5 სექტემბერი 2020 19:05
    4
    ტყუილად მარჩიელობთ დეპაის მოიყვანენ და გრიზმანი დადგება ცხრიანზე ფატის ჯერ არავინ დააყენწბს პირდაპირ ძირითადში მესი გრიზმანი დეპაი იქნება ძირითადის შემტევი ტრიო (სუარესი) ფატი დემბელე ტრინკაო ზამენიდან დაგვეხმარებიან
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #3 5 სექტემბერი 2020 19:02
    1
    კაროჩე, თავდასხმა ასე თუ ისე აკეთებდა საქმეს, და ეხლა აქ რა გამოდის დაცვა დატოვეს, სრული შავი ხვრელი? ერთი მცველი მაინც დაემატებინათ, კაროჩე მე მგონი ამათ მესის წასვლის დაჩქარება უნდათ.
    Culé [?]
    #2 5 სექტემბერი 2020 18:46
    4
    დავიჯერო მცველს არ იყიდიან ?
    გულშემატკივარი [?]
    #1 5 სექტემბერი 2020 18:32
    2
    4-2-3-1
    ტერ შტეგენი
    სემედო პიკე ლენგლე ალბა
    დე იონგი პიანიჩი
    დემბელე მესი კოუტინიო
    გრიზმანი
    ფატის სივრცე ჭირდება,არამგონია ცენტრ ფორვადად გაამართლოს