ლეო მესის მოთხოვნა პრეზიდენტს სუარესთან დაკავშირებით | CDS

ლეო მესის მოთხოვნა პრეზიდენტს სუარესთან დაკავშირებით | CDS

Corriere dello Sport-ის ინფორმაციით, გუშინდელ შეხვედრაზე ლიონელ მესის მამამ, ხორხემ "ბარსელონას" პრეზიდენტს, ჟოზეპ მარია ბართომეუს ლუის სუარესის გუნდში დატოვება მოსთხოვა.

როგორც იცით, არგენტინელ შემტევს ყველაზე ახლო ურთიერთობა სწორედ "ელ პისტოლეროსთან" აქვს. იმ შემთხვევაში, თუ "ლა პულგა" "კამპ ნოუზე" დარჩენის გადაწყვეტილებას მიიღებს, მის გვერდით ლუისსაც ვიხილავთ.

ამავე წყაროს ცნობით, ამ მომენტისათვის, სუარესის გაყიდვის თემაზე მოლაპარაკებები შეყოვნებულია. თავად ლეოს საქმის შესახებ კი დაზუსტებით ისევ არაფერი ვიცით.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 29 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #29 4 სექტემბერი 2020 23:31
    2
    me da barca,
    არადა მესი 100% ით სწორად მსჯელობს .. უყვარს კლუბი თორე სხვა რომ მის ადფილას ყოფილიყო უკვე 2 სეზონის უკან წქვიდოდა.. გავიხსენოთ ნეიმარი ისეთ დროს დაგვტოვა ..
    Culé [?]
    #28 4 სექტემბერი 2020 18:04
    1
    ციტატა: JasoN
    ციტატა: basa7
    ციტატა: JasoN
    ციტატა: basa7
    ეხლა გამოხტებიან აქ ჭკუის კოლოფები და ატეხავენ აი ხო ვამბობდით ძმაკაცის გამო ატეხა ეს ამბავიო მაგრამ იმდენი ტვინი არც ერთს არ ეყოფა რომ იმ სუარეს 21 გოლი და 12 ასისტი რო აქ გაკეთებული ამ სეზონში და მაგაზე მეტი მბაპეს და ლევანდოვსკის რო აქ ეს შეაფასონ. იმ მესიმ კიდე იცის ეს და სუარესი რო თუნდაც ზამენაზე გიზის ძალაა. ჩემი სიტყვები გახსოვდეთ თუ სუარესი დარჩა კუმანი თვითონ დააბრუნებს Dროთა განმავლობაში სასტარტოში

    ჯერ ერთი არავინ არ გამოგიხტება და აქ ყველას თავისი აზრი და ლოგიკა აქვს ამ ყველაფერთან და გავკარი ამათ ორივეს და მე მინდა ახალი კლუბის შენება და სამომავლოდ ახალი დალაგებული გუნდის ხილვა და ვერც მესის და ვერც მისნაირებს საფლავში ვერ ჩავყვები... მე ბარსელონას გულშემატკივარი ვარ და არა რომელიმე ფეხბურთელის... სუარეს რაც შეეხება მისი 21 გოლიც და 12 ასისტიც მაგრად მკიდია თუ კლუბს ულტიმატუმებს წაუყენებენ...წასასვლელიაა უნდა წავიდეს

    აი რა პასუხი უნდა გაქცე ახლა მესიზე და სუარესზე გავკარი ორივესო რო იტყვი. ერთ რჩევას მოგცემ, შენი კლუბი შენ თვითონ ააშენე და რაც გინდა ის ქენი:))))) თან ახლა შენ კი არ გამოხთი დაჟე ხმლით გადმოხტი:)))))))))))))))))))))))))

    ციტატა: lesane C
    ციტატა: basa7
    ეხლა გამოხტებიან აქ ჭკუის კოლოფები და ატეხავენ აი ხო ვამბობდით ძმაკაცის გამო ატეხა ეს ამბავიო მაგრამ იმდენი ტვინი არც ერთს არ ეყოფა რომ იმ სუარეს 21 გოლი და 12 ასისტი რო აქ გაკეთებული ამ სეზონში და მაგაზე მეტი მბაპეს და ლევანდოვსკის რო აქ ეს შეაფასონ. იმ მესიმ კიდე იცის ეს და სუარესი რო თუნდაც ზამენაზე გიზის ძალაა. ჩემი სიტყვები გახსოვდეთ თუ სუარესი დარჩა კუმანი თვითონ დააბრუნებს Dროთა განმავლობაში სასტარტოში

    ეს სტატია შეიძლებ საერთოდ არ იყოს სიმართლე,მარა იმაში კი გეთანხმები რო სუარესი დიდი ძალაა და ნამდვილად გამოგვადგება,მარა ამას ფეხბურთელი არ უნდა წყვეტდეს

    გეთანხმები არ უნდა წყვეტდეს მაგრამ აქ სულ სხვა მოცემულობა გვაქვს ახლა

    ციტატა: basa7
    ციტატა: JasoN
    ციტატა: basa7
    ეხლა გამოხტებიან აქ ჭკუის კოლოფები და ატეხავენ აი ხო ვამბობდით ძმაკაცის გამო ატეხა ეს ამბავიო მაგრამ იმდენი ტვინი არც ერთს არ ეყოფა რომ იმ სუარეს 21 გოლი და 12 ასისტი რო აქ გაკეთებული ამ სეზონში და მაგაზე მეტი მბაპეს და ლევანდოვსკის რო აქ ეს შეაფასონ. იმ მესიმ კიდე იცის ეს და სუარესი რო თუნდაც ზამენაზე გიზის ძალაა. ჩემი სიტყვები გახსოვდეთ თუ სუარესი დარჩა კუმანი თვითონ დააბრუნებს Dროთა განმავლობაში სასტარტოში

    ჯერ ერთი არავინ არ გამოგიხტება და აქ ყველას თავისი აზრი და ლოგიკა აქვს ამ ყველაფერთან და გავკარი ამათ ორივეს და მე მინდა ახალი კლუბის შენება და სამომავლოდ ახალი დალაგებული გუნდის ხილვა და ვერც მესის და ვერც მისნაირებს საფლავში ვერ ჩავყვები... მე ბარსელონას გულშემატკივარი ვარ და არა რომელიმე ფეხბურთელის... სუარეს რაც შეეხება მისი 21 გოლიც და 12 ასისტიც მაგრად მკიდია თუ კლუბს ულტიმატუმებს წაუყენებენ...წასასვლელიაა უნდა წავიდეს

    აი რა პასუხი უნდა გაქცე ახლა მესიზე და სუარესზე გავკარი ორივესო რო იტყვი. ერთ რჩევას მოგცემ, შენი კლუბი შენ თვითონ ააშენე და რაც გინდა ის ქენი:))))) თან ახლა შენ კი არ გამოხთი დაჟე ხმლით გადმოხტი:)))))))))))))))))))))))))

    ციტატა: lesane C
    ციტატა: basa7
    ეხლა გამოხტებიან აქ ჭკუის კოლოფები და ატეხავენ აი ხო ვამბობდით ძმაკაცის გამო ატეხა ეს ამბავიო მაგრამ იმდენი ტვინი არც ერთს არ ეყოფა რომ იმ სუარეს 21 გოლი და 12 ასისტი რო აქ გაკეთებული ამ სეზონში და მაგაზე მეტი მბაპეს და ლევანდოვსკის რო აქ ეს შეაფასონ. იმ მესიმ კიდე იცის ეს და სუარესი რო თუნდაც ზამენაზე გიზის ძალაა. ჩემი სიტყვები გახსოვდეთ თუ სუარესი დარჩა კუმანი თვითონ დააბრუნებს Dროთა განმავლობაში სასტარტოში

    ეს სტატია შეიძლებ საერთოდ არ იყოს სიმართლე,მარა იმაში კი გეთანხმები რო სუარესი დიდი ძალაა და ნამდვილად გამოგვადგება,მარა ამას ფეხბურთელი არ უნდა წყვეტდეს

    გეთანხმები არ უნდა წყვეტდეს მაგრამ აქ სულ სხვა მოცემულობა გვაქვს ახლა

    შენ შემოგევლე კამათს ნამდვილად არ ვაპირებ და როდესაც გავკარის ვიძახი ზუსტად იმას ვგულისხმობ რომ ჯერ არის კლუბი მისი ისტორია მისი ინტერესები და შემდეგ არიან ფეხბუთელები... გასაგებია და მესმის ძალიან კარგად მესის მნიშვნელობა ამ კლუბისთვის რასაც წარმოადგენს მაგრამ კონკრეტული ფეხბურთელი არუნდა მიწყვეტავდეს არც ტრანფერს და არც მის საძმოს ვინ უნდა ითამაშოს კლუბში და ვინ არა... თუ ფროფესიონალი ხარ შენ შენი საქმე აკეთე... კარგი ამას თავი დავანებოთ და ეს ერთი წელი დარჩა ორივე და მომავალ წელს რომ წავლენ თავისუფალი აგენტის სტატუსით მერე რა ვქნათ თან გავყვეთ ამ ფეხბურთელებს თუ დავჯდეთ და ვიგლოვოთ?

    იგლოვოთ უნდა იმიტომ რომ გაგვეჩითებბა 2000 წლის ბარსელონა და რა ტრანსფერებიც გაკეთდა მხოლოდ ამას მიუთიტებს. აგი ერთი ახლა რაც შეეხება ისტორიას აბა გამახსენე ერთი რომელ ისტორიაზე მელაპარაკები. 5 ლიგიდან 4 მესის დროს გაქ მოგებული, ლა ლიგის ბალანსი მესიმ გაათანაბრა თორე გვარიანად გვისწრებდნენ, ერთი თასი გვქონდა მეტი და ისიც იმიტო რო რეალს ეკიდა. სამჯერ უეფა მოიგეს და სამჯერ თასების თასი, დანარჩენი კიდე ისეთი პუჭურა თასები იყო რო თქმისაც კი მცხვენია, ხო კიდევ რეალი ურთიერთშეხვედრებში გვისწრებდა და მესის დროს გაუდეთ. სადაა ახლა შენი ისტორია აბა ერთი გამახსენე, მე ვერ ვიხსენებ. 82 წლიდან ვარ ბარსას ბალეშიკი და იქნებ შენ იცი ჩემზე მეტი გამახსენე
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #27 4 სექტემბერი 2020 16:57
    3
    კომენტარებს არ ვკითხულობ, მაგრამ ვიცი წავა ეხლა მესიზე დასხმა.
    ქართველების ხასიათი ხომ ვიცი, მესისნაირი წარმატებული რომ იყოს ნებისმიერი, მოთხოვნას კი არა ლამის პრეზიდენტობას მოინდომებდა.
    ფანი [?]
    #26 4 სექტემბერი 2020 16:04
    0
    ციტატა: Gio end Gio
    ებიჭო იყოს წელიწადში 10 მილიონი არ დააქცევს ბარსას ვერაფერი შეუსრულდა მესის და ეს მაინც დაუტოვონ ათამაშონ ზამენიდან და კაცი იძახის არაა პრობლემაა რას ეჯინებიან ასეთი მილიონები გადაუყრიათ წყალში!

    მთავარი ის კი არაა სუა დარჩება, 10 მილიონს მიიღეებს თუ უფრო მეტს. მთავარი ისაა რო ერთმა ფეხბურთელმა არ უნდა ატრაკო ს ამდენი. მე არ მომწონს მესის ეს საქციელი
    ახალბედა [?]
    #25 4 სექტემბერი 2020 15:28
    1
    ებიჭო იყოს წელიწადში 10 მილიონი არ დააქცევს ბარსას ვერაფერი შეუსრულდა მესის და ეს მაინც დაუტოვონ ათამაშონ ზამენიდან და კაცი იძახის არაა პრობლემაა რას ეჯინებიან ასეთი მილიონები გადაუყრიათ წყალში!
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #24 4 სექტემბერი 2020 14:42
    0
    Chaakorneliuse midi
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #23 4 სექტემბერი 2020 14:26
    10
    ციტატა: Ronaldinho..
    ძალიან არასწორია მესის ეს მიდგომა და გუნდს უფრო და უფრო ასვამს დაღს.
    ფეხბურთელი არ უნდა წყვეტდეს ვინ დატოვოს გუნდი და ვინ არა

    აბა კაპიტანია-ო, ხმა ამოიღოსო... მოკლედ ჭრელო პეპელას დღეში აყენებთ რა. დაჯექი და რასაც გეტყვით ის გააკეთე-ო. არ გაგიშვებთო, ბევრი გოლები გაიტანეო, მოედანზე ყვერები ანახე ყველასო; ალბათ როგორც რონალდუმ ანახა სიმეონეს? ეგ გინდათ? თუ რა გინდათ ვეღარ გავიგე, რა ქნას ამ საცოდავმა. მილიონი კაცი მოიყვანეს ნეიმარის შემდეგ და ერთიც კი ვერ შეეხიდა, რას სთხოვთ კაცს? ფოკუსები აკეთოს მოედანზე მარტოკამ? მოკლედ ამ ბართომეუმ ბარსა არგენტინის ნაკრებად აქცია რა.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #22 4 სექტემბერი 2020 14:20
    2
    ციტატა: Lionel Messi - 10
    ეს თუ სიმართლეა ძაან ბევრის თვალში დაკარგავს მესი პატივისცემას და სამართლიანადაც. როგორი ფიგურაც არ უნდა იყოს ლეო მსოფლიო ფეხბურთში ფეხბურთელი არ უნდა წყვეტდეს გუნდში ვინ მოვა და ვინ წავა. და მითუმეტეს ასეთ ულტიმატუმს არ უნდა უყენებდეს კლუბს და აშინებდეს ამას თუ გაუშვებთ მეც გავყვებიო. გასაგებია რო კლუბის ხელმძღვანელობა ნაგვითაა სავსე მარა მაგის გასასამართლებლად ეგ ნამდვილად არ გამოდგება. ამიტომაა საჭირო ხელმძღვანელობაში ვინმე ყვერებიანი როჟა რო თუნდაც მესიმ ვერ გაბედოს ეგეთები. მარა ბართუშა კრისაა და რაგინდა მოთხოვო მაგან მარტო კლუბის წინააღმდეგ იცის ცუდი გადაწყვეტილებების მიღება ☺️

    ხოდა ყვერებიანი რო არ იყო მესი კაპიტნობას ართმევდით, აქ ბევრი. ეხლა კაპიტანმა ხმა ამოიღო და თურმე ულტიმატუმებს უყენებს. მე წავალ არ არის ულტიმატუმი. ულტიმატუმია მე დავრჩები იმიტომ რო კონტრაქტი მაქვს და ფულს ავიღებ როგორც ბეილი, მოედანზე თავს არ მოვიკლავ. აი ეს არის ულტიმატუმი!!!! გამიშვით აქ აღარ შეიძლება თამაში, არ არის ულტიმატუმი მითუმეტეს ბართო უკვე დაიბარეს საგამოძიებოში და როსელის ბედი ელოდება.
    Руководство «Барселоны» во главе с президентом Жозепом Марией Бартомеу подозревается в коррупции.
    По информации AS, каталонская полиция заинтересовалась сделкой с консалтинговой компанией I3 Ventures, которой «Барса» платила за работу в соцсетях для улучшения имиджа Бартомеу и дискредитации некоторых игроков, включая Лионеля Месси и Жерара Пике.
    Подозрения у правоохранительных органов вызвала выплаченная надбавка в размере около 600 процентов. Аудит, выполненный еще в апреле компанией PWC, также показал, что стоимость работы I3 Ventures была оценена чрезмерно. Компания получила от «Барселоны» 980 тысяч евро, а компании-партнеры берут за аналогичные услуги от 120 до 150 тысяч евро.
    Боссов клуба вызвали в полицию для дачи показаний, в офисах «Барсы» были проведены проверки.
    Culé [?]
    #21 4 სექტემბერი 2020 14:17
    2
    ციტატა: nika 54
    ციტატა: Lionel Messi - 10
    ციტატა: claudio Caniggia
    არასწორად ჩანს მესის დამოკიდებულება სუარესსთან. მესის მხოლოდ იმიტომ არ უნდა სუარესის დარჩენა, რომ მისი მეგობარია. შეგახსენებთ ამ “ მეგობარმა" ყველაზე მეტი საგოლე პასი გაუკეთა მეაის, უგებენ იდეალურად ამასთანავე კლუბის მეორე ყველაზე შედეგიანი ფეხბურთელია. მემგონი ამის გამო უფრო უნდა სუარესის დარჩენა.

    უნდა ერთია და კლუბს ულტიმატუმს უყენებდე მეორე.

    და ულტიმატუმი რო არ წაუყენა იმიტომ უშვებენ სუარესს. ვეღარ გავიგე ხან კაპიტანია და უნდა ხმა ამოიღოსო, ხან გუნდია მთავარიო, და რომელი გუნდი? მესის გარეშე რო ვერაფერს აკეთებენ? ლეოს გარანტირებულად უნდა სანდო პარტნიორი, ნეიმარი არ აღირსეს ეხლა სუარესს უშვებენ. გოლებს ვინ გაიტანს? მე უფრო მგონია, რომ კუმანს კაი თავდამსხმელის მოყვანა უნდა და ამიტომაც ეტაკა ლეოს პირველ შეხვედრაზევე. იცის რო ვერ იტანს ხმამაღალ სიტყვას და ივარაუდა რო წავიდოდა, და ამ წასვლით 700 მილიონს დაუტოვებდა გუნდს. აი ამ დონის მწვრთნელი და პრეზიდენტი ყავს გუნდს. იმდენი ტვინი არცერთს არა აქვს რო მიხვდნენ 34-ე წელში მყოფ ფეხბურთელში არავინ არასდროს ამდენ ფულს არ გადაიხდის. ტრანფერმარკეტზე მაინც ნახონ მესის სავარაუდო ფასი.

    რა ტყუილად იღლები ნიკა. ტალპა ვსეგდა ზავიდუეტ გეროევ ხო იცი. ახლ კიდე მოდაშია რომ მესის ნებისმიერ საქციელში ცუდს ეძებენ თან ამას ტავიანთ ლოგიკურ აზროვნებას ეძახიან და ამაში ლოგიკა არის თუ არა ბოდიში და სუ კიდიათ.
    გულშემატკივარი [?]
    #20 4 სექტემბერი 2020 14:14
    2
    ციტატა: basa7
    ციტატა: JasoN
    ციტატა: basa7
    ეხლა გამოხტებიან აქ ჭკუის კოლოფები და ატეხავენ აი ხო ვამბობდით ძმაკაცის გამო ატეხა ეს ამბავიო მაგრამ იმდენი ტვინი არც ერთს არ ეყოფა რომ იმ სუარეს 21 გოლი და 12 ასისტი რო აქ გაკეთებული ამ სეზონში და მაგაზე მეტი მბაპეს და ლევანდოვსკის რო აქ ეს შეაფასონ. იმ მესიმ კიდე იცის ეს და სუარესი რო თუნდაც ზამენაზე გიზის ძალაა. ჩემი სიტყვები გახსოვდეთ თუ სუარესი დარჩა კუმანი თვითონ დააბრუნებს Dროთა განმავლობაში სასტარტოში

    ჯერ ერთი არავინ არ გამოგიხტება და აქ ყველას თავისი აზრი და ლოგიკა აქვს ამ ყველაფერთან და გავკარი ამათ ორივეს და მე მინდა ახალი კლუბის შენება და სამომავლოდ ახალი დალაგებული გუნდის ხილვა და ვერც მესის და ვერც მისნაირებს საფლავში ვერ ჩავყვები... მე ბარსელონას გულშემატკივარი ვარ და არა რომელიმე ფეხბურთელის... სუარეს რაც შეეხება მისი 21 გოლიც და 12 ასისტიც მაგრად მკიდია თუ კლუბს ულტიმატუმებს წაუყენებენ...წასასვლელიაა უნდა წავიდეს

    აი რა პასუხი უნდა გაქცე ახლა მესიზე და სუარესზე გავკარი ორივესო რო იტყვი. ერთ რჩევას მოგცემ, შენი კლუბი შენ თვითონ ააშენე და რაც გინდა ის ქენი:))))) თან ახლა შენ კი არ გამოხთი დაჟე ხმლით გადმოხტი:)))))))))))))))))))))))))

    ციტატა: lesane C
    ციტატა: basa7
    ეხლა გამოხტებიან აქ ჭკუის კოლოფები და ატეხავენ აი ხო ვამბობდით ძმაკაცის გამო ატეხა ეს ამბავიო მაგრამ იმდენი ტვინი არც ერთს არ ეყოფა რომ იმ სუარეს 21 გოლი და 12 ასისტი რო აქ გაკეთებული ამ სეზონში და მაგაზე მეტი მბაპეს და ლევანდოვსკის რო აქ ეს შეაფასონ. იმ მესიმ კიდე იცის ეს და სუარესი რო თუნდაც ზამენაზე გიზის ძალაა. ჩემი სიტყვები გახსოვდეთ თუ სუარესი დარჩა კუმანი თვითონ დააბრუნებს Dროთა განმავლობაში სასტარტოში

    ეს სტატია შეიძლებ საერთოდ არ იყოს სიმართლე,მარა იმაში კი გეთანხმები რო სუარესი დიდი ძალაა და ნამდვილად გამოგვადგება,მარა ამას ფეხბურთელი არ უნდა წყვეტდეს

    გეთანხმები არ უნდა წყვეტდეს მაგრამ აქ სულ სხვა მოცემულობა გვაქვს ახლა

    ციტატა: basa7
    ციტატა: JasoN
    ციტატა: basa7
    ეხლა გამოხტებიან აქ ჭკუის კოლოფები და ატეხავენ აი ხო ვამბობდით ძმაკაცის გამო ატეხა ეს ამბავიო მაგრამ იმდენი ტვინი არც ერთს არ ეყოფა რომ იმ სუარეს 21 გოლი და 12 ასისტი რო აქ გაკეთებული ამ სეზონში და მაგაზე მეტი მბაპეს და ლევანდოვსკის რო აქ ეს შეაფასონ. იმ მესიმ კიდე იცის ეს და სუარესი რო თუნდაც ზამენაზე გიზის ძალაა. ჩემი სიტყვები გახსოვდეთ თუ სუარესი დარჩა კუმანი თვითონ დააბრუნებს Dროთა განმავლობაში სასტარტოში

    ჯერ ერთი არავინ არ გამოგიხტება და აქ ყველას თავისი აზრი და ლოგიკა აქვს ამ ყველაფერთან და გავკარი ამათ ორივეს და მე მინდა ახალი კლუბის შენება და სამომავლოდ ახალი დალაგებული გუნდის ხილვა და ვერც მესის და ვერც მისნაირებს საფლავში ვერ ჩავყვები... მე ბარსელონას გულშემატკივარი ვარ და არა რომელიმე ფეხბურთელის... სუარეს რაც შეეხება მისი 21 გოლიც და 12 ასისტიც მაგრად მკიდია თუ კლუბს ულტიმატუმებს წაუყენებენ...წასასვლელიაა უნდა წავიდეს

    აი რა პასუხი უნდა გაქცე ახლა მესიზე და სუარესზე გავკარი ორივესო რო იტყვი. ერთ რჩევას მოგცემ, შენი კლუბი შენ თვითონ ააშენე და რაც გინდა ის ქენი:))))) თან ახლა შენ კი არ გამოხთი დაჟე ხმლით გადმოხტი:)))))))))))))))))))))))))

    ციტატა: lesane C
    ციტატა: basa7
    ეხლა გამოხტებიან აქ ჭკუის კოლოფები და ატეხავენ აი ხო ვამბობდით ძმაკაცის გამო ატეხა ეს ამბავიო მაგრამ იმდენი ტვინი არც ერთს არ ეყოფა რომ იმ სუარეს 21 გოლი და 12 ასისტი რო აქ გაკეთებული ამ სეზონში და მაგაზე მეტი მბაპეს და ლევანდოვსკის რო აქ ეს შეაფასონ. იმ მესიმ კიდე იცის ეს და სუარესი რო თუნდაც ზამენაზე გიზის ძალაა. ჩემი სიტყვები გახსოვდეთ თუ სუარესი დარჩა კუმანი თვითონ დააბრუნებს Dროთა განმავლობაში სასტარტოში

    ეს სტატია შეიძლებ საერთოდ არ იყოს სიმართლე,მარა იმაში კი გეთანხმები რო სუარესი დიდი ძალაა და ნამდვილად გამოგვადგება,მარა ამას ფეხბურთელი არ უნდა წყვეტდეს

    გეთანხმები არ უნდა წყვეტდეს მაგრამ აქ სულ სხვა მოცემულობა გვაქვს ახლა

    შენ შემოგევლე კამათს ნამდვილად არ ვაპირებ და როდესაც გავკარის ვიძახი ზუსტად იმას ვგულისხმობ რომ ჯერ არის კლუბი მისი ისტორია მისი ინტერესები და შემდეგ არიან ფეხბუთელები... გასაგებია და მესმის ძალიან კარგად მესის მნიშვნელობა ამ კლუბისთვის რასაც წარმოადგენს მაგრამ კონკრეტული ფეხბურთელი არუნდა მიწყვეტავდეს არც ტრანფერს და არც მის საძმოს ვინ უნდა ითამაშოს კლუბში და ვინ არა... თუ ფროფესიონალი ხარ შენ შენი საქმე აკეთე... კარგი ამას თავი დავანებოთ და ეს ერთი წელი დარჩა ორივე და მომავალ წელს რომ წავლენ თავისუფალი აგენტის სტატუსით მერე რა ვქნათ თან გავყვეთ ამ ფეხბურთელებს თუ დავჯდეთ და ვიგლოვოთ?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #19 4 სექტემბერი 2020 14:13
    4
    ციტატა: Lionel Messi - 10
    ციტატა: claudio Caniggia
    არასწორად ჩანს მესის დამოკიდებულება სუარესსთან. მესის მხოლოდ იმიტომ არ უნდა სუარესის დარჩენა, რომ მისი მეგობარია. შეგახსენებთ ამ “ მეგობარმა" ყველაზე მეტი საგოლე პასი გაუკეთა მეაის, უგებენ იდეალურად ამასთანავე კლუბის მეორე ყველაზე შედეგიანი ფეხბურთელია. მემგონი ამის გამო უფრო უნდა სუარესის დარჩენა.

    უნდა ერთია და კლუბს ულტიმატუმს უყენებდე მეორე.

    და ულტიმატუმი რო არ წაუყენა იმიტომ უშვებენ სუარესს. ვეღარ გავიგე ხან კაპიტანია და უნდა ხმა ამოიღოსო, ხან გუნდია მთავარიო, და რომელი გუნდი? მესის გარეშე რო ვერაფერს აკეთებენ? ლეოს გარანტირებულად უნდა სანდო პარტნიორი, ნეიმარი არ აღირსეს ეხლა სუარესს უშვებენ. გოლებს ვინ გაიტანს? მე უფრო მგონია, რომ კუმანს კაი თავდამსხმელის მოყვანა უნდა და ამიტომაც ეტაკა ლეოს პირველ შეხვედრაზევე. იცის რო ვერ იტანს ხმამაღალ სიტყვას და ივარაუდა რო წავიდოდა, და ამ წასვლით 700 მილიონს დაუტოვებდა გუნდს. აი ამ დონის მწვრთნელი და პრეზიდენტი ყავს გუნდს. იმდენი ტვინი არცერთს არა აქვს რო მიხვდნენ 34-ე წელში მყოფ ფეხბურთელში არავინ არასდროს ამდენ ფულს არ გადაიხდის. ტრანფერმარკეტზე მაინც ნახონ მესის სავარაუდო ფასი.
    Culé [?]
    #18 4 სექტემბერი 2020 14:12
    2
    ციტატა: claudio Caniggia
    არასწორად ჩანს მესის დამოკიდებულება სუარესსთან. მესის მხოლოდ იმიტომ არ უნდა სუარესის დარჩენა, რომ მისი მეგობარია. შეგახსენებთ ამ “ მეგობარმა" ყველაზე მეტი საგოლე პასი გაუკეთა მეაის, უგებენ იდეალურად ამასთანავე კლუბის მეორე ყველაზე შედეგიანი ფეხბურთელია. მემგონი ამის გამო უფრო უნდა სუარესის დარჩენა.

    მაგ ვერ გაიგო ზუსტად ამ ხალხმა და ტყუილა წვალობ მაინც ვერ გაიგებენ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #17 4 სექტემბერი 2020 14:05
    3
    ციტატა: claudio Caniggia
    Lionel Messi - 10,
    როცა ხედავ, რომ აშკარად შეცდომას უშვებენ სუარესის გაშვებით და ასეათი პრეზიდენტი გყავს, იქ უკვე თხოვნის დრო არ არის.

    თანაც უფასოდ, და კიდევ ხელფასი უნდა გადაუხადონ ერთი წლის. ვერ გავიგე რო დარჩეს ხო მაინც უნდა ის ფული აიღოს და იყოს სკამზე, რას დააშავებს. მე შენ გეტყვი იმდენი და იმ დონის თავდამსხმელები გვყავს რო არც ტრავმას არ მიიღებენ და გოლებსაც ოხრად შეყრიან?
    გულშემატკივარი [?]
    #16 4 სექტემბერი 2020 13:57
    3
    Lionel Messi - 10,
    როცა ხედავ, რომ აშკარად შეცდომას უშვებენ სუარესის გაშვებით და ასეათი პრეზიდენტი გყავს, იქ უკვე თხოვნის დრო არ არის.
    Culé [?]
    #15 4 სექტემბერი 2020 13:51
    0
    ციტატა: claudio Caniggia
    არასწორად ჩანს მესის დამოკიდებულება სუარესსთან. მესის მხოლოდ იმიტომ არ უნდა სუარესის დარჩენა, რომ მისი მეგობარია. შეგახსენებთ ამ “ მეგობარმა" ყველაზე მეტი საგოლე პასი გაუკეთა მეაის, უგებენ იდეალურად ამასთანავე კლუბის მეორე ყველაზე შედეგიანი ფეხბურთელია. მემგონი ამის გამო უფრო უნდა სუარესის დარჩენა.

    უნდა ერთია და კლუბს ულტიმატუმს უყენებდე მეორე.
    გულშემატკივარი [?]
    #14 4 სექტემბერი 2020 13:49
    2
    არასწორად ჩანს მესის დამოკიდებულება სუარესსთან. მესის მხოლოდ იმიტომ არ უნდა სუარესის დარჩენა, რომ მისი მეგობარია. შეგახსენებთ ამ “ მეგობარმა" ყველაზე მეტი საგოლე პასი გაუკეთა მეაის, უგებენ იდეალურად ამასთანავე კლუბის მეორე ყველაზე შედეგიანი ფეხბურთელია. მემგონი ამის გამო უფრო უნდა სუარესის დარჩენა.
    Culé [?]
    #13 4 სექტემბერი 2020 13:43
    5
    ეს თუ სიმართლეა ძაან ბევრის თვალში დაკარგავს მესი პატივისცემას და სამართლიანადაც. როგორი ფიგურაც არ უნდა იყოს ლეო მსოფლიო ფეხბურთში ფეხბურთელი არ უნდა წყვეტდეს გუნდში ვინ მოვა და ვინ წავა. და მითუმეტეს ასეთ ულტიმატუმს არ უნდა უყენებდეს კლუბს და აშინებდეს ამას თუ გაუშვებთ მეც გავყვებიო. გასაგებია რო კლუბის ხელმძღვანელობა ნაგვითაა სავსე მარა მაგის გასასამართლებლად ეგ ნამდვილად არ გამოდგება. ამიტომაა საჭირო ხელმძღვანელობაში ვინმე ყვერებიანი როჟა რო თუნდაც მესიმ ვერ გაბედოს ეგეთები. მარა ბართუშა კრისაა და რაგინდა მოთხოვო მაგან მარტო კლუბის წინააღმდეგ იცის ცუდი გადაწყვეტილებების მიღება ☺️
    გულშემატკივარი [?]
    #12 4 სექტემბერი 2020 13:33
    2
    ძალიან არასწორია მესის ეს მიდგომა და გუნდს უფრო და უფრო ასვამს დაღს.
    ფეხბურთელი არ უნდა წყვეტდეს ვინ დატოვოს გუნდი და ვინ არა
    წევრი [?]
    #11 4 სექტემბერი 2020 13:23
    5
    აი რა სახელს იფუჭებს მესი ამ თავისი მძღრენი ხასითის და ხვიშტირების გამო. არ უნდა და წავიდეს მართლა ბორდია წევრი ხო არ არის
    რედაქტორი [?]