კოუტინიო "სიუტატ ესპორტივაზე" დაბრუნდა

კოუტინიო "სიუტატ ესპორტივაზე" დაბრუნდა

"ბარსელონას" ბრაზილიელი ფეხბურთელი, ფილიპე კოუტინიო, რომელმაც გასული სეზონი მიუნხენის "ბაიერნის" რიგებში იჯარით გაატარა, უკვე კატალონიურ კლუბში იმყოფება. 

ბრაზილიელი ცოტა ხნის წინ, "სიუტატ ესპორტივაზე" მივიდა და გუნდთან ერთად პრე-სეზონი დაიწყო. აღსანიშნავია, რომ კოუტინიოს შვებულება 8 სექტემბრამდე ჰქონდა, თუმცა მან ნაადრევად დაბრუნება და ვარჯიშის განახლება გადაწყვიტა. 

კოუტინიო "ბარსელონაში" 2018 წლის ზამთარში "ლივერპულიდან" გადმოვიდა, სადაც 5 წელი თამაშობდა. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 18 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #18 4 სექტემბერი 2020 15:27
    0
    დავარდნილი ბარსა ბოლომდე, რომ გააბანძა ამის პატიება გამიჭირდება.
    1/4 ფინალში გასული ხარ, მაქსიმუმ 2 თამაშის მერე ამ გუნდს უნდა დაუბრუნდე და მისი მაისური უნდა ჩაიცვა და ამ გუნდთან თავს იგიჟებ, წაქცეულს წიხლს ურტყამ, ეს არაა პროფესიონალიზმი. და რაო ბაიერნმა რა უთხრა? ჩინ-მენდლები დაურიგა? დაახვიეო უთხრა დიპლომატიურად.
    Culé [?]
    #17 4 სექტემბერი 2020 14:43
    0
    Tipma chempionta liga moigo sagijetia 😁
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    გულშემატკივარი [?]
    #16 4 სექტემბერი 2020 12:37
    12
    კარგი ფეხბურთელი ყველგან კარგია, ნახ. დაცვაშიც და ვინგერადაც. ამის ტრანსფერი საერთოდ არ იყო საჭირო, თავიდანვე ცხადი იყო, რომ ვერც ტაქტიკაში ჩაჯდებოდა და ვერც ხასიათი ექნებოდა ძლიერი. ისე ბარსამ ჯობია შეწყვიტოს ტრანსფერების გაკეთება მითუმეტეს ასეთი ძვირის და არასაჭიროსი. ჯობია ლამასიაში გაზარდო ვარსკვლავები. ბარსა ყველაზე ძლიერი ლამასიელების წყალობით იყო და არა 120 მილიონიანი მოთამაშეებით.
    გულშემატკივარი [?]
    #15 4 სექტემბერი 2020 12:36
    13
    რატომღაც მგონია რომ კუმანის ხელში ტაქტიკურად ბევრად უკეთეს ფეხბურთს ითამაშებს გუნდი მითუმეტეს ერთე ერთი საუკეთესო შემადგენლობა გვყავს და ტიტულებსაც დადებს უეჭველი
    წევრი [?]
    #14 4 სექტემბერი 2020 12:29
    0
    დეპაი სულ არ მინდა ჩვენ რო მოგვაპო ვეილანდუმი თუ ჭირი მაგას ეგ მინდა! მებრძოლია და ტექნიკური
    გულშემატკივარი [?]
    #13 4 სექტემბერი 2020 12:22
    7
    მესი რჩება ამაში დარწმუნებული ვიყავი ყველა ვფიქრობთ და ჯერჯერობით ასე მესი სეზონის ბოლოს უფასოდ წავა მაგრამ მე სხვანაირად მგონია მარტში წავა უხსენებელი ახალი პრეზიდენტი იმედია კარგ პროექტს წარადგენს ამავდროულად ბარსამ აუცილებლად უნდა მოიგოს ჩემპიონთა ლიგა სულ მცირე ლა ლიგასაც თუ მიაყოლებს კარგი და თუ ტრეპლი მგონი აუცილებლად დარჩება მაგრამ ჩემპიონთა ლიგა აუცილებლად თორე უეჭველი წავა ლალიგას მოვიგებთ წინა სეზონი ჩვენით ვაჩუქეთ რეალს მგონია ლეო ბარსაში დაასრულებს კარიერას გადაჭედილი კამპნოუ მესის სიტყვით გამოსვლა მოედნის ცენტრში და აცრემლებული მე ❤️
    ფანი [?]
    #12 4 სექტემბერი 2020 12:20
    1
    ვალიკოს რო აბრალებდნენ არ ათამაშებს თავის პოზიციაზეო ეხა ვნახოთ და კუმანი როგორ აათამშებს
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    გულშემატკივარი [?]
    #11 4 სექტემბერი 2020 12:17
    1
    ციტატა: M10 S9 D11
    იმედია ნახევარ დაცვაში ითამაშებს და ესეც ითამაშებს თავის ფეხბურთს

    შტეგენი
    სემედუ გარსია ლენგლე ალბა
    პიანიჩი დე იონგი კოუტინიო
    მესი გრიზმანი დეპაი


    მემგონი არაა ცუდი კამანდა

    დეპაის მაგივრად ფატი და ყველაფერი კაია👍🏻
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 4 სექტემბერი 2020 12:09
    3
    ციტატა: ჯერემი რენერი
    ციტატა: M10 S9 D11
    იმედია ნახევარ დაცვაში ითამაშებს და ესეც ითამაშებს თავის ფეხბურთს

    შტეგენი
    სემედუ გარსია ლენგლე ალბა
    პიანიჩი დე იონგი კოუტინიო
    მესი გრიზმანი დეპაი


    მემგონი არაა ცუდი კამანდა

    პიკეს მგონი ჯერ არავინ ამოაგდებს..

    არ ამოაგდებენ და ითვალონ მერე გოლები საკუთარ კარში
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    რედაქტორი [?]
    #9 4 სექტემბერი 2020 12:08
    0
    ციტატა: M10 S9 D11
    იმედია ნახევარ დაცვაში ითამაშებს და ესეც ითამაშებს თავის ფეხბურთს

    შტეგენი
    სემედუ გარსია ლენგლე ალბა
    პიანიჩი დე იონგი კოუტინიო
    მესი გრიზმანი დეპაი


    მემგონი არაა ცუდი კამანდა

    პიკეს მგონი ჯერ არავინ ამოაგდებს..
    --------------------
    “No Matter Where Are You I Will Always Support And Love You ♥ ..”

    No Country for Old Men ❤️
    მწერალი [?]
    #8 4 სექტემბერი 2020 12:04
    12
    ფაქტობრივად ორი ტრანსფერი გავაკეთეთ, კოუ და დემბელე დაბრუნდნენ : )
    გულშემატკივარი [?]
    #7 4 სექტემბერი 2020 12:03
    8
    ერთი ეს მოიხოდოს და ლივერპულის კოუ გაიჩითოს და მეტი არ გვინდა არაფერი)))

    ისე პაცწი ახალი გუნდი გვყავს,კოუ დაბრუნდა დემბელე დაბრუნდა ტრინკაუ,იქით უკვე უფრო გაზდილი ფატი-პუჩი,პრენკი საყრდენზე ახალი ხილია ბარსასთვის.მესის ბოლო წელი და უფრო მოტივირებული ჩემი აზრით ვიდრე როდესმე (შეილება სუაც) რაკეტა ვიდალი წავა (33-34 წლების)....ახალი მწვრთნელი აალი ასისტენტებით (შროიდერი😍) და ა.შ
    ერთი დაცვა დარჩა მოსახოდი რააა
    მაგარი გუნდი გვყავს მაქვს წელს იმედები
    ფანი [?]
    #6 4 სექტემბერი 2020 12:01
    12
    ოღონდ შენ ათამაშდეეე ოღონდ შენ მოიხოდოოო
    ფანი [?]
    #5 4 სექტემბერი 2020 12:00
    13
    ეს როგორ მეიმედება, გებიოსია ტიპი, იმედია ფსიქოლოგიურად განოსწორდება და რავი, დებრუინის მერე ამაზე კაი გამთამაშებელი არ ვიცი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 4 სექტემბერი 2020 12:00
    4
    იმედია ნახევარ დაცვაში ითამაშებს და ესეც ითამაშებს თავის ფეხბურთს

    შტეგენი
    სემედუ გარსია ლენგლე ალბა
    პიანიჩი დე იონგი კოუტინიო
    მესი გრიზმანი დეპაი


    მემგონი არაა ცუდი კამანდა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #3 4 სექტემბერი 2020 11:52
    4
    მიდი კოუ მოიხოდე
    წევრი [?]