მესის მამა: ჩემს შვილს "ბარსელონაში" დარჩენა არ სურს

მესის მამა: ჩემს შვილს "ბარსელონაში" დარჩენა არ სურს

როგორც მოგეხსენებათ, ცოტა ხნის წინ "ბარსელონას" პრეზიდენტს, ჟოზეპ მარია ბართომეუსა და "ბლაუგრანას" ლიდერის, ლიონელ მესის მამას, ხორხე მესის შორის გამართული პირველი შეხვედრა დასრულდა.

TyC Sports ავრცელებს ხორხე მესის სიტყვებს, რომლებითაც დღევანდელ შეხვედრაზე მან ბართომეუს მიმართა: "ჩემს შვილს აქ დარჩენა არ სურს".

არგენტინელი ფეხბურთელის მამა მის პოზიციას მედგრად იცავდა. როგორც ჩანს, მოხდება ის, რასაც ვერავინ წარმოიდგენდა - ლიონელ მესი "ბარსელონას" დატოვებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 36 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #36 3 სექტემბერი 2020 11:33
    0
    აუ ეს ლეომადიდებლები🤦🏻‍♂️
    ჩვენც ვუყურებთ ფეხბურთს და ვიცით მესი:))))

    წავიდეს რა მალე ბევრად გამისწორდება უკვე,ფულს ავიღებთ,ახალი გუნდის შენებას დაიწყებენ,
    სტადიონზე დადის ბოლო წლებია და ზოგადად ჩამკვდარია მისი ენთუსიაზმი და უმოყივაციო მესი რა უნდა იყოს ეხლა და ესეთი ძალით დატოვებული..
    Culé [?]
    #35 3 სექტემბერი 2020 10:48
    3
    ციტატა: gurgenidze
    Reebs vkitxulob messize reebs .. saxels ver vudzebni am ucodinrobas da daunaxavobas ertad ra qvia..

    ვერც მოიძებნი სახელს იმიტომ რომ დეტსკი სადია და ამათი უმრავლსობა ფეხბურთის გარტყმაში არაა. ლაპორტამდე ბარსელონა არ ახსოვტ და მიტოა რო ბრუხუნებენ
    წევრი [?]
    #34 3 სექტემბერი 2020 10:48
    0
    KING_BARCA,
    ხო შეიძლება მესიმ კომფერაცია მოიწვიოს.ჟურნალისტებთან ერთად.და ოფიციალურად მოითხოვოს.ბათლომეუს გადადგომა.და თქვას თუ არ გადადგება ბათლომეუ მე მივდივარ რომ თქვას.მე პატივს ვცემ და ვცემდი მესის.მარა არაკაცურად იქცევა ეხლა.

    თუ არ სურს დარჩენა ერთი შენი ოჯახიც მოვხანი.ჯერ ბარსას ვგულშემატკივრობ როგორც გუნდს და მერე მის გუნდში მოთამაშე ფეხბურთელებსდა ვისაც ბარსაში თამაში არ უნდა მოხნია პატრონი.წავიდეს სადაც უნდა...უბრალოდ მესიმ ბართლომეუ კიარა ბარსა დაიკიდა.გამოვიდეს და განაცხადოს ოფიციალურად.მოითხოვოს ბათლომწუს გადადგომა და ნახავ თუ მთელი ფანობა ბარსასი გვერდით არ დაუდგება.მარა მაგას თავისი ხუშტურები აწუხებს.
    წევრი [?]
    #33 3 სექტემბერი 2020 08:31
    0
    getanxmebi bartomeus bralia yvelaferi romis mere unda gaeshvat valverde yverebiani prezidenti ase moiqceoda romis mere kiara liverpulis merec ar gaushva chveninproblema luchos mere mwvrtnelshia amxela grandia da erti avtoritetiani mwvrtneli ver mogviyvanes tore romis mere ucrb pepisnairi klopis nairi mwvrtneli ro gagvchitoda klubshi sitvacia dalagdeboda da dembelec da kouc sworad iqneboda gamoyenebuli mara rat ginda am qindzma advilad samarti mwvrtnelebi airchia plius amas xo xedavdit baiernshi bolo periodshi zamenazec iyvnen robenic da riberic miuleric erti periodi aq busketci pike alba zamenaze unda gadamjdariyo da dazva unda gaedzlierebinat naxevardacvashi ki jiutad rakitichs da vidals rortavda vatamashebdi arturi deiongi puchis shevawyobdi ertmanet s setiens yverebi tu hkoda da arauxos vatamashebdi kide dacvashi karoche rac xdeba ise sworia bartomesus tamadobit yvela unda wavides da darches axalgazdebi da axali shenadzenebi messi wava albat da sitishi tu wavida ligasac premiel ligasac da oqros burtsac dadebs da moaketinebs im xalxs vinc ambobda barsasa garda ver tamashibso da ai mere ki aravis sheepareba ejvi mis pirvelobashi da amas msoplio an kopa tu daumata mashin zurgze moisvams pelesac damaradonasac barsashi ki tu fatim da dembelem deiongma puchim da arauxom shtegeni ahaa grizmani amati gamartlebis imedi
    maq tore arviciKING_BARCA,
    Culé [?]
    #32 3 სექტემბერი 2020 07:49
    9
    ეს კაცი მარტო ებრძოდა ამ ხნის მანძილზე ამ ბანდას,ბართომეუს შეგირდებს და თვითონ ამ მძორს...ხშირად ვხედავდი აქ კომენტარებს ამ ბოლო წლების მანძილზე რო ბარსას თამაშის ყურება აუტანელი იყო...არაფერი არარის წარმოუდგენელი,წარმოუდგენელია ის რო ამ ხნის მანძლიზე ამ წლების მანძილზე მაინც არ წავიდა და იბრძოლა,თუ ვინმეს ძალიან შესტკივა გული ერთი ადგილი აეწია და რაღაცა გაეკეთებინა,იქ ესპანეთში,სამი კაცი რო მივიდა და აქციები რო დაარქვეს ვითომ,ვინც წავიდა ყველამ თქვა რო ხელმძღვანელობა პატივს არ ცემდა,ხავი მაგიტო არ მოვიდა რო იცის რაც ხდება,მეტი რაგინდათ? და ისევ მესია დამნაშავე? მესი იმაშია დამნაშავე რო ხმა არ ამოიღო,გულშემატკივრების წინაშე,მაგრამ ისედაც ნათელია ყველაფერი...ყველა სიახლეზე რო აგინებდით ბართომეუს, ლოგიკურია რო ამის ფონზე მესიც მიდის ხო ესეა?!...წელსაც იგივე გაანმეორდება,მოიყვანენ 30 წელს ზემოთ ორ ან სამ ფეხბურთელს და იქნება საცოდაობა,ღირსება დაკარგა გუნდმა,ბარსელონა კიარა არვიცი რადავარქვა იმის ფონზე რაც აქ ხდება,ბართომეუ საკუთარი სკამის გულისთვის მესისაც ელევა,ხო ხედავთ,ელევა კიარა მგონი მიზანს მიაღწია,ეგ უნდოდა ზუსტად....
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული...
    ფანი [?]
    #31 3 სექტემბერი 2020 07:48
    3
    ამოვიდა ყელში თქვენი კატავასია რა გენაღვლებად მილიონებს აკეთებთ და ჩვენ კიდე ადამიანებს აღარ ვგავართ ერთ მხარესაც და მეორე მხარესაც ორივეს მოგი@@ანთ დედის ტრა@ები თუ არ დეისვენებთ თქვენ დედებს რო შევედი იბიო@ატ დაგვაწყდა ნერვები
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig and pedri the best talent❤️joan laporta is back❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    ფანი [?]
    #30 3 სექტემბერი 2020 06:01
    0
    ციტატა: Nowitzki34
    ნეიტრალური ქომაგებისთვისაც ცუდი საყურებელია რაც დღეს ბარსაში ხდება, ყველაზე წარმოუდგენელი სცენარით სრულდება მესის ეპოქა ბარსაში, უფრო წარმომედგინა გადაჭედილი ნოუკამპი და 90-წუთის განმავლობაში 90 000 ფანი მესიიიი მესიიიის ძახილით, თვალაცრემლებული რო ემშვიდობებიან საყვარელ ბიჭს რომელმაც მათ დაუწყარი წუთები აჩუქა, კატალონიის სიმბოლო იყო ლეო, არ ვიცი ყველა ფეხბურთელზე წარმოვიდგენდი რო გუნდს დატოვებდნენ ტოტიზე, დელპიეროზე, მიულერზე, გიგზიზე მაგრამ მესიზე ვერასდროს. სანი და გარდიანი წერს რო წელიწადში 140 მილიონიან კონტრაქტს სთავაზობენ, 5-წელში 700 მილიონი, კარიერის ბოლოსკენ თითქმის მილიარდიანი კონტრაქტი სასწაულია, ესეთი კონტრაქტი არასდროს დადებულა .

    ხო კი ნეიტტრალური გულშემატკივარს რატო გაუხარდება მესი გვარდიოლასთან
    ახალბედა [?]
    #29 3 სექტემბერი 2020 02:17
    1
    ნეიტრალური ქომაგებისთვისაც ცუდი საყურებელია რაც დღეს ბარსაში ხდება, ყველაზე წარმოუდგენელი სცენარით სრულდება მესის ეპოქა ბარსაში, უფრო წარმომედგინა გადაჭედილი ნოუკამპი და 90-წუთის განმავლობაში 90 000 ფანი მესიიიი მესიიიის ძახილით, თვალაცრემლებული რო ემშვიდობებიან საყვარელ ბიჭს რომელმაც მათ დაუწყარი წუთები აჩუქა, კატალონიის სიმბოლო იყო ლეო, არ ვიცი ყველა ფეხბურთელზე წარმოვიდგენდი რო გუნდს დატოვებდნენ ტოტიზე, დელპიეროზე, მიულერზე, გიგზიზე მაგრამ მესიზე ვერასდროს. სანი და გარდიანი წერს რო წელიწადში 140 მილიონიან კონტრაქტს სთავაზობენ, 5-წელში 700 მილიონი, კარიერის ბოლოსკენ თითქმის მილიარდიანი კონტრაქტი სასწაულია, ესეთი კონტრაქტი არასდროს დადებულა .
    გულშემატკივარი [?]
    #28 3 სექტემბერი 2020 02:04
    11
    მესმის რომ ყველას გული გვტკივა მესის წასვლის გამო. ამდენი წელი ბარსაში გაატარა ამდენი მისცა ბარსას და პირიქით. მე ლირადად არ მგონია ჩემზე მეტად ვინმეს გული სწყდებოდეს მესის წასვლაზე. მაგრამ ნუ დაგვავიწყდება რომ ამ ადამიანმა ბევრი ბედნიერება მოგვანიჭა უამრავი ემოცია. და სულრო რეალში გადადიოდეს ვფიქრობ რო არ უნდა ვლანძღავდეთ და არ უნდა შევიზიზღოთ. ესე გადაწყიტა და ყველამ პატივი უნდა ვცეთ თავის გადაწყვეტილებას მიუხედავად იმისა რომ ყველას გული გვტკივა. ამდენი წლის სიყვარულს და ემოციას ნუ ანგრევთ იმის გამო რო წასვლა უნდა.
    ფანი [?]
    #27 3 სექტემბერი 2020 02:00
    1
    ამ შემადგენლობით ლიგის ჯგუფში მოხვედრაც გაუჭირდებათ ჩემი აზრით მესიც რომ დარჩეს 4 ულისთვის ბრძოლა მოუწევთ მაქსიმუმ რატომღაც მასე მგონია...და არ უნდა ადამიანს დაიღალა წავიდეს სადაც გონია რო თავს კარგად იგრძნობს ვერასოდეს მიიღეებს იმ სიყვარულს და პატივისცემას რაც ბარსელონას გულშემატკივრისგან აქვს ვერასოდეს გახდება სზვა გუნდის ლეგენდა და ვერასოდეს დარჩება ისტორიას ისე როგორც დღესვე რო დაამთავროს კარიერა წარმატებები 13 წლის ვიყავი ამ ადამიანის სასწაულების ყურება რომ დავიწყე უბრალოდ მე პირადად მადლობის მეტი არაფერი არ მეთქმის და დანარჩენი რაც უნდა ის უქნია
    Culé [?]
    #26 3 სექტემბერი 2020 01:49
    1
    📥 📥 📥 📥 📥 📥 📥 📥 📥 📥 📥 📥 📥 📥 📥 📥 📥 📥 📥 📥 📥 📥 📥 📥 📥 📥 📥 📥 📥 📥 📥 📥
    eurosport-ი ავრცელებს ხორხე მესის შემდეგ სიტყვებს: "მესის ბარსეოლნაში დატოვება ძალიან რთული იქნება"

    ფანი [?]
    #25 3 სექტემბერი 2020 01:31
    12
    რა დარმწუნებულია საზოგადოება რომ სიტიში მიდის პეპი ეგეთი სულელი თუა მაშინ მართლაა ვერასდროს ვეღარ მოიგებს ლიგას...მესის მოყვანა უდიდესი პასუხისმგებლობა...და ვაითუ ვერ დადო ლიგა მესით პეპის კარიერა ისედაც დავარდნილია და მერე ხო საერთოდ ფსკერზე დაეცემა...ან დებრუინი და მესიი ერთმანეთს რანაირად შეეწყობიან ეს არის ზღაპარი და პეპის ახალი ნოვატურული რაღაცები აღარ მუშაობს...რაც შეხება მესიის 6 ოქროს ბურთი რომ გაქ და მესი ხარ 2-8 ამოგტენიან შეიძლება ისეთ დეპრესიაში ჩავარდეთ ბიჭებო თავი მოიკლათ ცუდადა და უნდა წავსლა შეცვალოს გარემო დაა მისცეს ახალი ბარსას გზაა..მაგრამ ვაი რომ მესიის გარეშეე რა ვიქნებით ეგ ჯერ არავინ არ იციის..რატო ლანძღავთ წოლქმარი შორდება ერთმანეთს 20 წლის მერე...რა კლუბი რა ბარსაა...აღარ უნდა და ნუ გონიათ რომ ტიტულების გამო მიდის...
    Culé [?]
    #24 3 სექტემბერი 2020 01:25
    5
    აუცილებლათ უნდა წავიდეს რადგან ეს გულით უნდა და ბართუშას მისი შენარჩუნების იმედი არც უნდა ქონდეს.. რა აზრი ექნება ისეთი ფეხბურთელის დარჩენას ვიც აწი ისეთი ემოციებით ისეთი განცდებით ისეთივე გამარჯვების სურვილით ვეღარასდროს ითამაშებს და მისი ამგვარი დამოკიებულებით კიდე შეიძლება გულშემატკივარს თავი შეაძულოს.. ამიტომ გულნატკენი მესი რომელსაც თავი ვერ წარმოუდგენია ბარსას ოჯახის წევრათ რათქმაუნდა უნდა წავიდეს და მის გადაწყვეტილებას ყველამ პატივი უნდა სცეს მოწონს ვინმეს თუ არა.. პირადათ მე ნამდვილათ არ მინდა ნეიმარის მსგავსათ ანტი გმირის იარლიყი აიკრას ბარსას გულშემატკივრებისგან ..
    გულშემატკივარი [?]
    #23 3 სექტემბერი 2020 01:24
    0
    ციტატა: ozbeta
    ციტატა: Messi and barca 😘😘
    ციტატა: ozbeta
    ტიპი იმდენად სულელი აღმოჩნდა რომ ბართოლომეუსთან დაპირისპირების გამო ბარსასთან ამდენწლიან ისტორიას ანგრევს, ამას თუ გონია ინგლისშიც ისე შეიყვარებენ როგორც ბარსელონაში ძაან ცდება, თუ გონია რომ იქცა 90000 მაყურებელი მესი მესის ძახილით გაამხნევებს. ამადე ბართოლომეუს გადაყენებას ვითხოვდი და ახლა მინდა რომ დარჩეს და არ გაუშვას ეს უმადური. ღირსია ერთი წელი განაცხადს მიღმა აყურყუტონ

    ყველას მიუტევე ლეოო!!!

    წადი სიტის საიტზე რა თუ ძმა ხარ, ( დარწმუნებული ვარ მომიტევებს ლეო ) 😁 😁

    ციტატა: ozbeta
    ციტატა: Messi and barca 😘😘
    ციტატა: ozbeta
    ტიპი იმდენად სულელი აღმოჩნდა რომ ბართოლომეუსთან დაპირისპირების გამო ბარსასთან ამდენწლიან ისტორიას ანგრევს, ამას თუ გონია ინგლისშიც ისე შეიყვარებენ როგორც ბარსელონაში ძაან ცდება, თუ გონია რომ იქცა 90000 მაყურებელი მესი მესის ძახილით გაამხნევებს. ამადე ბართოლომეუს გადაყენებას ვითხოვდი და ახლა მინდა რომ დარჩეს და არ გაუშვას ეს უმადური. ღირსია ერთი წელი განაცხადს მიღმა აყურყუტონ

    ყველას მიუტევე ლეოო!!!

    წადი სიტის საიტზე რა თუ ძმა ხარ, ( დარწმუნებული ვარ მომიტევებს ლეო ) 😁 😁
    ეჰ, ვაი რომ მესის ბარსას საიტისგან სჭირდენა დაცვა.
    რა გულის შემძვრელია ეს ერთნაირი ხუმრობები უკვე😶
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #22 3 სექტემბერი 2020 01:19
    1
    ციტატა: Messi and barca 😘😘
    ციტატა: ozbeta
    ტიპი იმდენად სულელი აღმოჩნდა რომ ბართოლომეუსთან დაპირისპირების გამო ბარსასთან ამდენწლიან ისტორიას ანგრევს, ამას თუ გონია ინგლისშიც ისე შეიყვარებენ როგორც ბარსელონაში ძაან ცდება, თუ გონია რომ იქცა 90000 მაყურებელი მესი მესის ძახილით გაამხნევებს. ამადე ბართოლომეუს გადაყენებას ვითხოვდი და ახლა მინდა რომ დარჩეს და არ გაუშვას ეს უმადური. ღირსია ერთი წელი განაცხადს მიღმა აყურყუტონ

    ყველას მიუტევე ლეოო!!!

    წადი სიტის საიტზე რა თუ ძმა ხარ, ( დარწმუნებული ვარ მომიტევებს ლეო ) 😁 😁
    გულშემატკივარი [?]
    #21 3 სექტემბერი 2020 01:16
    0
    ციტატა: Arthur008
    ციტატა: koxregio
    უნდა წავიდეს!!! მისთვისაც უკეთესია და ბარსასთვისაც.უმოტივაციო მესი კი არა, თუ ვინმე საუკეთესო იყო ფეხბურთის ისტორიაში ის არ გვჭირდება.700 ლიმონს არავინ გადაიხდის , თუმცა შესაბამის ფასად უნდა გაიყიდოს. განვაახლოთ გუნდი და დავიწყოთ თავიდან. გული მწყდება რომ ესეთი ფორმით მიდის.არანაკლები დამსახურება აქვს ხავის ბარსას მიმართ და არანაკლებად არ ევასება ბართუშა,მაგრამ ესეთი ამბავი არ აუტეხავს. კლუბმაც უფასად გაუშვა. ტეხავს ის ფაქტი რომ უფასოდ უნდა წასვლა რადგან სიტიში მაგარი კონტრაქტი აირტყას 😡😡😡 დაავიწყდა ალბათ რომ არცერთმა კლუბმა არ გარისკა და არ უმკურნალა ბარსას გარდა როდესაც არ იზრდებოდა ოქროს ბურთის მფლობელი 🤭🤭😶😶

    ეგ გაზრდის თემა მგონი ორჯერ მეტად დაუფასა მესიმ თავისი უამრავი წარმატებული სეზონით ბარსაში ხოდა ამის გამო თუ უნდა შეიბოჭოს ყველაფერში რავიცი

    უნდა დაეფასებინა კიდეც და არც არავინ არ უარყოფს. მაგის გამო გარისკა ბარსამაც რომ მოკიდა მაგ ბიჭს ხელიდა და თუ დაფასებაა , ბოლომდე დაფასება იყოს.უფასოდ წასვლას არ უნდა ითხოვდეს. ფაქტია რომ ხავი არ მოდის ეხლანდელი პრეზიდენტის გამო, მაგრამ საჯაროდ კლუბში რომ ცუდი სიტუაციაა არ გამოუტანია სააშკარაოდ.
    გულშემატკივარი [?]
    #20 3 სექტემბერი 2020 01:10
    2
    ციტატა: ozbeta
    ტიპი იმდენად სულელი აღმოჩნდა რომ ბართოლომეუსთან დაპირისპირების გამო ბარსასთან ამდენწლიან ისტორიას ანგრევს, ამას თუ გონია ინგლისშიც ისე შეიყვარებენ როგორც ბარსელონაში ძაან ცდება, თუ გონია რომ იქცა 90000 მაყურებელი მესი მესის ძახილით გაამხნევებს. ამადე ბართოლომეუს გადაყენებას ვითხოვდი და ახლა მინდა რომ დარჩეს და არ გაუშვას ეს უმადური. ღირსია ერთი წელი განაცხადს მიღმა აყურყუტონ

    ყველას მიუტევე ლეოო!!!
    Culé [?]
    #19 3 სექტემბერი 2020 00:51
    7
    ახალი გუნდის შენება მგონი ჯობია მესის გარეშე დავიწყოთ. ყველასთვის ასე სჯობია. თვითონ თუ არ უტყდება ასე წასვლა თქვენ რას წუხართ. ახლა მთავარია რაღაც შემოსავალი მაინც მიიღონ ამისი ტრანსფერით რომ შემცვლელი იყიდონ ვინმე. გაზაფხულზე ბართომეუ წაეთრევა და დაიწყებს გუნდი აღმასვლას.
    გულშემატკივარი [?]
    #18 3 სექტემბერი 2020 00:50
    3
    ციტატა: koxregio
    უნდა წავიდეს!!! მისთვისაც უკეთესია და ბარსასთვისაც.უმოტივაციო მესი კი არა, თუ ვინმე საუკეთესო იყო ფეხბურთის ისტორიაში ის არ გვჭირდება.700 ლიმონს არავინ გადაიხდის , თუმცა შესაბამის ფასად უნდა გაიყიდოს. განვაახლოთ გუნდი და დავიწყოთ თავიდან. გული მწყდება რომ ესეთი ფორმით მიდის.არანაკლები დამსახურება აქვს ხავის ბარსას მიმართ და არანაკლებად არ ევასება ბართუშა,მაგრამ ესეთი ამბავი არ აუტეხავს. კლუბმაც უფასად გაუშვა. ტეხავს ის ფაქტი რომ უფასოდ უნდა წასვლა რადგან სიტიში მაგარი კონტრაქტი აირტყას 😡😡😡 დაავიწყდა ალბათ რომ არცერთმა კლუბმა არ გარისკა და არ უმკურნალა ბარსას გარდა როდესაც არ იზრდებოდა ოქროს ბურთის მფლობელი 🤭🤭😶😶

    ეგ გაზრდის თემა მგონი ორჯერ მეტად დაუფასა მესიმ თავისი უამრავი წარმატებული სეზონით ბარსაში ხოდა ამის გამო თუ უნდა შეიბოჭოს ყველაფერში რავიცი
    წევრი [?]
    #17 3 სექტემბერი 2020 00:49
    6
    ღმერთო დიდებულო ამ საიტზე ვერ შეიგნეს რომ მესის ყველაფრისგამო მადლობას ვეუბნებით ის ჩვენს გულებში და მეხსიერებსი მუდამ დარჩება მაგრამ არ იქცევა სწორააად და რავქნა ახლააა. რააა არის გაუგებარი.