დონი ვან დე ბეკმა კონსულტაცია ფრენკი დე იონგთან გაიარა

დონი ვან დე ბეკმა კონსულტაცია ფრენკი დე იონგთან გაიარა

"აიაქსის" 23 წლის ნიდერლანდელმა ნახევარმცველმა, დონი ვან დე ბეკმა, "მანჩესტერ იუნაიტედში" გადასვლამდე, რჩევა მის თანამემამულეს, "ბარსელონას" შუახაზელს, ფრენკი დე იონგს ჰკითხა. ამ ინფორმაციას The Mirror ავრცელებს.

ბრიტანული წყაროს მიერ გავრცელებული ინფორმაციის თანახმად, ვან დე ბეკმა "ბარსელონასა" და "მანჩესტერს" შორის არჩევნის გაკეთებამდე კონსულტაცია დე იონგთან გაიარა.

ვრცელდება ინფორმაცია, ვან დე ბეკით კატალონიური კლუბიც ინტერესდებოდა, თუმცა "წითელმა ეშმაკებმა" ჰოლანდიელი ფეხბურთელის შესაძენად ყველა ღონე იხმარეს.

დონი ვან დე ბეკის ტრანსფერი "მანჩესტერ იუნაიტედმა" რამდენიმე საათის წინ ოფიციალურად დაადასტურა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ახალბედა [?]
    #8 8 სექტემბერი 2020 16:44
    0
    დონი ძაან დონეა
    ახალბედა [?]
    #7 2 სექტემბერი 2020 23:32
    13
    კაცი თავს ბარსას ფეხბურთელად აღარ თვლისო და ესე ძალით დატოვებას რა ხიბლი აქ? ეს ქალის გაუპატიურებას გავს, აღარ უნდა ტიპს ბარსაში თამაში და ძალდატანებით დატოვება მაზოღისტობაა, გასაგებია მესის პოზიცია არც მე მომწონს მაგრამ მაინც პატივი უნდა სცენ მას და გაუშვან თუ ესე ძალიან უნდა, სამარცხვინოა ამ დავის ესე სააშკარაოზე გამოტანა და სასამართლოს გზით გადაწყვეტა.
    გულშემატკივარი [?]
    #6 2 სექტემბერი 2020 23:17
    0
    ციტატა: ANSU FATI..
    ციტატა: M͓̽a͓̽r͓̽c͓̽ ͓̽a͓̽n͓̽d͓̽r͓̽e͓̽
    ციტატა: ANSU FATI..
    ციტატა: M͓̽a͓̽r͓̽c͓̽ ͓̽a͓̽n͓̽d͓̽r͓̽e͓̽
    ხალხოოო მოღჩა შეხვედრა მესის მამასა და ბართომეუს შორის

    ) Barcelona says that they will wait for him in training and aren’t going to sell the player. Jorge Messi refers to the burofax and conveys that Messi does not feel like a Barcelona player.
    @SiqueRodriguez
    #FCB

    შედეგი ?

    წერია რო არცერთი არაფერს უთმობს ჯერ მარტო ეგ წერია

    ჰოდა ეგაა რა გვაბოლებენ ჩვენ ამაზე ქვემოთ ერთერთ სტატიაში დავწერე ეგარი რა

    ბართომეუმ არ გავყიდიო და კუმანის მთავარი ფიგურააო

    ციტატა: M͓̽a͓̽r͓̽c͓̽ ͓̽a͓̽n͓̽d͓̽r͓̽e͓̽
    ციტატა: ANSU FATI..
    ციტატა: M͓̽a͓̽r͓̽c͓̽ ͓̽a͓̽n͓̽d͓̽r͓̽e͓̽
    ციტატა: ANSU FATI..
    ციტატა: M͓̽a͓̽r͓̽c͓̽ ͓̽a͓̽n͓̽d͓̽r͓̽e͓̽
    ხალხოოო მოღჩა შეხვედრა მესის მამასა და ბართომეუს შორის

    ) Barcelona says that they will wait for him in training and aren’t going to sell the player. Jorge Messi refers to the burofax and conveys that Messi does not feel like a Barcelona player.
    @SiqueRodriguez
    #FCB

    შედეგი ?

    წერია რო არცერთი არაფერს უთმობს ჯერ მარტო ეგ წერია

    ჰოდა ეგაა რა გვაბოლებენ ჩვენ ამაზე ქვემოთ ერთერთ სტატიაში დავწერე ეგარი რა

    ბართომეუმ არ გავყიდიო და კუმანის მთავარი ფიგურააო

    და კიდე ორწლიანი კონტრაქტი შეთავაზაო. ეგრე იწერება
    ფანი [?]
    #5 2 სექტემბერი 2020 23:15
    0
    ციტატა: M͓̽a͓̽r͓̽c͓̽ ͓̽a͓̽n͓̽d͓̽r͓̽e͓̽
    ციტატა: ANSU FATI..
    ციტატა: M͓̽a͓̽r͓̽c͓̽ ͓̽a͓̽n͓̽d͓̽r͓̽e͓̽
    ხალხოოო მოღჩა შეხვედრა მესის მამასა და ბართომეუს შორის

    ) Barcelona says that they will wait for him in training and aren’t going to sell the player. Jorge Messi refers to the burofax and conveys that Messi does not feel like a Barcelona player.
    @SiqueRodriguez
    #FCB

    შედეგი ?

    წერია რო არცერთი არაფერს უთმობს ჯერ მარტო ეგ წერია

    ჰოდა ეგაა რა გვაბოლებენ ჩვენ ამაზე ქვემოთ ერთერთ სტატიაში დავწერე ეგარი რა
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig and pedri the best talent❤️joan laporta is back❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გულშემატკივარი [?]
    #4 2 სექტემბერი 2020 23:14
    0
    ციტატა: ANSU FATI..
    ციტატა: M͓̽a͓̽r͓̽c͓̽ ͓̽a͓̽n͓̽d͓̽r͓̽e͓̽
    ხალხოოო მოღჩა შეხვედრა მესის მამასა და ბართომეუს შორის

    ) Barcelona says that they will wait for him in training and aren’t going to sell the player. Jorge Messi refers to the burofax and conveys that Messi does not feel like a Barcelona player.
    @SiqueRodriguez
    #FCB

    შედეგი ?

    წერია რო არცერთი არაფერს უთმობს ჯერ მარტო ეგ წერია
    ფანი [?]
    #3 2 სექტემბერი 2020 23:12
    0
    ციტატა: M͓̽a͓̽r͓̽c͓̽ ͓̽a͓̽n͓̽d͓̽r͓̽e͓̽
    ხალხოოო მოღჩა შეხვედრა მესის მამასა და ბართომეუს შორის

    ) Barcelona says that they will wait for him in training and aren’t going to sell the player. Jorge Messi refers to the burofax and conveys that Messi does not feel like a Barcelona player.
    @SiqueRodriguez
    #FCB

    შედეგი ?
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig and pedri the best talent❤️joan laporta is back❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გულშემატკივარი [?]
    #2 2 სექტემბერი 2020 23:11
    0
    ხალხოოო მოღჩა შეხვედრა მესის მამასა და ბართომეუს შორის

    ) Barcelona says that they will wait for him in training and aren’t going to sell the player. Jorge Messi refers to the burofax and conveys that Messi does not feel like a Barcelona player.
    @SiqueRodriguez
    #FCB
    ფანი [?]
    #1 2 სექტემბერი 2020 23:00
    6
    ბრიტანული წყაროს მიერ გავრცელებული ინფორმაციის თანახმად, ვან დე ბეკმა "ბარსელონასა" და "მანჩესტერს" შორის არჩევნის გაკეთებამდე კონსულტაცია დე იონგთან გაიარა.


    და დეიონგმა ურჩია მან იუში წადიო ? კარგით რა ეს ხო სისულელეა და მეტი არაფერი სად ნახულობთ ამ უაზრო სტატიებს თქვენც ხო ხვდებით რო უაზრობაა და როარ დადოთ მსგავსი რამ არა?
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig and pedri the best talent❤️joan laporta is back❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆