კროოსი მესიზე: "რეალში" გადმოსასვლელად კვერცხები უნდა გქონდეს

კროოსი მესიზე: "რეალში" გადმოსასვლელად კვერცხები უნდა გქონდეს

მადრიდის "რეალის" ნახევარმცველს, ტონი კროოს, "ბარსელონას" ვარსკვლავის, ლიონელ მესის "სამეფო კლუბში" გადასვლა ვერ წარმოუდგენია.

"არ ვფიქრობ, რომ მესი "რეალში" გადმოვა. ამისთვის კვერცხები უნდა გქონდეს.

თუ მესი "ბარსელონას" დატოვებს, არ მეწყინება", - ციტირებს კროოსის სიტყვებს Marca.

აშკარაა, რომ კროოს არ უნდა, არგენტინელი ვარსკვავი "ბლაუგრანაში" კიდევ ერთი წლით დარჩეს. მესის "თეთრების" კარში 26 გოლი გაუტანია. "რეალი" 33 წლის მოთამაშის ერთ-ერთი "საყვარელი" კლუბია. "ელ კლასიკოს" ისტორიაში საუკეთესო ბომბარდირი სწორედ ლეო მესია.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 19 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #19 3 სექტემბერი 2020 07:39
    1
    ციტატა: Gio end Gio
    ციტატა: ANSU FATI..
    ვრწმუნდები იმაში რო აქ უმრავლესობა 15- ასაკის ბავშვებია ეს სკოლაც ხოარ დაიწყო რა 😍 ამ კორონას დედა რო ვატარე 😍

    რა გინდა ვიღაცა ხარ შენ ყველას თავის აზრიაქვს 15 თუ 35 და ან პატივი ეცი ან გაატარე რა თავი გამოიდე შენ უფრო იქცევი ბავშვივით

    შენ უნდა გკითხო რას დავწერ მე ? ადვოკატი ხარ? შენზე დავწერე რამე? მე სხვის აზრს ვცემ პატივს ბევრისგან განსხვავებით თითონ იძახი არ მოგწონს გაატარეო და გაატარე მერე რას მივარდები მითუმეტეს რო მე დავაკომენტარე და არ დამიციტირებია თითონ იძახი ერთს აკეთებ მეორეს და მე მასწავლი კიდე ვითომ რაღაცას არ მოგწონს გაატარე რას მიციტირებ მერე ვაა
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig and pedri the best talent❤️joan laporta is back❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    ფანი [?]
    #18 3 სექტემბერი 2020 01:05
    1
    მაგარი სტატიაა აქ არ წერია ტორე პირდაპირ ყვერები უტქვია და თან ბანჯგვლიანიო დაუმატებია 😆
    --------------------
    ⚽⚽🎲🎲
    Culé [?]
    #17 3 სექტემბერი 2020 00:04
    9
    ტონი მართალი ხარ, ორი კვერცხი უნდა გებას და თავადაც დიდი ბალაყანა უნდა იყო, რომ მადრიდული ჯოგის თეთრი მაისური მოირგო...
    🙈 😄 😄 😎 🙈 🙈
    ახალბედა [?]
    #16 3 სექტემბერი 2020 00:00
    3
    ციტატა: ANSU FATI..
    ვრწმუნდები იმაში რო აქ უმრავლესობა 15- ასაკის ბავშვებია ეს სკოლაც ხოარ დაიწყო რა 😍 ამ კორონას დედა რო ვატარე 😍

    რა გინდა ვიღაცა ხარ შენ ყველას თავის აზრიაქვს 15 თუ 35 და ან პატივი ეცი ან გაატარე რა თავი გამოიდე შენ უფრო იქცევი ბავშვივით
    Culé [?]
    #15 2 სექტემბერი 2020 23:50
    6
    კვერცხები უნდა გქონდეს თუ კვერცხი უნდა იყო ? ადმინ რაღაცა შეცდომაა მემგონი სტატიაში 😊
    Culé [?]
    #14 2 სექტემბერი 2020 23:46
    3
    https://adnanrodriguez.co.vu/post/125705002441/onlykroos-tonis-butt-slap-combo/amp

    ამას კვერცხები მაგრად უყვარს ალბათ :დდ
    ფანი [?]
    #13 2 სექტემბერი 2020 23:45
    2
    არა მგონია ასე ეთქვა არ არი კროოსი მასეთი ტიპი
    გულშემატკივარი [?]
    #12 2 სექტემბერი 2020 23:12
    0
    ) Barcelona says that they will wait for him in training and aren’t going to sell the player. Jorge Messi refers to the burofax and conveys that Messi does not feel like a Barcelona player.
    @SiqueRodriguez
    #FCB
    ფანი [?]
    #11 2 სექტემბერი 2020 23:07
    4
    ვრწმუნდები იმაში რო აქ უმრავლესობა 15- ასაკის ბავშვებია ეს სკოლაც ხოარ დაიწყო რა 😍 ამ კორონას დედა რო ვატარე 😍
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig and pedri the best talent❤️joan laporta is back❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გულშემატკივარი [?]
    #10 2 სექტემბერი 2020 23:02
    2
    რეალში გადმოსასვლელად გეთანხმები რო ყვერები უნდა გქონდეს,მაგრამ პიდარ***ი უნდა იყო,ასე რომ რა ვქნათ ბარსაში პედერი არაა ჯერ არავინ <3
    --------------------
    "ლიონელ მესი ჩვენი თამაშის მოცარტია. დანარჩენები? ისინი ბანჯოზე უკრავენ," - როი ჰადსონი
    ,,მინდა, რომ რეალი მარცხდებოდეს. მარცხდებოდეს ყოველთვის!" -პიკე
    წევრი [?]
    #9 2 სექტემბერი 2020 22:39
    2
    სირცხვილია იმას რომ წერთ რაც არ უთქვამს და ტყუილად აზიზღებთ ხალხს ადამიანებს
    ფანი [?]
    #8 2 სექტემბერი 2020 22:31
    3
    შენ ცოლს უთხარი სახლში ამბების მოტანას დაანებოს თავი 😜



    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig and pedri the best talent❤️joan laporta is back❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 2 სექტემბერი 2020 22:21
    8
    ხელით შეეხე, მოუსინჯე აქვს თუ არა, შვაინ.
    Culé [?]
    #6 2 სექტემბერი 2020 22:18
    2
    An shensavit marto propesia unda gegonos pexburti..
    წევრი [?]
    #5 2 სექტემბერი 2020 22:03
    5
    ანუ მეც არ მაქ კვერცხებიო?შე უბედურ დღეზე გაჩენილო შენ გადმოდი ხო გაქ კვერცხები😂
    ფანი [?]
    #4 2 სექტემბერი 2020 22:03
    6
    მაინც გამოგისვამენ კროოს მესის გარეშეც :დ
    გულშემატკივარი [?]
    #3 2 სექტემბერი 2020 21:56
    6
    კვერცხებიო და ვარანი მუტ****** გახიეს ❤️ მესი ეს თუ კვერცხებით არ ახოხიალო შენ იყო ნეიმარ ჟუნიორი
    გულშემატკივარი [?]
    #2 2 სექტემბერი 2020 21:53
    9
    ლეო დარჩი რა,ამათ პირადი მტ...ნელი ჭირდებათ:))
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 2 სექტემბერი 2020 21:51
    11
    აი მესი შენ იყო ბოლო დონის ვირთხა შენ თუ არ დარჩე ბარსაში და ამ სიტყვების გამო სულში არ ჩააფურთხო ამას
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued