ჟორდი ალბამ თმა გადაინერგა

  • 1-09-2020, 23:27
  • ჟორდი ალბამ თმა გადაინერგა

    AS-ის ინფორმაციით, ჟორდი ალბამ "ბარსელონას" საზაფხულო პაუზით ისარგებლა და ვიზუალის გაუმჯობესებაზე იზრუნა: მან თავის წინა ნაწილზე თმა გადაინერგა. 

    ესპანელი მარცხენა მცველის შეცვლილი სტილი გუშინაც შეიმჩნეოდა, როცა ის, გავრცელებული ცნობების მიხედვით, თანაგუნდელებს შეხვდა. 

    დიდი ალბათობით, ალბას ახალი თმა მომდევნო სეზონს "კამპ ნოუზე" გაატარებს, მიუხედავად იმისა, რომ მისი პატრონი რონალდ კუმანის "ხელშეუხებელი" ფეხბურთელების სიაში ვერ მოხვდა. თუ პრესას ვენდობით, ჰოლანდიელი მწვრთნელის ხელმძღვანელობისას შემადგენლობაში ალბას პრივილეგიები შემცირდება. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: ჟორდი ალბა
    კომენტარები [ 10 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    M.MN10 გულშემატკივარი [?]

    2 სექტემბერი 2020 14:38

    როდის იყო მელოტი რო ? ან სად დაინეხეთ ეს კაცი უთმო რავი

    1
    გასულია
    sandro89 ფანი [?]

    2 სექტემბერი 2020 06:08

    😂 😂 😂

    2
    გასულია
    vitorborbafereira ფანი [?]

    2 სექტემბერი 2020 02:49

    დაცვა არ იცოდა არასდროს, თუ ნახევარდაცვა კარგად იდგა მაშინ იცოდა როგორ გამძვრალიყო და ამ ძრომიალით მოვიდა აქამდე

    ერთადერთი რაც გამოდის მესის ცნობს კარგად და კრაიდან უკან პასს აკეთებს 8 წელია გუნდშია და მგონი მესის გარდა პასი არ გაუკეთებია არავისთვოს

    ამას ტვინის გადანერგვა არ უშველის

    2
    გასულია
    Ronaldinho.. წევრი [?]

    2 სექტემბერი 2020 02:35

    რეებს წერთ ძალიან მაგარია ალბა,ერრთერთი საუკეთესო თავის პოზიციაზე

    3
    გასულია
    Mecsoul წევრი [?]

    2 სექტემბერი 2020 01:13

    ალბა პიროვნულად არ მევასება არც მე , მაგრამ მართლა არ არის ცუდი ფეხურთელი , ალბა კიარა მოედანზე მესის გარდა არავინ არავის არ უკეთებდა გადაცემას. ესპანეთშიც გაიბრწყინა ხოლმე , მაგრამ ასაკშია უკვე ეს კაციც....

    1
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    2 სექტემბერი 2020 00:11

    ძალიან სწორხაზოვანი ფეხბურთელია. არანაირი კრეატივი. სისწრაფეც რომ მოაკლდება საერთოდ გამოუსადეგარი გახდება

    8
    გასულია
    Clever liar გულშემატკივარი [?]

    1 სექტემბერი 2020 23:53

    არასდროს არ მიმაჩნდა ბარსელონას დონის ფეხბურთელად. ვერაფრით ვერ დავუმუღამე გარდა იმ 3-4 თამაშისა ნეიმარის წაავლის მერე რო აფხაკურდა და მესისაც რამდენიმე საგოლე გადაცემა რო გაუკეთა.. იმას იქეთ დალშე ბოლშე მაგარი სკვაზნიაკი და ფეხმრუდი ფეხბურთელია..

    4
    გასულია
    B A R S A 2005 წევრი [?]

    1 სექტემბერი 2020 23:48

    ვსო აწი მესის თუ უნდა წავიდეს, ალბას თმა ხო აქვს 🤣🤣🤣

    6
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    1 სექტემბერი 2020 23:39

    ტვინი?

    12
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Pavlika გულშემატკივარი [?]

    1 სექტემბერი 2020 23:30

    ეს სიმულიანტი არასდროს არ მევასებოდა და მესის ტრაკის მლოკველი.
    და თმა თუ გადაინერგა ამ ჩემს მელოტს.

    11
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV