MD: "ბარსელონა" სერჟინიო დესტს არ შეიძენს

  • 1-09-2020, 12:28
  • MD: "ბარსელონა" სერჟინიო დესტს არ შეიძენს

    Mundo Deportivo-ს ცნობით, "ბარსელონა" ამსტერდამის "აიაქსის" განაპირა მცველის, სერჟინიო დესტის, შეძენას არ აპირებს.

    19 წლის დესტი მიუხედავად რონალდ კუმანის სიმპათიისა, კატალონიური კლუბის გეგმებში არ შედის.

    აღსანიშნავია ის ფაქტი, რომ შარშან, ამერიკელმა ფეხბურთელმა საჯაროდ განაცხადა, რომ მის მთავარ მიზანს "ბარსელონაში" თამაში წარმოადგენს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    shu1987 ფანი [?]

    1 სექტემბერი 2020 15:56

    ტიპს მოწონს ბარსა და ოცნებობსო იმედია არ გაუშვებენ ხელიდან სემედუს ნამდვილად ჯობია 19 წლისაა ჯერ..

    ვანდებეკივით იმედია არ გაუშვებენ ხელიდან და სხვა არ წაიღებს..

    1
    გასულია
    Albicelecte ფანი [?]

    1 სექტემბერი 2020 14:35

    ჰო, რად უნდათ ნეტავ?
    დროა კუმანმა მესის დაურეკოს და უთხრას, მეც მივდივარ გუნდიდან ამ ჩანერგილი გამყიდველის თავი არა მაქვსო 🙉

    3
    გასულია
    Griezzy7 ფანი [?]

    1 სექტემბერი 2020 14:17

    არადა 30 წლის როიყოს 100 მილიონსაც გადაიხდიდნე და სემედოს დაუმატებდნენ 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

    2
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    1 სექტემბერი 2020 13:26

    ყველა პოზიციაზე მე ვითამაშებ შენ არ ინერვიულოო კუმანისთვი უთქვამს ბარტოს

    3
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    1 სექტემბერი 2020 13:22

    ოფიციალურად ბარსას პრეზიდენტი გადაცმული სატანაა. ფუი ეშმაკს.

    2
    გასულია
    frenkie dejong21 ფანი [?]

    1 სექტემბერი 2020 13:19

    ესენი წელს ვინმეს ყიდვას აპირებენ საერთოდ ?

    1
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    1 სექტემბერი 2020 12:57

    ხო რაში გვჭირდება კაცო ეს დარიო სრნა რისთვისაა ის მოვიყვანოთ

    4
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Barca1980 გულშემატკივარი [?]

    1 სექტემბერი 2020 12:52

    კუმანს კი ეგონა ხოო , რომ ბართუშას რომელ ფეხბურთელზეც დაუდებდა თითს , იმას უყიდდა ? კიდევ ვერ ხვდება , რომ ამ ხელმძღვანელობის " გასაპრავებლად " მოიყვანეს , რომ პასუხი არავის მოეთხოვა ფერმერის დანიშვნაზე , მისი ავტორიტეტი ჭირდებოდა , არა დისწიპლინისთვისა და გუნდისათვის , არამედ , თავისთვისა და ბორდისათვის .

    3
    გასულია
    DyBaLa21 ფანი [?]

    1 სექტემბერი 2020 12:41

    არაა რად გვინდაა, სემედუ გყვავს ყველა დროის საუკეთესო მარჯვენა მცველი, დესტი არა შხუილა, ვენაცვალე ხელმძღვანელობას

    1
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    1 სექტემბერი 2020 12:40

    ძალიან გამიკვირდა, ნეტა რატო დაემართათ ესეთი რამე

    5
    გასულია
    GioKakiashvili ფანი [?]

    1 სექტემბერი 2020 12:36

    Xoda dzaan cudi

    1
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV