"ბარსელონა" ბუსკეტსის, ალბას, რობერტოსა და პიკეს კონტრაქტებს გადახედავს

  • 31-08-2020, 18:58
  • "ბარსელონა" ბუსკეტსის, ალბას, რობერტოსა და პიკეს კონტრაქტებს გადახედავს

    Diario AS-ის ინფორმაციით, "ბარსელონა" "მძიმეწონიანი" ფეხბურთელების კონტრაქტის გადახედვას აპირებს. საუბარია სერჟიო ბუსკეტსზე, სერჟი რობერტოზე, ჟორდი ალბასა და ჟერარ პიკეზე. 

    კლუბის ხელმძღვანელები ამ მოთამაშეებისთვის ხელფასის შემცირებას განიხილავენ. 

    ჩამოთვლილი ფეხბურთელებისთვის (პიკეს გარდა) უკვე ცნობილია, რომ მათ სათამაშო დრო შეუმცირდებათ. რონალდ კუმანის გუნდში ვეტერანები იგივე პრივილეგიებით ვეღარ ისარგებლებენ, როგორც ერნესტო ვალვერდესა და კიკე სეტიენის მუშაობის დროს. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    31 აგვისტო 2020 23:11

    ეს კუმანი რას იმუქრება და რა პრივილეგიებზე ლაპარაკობს? სულ უნდა მთელი გუნდის გაშვება? მერე ვინ ითამაშებს ვან დე ბეკი? უკვე რო მანჩესტერშია? თუ ლაუტარო? რომელმაც მესის წასვლის შემდეგ გადმოსვლა გადაიფიქრა? ალბათ დემბელე, კოუტინიო, ტრინკაუ, და ვეინალდუმი?

    ციტატა: mesito
    ციტატა: basa7
    ზუსტად ეგ არის ამ ყველაფერში საეჭვო. მარტო სუარესის გაშვება, ამ დროს ყველაზე ნაკლებად ეგ იყო გასაშვები პიკესთან, ალბასთან,ბუსკეტთან და სერხი რობერტოსთან შედარებით და თუნდაც ლენგლესთან. რაკიტიჩ ვიდალზე არ აფერს ვამბოვ ისედაც მიდიან. ამით მესის დაარტყეს

    ხოდა ეგა არის ზუსტად ნათქვამი რომ არის მასა ბრბოაო(შეურაწყოფას კონკრეტულად არავის ვაყენებ), ზოგიერთი ვიწრო ჭრილში უყურებს საკითხებს და "იპარება" "რატომ არაფერს ამბობს" რა უნდა თქვას ახალი? ყველამ იცის რომ ეს პრეზიდენტი კლუბს ანგრევს, ყველამ იცის რომ მესის ებრძოდა ჩუმ ჩუმად , ვინ დაიქირავა ის ბოტები და ტროლები? რაღა უნდა თქვას? კლუბს უთხრა მივდივარო და ფანებს პერსონალურად ხომ არ გაუგზავნის გამოსამშვიდობებელ წერილებს?

    ჯერ წავიდეს და არც დამშვიდობება არ დაავიწყდება. აგერ რონალდუც წავიდა, მაგრამ ქვეყანა არავის შეუყრია. მივიდა პერესთან და უთხრა მივდივარო, იმანაც 115 მდე ჩამოუყვანა , მორჩა ბაზარი. ისე რონალდუსთვის არავის უთქვავს მორჩა შენი ბლატავი-ო, და ალბათ ვერც გაუბედავდნენ, მესია თავმდაბალი და იმიტომ გონია ბართოს, რო გამდიდრდება გუნდი ლეოს გაშვებით.

    0
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    31 აგვისტო 2020 20:33

    ზუსტად ეგ არის ამ ყველაფერში საეჭვო. მარტო სუარესის გაშვება, ამ დროს ყველაზე ნაკლებად ეგ იყო გასაშვები პიკესთან, ალბასთან,ბუსკეტთან და სერხი რობერტოსთან შედარებით და თუნდაც ლენგლესთან. რაკიტიჩ ვიდალზე არ აფერს ვამბოვ ისედაც მიდიან. ამით მესის დაარტყეს

    5
    გასულია
    Barca1980 გულშემატკივარი [?]

    31 აგვისტო 2020 19:50

    ყველაზე მეტად , ვისი ბრალიც არის , ის ხალხი უნამუსოდ რჩება და ვინც ამ ხალხს და კლუბს ტიტულები
    მოუტანა , იმ ხალხს აგინებენ . ხოო მესი ეუბნებოდა ბუსკეცი არ დასვათ სკამზევო , თუ პიკეს მაგივრად დე ლიხტი რად გვინდავო . მე რომ ვუყურებ , მესის კი არა , სწორედ ამ თავში ავარდნილი მეორადი ვარსკვლავების ბრალია , გუნდში რაც ხდება და თუ სუარესის გამო ატრაკებდა მესი , მართალიც იყო , როცა იმაზე მაღალი დონის ფორვარდი არ გყავს , აბა ვის იმედზე ყოფილიყო ? რამდენი ხანია ვიძახი , ბუსკეტსი სკამზეა დასასმელითქო , თითო გოლი ყოველი წლის გამოვარდნიდან , პირადად მაგის გამოა გასული , ბურთის დაკარგვის გამო კარის მისადგომებთან , მაგრამ არ აღირსეს დე იონგს ჩამშლელზე დგომა . ხოდა მესის შეაწმინდეს ამათაც ყველაფერი და ზიან ჩუმად კლუბში , თქვენი მონა და უპრინციპო დედაც !!! იმიტომაც ბლატაობს ბართუშა , მარტო მესი და სუარესი უტრაკებდნენ ეტყობა .

    5
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    31 აგვისტო 2020 19:44

    არადა პირველი პიკეს უნდა შეუმცირონ სათამაშო დრო ყველაფერს უკუღმა როგორ აკეთებენ

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    El Guaje წევრი [?]

    31 აგვისტო 2020 19:32

    პიკე და ალბა საერთოდ უნდა წავიდნენ

    2
    გასულია
    T11
    T11 წევრი [?]

    31 აგვისტო 2020 19:25

    ნეტა სატრანსფერო ფანჯარას როდის გადახედავენ :)

    1
    გასულია
    shu1987 ფანი [?]

    31 აგვისტო 2020 19:19

    სკამზე თუ გადასვმას ზამენისთვისაც რავი მირჩევნია ის დრო რაც ამათ უნდა მიცეს ახალგაზრდებს დაეთმოთ... ნუ აუცილებლად უნდა შეუმცირონ კიარა გაუნახევრონ იმხელა ხელფასები ქონიად..

    1
    გასულია
    GioLaca19 გულშემატკივარი [?]

    31 აგვისტო 2020 19:12

    მესი თუ წავა ახალ სეზონში ასეთი გუნდი უნდა გვყავდეს )))

    ძირითადში: შტეგენი გარსია ლენგლე სემედუ ანხელინო დე იონგი პიანიჩი კოუტინიო დემბელე გრიზმანი ჟესუსი.
    სკამზე: ნეტუ პიკე ალბა ბუსკეცი პუჩი ფატი ტრინკაუ .
    რეზერვში: პენია არაუხო რობერტო პედრი

    1
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    31 აგვისტო 2020 19:01

    რობერტო ჰაყიდეთ ბლიად რომ კითხოხთ გუნდის გაახალგაზრდევება უნდათ და არავის თიდიან სუარესის გარდა 😑 მართლა იდი ნახუუი რა კუმან მეგონა გუდნა გაახალგაზრდავებდი და მარტო სუარესს ყიდი 😑

    3
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV