ფილიპე კოუტინიო: "ბარსელონაში" დიდი ენთუზიაზმით ვბრუნდები

ფილიპე კოუტინიო: "ბარსელონაში" დიდი ენთუზიაზმით ვბრუნდები

"ბარსელონას" ბრაზილიელი ვარსკვლავი ფილიპე კოუტინიო, რომელიც კატალონიურ კლუბს მიუნხენის "ბაიერნში" გატარებული ერთწლიანი იჯარის შემდეგ მალე შეუერთდება, იმედოვნებს, რომ მომდევნო სეზონში "ბლაუგრანასთან" ერთად წარმატებებს მიაღწევს.

"ჩემპიონთა ლიგის ფინალი "ბაიერნის" მაისურით ჩატარებული ჩემი ბოლო თამაში იყო. თავდაუზოგავად ვიმუშავებ იმისათვის, რომ გავაკეთო ის, რაც აქამდე არ მომხდარა.

"ბარსელონაში" დიდი ენთუზიაზმით ვბრუნდები. "ბლაუგრანა" ყოველთვის იყო ის კლუბი, სადაც თამაშზეც ვოცნებობდი", - ციტირებს კოუტინიოს სიტყვებს Bild.

ფილიპე კოუტინიომ, გასულ სეზონში, "ბაიერნთან" ერთად ტრებლი მოიგო. 28 წლის მოთამაშე კატალონიური გუნდში უახლოეს დღეებში დაბრუნდება. გავრცელებული ცნობებით, ბრაზილიელი "ბარსას" ახალი მთავარი მწვრთნელის, რონალდ კუმანის გეგმებში შედის.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #9 29 აგვისტო 2020 22:57
    1
    მთავარია ყველამ თავის პოზიციაზე ითამაშოს და ყველაფერი დალაგდება
    გულშემატკივარი [?]
    #8 29 აგვისტო 2020 19:34
    7
    ითამაშოს თავის პოზიციაზე და ძალიან მაგარია!ეს ამბავი უფრო გამეხარდა ეხლა👌👌 ვიდრე სუარესის გამო გაბრაზებული მესის დარჩენა გამეხარდებოდა 🙃🙃🙃
    ფანი [?]
    #7 29 აგვისტო 2020 19:32
    2
    მერე მოეწუწე და ითამაშე წესიერად ... მარა მანდაც ყ.ე იყავი და აქ რა იქნები :D
    --------------------

    ForçaBarça
    ფანი [?]
    #6 29 აგვისტო 2020 19:22
    9
    კოუ რომ კრეატიულია კარგი პასითა და დარტყმით რად უნდა ამას თქმა მთავარია ფიზიკურად იყოს ძლიერად და სისწრაფეებს მოუმატოს ბავარიაში კარგი იყო იჯარა მაგ კუთხით გერმანელები ფიზიკაში და ტემპში კარგ ხარისხს დებენ. მოდი და გაიმყარე ადგილი ყველაფერი გაქვს სამაგისოდ...
    წევრი [?]
    #5 29 აგვისტო 2020 19:13
    6
    კაი კაცი🥰🥰🥰🥰
    გულშემატკივარი [?]
    #4 29 აგვისტო 2020 18:56
    15
    ძლივს.. დააბრუნეთ ეს ბიჭი თავის პოზიციაზე და იტყვის თავის სათქმელს. ამის შორიდან გატანილი ერთი გოლიც კი რაკიტიჩის მთლიან სეზონს მირჩევნია 😁 წარმატებები 😉
    ფანი [?]
    #3 29 აგვისტო 2020 18:46
    12
    ამ სეზონში ათამაშდება კოუუ აგერ ნახავთ ვალვერდე იყო დებილი და ადგილს ვერ უძებნიდა
    გულშემატკივარი [?]
    #2 29 აგვისტო 2020 18:31
    3
    ჩემი აზრით ამის მოყვანა ბარსელონაში დიდი შეცდომა იყო. ისევე, როგორც აზარი რეალში , კაკა რეალში და კიდებ ბევრი სხვა როცა კარიერის პიკში ხარ ასეთ კლუბებშში არ უნდა წახვიდე უეჭველუ გაფუჭდები.
    Culé [?]
    #1 29 აგვისტო 2020 18:29
    4
    მოესპერმე და ითამაშე მერე ისე რო დაიზლაზნები სტადიონზე გეგონება 5 ლიგა გქონდეს მოგებული და 12 ლალიგა
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca