3 ფეხბურთელი, რომელსაც რონალდ კუმანი ნდობას უცხადებს | ESPN

  • 29-08-2020, 02:19
  • 3 ფეხბურთელი, რომელსაც რონალდ კუმანი ნდობას უცხადებს | ESPN

    რონალდ კუმანის "ბარსელონას" მწვრთნელის პოსტზე დანიშვნის შემდეგ, მედიაში გავრცელდა ინფორმაცია, რომ სეციალისტი გუნდის გაწმენდასა და ახალი პროექტის შექმნას აპირებდა.

    ESPN-ის ინფორმაციით, დიდი წმენდა ვეტერანებს, ჟერარ პიკეს, ჟორდი ალბასა და სერჟიო ბუსკეტსს არ შეეხებათ.

    57 წლის თავკაცი ვარსკვლავებზე იმედებს ამყარებს და მათ შენარჩუნებას აპირებს.

    რაც შეეხებათ სხვა მნიშვნელოვან მოთამაშეებს, როგორებიც, მაგალითად, ლეო მესი და ლუის სუარესი არიან, მათი ბედი ჯერაც გაურკვეველია. ცნობილია, რომ დღეს ურუგვაელი შემტევის აგენტსა და "იუვენტუსის" წარმომადგენლებს შორის კონტაქტი შედგა. არგენტინელი ათიანი კი, ჭორების მიხედვით, "მანჩესტერ სიტის" უმიზნებს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 20 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Griezzy7 ფანი [?]

    29 აგვისტო 2020 16:54

    El Guaje,
    ეგეეც... 😂 😂

    0
    გასულია
    shu1987 ფანი [?]

    29 აგვისტო 2020 15:16

    კუმან ესენი თუ ზირითადს გააკარო სენ იყო არასწორი გუნდს ამათმა მოუკლეს მენტალიტეტი და იმ ყველაფერს გადაუსვევს ხაზი რაც სანამ ამ დონის ავტორიტეტები არ იყვნენ და მიაღწიეს, ამადლიან კლუბს თითქოს ტყუილად გააკეტეს რამე ამ ბებერმა სი..ბმა, მირცევნია ერთი სეზონი კიდე უტიტულოდ და გაახალგაზრდავდეს გუნდი კონკურენტუნარიანი და სტაბილური იყოს ვიდრე ამ არასტაბილურ უუნარო და მენტალურად-ფსიქოლოგიურად დამარცხებულ ბებრებს გადაყვეს ბარსა, ამათი ხელფასებით იმდენს დაზოგავს კლუბი (ჯერ მარტო მესი 120-მლ) რომ ლიგის მოგებასიც არაა მაგხელა პრიზი, მოახმარონ ახალ იდეას ახალგაზრდებს და სწორ მენეჯმენტს..

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    29 აგვისტო 2020 11:50

    აბა მარტო სუარესმა რა დააშავა ეგ სამი ერთად რო აიღო მაგათზე მეტს აკეთებდა მაგ სულელური განცხადების გამო კარგავს მესისაც ბარსა ეს მოხვიდე და პირდაპირ გაყარო გუნდის ძირითადიდან ბუსკეცი პიკე ალბა სუარესი არ გამოვა ეგ ეტაპობრივად უნდა მოხდეს ზამენაზე უნდა გადაჯდნენ მითუმეტეს სუარესი თანახმაა ზამენიდან შემოვიდნენ და მერე ერთი თუ ორი სეზონის მერე თვითონ წავლენ

    7
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    29 აგვისტო 2020 11:32

    ციტატა: Griezzy7
    კაროჩე მესი წავა. სუაც გაყვება.
    რაკიტიჩი ვიდალი ფირპო უმტიტი ბრეიტვეიტი რაფინია მირანდა მუსავაგე გასაშვები არიან. და მინიმუმ 300 მილიონი უნდა ვიშოვოთ ამ ტრანსფერებიდან.

    და ამ ფეხბურთელებზე უნდა იჩალიჩონ უეჭველი თორე 2-8 მონაგონი იქნება იმენა..

    ტალიაფიკო & ანხელინიო & ტელესი - 40 მილიონი
    გარსია და ბერნანდო - მესის ტრანსფერში
    უპამეკანო -50 მილიონი
    აუარი - 80 მილიონი
    დესტი - 30 მილიონი
    100 მილიონად ვინმე ჩამოყალიბებული გამოცდილი თავდამსხმელი მაგალითად მანე

    და ესეთი შემადგენლობა იქნება

    ტერ შტეგენი
    დესტი---უპამეკანო---ლენგლე---ალბა
    დე იონგი
    პიანიჩი აუარი
    ბერნანდო გრიზმანი მანე


    ზამენა
    1.ნეტო
    2.ინიაკი პენია

    3.სემედო
    4 პიკე
    5.გარსია
    6.ტოდიბო
    7.არაუხო
    8.ტალიაფიკო & ანხელინიო & ტელესი

    9.ბუსკეცი
    10.კოუტინიო
    11.რიკი პუჩი
    12.პედრი
    13.მატეუსი
    14.მონჩუ
    15.სერხი რობერტო

    17.ფატი
    18.ტრინკაო
    19.დემბელე

    ესენი უნდა გავანათხოვროთ
    1.ორიო ბუსკეცი
    2.კოლადო

    ალენია?

    0
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    Soxa წევრი [?]

    29 აგვისტო 2020 11:02

    აბა რაიყო პირველად რო გამოხტა და გეგმებში არ შედიხართო გამოუცხადა ამის დედაც!

    2
    გასულია
    davidus2020 ფანი [?]

    29 აგვისტო 2020 10:50

    ციტატა: cezo45
    დიდი წმენდა იგეგმებაო და გამოდის მარტო მესი მიდის გუნდიდან რომელმელიც ბოლო 15 წელია გუნდს ათრევს სრული ამ სიტყვის მნიშვნელობით მიდის სუარესი რომელმაც ბაიერნს ულამაზესი გოლი გაუტანა და გუნდში მესისთან ერთად რომლისაც გვეიმედება სუარესია ამაზე უკეთესი ფორვარდი ვერც მოყავთ და დღესდღეობით არც არავინ არაროს ლაუტარო მარტინესის მომყვანები ესენი არ არიან მაქსიმუმ მაქსი გომესი ვალენსიადან ან დეპორტივო ალავესიდან რომელიმე ბრეით ეითის დონის ფორვარდს მოიყვანენ გადაიხდიან 80 მილიონს და კმაყოფილები უნდა ვიყოთ ამ ახალი სპორტული პროექტით 😂

    ეს ყველაფერი არკაცმა ბართომ მოიგონა რომ საბოლაოდ გაენადგურებინა ბარსა,იცოდა შემდეგ არჩევნებში არაფერი ელოდებოდა,ბოლომდე გამოაჩინა მისი სახე,თან საწყალი კუმანი,გუნდის ლეგენდა გამოიყენა,მესის ისედაც არეული ქონდა ადმინისტრაციასთან ურთიერთობა და წასვლაზე ფიქრობდა,იმდენს სუარესს შეტევა,სულელის გარდა ყველა მიხვდებოდა ,მესის რეაქციას,რაც არ დააყოვნა,ჯიგარია ვენაცვალე სულში,ისე ძალიან ცუდი ტრადიცია დამკვიდრდა,გავიხსენოთ,რომარიო,რივალდო,რონალდო რონალდინიო,კლაივერტი,ახლა მესი და სუარესი სადა კაცობა,მარტო ფული??
    მიუხედავად ყველა ჩამოთვლილი ვარსკვლავებისა,მესი ხომ მესი იყო???არა კაცების ჯოგი

    3
    გასულია
    bacho-barca21 ფანი [?]

    29 აგვისტო 2020 10:43

    არა და როგორ მეგონა რო პელეს რეკოდრს მოხსნიდა.. თუ მართალია მესიზე

    3
    გასულია
    Giorgi99 წევრი [?]

    29 აგვისტო 2020 10:42

    ვინებიც უნდა გაეშვათ იმათ ტოვებენ სწორს აჯეთებს მესი რომ მიდის

    1
    --------------------
    ⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽ 🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅👻👻👻👻👻👻👻
    გასულია
    cezo45 Culé [?]

    29 აგვისტო 2020 10:24

    დიდი წმენდა იგეგმებაო და გამოდის მარტო მესი მიდის გუნდიდან რომელმელიც ბოლო 15 წელია გუნდს ათრევს სრული ამ სიტყვის მნიშვნელობით მიდის სუარესი რომელმაც ბაიერნს ულამაზესი გოლი გაუტანა და გუნდში მესისთან ერთად რომლისაც გვეიმედება სუარესია ამაზე უკეთესი ფორვარდი ვერც მოყავთ და დღესდღეობით არც არავინ არაროს ლაუტარო მარტინესის მომყვანები ესენი არ არიან მაქსიმუმ მაქსი გომესი ვალენსიადან ან დეპორტივო ალავესიდან რომელიმე ბრეით ეითის დონის ფორვარდს მოიყვანენ გადაიხდიან 80 მილიონს და კმაყოფილები უნდა ვიყოთ ამ ახალი სპორტული პროექტით 😂

    1
    საიტზეა
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    29 აგვისტო 2020 10:03

    https://www.90min.com/es/posts/neymar-ya-habria-avisado-que-quiere-regresar-al-fc-barcelona-si-o-si-01ea9wdvzjbb/partners/41035?fbclid=IwAR2SgFrpeq9mpkI7uzijA4FopCP6jwu1msKHrGua8tNirq4cc62qKq9goyw

    1
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    საიტზეა
    forca barcA წევრი [?]

    29 აგვისტო 2020 09:03

    მარცხენა ვინგერი გვინდა სასწრაფოდ რომ ამ ალბამ გიჟივით შეტევებში აღარ ირბინოს თორე დაცვაში ნული გახდა.

    3
    გასულია
    Johan Cruyff 14 Culé [?]

    29 აგვისტო 2020 08:59

    მესის გოლი ნაპოლისთან უეფამ ტოპ 10 გოლში პირველ ადგილზე დააყენა

    2
    გასულია
    sandro barca წევრი [?]

    29 აგვისტო 2020 08:36

    მესი არ(ვერ)წავა მისი ტრანსფერითან ტყუილად ითვლით რამეს.

    1
    საიტზეა
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    29 აგვისტო 2020 05:51

    მესი მიდის მესი მოდის მესი გადის ამ ლაპარაკში დრო გადის და ფეხბურთელები გასაყიდია ზოგნი საყიდი და არაფერი ყველა ისევ მესი მიდის მოდის გადის იძახიან და ბოლოს ამ ძახილში შეგვრჩება ისევ ეს ბირთვი და უყუროთ მერე უაზრო ტომიჯერს მოედანზე

    პს ელ გუახე კეთილი იყოს შენი მობრძანება

    2
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    El Guaje წევრი [?]

    29 აგვისტო 2020 04:45

    Griezzy7,
    :დდდდ სენსორი ძმაო

    2
    გასულია
    Griezzy7 ფანი [?]

    29 აგვისტო 2020 04:43

    El Guaje,
    რათქმაუნდა 💘🙏 კეთილი იყოს შენი მაუსი ამ საიტზე 😂💜💜

    2
    გასულია
    El Guaje წევრი [?]

    29 აგვისტო 2020 04:16

    სალამი მეგობრებო ახალი ვარ ❤️💙 და რაც შეეხება ამ სტატიას დროა უკვე თაობათა ცვლა... გჯეროდეთ დაიბრუნებს ბარსა ძველ დიდებას და ბევრ ლამაზ დღეს და მომენტს გვაჩუქებს. ვისკააა ბარსააა 💙❤️

    5
    გასულია
    Griezzy7 ფანი [?]

    29 აგვისტო 2020 03:59

    Cule Is Always Elegant,
    მაშინ გარსია პიკე ან არაუხო დადგებიან რა პრობლემაა. 💘 მაგ 50 მილიონით კიდე ბოადუ და კალვინ სტენგსი. აიტნური და ბოადუ მოიყვანონ.

    0
    გასულია
    Cule Is Always Elegant Culé [?]

    29 აგვისტო 2020 03:05

    ციტატა: Griezzy7
    კაროჩე მესი წავა. სუაც გაყვება.
    რაკიტიჩი ვიდალი ფირპო უმტიტი ბრეიტვეიტი რაფინია მირანდა მუსავაგე გასაშვები არიან. და მინიმუმ 300 მილიონი უნდა ვიშოვოთ ამ ტრანსფერებიდან.

    და ამ ფეხბურთელებზე უნდა იჩალიჩონ უეჭველი თორე 2-8 მონაგონი იქნება იმენა..

    ტალიაფიკო & ანხელინიო & ტელესი - 40 მილიონი
    გარსია და ბერნანდო - მესის ტრანსფერში
    უპამეკანო -50 მილიონი
    აუარი - 80 მილიონი
    დესტი - 30 მილიონი
    100 მილიონად ვინმე ჩამოყალიბებული გამოცდილი თავდამსხმელი მაგალითად მანე

    და ესეთი შემადგენლობა იქნება

    ტერ შტეგენი
    დესტი---უპამეკანო---ლენგლე---ალბა
    დე იონგი
    პიანიჩი აუარი
    ბერნანდო გრიზმანი მანე


    ზამენა
    1.ნეტო
    2.ინიაკი პენია

    3.სემედო
    4 პიკე
    5.გარსია
    6.ტოდიბო
    7.არაუხო
    8.ტალიაფიკო & ანხელინიო & ტელესი

    9.ბუსკეცი
    10.კოუტინიო
    11.რიკი პუჩი
    12.პედრი
    13.მატეუსი
    14.მონჩუ
    15.სერხი რობერტო

    17.ფატი
    18.ტრინკაო
    19.დემბელე

    ესენი უნდა გავანათხოვროთ
    1.ორიო ბუსკეცი
    2.კოლადო

    უპამეკანომ ახლახანს გააფორმა 3 წლიანი კონტრაქტი, არსად წამომსვლელი ეგ არაა ჯერ

    2
    გასულია
    Griezzy7 ფანი [?]

    29 აგვისტო 2020 03:01

    კაროჩე მესი წავა. სუაც გაყვება.
    რაკიტიჩი ვიდალი ფირპო უმტიტი ბრეიტვეიტი რაფინია მირანდა მუსავაგე გასაშვები არიან. და მინიმუმ 300 მილიონი უნდა ვიშოვოთ ამ ტრანსფერებიდან.

    და ამ ფეხბურთელებზე უნდა იჩალიჩონ უეჭველი თორე 2-8 მონაგონი იქნება იმენა..

    ტალიაფიკო & ანხელინიო & ტელესი - 40 მილიონი
    გარსია და ბერნანდო - მესის ტრანსფერში
    უპამეკანო -50 მილიონი
    აუარი - 80 მილიონი
    დესტი - 30 მილიონი
    100 მილიონად ვინმე ჩამოყალიბებული გამოცდილი თავდამსხმელი მაგალითად მანე

    და ესეთი შემადგენლობა იქნება

    ტერ შტეგენი
    დესტი---უპამეკანო---ლენგლე---ალბა
    დე იონგი
    პიანიჩი აუარი
    ბერნანდო გრიზმანი მანე


    ზამენა
    1.ნეტო
    2.ინიაკი პენია

    3.სემედო
    4 პიკე
    5.გარსია
    6.ტოდიბო
    7.არაუხო
    8.ტალიაფიკო & ანხელინიო & ტელესი

    9.ბუსკეცი
    10.კოუტინიო
    11.რიკი პუჩი
    12.პედრი
    13.მატეუსი
    14.მონჩუ
    15.სერხი რობერტო

    17.ფატი
    18.ტრინკაო
    19.დემბელე

    ესენი უნდა გავანათხოვროთ
    1.ორიო ბუსკეცი
    2.კოლადო

    1
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV