რა ღირს "ბარსას" ტრანსფერზე მდგარი ფეხბურთელები | MD

  • 28-08-2020, 19:23
  • რა ღირს "ბარსას" ტრანსფერზე მდგარი ფეხბურთელები | MD

    როგორც იცით, "ბარსელონა" რონალდ კუმანთან ერთად გუნდის გაახალგაზრდავებას გეგმავს, ამისათვის კი მძიმეწონიანი მოთამაშეების გაყიდვაა აუცილებელი.

    შესაბამისად, კატალონიურმა კლუბმა 14 ფეხბურთელი ტრანსფერზე დააყენა - 10 მათგანი პირველი გუნდის წევრია, ხოლო 4 მოთამაშეს საიჯარო ხელშეკრულება დაუმთავრდა და "ლურჯ-ბროწეულისფერთა" რიგებში ბრუნდება.

    Marca-ს ინფირმაციით, ტრანსფერზე მდგომი ფეხბურთელების საერთო ღირებულება 332 მილიონ ევროს შეადგენს. სერჟი რობერტო და ჟორდი ალბა, 40 მილიონი ევროთი, ყველაზე ძვირადღიფებული მოთამაშეები არიან, მათ კი სამუელ უმტიტი (32), სერჟიო ბუსკეტსი, ლუის სუარესი (ორივე 28) და ივან რაკიტიჩი მოსდევენ (20).

    სუარესს, არტურო ვიდალსა და რაკიტიჩს "ბლაუგრანასთან" კონტრაქტი 2021 წელს ეწურებათ, რაც ნიშნავს, რომ მეტი სარგებლის სანახავად, ისინი სწრაფადვე უნდა გაყიდონ.

    ხსენებული 14 ფეხბურთელიდან 4 "ლა მასიას" აღზრდილია, შესაბამისად, კლუბს მათში ფული არ გადაუხდია. ესენია: კარლეს ალენია, რაფინია ალკანტარა, სერჟი რობერტო და ბუსკეტსი. რაც შეეხება ფილიპე კოუტინიოს, ის "ბარსას" 120 მილიონი დაუჯდა. ბრაზილიელის შემდეგ, სატრანსფერო ფასებით, შემდეგი მოთამაშეები მოდიან: სამუელ უმტიტი (20), ჟუნიორ ფირპო (23), ვიდალი (19), რაკიტიჩი, მარტინ ბრეითუეიტი (18) და ჟორდი ალბა (14) - ჯამში 324 მილიონი ევრო. აღსანიშნავია ის ფაქტიც, რომ ზოგიერთ ფეხბურთელს წასვლა არ სურს. მაგ., სერჟიო ბუსკეტსისა და ჟორდი ალბას აგენტები აცხადებენ, რომ ისინი კლუბის დატოვებას არ აპირებენ.

    ალბას მოქმედი კონტრაქტი 2024 წელს ეწურება. სუარესის, ვიდალისა და რაკიტიჩისგან განსხვავებით, ფილიპე კოუტინიოს ვითარება სრულიად გაურკვეველია, თუმცა მესის გუნდიდან წასვლის შესახებ გავრცელებული ცნობების შემდეგ, მოსალოდბელია, რომ იგი დარჩება.

    მოკლედ რომ ვთქვათ, "ბარსელონაში" დიდი არეულობაა, ლეო მესის საკითხი კი სიტუაციას კიდევ უფრო ართულებს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Niclaus გულშემატკივარი [?]

    29 აგვისტო 2020 00:22

    კონა 20 თეთრად გამოვდის რა. აი მარტო ამიტომ არის ეს დებილი პრეზიდენტი გასაგდები რო ესე ბაზარში გამოფენილი მწვანლებივით უნდა ვყიდოთ ეხლა ეს ხალხი. თავის დროზე ჩაანაცვლე რა. ჩავიმ და ინიესტამ ეტყობა რო თვითონ ინამუსეს და წავიდნენ როცა აღარ შეეძლოთ, ამათმა კიდე არც თვითონ ინამუსეს და არც ამ სათვალეებიან ბადრიჯანს მოუნდა გუნდის გაახალგაზრდავება.

    1
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    28 აგვისტო 2020 21:52

    ალენია უნდა დარჩეს!

    ციტატა: ANSU FATI..
    თორე ეს უფრო მირჩევნია

    შტეგენი/პენია
    სემედუ/ვაგე---პიკე/გარსია---უპამეკანო/ლანგლე---ტალიაფიკო/ალბა

    დეიონგი/ბუსკეცი

    პიანიჩი/რობერტო-------პუჩი/დებეკი


    მესი/ტრინკაო-------ლაუტარო/სუარესი-------ფატი/ნეიმარი

    გაყიდე კოუტი გრიზმანი დემბელე რაკეტა ვიდალი ალენია უმტიტი ბრეიტვეიტი რაფინია გამოყევი ეთი 70/80 მმდეც სატრანსფეროდ და ეგარი მშვენიერი სატრებლე გუნდია პლიუს ერთ ორ წელში აბსოლიტურად გაახალგაზრდავებული პლიუს შეთამაშებული გუნდი

    ალენიას უშვევთ და პუჩის ტოვებთ?

    ციტატა: ANSU FATI..
    ციტატა: NEYBarca
    ფატი ლაუტარო სანჩო
    ვანდებეკი
    დეიონგი პიანიჩი
    ანხელინიო ლენგლე უპამეკანო დესტი
    შტეგენი

    თუკი ლეო მიდის სიტიში ბარტერიც ჰო დაიწერა უეჭველი წავა სუაც გუნდს გაახალგაზრდავება კი ჭირდება მარა ყველას რო ვერ გაუშვებენ ამას ალბათ ვხვდებით ყველა ხო..ყველას თავის აზრიაქ და ჩემი მოკრძალებული აზრი კი ასეთია

    გრიზმანი/ჟეზუსი

    ფატი/დემბელე ----ბერნარდო/ტრინკაო

    ვანდებეკი/პუჩი პიანიჩი/რობერტო

    დეიონგი/ბუსკეცი

    ანხელინიო/ალბა უპამეკანო/ლანგლე პიკე/გარსია სემედუ/ვაგე

    შტეგენი/პენია
    წავა სუა კოუტი რაკეტა ვიდალი ფირპო უმტიტი ალენია რაფინია ბრეიტვეიტი

    იმ ფეხბურთს რა ვუთხარი პუჩის რომ დატოვებს კაცი და ალენიას გაყიდის ზე ტალენტს! ზე ტალანტების ადგილი ბარსაშია მხოლოდ და მხოლოდ!

    1
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    Messiah ფანი [?]

    28 აგვისტო 2020 20:48

    ციტატა: MESSI 2017
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: Fsicofat
    Messiah,
    ლენგლე და მაგიტომაც მორჩა 8-2

    უფრო სემედოს და პიკეს ბრალი იყო ;დ პლუს სუარესის ;დ ბუსკეტსის ;დ ლენგლეს ბრალი ნაკლებად

    ლეგლეს ბღალი ნაკელბად? 😂😂😂 3 გოლი ლენგლეს წყალობით გავიდა


    თAვიდან უყურე :დ

    2
    --------------------

    ForçaBarça
    გასულია
    getsby Culé [?]

    28 აგვისტო 2020 20:19

    აქედან ალბათ ნქხევარი თუ წავა და ისიც მაქსიმუმ 100 მილიონი გააკეთონ.დ რაებს ბჟუტურებენ რა 300 მილიონი.დ

    1
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    28 აგვისტო 2020 20:19

    თორე ეს უფრო მირჩევნია

    შტეგენი/პენია
    სემედუ/ვაგე---პიკე/გარსია---უპამეკანო/ლანგლე---ტალიაფიკო/ალბა

    დეიონგი/ბუსკეცი

    პიანიჩი/რობერტო-------პუჩი/დებეკი


    მესი/ტრინკაო-------ლაუტარო/სუარესი-------ფატი/ნეიმარი

    გაყიდე კოუტი გრიზმანი დემბელე რაკეტა ვიდალი ალენია უმტიტი ბრეიტვეიტი რაფინია გამოყევი ეთი 70/80 მმდეც სატრანსფეროდ და ეგარი მშვენიერი სატრებლე გუნდია პლიუს ერთ ორ წელში აბსოლიტურად გაახალგაზრდავებული პლიუს შეთამაშებული გუნდი

    0
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    28 აგვისტო 2020 20:17

    ციტატა: Messiah
    ციტატა: Fsicofat
    Messiah,
    ლენგლე და მაგიტომაც მორჩა 8-2

    უფრო სემედოს და პიკეს ბრალი იყო ;დ პლუს სუარესის ;დ ბუსკეტსის ;დ ლენგლეს ბრალი ნაკლებად

    ლეგლეს ბღალი ნაკელბად? 😂😂😂 3 გოლი ლენგლეს წყალობით გავიდა

    0
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    28 აგვისტო 2020 20:08

    ციტატა: NEYBarca
    ფატი ლაუტარო სანჩო
    ვანდებეკი
    დეიონგი პიანიჩი
    ანხელინიო ლენგლე უპამეკანო დესტი
    შტეგენი

    თუკი ლეო მიდის სიტიში ბარტერიც ჰო დაიწერა უეჭველი წავა სუაც გუნდს გაახალგაზრდავება კი ჭირდება მარა ყველას რო ვერ გაუშვებენ ამას ალბათ ვხვდებით ყველა ხო..ყველას თავის აზრიაქ და ჩემი მოკრძალებული აზრი კი ასეთია

    გრიზმანი/ჟეზუსი

    ფატი/დემბელე ----ბერნარდო/ტრინკაო

    ვანდებეკი/პუჩი პიანიჩი/რობერტო

    დეიონგი/ბუსკეცი

    ანხელინიო/ალბა უპამეკანო/ლანგლე პიკე/გარსია სემედუ/ვაგე

    შტეგენი/პენია
    წავა სუა კოუტი რაკეტა ვიდალი ფირპო უმტიტი ალენია რაფინია ბრეიტვეიტი

    1
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    Messiah ფანი [?]

    28 აგვისტო 2020 19:57

    ციტატა: Fsicofat
    Messiah,
    ლენგლე და მაგიტომაც მორჩა 8-2

    უფრო სემედოს და პიკეს ბრალი იყო ;დ პლუს სუარესის ;დ ბუსკეტსის ;დ ლენგლეს ბრალი ნაკლებად

    1
    --------------------

    ForçaBarça
    გასულია
    NEYBarca ფანი [?]

    28 აგვისტო 2020 19:49

    ციტატა: Messiah
    სანჩო-ლაუტარო-ბერნარდო

    აუარი-ფრენკი-დე ბეეკი

    ანჰელინიო-ლენგლე-გარსია-პერეირა

    ტერ შტეგენი

    ფატი ლაუტარო სანჩო
    ვანდებეკი
    დეიონგი პიანიჩი
    ანხელინიო ლენგლე უპამეკანო დესტი
    შტეგენი

    1
    გასულია
    Fsicofat წევრი [?]

    28 აგვისტო 2020 19:41

    Messiah,
    ლენგლე და მაგიტომაც მორჩა 8-2

    0
    გასულია
    barcamen წევრი [?]

    28 აგვისტო 2020 19:39

    კოუტინიო დატოვონ თუ უნდათ მხოლოდ,
    სხვა ყველა გასაშვებია და ცოტა ახალგაზრდა ფეხბურთელებია მოსაყვანი(მაქსიმუმ 27 წლისები ).
    მოკლედ,
    შემდეგი 2-3 წელი ახალ გუნდს დალაგება დასჭირდება და ამხნის განმავლობაში ვერაფერს მოვიგებთ ისევ სავარაუდოდ.მესიმ ეს იცის და ისევ ტყუილად რო არ გაფლანგოს დარჩენილი დრო, მაგიტომ უნდა წასვლა...
    მაგრამ მერე უნდა დაიწყონ და დაიწყონ ახალგაზრდებმა ტიტულების მოხვეტა.

    პ.ს მომავალ წელს პსჟ ისევ ვერ მოიგებს დიდი ალბათობით ვერაფერს და მბაპეც აღარ გაჩერდება იქ.გაყიდონ მოხუცი+უსარგებლო ფეხბურთელები, თუ არ ეყოფა დაამატონ თანხა და 300 მილიონიც რო ღირდეს უნდა დავითრიოთ როგორმე .

    0
    გასულია
    Messiah ფანი [?]

    28 აგვისტო 2020 19:35

    სანჩო-ლაუტარო-ბერნარდო

    აუარი-ფრენკი-დე ბეეკი

    ანჰელინიო-ლენგლე-გარსია-პერეირა

    ტერ შტეგენი

    2
    --------------------

    ForçaBarça
    გასულია
    rivaldo80 ფანი [?]

    28 აგვისტო 2020 19:29

    ესეიგი რაღაცა ჯადო გვაქ ყველა ჯართ ფეხბურთელებს ყიდიის და ჩვენ ფეხბურთელი ვერ გაგვიყიდია თავის ფასშიიი...დემბელე უმტიტი კოუ სანამ დროა სანამ რაღაცას გადაიხდიან თუ არ გაყიდეს ძალიან დიდი პრობლემების წინაშე ვქინებით...კიდე კარგი ახალგაზრდობა გყვავს...

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV