პრეზიდენტობის კანდიდატებმა ბართომეუს წინააღმდეგ ხელმოწერების შეგროვება დაიწყეს

  • 28-08-2020, 14:05
  • WinGs
  • 14
პრეზიდენტობის კანდიდატებმა ბართომეუს წინააღმდეგ ხელმოწერების შეგროვება დაიწყეს

კატალონიის რადიოს ინფორმაციით, ჟოზეპ მარია ბართომეუსა და მისი ბორდისთვის უნდობლობის გამოცხადების ოქმს მხარი "ბარსელონას" პრეზიდენტობის სამმა კანდიდატმა დაუჭირა. ესენი არიან ჟორდი ფარე, ვიქტორ ფონტი და ლუის ფერნანდესი. 

პირველი კანდიდატი, რომელმაც განცხადება დაწერა, ჟორდი ფარე იყო - მან ეს ორი დღის წინ გააკეთა, დღეიდან კი ამ საქმეში მარტო აღარაა. 

თუ კანდიდატები 2 სამუშაო კვირაში კლუბის წევრების 16 ათას ხელმოწერას შეაგროვებენ (ეს საერთო რაოდენობის 15%-ია), ხელმძღვანელების გადარჩევის საკითხი ოფიციალურად დადგება. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    ფანი [?]
    29 აგვისტო 2020 11:58
    0
    ციტატა: პავლოვიჩი56
    ციტატა: romani23

    ბარტომეუ სანამ ბოლომდის არ დაანგრევს ბარსას ის არ წავა და ვერც ვერავინ და ვერაფერი გადააგდებს მას თანამდებობიდან, არც კი გაიფიქროთ და შევეგუოთ ამას.

    რეალურად როსელის მარიონეტია ბარტომეუ...როსელის. სანამ როსელი არ ეტყვის არაფერს იზამს.

    ქილერი არ სჭირდებათ? ჩვენს მიხოს გააგებინოს, მაინც არ ასვენებს გამჩენი და ბართოს მაინც მოგვაცილებდა..
    😂 😂 😂
    გულშემატკივარი [?]
    28 აგვისტო 2020 16:09
    1
    ციტატა: romani23
    YLEOბაა ეს ყველაფერი, 2 წლის უკანაც იყო ამდაგვარი რამ... შედგა ვადამდელი მაგრამ YLEOბა სოსიოსმა ისევ დატოვა ბარტომეუ თავის ადგილას, ნაბეტანი ძლიერადააქვს ამ დედამოტYNUL-ს პოზიციები რომ ვერც 8:2-მ შეარყია მისი პოზიცია და ვერც ლეოს დათხოვნამ. ახლაც ფეხებს ვერ მოჭამს 50-60 შეკრებილი ფანი და ერთი-ორი დირექტორთა საბჭოს ადმინისტრაციის ოპოზიციონერი წევრი, ბარტომეუ სანამ ბოლომდის არ დაანგრევს ბარსას ის არ წავა და ვერც ვერავინ და ვერაფერი გადააგდებს მას თანამდებობიდან, არც კი გაიფიქროთ და შევეგუოთ ამას.

    რეალურად როსელის მარიონეტია ბარტომეუ...როსელის. სანამ როსელი არ ეტყვის არაფერს იზამს.
    ფანი [?]
    28 აგვისტო 2020 16:08
    1
    სულ 15% პროცენტია საჭირო რომ არჩევნები დაინიშნოს და მაგდენსაც ვერ აგროვებენ. არ არიან ესენი ბართოს გამგდები მარტამდე
    ფანი [?]
    28 აგვისტო 2020 16:08
    0
    ციტატა: sandro barca
    ციტატა: ANSU FATI..
    ლაპორტა რას ელოდება რატომ დუმს რატო არ უერთდება? აი ფონტი მომეწონა უკვე მისი ხედვებიც კარგიაქვს და იმედია სწორედ ფონტი გახდება პრეზიდენტი და არა ლაპორტა და როსელი ნუ როსელი ვიცით და ლაპორტას გუნდი მაშინ ახსოვს როცა ეს მას ჭირდება და ინტერნეტით შეშფოთდება ხოლმე (იმედია ვცდები და გააკეთებს რაიმეს მოიმოქმედებს ეხლა გვინდა თორე) აი ფონტი დამევასა მაგრად მისი ხედვებით და ქცევებითაც

    გუნდს გასაჭირში უნდა დახმარება და არა მაშინ როცა ეს შენ თავად მოგეხოშება

    არ მომწონს ეგ ფონტი.წინასაარჩევნო ქადილნს გავს მისო საქციელი.კუმანმა სულ რონ ტრიბლეტი მოიგოს მაონც გავუშვებო.ეს კარგი განცხადებაა?არ ვენდობი მაგიტო.ეგ ხავის გამო თქვა და მაგიტო ვამბობ რომ წიმასაარჩევნო ბაქიაობაა მისი სიტყვები.

    გასაგებია ყველას აქ ამასთან დაკავშირებით საკუთარი აზრი ბუნებრივია ასეც უნდა იყოს
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    წევრი [?]
    28 აგვისტო 2020 16:04
    3
    ციტატა: ANSU FATI..
    ლაპორტა რას ელოდება რატომ დუმს რატო არ უერთდება? აი ფონტი მომეწონა უკვე მისი ხედვებიც კარგიაქვს და იმედია სწორედ ფონტი გახდება პრეზიდენტი და არა ლაპორტა და როსელი ნუ როსელი ვიცით და ლაპორტას გუნდი მაშინ ახსოვს როცა ეს მას ჭირდება და ინტერნეტით შეშფოთდება ხოლმე (იმედია ვცდები და გააკეთებს რაიმეს მოიმოქმედებს ეხლა გვინდა თორე) აი ფონტი დამევასა მაგრად მისი ხედვებით და ქცევებითაც

    გუნდს გასაჭირში უნდა დახმარება და არა მაშინ როცა ეს შენ თავად მოგეხოშება

    არ მომწონს ეგ ფონტი.წინასაარჩევნო ქადილნს გავს მისო საქციელი.კუმანმა სულ რონ ტრიბლეტი მოიგოს მაონც გავუშვებო.ეს კარგი განცხადებაა?არ ვენდობი მაგიტო.ეგ ხავის გამო თქვა და მაგიტო ვამბობ რომ წიმასაარჩევნო ბაქიაობაა მისი სიტყვები.
    გულშემატკივარი [?]
    28 აგვისტო 2020 16:04
    2
    ფუ გული მერევა უკვე ხელმძღვანელობაზე ს🤢🤮
    ფანი [?]
    28 აგვისტო 2020 15:28
    0
    ლაპორტა რას ელოდება რატომ დუმს რატო არ უერთდება? აი ფონტი მომეწონა უკვე მისი ხედვებიც კარგიაქვს და იმედია სწორედ ფონტი გახდება პრეზიდენტი და არა ლაპორტა და როსელი ნუ როსელი ვიცით და ლაპორტას გუნდი მაშინ ახსოვს როცა ეს მას ჭირდება და ინტერნეტით შეშფოთდება ხოლმე (იმედია ვცდები და გააკეთებს რაიმეს მოიმოქმედებს ეხლა გვინდა თორე) აი ფონტი დამევასა მაგრად მისი ხედვებით და ქცევებითაც

    გუნდს გასაჭირში უნდა დახმარება და არა მაშინ როცა ეს შენ თავად მოგეხოშება
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    ფანი [?]
    28 აგვისტო 2020 14:56
    0
    ციტატა: romani23
    YLEOბაა ეს ყველაფერი, 2 წლის უკანაც იყო ამდაგვარი რამ... შედგა ვადამდელი მაგრამ YLEOბა სოსიოსმა ისევ დატოვა ბარტომეუ თავის ადგილას, ნაბეტანი ძლიერადააქვს ამ დედამოტYNUL-ს პოზიციები რომ ვერც 8:2-მ შეარყია მისი პოზიცია და ვერც ლეოს დათხოვნამ. ახლაც ფეხებს ვერ მოჭამს 50-60 შეკრებილი ფანი და ერთი-ორი დირექტორთა საბჭოს ადმინისტრაციის ოპოზიციონერი წევრი, ბარტომეუ სანამ ბოლომდის არ დაანგრევს ბარსას ის არ წავა და ვერც ვერავინ და ვერაფერი გადააგდებს მას თანამდებობიდან, არც კი გაიფიქროთ და შევეგუოთ ამას.

    არაა ეგრე , როგორც ჩანს ბართომეუს დირექტორტა საბჭოც მხარს უჭერს თორე აქამდე გადააყენებდნენ , კაროჩე ყველა გასაგდებია , და თუ მართლა მოაგროვებენ ხელმოწერებს მაშინ დირექტორთა საბჭოსაც გადაირჩევენ და ბართომეუსაც და დამთავრდება ეს ყველაფერი ...

    ზოგადად ხო არავინ იცით ვინები ითვლებიან კლუბის წევრებად , ვისი ხემოწერებია საჭირო და არჩევნებზეც კიდე ვინ ირჩევს პრეზიდენტს და ასე შემდეგ , თუ ვინმემ იცით დაწერეთ რა მაგრად მაინტერესებს
    Culé [?]
    28 აგვისტო 2020 14:44
    0
    YLEOბაა ეს ყველაფერი, 2 წლის უკანაც იყო ამდაგვარი რამ... შედგა ვადამდელი მაგრამ YLEOბა სოსიოსმა ისევ დატოვა ბარტომეუ თავის ადგილას, ნაბეტანი ძლიერადააქვს ამ დედამოტYNUL-ს პოზიციები რომ ვერც 8:2-მ შეარყია მისი პოზიცია და ვერც ლეოს დათხოვნამ. ახლაც ფეხებს ვერ მოჭამს 50-60 შეკრებილი ფანი და ერთი-ორი დირექტორთა საბჭოს ადმინისტრაციის ოპოზიციონერი წევრი, ბარტომეუ სანამ ბოლომდის არ დაანგრევს ბარსას ის არ წავა და ვერც ვერავინ და ვერაფერი გადააგდებს მას თანამდებობიდან, არც კი გაიფიქროთ და შევეგუოთ ამას.
    ფანი [?]
    28 აგვისტო 2020 14:33
    2
    აქ დარხა ბართომეუს და მის დირექტორტა საბჭოს
    Culé [?]
    28 აგვისტო 2020 14:21
    2
    ციტატა: alen halilovic
    უი ლაპორტა არ იყრის კენჭს? არ ვიცოდი. რატომ?

    იყრის, როგორ არა. უბრალოდ მხარი არ დაუჭერია ჯერ ბართომეუს გადადგომისთვის
    გულშემატკივარი [?]
    28 აგვისტო 2020 14:18
    4
    მესი რო წავიდეს და ბარსამ ლიგა დადოს ეგ იქნება ძაან ღადაობა. არადა რეალურად მესის გარეშე მაგარი გუნდი გვყავს პროსტა ძალიან დიდი მნიშვნელობა და როლი ენიჭება მწვრთნელს როგორ აათამაშებს გუნდს თორე შანსი დიდი გვაქვს. უბრალოდ მაინც იმედი მაქვს მესის ნაცვლად ბართომეუ წავა და მესი კიდე შეძლებს ბარსასთან ერთად ახალ პროექტში უფრო მოტივირებული მონაწილეობას და ლიგის მინიმუმ კიდევ ერთხელ აწევას.
    წევრი [?]
    28 აგვისტო 2020 14:16
    3
    კარგია,გაინძერით გააკეთეთ რამე დაგენგრათ კლუბი თავზე...
    Culé [?]
    28 აგვისტო 2020 14:08
    4
    უი ლაპორტა არ იყრის კენჭს? არ ვიცოდი. რატომ?