Sport: "ბარსელონას" ჟორდი ალბა აღარ სჭირდება

  • 23-08-2020, 15:46
  • Sport: "ბარსელონას" ჟორდი ალბა აღარ სჭირდება

    Sport-ის მიერ გავრცელებული ინფორმაციის თანახმად, "ბარსელონა" გუნდის 31 წლის მარცხენა მცველთან, ჟორდი ალბასთან განსაშორებლად მზადაა.

    წყაროს ცნობით, "ბარსა" ალბას შეატყობინებს, რომ იგი კლუბს მომავალ სეზონში აღარ სჭირდება. "ბლაუგრანას" მიმდინარე ზაფხულში ფლანგის მცველის შეძენა სურს და წინა შემთხვევებისგან განსხვავებით, ამჯერად კატალონიელები ძირითადი შემადგენლობის მარცხენა მცველს დაიმატებენ.

    ცნობილია, რომ ესპანელი მოთამაშე ხელშეუხებელ ფეხბურთელებს შორის არ მოიაზრება. იმავე წყაროს ინფორმაციით, "ბარსელონა" ალბას ტრანსფერის თაობაზე შემოთავაზებების განსახილველად მზადაა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: ჟორდი ალბა
    კომენტარები [ 7 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    kortoxa23 Culé [?]

    23 აგვისტო 2020 21:58

    ალბას წასვლა პიკეს ბუსკეცის სუარესის გამორიცხულია ასე ხელის მოსმით ლეგენდები გაუშვა არ მოხდება

    1
    --------------------
    მესი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს (ჩავი ერნანდესი)
    გასულია
    messi :( წევრი [?]

    23 აგვისტო 2020 21:12

    M10 S9 D11,
    აღარ ჭირდება ხო, აბა განახელაბაში რას გულისხმობ ჯიგარო?

    1
    გასულია
    neo222 Culé [?]

    23 აგვისტო 2020 18:43

    Es Ari nab...ri adamiani. Romastan wagebis mere imis magivrad bodishi moexada aqet iyo did gulze. Imis magivrad emushava da aset shedegebamde ar mosuliyo gundi yelyelaobda.albam tavisi kariera lafshi gasvara

    0
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    გასულია
    vitorborbafereira ფანი [?]

    23 აგვისტო 2020 17:58

    სამი წლის წინ აღარ იყო ეს საჭირო მაგრამ ზუსტად მაშინ რომას მერე გაუხანგრძლივეს კონტრაქტი

    4
    გასულია
    Guro ფანი [?]

    23 აგვისტო 2020 16:35

    ტალიაფიკო,ანხელინიო,კურზავა-ესენი ალბას შეცვლის ყველაზე რეალური ვარიანტები არიან

    1
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    23 აგვისტო 2020 15:53

    მოროგი სისულელე რა აღარ სჭირდება კაი რაა

    6
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    dembelle გულშემატკივარი [?]

    23 აგვისტო 2020 15:51

    გაიყიდება რო?

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV