ლუიშ ფიგუ: მესის "რეალში" გადასვლა თითქმის შეუძლებელია

ლუიშ ფიგუ: მესის "რეალში" გადასვლა თითქმის შეუძლებელია

წარსულში ცნობილი პორტუგალიელი ფეხბურთელი ლუიშ ფიგუ დარწმუნებულია, რომ "ბარსელონას" კაპიტანი ლიონელ მესი არათუ მადრიდის "რეალში", არამედ არცერთ კლუბში არ გადავა.

"წელს, ძალიან რთული და შეუძლებელიც კია, რომელიმე კლუბმა მესის გამოსასყიდი თანხა გადაიხადოს. დღეისათვის, ლეოს "რეალში" გადასვლა თითქმის შეუძლებელია.

ჩემი აზირთ, გამორიცხულია ისევ ვიხილოთ ისეთი რამ, რაც 20 წლის წინ ჩემს შემთხვევაში მოხდა", - ციტირებს ფიგუს სიტყვებს Sport.

ლუიშ ფიგუ "ბლაუგრანას" გულშემატკივრებისთვის საძულველი ფეხბურთელია, რისი მიზეზიც მისი "ბარსელონადან" "რეალში" სკანდალური ტრანსფერია. პოტუგალიელმა, 20 წლის წინ, კატალონიური კლუბი სწორედ "სამეფო გუნდში" გაცვალა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #8 23 აგვისტო 2020 22:47
    0
    თითქმისკი არა აბსოლიტურად!
    ეს იმაზე უფრო გამოსირებული ყოფილა ვიდრე მეგონა
    Culé [?]
    #7 23 აგვისტო 2020 14:05
    1
    და ვინმეს გონია რო მესი რეალში გადავა? :))))))))))))
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    Culé [?]
    #6 23 აგვისტო 2020 13:09
    1
    ციტატა: Alien messi
    ისე რო დაფიქრდე როგორი აფიშაა პესეჟე ბაიერნი ორი მონსტრი ხვდება ერთმანეთს მაგრამ მაყურებლის გარეშე ვაფშე მუღამი არ ექნება დარწმუნებული ვარ😔 როგორც ევროპა ლიგის ფინალი იყო კი გავიდა 5 გოლი მაგრამ რათ გინდა😏

    ორივე გუნდი გაიტანს მაგრამ მაგრად მჯერა რო პსჟ უკანა ხაზი დატვირთვას ვერ გაუძლებს და ბავარია მოიგებს ძირითადშივე თან დამაჯერებლად
    --------------------
    მესი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს (ჩავი ერნანდესი)
    ფანი [?]
    #5 23 აგვისტო 2020 12:20
    2
    ისე რო დაფიქრდე როგორი აფიშაა პესეჟე ბაიერნი ორი მონსტრი ხვდება ერთმანეთს მაგრამ მაყურებლის გარეშე ვაფშე მუღამი არ ექნება დარწმუნებული ვარ😔 როგორც ევროპა ლიგის ფინალი იყო კი გავიდა 5 გოლი მაგრამ რათ გინდა😏
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 23 აგვისტო 2020 12:09
    1
    თითქმის კი არა ყველაზე კარგ სიზმარშიც ვერ ნახავს პერესი მესის რეალის მაისურით
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #3 23 აგვისტო 2020 12:02
    2
    შენნაირი ღორი არაა არავინ😡😡😡😡
    Culé [?]