რონალდ კუმანი ფილიპე კოუტინიოს დაუკავშირდება

რონალდ კუმანი ფილიპე კოუტინიოს დაუკავშირდება

"ბარსელონას" ბრაზილიელი ვარსკვლავი ფილიპე კოუტინიო კატალონიური გუნდის ახალი მთავარი მწვრთნელის, რონალდ კუმანის გეგმებში შედის. ამ ინფორმაციას Mundo Deportivo ავრცელებს.

კოუტინიოს, რომელიც, ამჟამად, მიუნხენის "ბაიერნში" იჯარით იმყოფება, დღეს მნიშვნელოვანი მატჩი ელის. გერმანული კლუბი ჩემპიონთა ლიგის ფინალში "პარი სენ-ჟერმენთან" ითამაშებს.

კატალონიური წყაროს ცნობით, რონალდ კუმანი, ჩემპიონთა ლიგის ფინალის შემდეგ, კოუტინიოს დაუკავშირდება, რადგან ნიდერლანდელი სპეციალისტი 28 წლის ფეხბურთელს მომავალ სეზონში "ბარსელონაში" ხედავს. თუმცა, კუმანს, პირველ რიგში, ბრაზილიელი მოთამაშის გეგმების გაგება სურს.

იმავე წყაროს ცნობით, კუმანს, კოუტინიოსთან ერთად, "ბლაუგრანაში" "ინტერის" თავდამსხმელის, ლაუტარო მარტინესის ხილვაც სურს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #10 23 აგვისტო 2020 14:42
    1
    ციტატა: Ronaldinho.
    ციტატა: o.dembele11

    Ვანდებეეკი, კოუ და პუჩზე რა აზრის ხარ ეგ ტრიო რომ. Იყოს და ბუსი ზამენა. პუჩი და ბუსი ხან ერთი ხან მეორე ძირითადში და გადაეწყობა ხანდახან ნახ დაცვა

    დე იონგი რომ არის ბარსას ფეხბურთელი გსმენია რამე?

    Ხო ეგ არგამხსენებია მაში. 3-4-3 შეიძლება ან გამოძიებნის კუმანი ადგილს ჩვენზე უკეთ იცის დეიონგი კოუ და პუჩი როგორ გამოიყენოს ალბა თუ გაუშვეს მაგ შემთხვევაში ალფონსო დევისი მოიყვანონ ტიპი დაფრინავს

    ციტატა: carles puyol 5
    ციტატა: o.dembele11
    ციტატა: M10 S9 D11
    თუ კოუტინიოს დატოვებენ მაშინ ვან დე ბეეკს უნდა შეევან ორივეს ერთად ყოლა გუნდში ავტომატურად პუჩის და პედრის ფეხებზე დაკიდებას ნიშნავს

    Ვანდებეეკი, კოუ და პუჩზე რა აზრის ხარ ეგ ტრიო რომ. Იყოს და ბუსი ზამენა. პუჩი და ბუსი ხან ერთი ხან მეორე ძირითადში და გადაეწყობა ხანდახან ნახ დაცვა

    ვანდებეეკი პუჩი და კოუტინიო და ამ სამიდან საყრდენზე რომელს ათამაშება აბა?სამივე ძალიან შემტევი ნახევარმცველია და ეს ნახევარდაცვა ვერაფერს ვერ იზამს და თან დეიონგს სკამზე სვამ?რავიცი აბა

    Დეიონგი, კოუ, Ვანდებეეკი. ბუსი და პუჩი ცვლილებები რას იტყვი? ნუ ბუსი და პუჩი რომ ცვლილებაზე შემოვლენ ამაზე ორი აზრი არაა Და ნახევარ დაცვიდან ერთ-ერთს მოუწევს ზამენა იმიტორო ამდენი ფიზიკურად ვერ დაეტევა ნახ დაცვაში და ვიღაცას დაჯდომა მოუწევს სკამზე. Იქედან გამომდინარე, რომ დეიონგს კოუს და Ვანდებეეკს სკამზე. დიდი ალბათობით არდა სვამს კუმანი ბუსის და პუჩს მოუწევთ ცვლილებაზე გამოსვლა, ან ბუსი იქნება ხანდახან ძირითადში და კოუ შეცვლის ხოლმე. Მორიგეობითი ძირითადი მგონია კოუსა და Ვანდებეეკს შორის, არამგონია დეიონგი სკამზე დასვას
    გულშემატკივარი [?]
    #9 23 აგვისტო 2020 13:43
    1
    ციტატა: o.dembele11

    Ვანდებეეკი, კოუ და პუჩზე რა აზრის ხარ ეგ ტრიო რომ. Იყოს და ბუსი ზამენა. პუჩი და ბუსი ხან ერთი ხან მეორე ძირითადში და გადაეწყობა ხანდახან ნახ დაცვა

    დე იონგი რომ არის ბარსას ფეხბურთელი გსმენია რამე?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 23 აგვისტო 2020 13:14
    1
    ციტატა: o.dembele11
    ციტატა: M10 S9 D11
    თუ კოუტინიოს დატოვებენ მაშინ ვან დე ბეეკს უნდა შეევან ორივეს ერთად ყოლა გუნდში ავტომატურად პუჩის და პედრის ფეხებზე დაკიდებას ნიშნავს

    Ვანდებეეკი, კოუ და პუჩზე რა აზრის ხარ ეგ ტრიო რომ. Იყოს და ბუსი ზამენა. პუჩი და ბუსი ხან ერთი ხან მეორე ძირითადში და გადაეწყობა ხანდახან ნახ დაცვა

    ორი შემტევი ნახევარ მცველით თამაში უაზრობაა ცენტრში ბურთის დამჭერი თუ არ გვეყოლება გადაგვაგლიჯავენ თავზე ბურთს არტურის გაშვებას ძალიან ინანებს ბარსა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #7 23 აგვისტო 2020 13:01
    2
    ციტატა: o.dembele11
    ციტატა: M10 S9 D11
    თუ კოუტინიოს დატოვებენ მაშინ ვან დე ბეეკს უნდა შეევან ორივეს ერთად ყოლა გუნდში ავტომატურად პუჩის და პედრის ფეხებზე დაკიდებას ნიშნავს

    Ვანდებეეკი, კოუ და პუჩზე რა აზრის ხარ ეგ ტრიო რომ. Იყოს და ბუსი ზამენა. პუჩი და ბუსი ხან ერთი ხან მეორე ძირითადში და გადაეწყობა ხანდახან ნახ დაცვა

    ვანდებეეკი პუჩი და კოუტინიო და ამ სამიდან საყრდენზე რომელს ათამაშება აბა?სამივე ძალიან შემტევი ნახევარმცველია და ეს ნახევარდაცვა ვერაფერს ვერ იზამს და თან დეიონგს სკამზე სვამ?რავიცი აბა
    --------------------
    კულე სამუდამოდ
    გულშემატკივარი [?]
    #6 23 აგვისტო 2020 12:40
    1
    ციტატა: M10 S9 D11
    თუ კოუტინიოს დატოვებენ მაშინ ვან დე ბეეკს უნდა შეევან ორივეს ერთად ყოლა გუნდში ავტომატურად პუჩის და პედრის ფეხებზე დაკიდებას ნიშნავს

    Ვანდებეეკი, კოუ და პუჩზე რა აზრის ხარ ეგ ტრიო რომ. Იყოს და ბუსი ზამენა. პუჩი და ბუსი ხან ერთი ხან მეორე ძირითადში და გადაეწყობა ხანდახან ნახ დაცვა
    ფანი [?]
    #5 23 აგვისტო 2020 12:00
    1
    ნეტა დატოვონ და ათამაშდეს მეტი არაფერი არ მინდა 😬😬😬
    --------------------
    #infinit8iniesta
    წევრი [?]
    #4 23 აგვისტო 2020 12:00
    0
    შტეგენი
    ტალიაფიკო-უპამეკანო-ტოდიბო-დესტი
    პიანიჩი-დეიონგი-კოუტინიო
    დემბელე-გრიზმანი-მესი
    დემბელე იმედია ტრამვას აღარ მიიღებს და დარწმუბებული ვარ რო შევა ფორმაში😊
    ზამენაზე ფარი გვეყოლება დემბელეს შემცვლელად,ტრინკაუ-მესი,გრიზმანი-სუარესი
    პუჩი-კოუტინიო,პედრი-პიანიჩი,დეიონგი-ბუსკეცი,მეორე გუნდიდან არაუხო და პენია დააწინაურონ და ეგაა,პიკეც არაა ჯერ გასაშვები ზამენაზე დაჯდომაზეც არ იტყვის უარს🤟ვიდალი რაკიტიჩი ალბა უმტიტი ლენგლე რობერტო სემედუ ნეტუ რაფინია ვაგე ბრაითვეიტი ყველა უნდა გაიყიდოს ეტაპობრივად და ნელ-ნელა გაახალგაზრდავდეს გუნდი❤დაცვა არის ჩვენი მთავარი პრობლემა ახლა და ვანდებეეკს და დეპაის შეეშვან😏უპამეკანო ტალიფიაკო დესტი სამივე დაახლოებით 100 მილიონი ღირს და უნდა იჩალიჩონ უეჭველი🙃
    გულშემატკივარი [?]
    #3 23 აგვისტო 2020 11:54
    7
    ლაუტაროს, ერთი გადამწყვეტი მატჩი არ აქვს მოგებული,ყველაში ჩაისვარა...მას,ცალფეხა სუა სჯობს.
    ფანი [?]
    #2 23 აგვისტო 2020 11:36
    9
    M10 S9 D11,
    იმედია ეს ნახ.დაცვაში დააყენებს კოუს და ფლანგზე არ არბენინებს ვალვერდესავით.კოუტინიო დემბელე და გრიზმანი თუ მოიხოდნენ ჩვენი გამჩერებელი გუნდი არ იქნება თან ამ 3ს დამატებული სუარესის კლასი და ლეოს მაგია რაღაც სასწაულს უდრის
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 23 აგვისტო 2020 11:09
    9
    თუ კოუტინიოს დატოვებენ მაშინ ვან დე ბეეკს უნდა შეევან ორივეს ერთად ყოლა გუნდში ავტომატურად პუჩის და პედრის ფეხებზე დაკიდებას ნიშნავს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued