ანხელინიო თუ ალბა? - სტატისტიკური შედარება

  • 22-08-2020, 23:56
  • ანხელინიო თუ ალბა? - სტატისტიკური შედარება

    ჟორდი ალბა "ბარსელონას" ხელშეუხებელ ფეხბურთელებს შორის არ დასახელდა და საკმაოდ დიდი შანსია, ესპანელმა მცველმა კლუბი ამ ზაფხულშივე დატოვოს. 

    მიუხედავად იმისა, რომ არც ისე დიდი ხნის წინ დიდი იმედებით შეიძინეს, ნაკლებად მოსალოდნელია ის, რომ "ბარსამ" ჟუნიორ ფირპოს მარცხენა ფლანგი ჩააბაროს. დიდი ალბათობით, მოქმედი ხელმძღვანელობა მისთვის დამახასიათებელ ნაბიჯს გადადგამს და მორიგ ძვირადღირებულ ტრანსფერზე იმუშავებს. 

    ახლახანს გავრცელებული ინფორმაციით, "ბლაუგრანას" სამიზნე ანხელინიო იქნება, რომელიც "მანჩესტერ სიტის" საკუთრებაშია, მიმდინარე სეზონი კი იჯარით "ლაიფციგში" გაატარა და გულშემატკივრებს თავი სწორედ იქ დაამახსოვრა. 

    არის თუ არა ანხელინიო ჟორდი ალბაზე უკეთესი მარცხენა მცველი? Tribuna ორი ფეხბურთელის სტატისტიკური მაჩვენებლების შედარებას გვთავაზობს. 

    საშუალო მაჩვენებლები, რომლებშიც უკეთესი შედეგი ანხელინიოს აქვს

    ბურთის ართმევა: ალბა - 0.7, ანხელინიო - 1

    მოგერიება: ალბა - 1, ანხელინიო - 1.6

    დარტყმების რაოდენობა: ალბა - 0.3, ანხელინიო - 0.6

    დრიბლინგი: ალბა - 0.4, ანხელინიო - 1.2

    ბარათები: ალბა - 10 ყვითელი, არცერთი წითელი; ანხელინიო - 3 ყვითელი, არცერთი წითელი

    მაჩვენებლები, რომლებშიც უკეთესი შედეგი ალბას აქვს

    გოლები: ანხელინიო - 1, ალბა - 4

    ასისტები: ანხელინიო - 2, ალბა - 6

    პასები (საშუალო): ანხელინიო - 49, ალბა - 66.1

    პასების სიზუსტე: ანხელინიო - 85.5%, ალბა - 88.1%

    გრძელი პასები (საშუალო): ანხელინიო - 1.7, ალბა - 2.2


    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Jozzy13 წევრი [?]

    23 აგვისტო 2020 15:13

    ალბას როგორ ადარებთო და პირადად მე ალბას მაღალ დონეზე ჩატარებული შეხვედრა დიდი ხანია არ მახსენდება. უკვე დიდი დრო გავიდა მას მერე რაც ალბა თავისი პოზიციის ზენიტს ჩამოცდა, იყო დრო მაგ ფეხბურთელზე ვგიჟდებოდი მაგრამ ფაქტია რომ რეგრესი აქვს ყოველ წელს. მესის გარდა წინ პასს ზუსტად ვერავის უკეთებს, და უკან გაკეთებული პასების სიზუსტის ტატისტიკა არაფერში გვარგია. ვერც როგორც მცველი ყოჩაღობს და ძალიან ხშირად ფსიქოლოგიური წნეხის ქვეშ იბნევა და სისულელეებს აკეთებს, როგორც ლივერპულთან იყო გაოგნებული მაგალითისთვის. მოკლედ ალბა გასაშვებია მიუხედავად დიდი პატივისცემისა და ღვაწლისა.

    3
    გასულია
    jigliga Culé [?]

    23 აგვისტო 2020 13:54

    ციტატა: InFiNiTe8
    მართლა ადარებთ ალბას და ანხელინოს? რომელი რომელ ლიგაში თამაშობს? სად როგორი ტემპია? რომელი გუნდი როგორი ტაქტიკით თამაშობს... სტატისტიკა არის 0. პაკო ვალენსიაში ხნავდა ყველას სტატისტიკით რა ქნა ბარსაში?

    Pako sauketeso skami iqneboda ro sajarimosi burtze tamashit 10 dan 8 jer goli gaqonda prsta barsas ar aq imxela gavlena rogorc reals ro fexburteli skamze gacherdes

    1
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    23 აგვისტო 2020 11:03

    ანხელინოს უკან 3 მცველი უმაგრებს ზურგს და აქტიურად მიდის შეტევაში. ჰალსტენბერგი უპამეკანო და კლოსტერმანი არიან უკან და ფლანგის მცველებს მეტი თავისუფლება აქვთ შეტევაში. ცუდი ბიჭი არაა მარა პეპმა ზინჩენკო და ცალფეხა მენდი არჩია ესეიგი რაღაც ვერ აქვს. ჯობს მაგ ფულს ფირპო დაამატონ და.გაია მოიყვანონ ვალენსიაში კრიზისია.და დათანხმდებიან.

    3
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    23 აგვისტო 2020 10:06

    მშვენიერი სტატისტიკაა, მეეჭვება ალბას მაგ ასაკში მსგავსი სტატისტიკა ქონოდა, თან ჩემპიონატიც არ დაგავიწყდეთ. უნდა მოიყვანონ ალბათ, მაგრამ ჯერჯერობით არც ალბა არ უნდა გაუშვან, მისგან ბევრის სწავლა შეიძლება.

    4
    გასულია
    InFiNiTe8 გულშემატკივარი [?]

    23 აგვისტო 2020 09:10

    მართლა ადარებთ ალბას და ანხელინოს? რომელი რომელ ლიგაში თამაშობს? სად როგორი ტემპია? რომელი გუნდი როგორი ტაქტიკით თამაშობს... სტატისტიკა არის 0. პაკო ვალენსიაში ხნავდა ყველას სტატისტიკით რა ქნა ბარსაში?

    3
    გასულია
    kortoxa23 Culé [?]

    23 აგვისტო 2020 08:32

    ალბა პიკე ბუსკეცი სუარესი ყველა ვეტერანი უნდა დარჩეს. ჯერ მოიყვანონ მაგათზე უკეთესები და მერე ვიფიქროდ მათ გაშვებაზე. წავიდა პუიოლი ალვაში ხავი ინიესტა ნეიმარი, არცერთი მოთამაშის პოზიცია ვერ შეავსეს ყველა აღნიშნულ რგოლში ჩასვრილები არიან

    8
    --------------------
    მესი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს (ჩავი ერნანდესი)
    გასულია
    katalomia ფანი [?]

    23 აგვისტო 2020 04:23

    ციტატა: Giorgi99
    ალბა მოაშორდეს ნეტავ და ვინც უნდა ის მოიყვანონ


    Sad uyureb am fexburts aset rames rom wer?
    ციტატა: Messiah
    23 წლისაა ანჰჰეილინიო .. და ბარსაში რო იყოს მეტი გოლიც ექნებოდა და ასისტიც ...
    ან ეგ ან ტალიაფიკო მოსაყვანია მარა ტალიაფიკო 27 წლისაა .. ისევ ეს ჯობს

    ციტატა: M10 S9 D11
    კარგი კონკურენტი იქნება ლაბასი მოდუნების საშუალებას არ მისცემს ეს მარტივად ალბას ზამენაზე დასმა არ გამოვა


    ალბა ვაბშე უნდა გააგდო გუნდიდან :დ


    Vidali, umtiti, breitvaiti, firpo, da ha ha raketa. Meti gasashvebi aravinaa gundidan, arian mosayvanebi, magram ara gasashvebi. Rato unda gaushva aseti donis igroki roca skamidanac daiwyebs uproblemot tamashs?! Amati klasi da gamocdileba iqneba ro gazrdis im taobas romlis imedic gvaqvs. Gaagde magaria... gvyavs vinme uketesi? Sul 3-4 igrokia mag poziciaze msoflioshi da imatac vinme ar dagvitmobs da chven alba da piqe da sua rato gavyarot? Iyven, mougeben axalgazrdebi dziritads - Ghmertma sheargot, arada... beberi xari kargat xnavso, xom gagigia andaza?!

    1
    გასულია
    Giorgi99 წევრი [?]

    23 აგვისტო 2020 01:17

    ალბა მოაშორდეს ნეტავ და ვინც უნდა ის მოიყვანონ

    2
    --------------------
    ⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽ 🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅👻👻👻👻👻👻👻
    გასულია
    Messiah ფანი [?]

    23 აგვისტო 2020 00:50

    23 წლისაა ანჰჰეილინიო .. და ბარსაში რო იყოს მეტი გოლიც ექნებოდა და ასისტიც ...
    ან ეგ ან ტალიაფიკო მოსაყვანია მარა ტალიაფიკო 27 წლისაა .. ისევ ეს ჯობს

    ციტატა: M10 S9 D11
    კარგი კონკურენტი იქნება ლაბასი მოდუნების საშუალებას არ მისცემს ეს მარტივად ალბას ზამენაზე დასმა არ გამოვა


    ალბა ვაბშე უნდა გააგდო გუნდიდან :დ

    14
    --------------------

    ForçaBarça
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    23 აგვისტო 2020 00:11

    კაია ბევრ რამეში ჯობია და დანარჩენებშიც დაიხვეწება ახალგაზრდაა

    9
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    გიორგი ჩანგელია Culé [?]

    23 აგვისტო 2020 00:11

    ტალიაფიკო!

    3
    --------------------
    LIONEL ANDRES LEO MESSI
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    23 აგვისტო 2020 00:08

    კარგი კონკურენტი იქნება ლაბასი მოდუნების საშუალებას არ მისცემს ეს მარტივად ალბას ზამენაზე დასმა არ გამოვა

    4
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    DAVID_BARCA_FAN წევრი [?]

    23 აგვისტო 2020 00:02

    გაია ან გრიმალდო

    4
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV