ვინ წავა და ვინ დარჩება, პრესამ მთავარი კანდიდატები დაასახელა

  • 21-08-2020, 03:34
  • ვინ წავა და ვინ დარჩება, პრესამ მთავარი კანდიდატები დაასახელა

    CatRadio-მ და Cadena SER-მა ის ფეხბურთელები დაასახელეს, რომლებიც კუმანისთვის საჭირონი არიან და ასევე ისინიც, ვისაც გუნდის დატოვება მოუწევთ.

    ჰოლანდიელი თავკაცის მთავარი მიზანი გუნდის გაახალგაზრდავება და რაც შეიძლება მეტი ახალგაზრდის დაწინაურებაა.

    მწვრთნელის სამკაციან წამსვლელთა სიაში ლუის სუარესი, სამუელ უმტიტი და ივან რაკიტიჩი მოხვდნენ.

    სერჟიო ბუსკეტსი, ჟორდი ალბა და ჟერარ პიკე მომავალში ჯერ ისევ გუნდის წევრებად მოიაზრებიან. მათ გეგმებზე სასაუბროდ რონალდ კუმანი თითოეულ მათგანს პირადად შეხვდება.

    “ბარსას“ ახალ ბოსს დონი ვან დენ ბეეკისა და ლაუტარო მარტინესის მოყვანა სურს, Mundo Deportivo კი მომსვლელთა სიაში მემფის დეპაისაც მოიაზრებს.


    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Lasha71 Culé [?]

    21 აგვისტო 2020 16:31

    წავაის ვისაც კარგად გაყიდიან, ვისშიცკარგ თანხას არ მისცემენ ან გაანათხოვრებენ ან სატადარიგოდან ათამაშებენ

    0
    გასულია
    Ronaldinho. გულშემატკივარი [?]

    21 აგვისტო 2020 13:17

    ლაუტარო და ბეეკი კი არა მხველები მოიყვანონ პრახადნოი დვორი რო გვაქ!!
    ან პიკეს რარო ტოვევენ ან ვიდალს ან ალბას ყველა გასაგდებია რამეტა უნტიტი გრიზმანთან ერთად.

    0
    გასულია
    8-I N I E S T A-8 წევრი [?]

    21 აგვისტო 2020 10:28

    ციტატა: nikusha
    ვიდალიც გასაშვებია და ალენიაა დასაბრუნებელი

    შენ და შენი ალენია.ტიპმა ფართხალის მეტი არაფერი იცის რა მოგწონს მაგ ფეხბურთელში?ტყუილად ადგილს იკავებს გუნდში.კეიტას დონეზე ვერ ავა ვერასდროს და ალენიაო🙃

    5
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    21 აგვისტო 2020 10:24

    ვიდალიც გასაშვებია და ალენიაა დასაბრუნებელი

    1
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    21 აგვისტო 2020 07:47

    პიკეს ზამენობას სუარესი დატოვონ პროსტა ხელფასი შეუმცირონ ალბა და ბუსკეცი უეჭველი უ და დაჯდნენ სკამზე ნუ ალბა კიდე შეიძლება იყოს ძირითადში მარა ბუსი საკმზს ულაპარაკოდ დანარჩენი ბებრები (მესის გარდა) ყველა გასაშვებია

    პ.ს. დეპაიზე ჭორი მგონია ვის რათ უნდა დეპაი

    5
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    21 აგვისტო 2020 07:42

    სუარესის და რაკეტას გაშვებით და დეპაის მოყვანით (სადაც დემბელე ფატი იქეთ მესი ტრინკაო არიან)თუ გაახალგაზრდავებას ნიშნავს და სააღოლ მაშინ

    ბრმა ნაწლავში აქვთ ამ ჟურნალისტებს იქ

    2
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    21 აგვისტო 2020 07:27

    ციტატა: Griezzy7
    დეპაი რათგვინდა? 😨
    ან ვანდებეეკი რათ გვინდა თუ პიანიჩი ვიყიდეთ უკვე. 70 მილიონიანი კაცი ზამენისთვის მოიყვანეს? იმიტორო ეგ თუ მოვიდა ფრენკი და პიანიჩი უეჭველი ძირითადის წევრები არიან. ბუსკეცი სკამზე და რიკი პუჩი უნდა ყოფილიყო ძირითადში და ეხლა კიდე სკამზე მოუწევს რიკის და პედრის და ბევრს კიდე.
    აუ კაროჩე რაა მაგარ უაზრო ტრანსფერებს აკეთებენ კიდე მგონი არაფერი არეშველება ამგუნდს

    გარსია დესტი ლაუტარო მოიყვანონ და თუ ფული იშოვეს უპამეკანო დაამატონ ვსო მეტიარავინ არგვინდა

    არაა ჯერ რიკი სასტარტოდთ ის მზად.

    2
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    dembelle გულშემატკივარი [?]

    21 აგვისტო 2020 06:22

    Ra depai xoargajrialebt

    2
    გასულია
    Griezzy7 ფანი [?]

    21 აგვისტო 2020 03:39

    დეპაი რათგვინდა? 😨
    ან ვანდებეეკი რათ გვინდა თუ პიანიჩი ვიყიდეთ უკვე. 70 მილიონიანი კაცი ზამენისთვის მოიყვანეს? იმიტორო ეგ თუ მოვიდა ფრენკი და პიანიჩი უეჭველი ძირითადის წევრები არიან. ბუსკეცი სკამზე და რიკი პუჩი უნდა ყოფილიყო ძირითადში და ეხლა კიდე სკამზე მოუწევს რიკის და პედრის და ბევრს კიდე.
    აუ კაროჩე რაა მაგარ უაზრო ტრანსფერებს აკეთებენ კიდე მგონი არაფერი არეშველება ამგუნდს

    გარსია დესტი ლაუტარო მოიყვანონ და თუ ფული იშოვეს უპამეკანო დაამატონ ვსო მეტიარავინ არგვინდა

    1
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV