რომელი სქემით ითამაშებს რონალდ კუმანის "ბარსელონა"

  • 18-08-2020, 22:13
  • რომელი სქემით ითამაშებს რონალდ კუმანის "ბარსელონა"

    57 წლის ნიდერლანდელი სპეციალისტის, რონალდ კუმანის "ბარსელონას" მთავარ მწვრთნელად დანიშვნის გაოფიციალურებას ნებისმიერ მომენტში ველოდებით.

    Tribuna განიხილავს 3 სხვადასხვა ტაქტიკურ ფორმაციას, რომლითაც, შესაძლოა, ჰოლანდელმა სპეციალისტმა კატალონიური გუნდი ათამაშოს.

    ტრადიციული 4-3-3

    კუმანს მოსწონს ტრადიციული 4-3-3 სათამაშო სქემა, რომელსაც "ბარსელონას" ნახევარმცველები, ფრენკი დე იონგი, მირალემ პიანიჩი და რიკი პუჩი კარგად მოერგებოდნენ.

    შემადგენლობა: ტერ შტეგენი; სემედუ, პიკე, ლანგლე, ალბა; დე იონგი, პუჩი, პიანიჩი; მესი, სუარესი, გრიზმანი.

    კუმანის ფავორიტი სქემა - 4-2-3-1

    ნიდერლანდელი დამრიგებელი კარიერის განმავლობაში თავის გუნდებს ხშირად ათამაშებდა 4-2-3-1 სქემით. ამ სისტემით ლიონელ მესი თავდამსხმელის უკან იმოქმედებს.

    შემადგენლობა: ტერ შტეგენი; სემედუ, პიკე, ლანგლე, ალბა; დე იონგი, პიანიჩი; დემბელე, მესი, გრიზმანი; სუარესი.

    თამამი გადაწყვეტილება - 4-4-2 ფორმაცია

    კუმანი "საუთჰემპტონსა" და "ევერტონში" ხშირად იყენებდა 4-4-2 ფორმაციას. ამ შემთხვევაში, შესაძლოა, რიკი პუჩი და ლეო მესი ფლანგებზე ვიხილოთ, სუარესმა და გრიზმანმა კი ცენტრში ითამაშონ.

    შემადგენლობა: ტერ შტეგენი; სემედუ, პიკე, ლანგლე, ალბა; დე იონგი, პიანიჩი, მესი, პუჩი; სუარესი, გრიზმანი.

    რომელი სქემა იქნებოდა საუკეთესო არჩევანი?

    4-3-3 - 27 (36,49%)
    36,49%
    4-2-3-1 - 45 (60,81%)
    60,81%
    4-4-2 - 2 (2,7%)
    2,7%

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 23 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    mironis წევრი [?]

    19 აგვისტო 2020 02:11

    დე ლიხტი რატო გევასებათ არ ვიცი, საერთოდ არაა ბარსას სტილის და ხასიათის როგორც ფეხბურთელი ისე პიროვნება. არ მევასება იტოგში რა

    4
    გასულია
    BarCa7 გულშემატკივარი [?]

    19 აგვისტო 2020 00:41

    ეს 4 მცველი კიდე თუ იქნება ახალ რეკორდებს უნდა ველოდოთ :))

    4
    გასულია
    dembelle გულშემატკივარი [?]

    18 აგვისტო 2020 23:33

    უკვე ჭორია ყველაფერი არუნდაითარგმნის მართლა

    2
    გასულია
    CuleTillIDie გულშემატკივარი [?]

    18 აგვისტო 2020 23:19

    სუარესი რო არ გაყიდონ წელს აღარ ვუყურებ ბარსელონას თამაშებს :დდდ

    3
    --------------------
    #infinit8iniesta
    გასულია
    Andro Kublashvili წევრი [?]

    18 აგვისტო 2020 23:18

    Barca yoveltvis tamashobda 4-3-3
    Am gundit 4-4-2 tavisuplad sheidlzeba
    Didad ar meimedeba es kaci mara vnaxot ras izams!
    Coutinioc daabrunon barem da dembeles gaajmevinon ra pontsgi gaushves vapshe am shiblebma da aravin araa sachiro am gundshi(nu dacvashi sheidzleba erti kacis moyvana)

    1
    გასულია
    cezo45 Culé [?]

    18 აგვისტო 2020 23:17

    დელიხტი ვანდე ბეეკი და ლაუტარო მარტინესი მოვიდეს ეს სამი ტრანსფერი გააკეთოს კუმანმა და მერე უკვე შეიძლება ტაქტიკებზე ლაპარაკი აქ რა შემადგენლობაც წერია ნახევარზე მეტი აღარ იქნება მომავალ სეზონში :))
    რათქმაუნდა ტრადიციული 4 3 3 უნდა შეინარჩუნოს გუნდმა სამიდან არცერთ ფოტოზე ბუსკეცი არარის ეს გამორიცხულია ბუსკეცი ასე მარტივად ხაზ გადასასმელი ფეხბურთელია? :)) ტერ შტეგენი.პიკე.დელიხტი.ალბა.სემედუ.ბუსკეცი.დეიონგი.ვან დე ბეეკი.მესი.ლაუტარო და გრიზმანი ეს არის ჩემტვის სასურველი კამანდა..

    0
    გასულია
    ♛BaRcElOnA♛ ფანი [?]

    18 აგვისტო 2020 23:09

    აი ამ 4-2-3-1 რატო გჯერათ არ მესმის რაა :დდ
    მესი მოირგებს ნახევარ მცველის როლს?? :დანუუ მესი რეალურად ყველგან იქნება დემბელე შანსი არაა ვერ გაამწვავებს ისე როგორც მესი ხოდა გადამწყვეტ მომენტებში აი ამ წინა სამმა კაცმა რაუნდა ქნას მესიზე მეტი არ მესმის ანუ რეალურად რა გამოდის რო მესი უფრო მაღლა ითამაშებს და რეალურად არ იქნება მაგ როლზე ამიტომ ისევ ამოვარდება ვიღაც და სავარაუდოდ დემბელე თამაშიდან და მთელი წელი 10 კაცით თამაში გამოვა და უკან ორს რაც შეეხება დე იონგი პიანიჩი 8-2 ს დროს გამოჩნდა (სტატიაც ეწერა აქ ერთ-ერთ ავტორს) რომ აშკარად არ გაამართლა ბუსკეცი დე იონგის შემთხვევაში და ორივეს ხელი ეშლებოდა ამიტომ მორჩით ამ საოცრებებს და ნუ უყურებთ ფურცელზე შედგენილ წყობას. საყურებლად კაია მარა ესგუნდი როგორ ითამაშებს ეგ ერთი ფაქტორია და მეორე მესის ფაქტორია როგორ შეითვისებს არა მესი არამედ სხვა იგროკი მესის მიერ წართმეულ სივრცეებს ხოლო თუ მესი დემბელეს ადგილას დადგება და მესის ადგილას კოუ ეს კიდე კაი იქნება მაინც არ მომწონს ორი საყრდენის გამო ეს წყობა მარა საინტერესო იქნება კოუტინიო მანდ იმიტორო ლივერპულში მაგ პოზიციაზე ფრინავდა

    1
    გასულია
    Clever liar გულშემატკივარი [?]

    18 აგვისტო 2020 23:01

    ციტატა: CHEPE
    მარტო კლასის ყურება არ მოგბეზდაათ

    სადღა აქვს კლასი თორე რა მომაბეზრებს, 8 გოლიდან ნახევარი მაგ სირბალას არაზუსტი პასიდან წამოსულ კონტრზე შეგვიგდეს.

    2
    გასულია
    OLD
    OLD გულშემატკივარი [?]

    18 აგვისტო 2020 22:50

    რაღადრის სუარესია მომდევნო სეზონში კიდე მაფის ყურება თუ მომიწია მაგად ჯობია ვაფშე არ ვუყურო მოიყვანონ ლაუტარო რა სუარესი ტო დაბერდა კაცი ვერ დარვის და რაგადგინდათ ეგ ბარსაში ამოწურა მაგან თავისი თავი უკვე

    1
    გასულია
    forca barcA წევრი [?]

    18 აგვისტო 2020 22:41

    აუ სუარესს ვაფშე რატო განიხილავთ და მოიხსენიებთ არც გააკეარებზ ამას ჩემი აზრით სასტარტოს კუმანი, თუ დარჩა ეს მძორი რათქმაუნდა ან პიკეს რაღა უნდა , გეუბნებით თქვენ ფანტაზიას საზღვარი არ აქვს. რადროს ამეების წერაა

    5
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    18 აგვისტო 2020 22:38

    ადრეა ჯერ მაგეების დაწერა რა ტაქტიკა ჯობია და რა არა მოვა კუმანი და დააწყობს როგორც უნდა და გაუშვებს ვინც საჭიროა და მოიყვანს ვინც საჭიროა

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    DaviD_ViLLa_7 რედაქტორი [?]

    18 აგვისტო 2020 22:37

    ციტატა: gurgenidze
    ესეთი ბოდვა სიახლეწბის აზრი რაარის ? რა სქმეიზტ ითამაშებს ვის ვერ გამოიყენებს ვინ უნდა ვინ არ ჭირდება და რაღაცა სისულელე.. კაცი არც დანიშნულა ჯერ..

    დაინიშნა, რამდენიმე წუთში ოფიციალურად იქნება

    1
    --------------------
    Pep Guardiola about David Villa: "It's impossible to make an enemy of David. He's much too nice person, generous on the pitch and in his personal life"
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    18 აგვისტო 2020 22:36

    4-3-3 ოღონდ მესი მართლა ფლანგზე უნდა დადგეს და ცენტრში კოუს არ შეუშალოს ხელი. ცენტრში უკეთესია მარა ვინგერი ძალიან გვჭირდება და გუნდს რაც სჭირდება ის უნდა შეასრულოს. დაცვაში კიდე მინიმუმ 2 ახალი კაცი თუ არ მოვა ძირითარსთვის აზრი არ აქვს არაფერს

    1
    გასულია
    gurgenidze Culé [?]

    18 აგვისტო 2020 22:36

    ესეთი ბოდვა სიახლეწბის აზრი რაარის ? რა სქმეიზტ ითამაშებს ვის ვერ გამოიყენებს ვინ უნდა ვინ არ ჭირდება და რაღაცა სისულელე.. კაცი არც დანიშნულა ჯერ..

    2
    გასულია
    Griezzy7 ფანი [?]

    18 აგვისტო 2020 22:35

    Andres_Iniesta,
    ყველასი რანაირად აქვს ფულისადარი? :დ ჩვენი 30 წელს გადაცილებული ხალხი მაქსიმუმ 20 ილიონად გაიყიდონ მაქსიმუმს ვამბობ 😂

    2
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    18 აგვისტო 2020 22:32

    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: Clever liar
    საღოლ, არ მოსულა და დააყენა უკვე დაცვის ხაზი შეუავლი...
    სემუდუ პიკე ლენგლე ალბა.
    რაგინდა რო თქვა, ფაქტიურად ისაა რაზევ ვოცნებობდით..

    ხო ეხა დაჯდება და კულიბალი- დეიკს გამოჩეკავს.
    რაც დაახვედრეს ისინი ყავს

    არადა გარსია და დესტი თავისუფლად შეუძლია მოიყვანოს. გარსია ფაქტობრივად მოსულია მითუმეტეს სიტის რაუქნეს იმის მერე. დესტი კიდე დღედაღამე ბარსელონაზე ან**ევს :D ინსტაგრამზე ბარსას ფორმით იჩითება ხოლმე,ნათქვამიც აქვს პრესაში. რო მოინდომონ თავისუფლად დაითევენ მითუმეტეს აიქსში ისეთი მნიშვნელოვანი როლი ჯერ არუკავია და აიაქსთან აკაი ურთიერთობა გვაქვს და გამოგვატანენ თუ რასაც იმსახურებს იმას გადაიხდიან (15-20 მილიონი)
    აი ტალიაფიკოს და უპამეკანოს მოყვანა უკვე შეუძლებელია მითუმეტეს აიქსს ერთდროულად ორ ფლანგის მცველს ვერწავართმევთ. თან ტალიაფიკოს 40 მილიონზე ნაკლებად არგამოგვატანაენ. უპას გამოსასყიდი კიდე 45 მილიონი იქნება შემდეგი წლიდან

    შეძენის შანსი ყველასი აქვს

    ჯერ ტიპი ოფიციალურად არც ბარსას ტრნეერია და რას ითხოვთ,,...

    1
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    Griezzy7 ფანი [?]

    18 აგვისტო 2020 22:30

    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: Clever liar
    საღოლ, არ მოსულა და დააყენა უკვე დაცვის ხაზი შეუავლი...
    სემუდუ პიკე ლენგლე ალბა.
    რაგინდა რო თქვა, ფაქტიურად ისაა რაზევ ვოცნებობდით..

    ხო ეხა დაჯდება და კულიბალი- დეიკს გამოჩეკავს.
    რაც დაახვედრეს ისინი ყავს

    არადა გარსია და დესტი თავისუფლად შეუძლია მოიყვანოს. გარსია ფაქტობრივად მოსულია მითუმეტეს სიტის რაუქნეს იმის მერე. დესტი კიდე დღედაღამე ბარსელონაზე ან**ევს :D ინსტაგრამზე ბარსას ფორმით იჩითება ხოლმე,ნათქვამიც აქვს პრესაში. რო მოინდომონ თავისუფლად დაითევენ მითუმეტეს აიქსში ისეთი მნიშვნელოვანი როლი ჯერ არუკავია და აიაქსთან აკაი ურთიერთობა გვაქვს და გამოგვატანენ თუ რასაც იმსახურებს იმას გადაიხდიან (15-20 მილიონი)
    აი ტალიაფიკოს და უპამეკანოს მოყვანა უკვე შეუძლებელია მითუმეტეს აიქსს ერთდროულად ორ ფლანგის მცველს ვერწავართმევთ. თან ტალიაფიკოს 40 მილიონზე ნაკლებად არგამოგვატანაენ. უპას გამოსასყიდი კიდე 45 მილიონი იქნება შემდეგი წლიდან

    1
    გასულია
    Johan Cruyff 14 Culé [?]

    18 აგვისტო 2020 22:28

    ჯერ ძველებია გასაყრელი ტაკტიკა დალაგდება

    6
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    18 აგვისტო 2020 22:25

    ციტატა: Clever liar
    საღოლ, არ მოსულა და დააყენა უკვე დაცვის ხაზი შეუავლი...
    სემუდუ პიკე ლენგლე ალბა.
    რაგინდა რო თქვა, ფაქტიურად ისაა რაზევ ვოცნებობდით..

    ხო ეხა დაჯდება და კულიბალი- დეიკს გამოჩეკავს.
    რაც დაახვედრეს ისინი ყავს

    1
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    Clever liar გულშემატკივარი [?]

    18 აგვისტო 2020 22:20

    საღოლ, არ მოსულა და დააყენა უკვე დაცვის ხაზი შეუავლი...
    სემუდუ პიკე ლენგლე ალბა.
    რაგინდა რო თქვა, ფაქტიურად ისაა რაზევ ვოცნებობდით..

    4
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV